[ad_1]
Kaip tas, kuris išmoko vairuoti už 2-os kartos „Mazda3“ vairo, „Mazda“ hečbekas užima ypatingą vietą mano širdyje. 2016 m., Kai sužinojau apie „MazdaSpeed3“, labai norėjau vieno, bet vietoj to atsidūriau „Mini Cooper S“. Greitai pirmyn iki 2020 m. Rugpjūčio, kai „Mazda“ atskleidė 2021 m. „Mazda3 2.5 Turbo“ Hečbekas (kuris taip pat yra su sedanu).
Su 250 AG, 320 svarų. sukimo momento ir visų ratų pavaros, maniau, kad karštą liukų karaliumi vainikuosiu 2021 m. „Mazda3 2.5 Turbo“! Na, po savaitės vairavimo supratau, kad klydau. Tai nėra „MazdaSpeed3“ įpėdinis, veikiau gražus hečbekas su galia. Taigi, pakalbėkime apie tai, kaip jis važiuoja, kaip atrodo ir kam „Mazda“ sukūrė šį hečbeką.
2021 m. „Mazda3 2.5 Turbo Hečbekas“ apžvalga
Ant lapo, 2021 m. „Mazda3 2.5 Turbo“ hečbekas yra greitas, o bandant – ir greitas. 0–60 mylių per valandą greičiu įvyksta per 5,9 sekundės. