[ad_1]

„Volvo“ važiuoja visiškai elektra, o naujasis „Volvo Concept Recharge“ siūlo pirmą vidinį žvilgsnį į tai, ką tai gali reikšti.

Baterijomis varomas prototipas pristato visiškai naują dizaino kalbą ir naują riedlentės stiliaus architektūrą, kuri bus dalijamasi su daugeliu būsimų produktų ir visiškai nauja elektronine valdymo sistema, kuri, pasak „Volvo“, pasiūlys tikras autonominio vairavimo galimybes.

„Mūsų„ Concept Recharge “yra visiškai elektrinės„ Volvo Cars “ateities manifestas, taip pat naujo tipo transporto priemonės“, – sakė Robin Page, „Volvo Cars“ dizaino vadovas. „Tai rodo naujas ir modernias proporcijas, kurios eina kartu su didesniu universalumu, ir parodo, ką technologija gali įgalinti dizaino požiūriu.“

„Volvo“ elektrinė ateitis

„Volvo Concept Recharge Front“

Praėjusių metų kovą Švedijos automobilių gamintojas paskelbė apie planus iki 2030 m. 100 proc. Elektros energijos tiekimo, atsisakydamas ne tik vidaus degimo modelių, bet ir tų, kurie naudoja papildomas hibridines technologijas. Neseniai buvo parduota jos pirmoji tolimojo nuotolio akumuliatorinė elektrinė transporto priemonė (BEV) „XC40 Recharge“. „Volvo“ patvirtino dar kelių planus, įskaitant „C40 Recharge“ ir visiškai elektrinę flagmano „XC40“ versiją. Praėjusį mėnesį „Volvo“ paskelbė, kad jų Pietų Karolinos gamykla bus pakeista gaminti tik akumuliatorių modelius.

Perėjimas prie akumuliatoriaus energijos žada suteikti pramonės dizaineriams ir inžinieriams kur kas daugiau lankstumo nei jie turi šiandien – iš dalies dėl perėjimo prie tų riedlentę primenančių „architektūrų“. Montuojant akumuliatorius, variklius ir kitus jėgos agregato komponentus žemiau krovinio grindų, nebereikia variklio skyriaus iš anksto.

„Volvo Concept Recharge Design“

„Volvo Concept Recharge Overhead“

Naudodamas „Concept Recharge“, „Volvo“ ištiesia ratų bazę, perkelia ratus tiesiai į kampus ir užima dalį vietos atgal, kad būtų didesnis keleivių skyrius.

Bendras dizainas patenka tarp vagono ir visureigio, ir jis pasiima keletą žinomų stiliaus ženklų, tokių kaip „Volvo“ „Thor Hammer“ priekiniai žibintai ir vertikalios galinės lempos. Bet ir šiuose įvyksta dramatiškų BEV dizaino, proporcijų ir technologijos pokyčių. Priekinių žibintų „rankena“ veikia šiek tiek kaip vokai, atsiverdami, kad naktį galėtų atskleisti papildomus LED elementus. Tuo tarpu galiniai žibintai greitkelio greičiu tęsiasi atgal, kad pagerintų parodomojo automobilio aerodinamiką.

Naudojant elektrinius variklius, kuriai reikia mažiau oro, „Volvo“ stilistai pasirinko palyginti plokščias ir sandarias priekines „groteles“ su apšviestu pažįstamo „Volvo“ ženklo „iron mark“ variantu. Vertikalūs plyšiai „Concept“ priekiniuose kampuose pirmiausia atlieka aerodinamines pareigas ir sukuria sklandesnį oro srautą aplink ratus.

„Volvo Concept Recharge“ buvo sukurtas nuo pat pradžių kaip elektra varoma baterija. Be kitų privalumų, yra plokščios apkrovos grindys, sumažinančios įsiskverbimą į saloną, kuriame yra daug kojų, pečių ir galvos. O keleiviai gauna įsakmų vaizdą į aplinkinį pasaulį, saloną, beveik visą stiklą, įskaitant skaidrų stogą.

