[ad_1]

„Artura“ visais atžvilgiais yra „McLaren“; žema, didelė nosis, giliai įrengta kabina ir kupina technologijų pažangos, kuri orientuota į našumą ir vairavimo patirtį. Skrendantys atramos gale ir žiaunos priekinių sparnų viršuje yra ryškūs dizaino elementai, kurie tikrai skiria „Artura“ nuo „McLarens“, kuriuos matėme anksčiau.

Sunku neįvertinti vidutinio variklio galiniais ratais varomo hibridinio superautomobilio, kuris neteikia jokio svorio baudos už tradicinį „dino“ varomą automobilį. Remiantis „McLaren P1“ hibridinio hiperauto palikimu, „McLaren Artura“ yra pirmasis serijinės gamybos hibridinis superautomobilis. Jis sveria tik 3075 svarus sauso svorio ir yra pastatytas ant naujos MCLA („McLaren Carbon Lightweight Architecture“), kuri, be abejo, bus kelių kitų „McLaren“ xenon automobilių pagrindas.

2022 m. „McLaren Artura“ saulėlydis

„Naujoji„ McLaren Carbon Lightweight Architecture “(MCLA) tiesiogine prasme yra itin lengvos inžinerijos filosofijos, būdingos visai„ Artura “, šerdis. Mes sukūrėme šį visiškai naują, didelio našumo hibridinį superautomobilį, pasimokę iš daugelio dešimtmečių darbo su pažangiomis kompozitinėmis ir kitomis lengvomis medžiagomis, naudodami pirmus pasaulyje procesus ir metodus, kad sutaupytume svorio, kompensuojančio sunkesnes hibridines jėgaines ir užtikrinantį didesnį energijos vartojimo efektyvumą. išlaikyti išskirtinį judrumą ir dinamišką našumą, kurio tikisi klientai “.
Jamie Corstorphine, „McLaren Automotive“ produktų strategijos direktorius

„McLaren Artura“ jėgos pavara

2022 m. „McLaren Artura twin-turbo V6“Viduryje sumontuotas 3,0 l dviejų turbinų V6 tiesioginio įpurškimo aliuminio variklis sukelia visus šlovingus garsus, sklindančius iš „Artura“. Šis variklis taip pat sveria tik 353 svarus, o tai yra 110 svarų lengvesnis nei „McLaren V8“. Variklis yra su 8 laipsnių automatine pavarų dėže su nauju e-diferencialu ir sujungtas su elektriniais hibridiniais komponentais. „Artura“ neketinsite savo pavarų ir nedaužysite trečiojo pedalo, tačiau irklentės, be abejo, pasiūlys daugiau traškių pavarų, nei kada nors įmanoma naudojant mechaninę pavarų dėžę.

2022 m. „McLaren Artura“ hibridinė pavaraHibridinę sistemą sudaro penki ličio jonų moduliai, kurie kartu siūlo 7,4 kWh akumuliatorių. Šis akumuliatorių blokas varo naują itin lengvą ir energijai tankų ašinio srauto elektroninį variklį, kuris yra transmisijos varpo korpuse. Vien tik variklis sukuria / prideda 95 AG ir 166 lb.-ft. sukimo momento. Elektros sistema taip pat siūlo iki 19 mylių tik elektra. „McLaren Atura“ gali būti puikus priemiestinis automobilis (jūs žinote, kad juokauju).

„Artura“ spektaklis

2022 m. „McLaren Artura“ hipodromeBe abejo, nauji pakabos, vairo mechanizmo ir važiavimo traukinio kompiuterio kalibravimai sukuria vieną įspūdingą automobilį, kuriame pateikiami keli rimtų charakteristikų skaičiai. „McLaren Artura“, turėdamas tik 3030 svarų svorio, „McLaren Artura“ gali judėti 671 AG ir 531 svarai. sukimo momento.

Ši didelė galia ir mažas svoris yra naudingi 205 mylių per valandą greičiu elektroniniu būdu ribotu greičiu ir 3 sekundžių plokščiu 0–60 mylių per valandą greičiu. Galbūt dar įspūdingiau yra tai, kad „Artura“ anglies keramikos stabdžiai gali sustoti nuo 60 mylių per valandą greičiu maždaug per 2 automobilio ilgius arba 30 arų pėdų. Pagalvok apie tuos sulėtėjusius G! Ketvirtadalis mylios iš vietos sustoja vos per 10,7 sekundės.

„Air-air“ naujiniai ateityje turėtų atgauti dar daugiau našumo ir funkcijų, nes „McLaren“ sužino, kaip toliau optimizuoti savo naujausią hibridinę jėgainę.

„McLaren“ vairavimo patirtis

2022 m. „McLaren Artura“ interjerasKaip ir tikėtasi, „McLaren Artura“ automobilyje daugiausia dėmesio skiriama vairuotojui. Viena iš šauniausių naujų funkcijų yra vairavimo gaubtas, o dinaminiai važiavimo valdikliai dabar montuojami ant vairo kolonėlės. Tai reiškia, kad jie yra visiškai išlyginti, kad būtų lengva matyti ir pasiekti, nesvarbu, kaip jūs sureguliavote ratą. Tai taip pat reiškia, kad vairas yra labai paprastas ir turi mažiau blaškančių mygtukų, o klavišus vis tiek laikote ranka pasiekiamomis rankomis vis dar laikydami ant rato.

„Artura“ yra su keturiais jėgos agregatų režimais; „E-mode“, „Comfort“, „Sport“ ir „Track“. „E-mode“ suteikia galimybę važiuoti tik elektra. Komforto režimas padidina diapazoną ir efektyvumą. „Sport“ ir „Track“ režimuose naudojama elektrinė jėgainės dalis, kad būtų galima vis agresyviau reaguoti į žemą galą ir įsibėgėti. Atskirai nuo šių jėgos agregatų režimų yra galimybė reguliuoti pakabą ir stabilumo valdymą, kad atitiktų jūsų pageidavimus ir kelio / oro sąlygas.

„McLaren“ interjeras yra švari ir spartietiška vieta, į kurią orientuojamasi už važiavimą našumu, tačiau jis neturi būti griežtas. Siūlomi dviejų vietų variantai kartu su trimis interjero konfigūracijomis; Našumas (valyti ryškiais akcentais), „Tech Look“ (detalūs akcentai ir švelnios spalvos) ir „Vision“ (modernus su šviežiomis spalvomis ir medžiagomis).

„McLaren“ taip pat žino, kad pirkėjai savo automobilius naudoja atvirame kelyje ir mėgsta šiuolaikines savybes, kurių tikimės automobiliuose. „Artura gest“ prisitaikantis kruizas, sulankstomi elektriniai veidrodžiai, minkštos uždaromos durys, „Homelink“ ir netgi „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“. Tinkamai nurodžius, „Artura“ tikrai gali būti įkurtas kaip puikus turistinis superautomobilis. Kiekvienoje „Artura“ taip pat yra standartinis nosies pakėlimas, o tai svarbu vairuojant tokį automobilį realiame pasaulyje.

2022 m. „McLaren Artura“

„McLaren“ dabar priima užsakymus ir siūlo keturias „Artura“ specifikacijas. JAV kainos prasideda nuo 225 000 USD.

Norėdami rasti savo vietinį pardavėją ir sužinoti daugiau apie „McLaren Artura“, spustelėkite ČIA. apie daugiau galite rasti 

2022 m. „McLaren Artura“

2022 m. „McLaren Artura“

 

[ad_2]