Švedijos stiliaus elementai „Volvo Concept Recharge“

„Volvo Concept Recharge Interior“

Išdėstymas ir dizainas pakelia automobilių gamintojo tradiciškai švedų-minimalistinį požiūrį į naują lygį, „tęsti„ mažiau yra geriau “temą“, sakoma pranešime. „Visi nereikalingi elementai, – pridūrė ji, – buvo pašalinti, o tai, kas liko, apdorojama labai tiksliai ir lygiai.“

Keturi BEV kaušai turi retro futuristinę išvaizdą, pavyzdžiui, švedų klasikinis „Eames“ kėdė. Centrinė konsolė plūduriuoja tarp dviejų priekinių sėdynių, o po jų yra didelė saugojimo zona. Praktiškai nėra tradicinių valdiklių, rankenėlių ar mygtukų, juos visus pakeis 15 colių vertikaliai nukreiptas jutiklinis ekranas. Panaši konsolė gale gali atsiskleisti, jei reikia vietos penktajam keleiviui.

„„ Concept Recharge “viduje sukuriame tikrai skandinavišką svetainės jausmą“, – sakė Robinas Pageas. „Interjere integruojamos naujausios mūsų patirties technologijos su gražiomis, tvariomis ir natūraliomis medžiagomis. Kiekviena interjero dalis yra tarsi meno kūrinys ir gali būti viena kaip atskiri baldai kambaryje. Mes naudojame naujausias technologijas, bet ne dėl jų pačių. Mes visada orientuojamės į naudą, kurią gali suteikti technologijos “.

„Volvo Concept Recharge Performance“

„Volvo Concept Recharge“ galinis

„Volvo“ nedaug kalba apie „Concept Recharge“ pavarą, tačiau teigiama, kad ji nori patobulinti naujajame „XC40“ siūlomą technologiją. Šis elektrinis krosoveris sujungia du variklius, po vieną ant kiekvienos ašies, kad pagamintų 402 arklio galias. Bet tai gali būti svarbesnė figūra yra 486 svarų pėdų sukimo momentas. Naudojant vienos pavaros transmisiją, maitinimas įsijungia bet ne iš karto. Sukimo momentas yra vienodai padalintas tarp priekio ir galo, sukuriant visų kelių varomųjų ratų sistemą.

Bet jis pateikia tik kuklų 208 mylių diapazoną iš savo 75 kilovatvalandžių akumuliatoriaus. Didesnis diapazonas ir spartesnis įkrovimas yra du svarbiausi „Volvo“ prioritetai, ir įmonės pareigūnai pabrėžė šią savaitę vykusioje „Tech Day“ pristatyme. Tai yra viena iš priežasčių, kodėl automobilių gamintojas neseniai užmezgė partnerystę su „Northvolt“, norėdamas paleisti naujos formos ličio jonų akumuliatorių technologiją.

Pagalbos vairuotojui technologija

„Volvo Concept“ papildomos durys

„Volvo“ buvo labiau linkęs kalbėti apie kitus „Volvo Recharge“ technologijos aspektus. Tai apima naują operacinę sistemą arba OS, kuri pakeis dabartinę, dažnai kritikuojamą technologiją. Pavadinta „VolvoCars OS“, ji veiks kaip „skėtinė sistema“, jungianti įvairias laive esančias skaitmenines sistemas. Naujoji OS valdys dvi išskirtines kompiuterio šerdis, viena prižiūrės transporto priemonės veikimą, kita – saugos sistemoms ir važiavimo valdymui. Tikslas yra ateityje juos sujungti į vieną pagrindinį šerdį.

Vienas iš svarbiausių įvykių yra nauja „Volvo“ pažangi pagalbos vairuotojui sistema. Tai leis automobilininkams važiuoti laisvomis rankomis tam skirtose keliuose, pranešė bendrovė. Tačiau tai viršys tai, ką šiandien gali valdyti „Tesla“ autopilotas ir „General Motors“ „Super Cruise“, ir nebereikalaujama, kad vairuotojai nuolat būtų pasirengę perimti kontrolę.

Kad tai būtų įmanoma, būsimuose gaminiuose bus naudojami šviesos aptikimo ir diapazono nustatymo (LIDAR) bei kiti kamerų ir radarų jutikliai. Automobilių gamintojas praėjusio mėnesio pabaigoje pareiškė, kad ruošiasi padaryti „LIDAR“ standartine būsimų produktų savybe.

Atrodo, kad dauguma „Volvo Concept Recharge“ technologijų yra skirtos gamybai per ateinančius kelerius metus. Kalbant apie patį parodomąjį automobilį, bendra dizaino kalba, išskyrus nepraktiškas „savižudybės duris“, tam tikru laipsniu vėl pasirodys, kai naujoji „Volvo“ elektromobilių architektūra bus paruošta gamybai.

Norėdami gauti daugiau informacijos, eikite čia.

[ad_2]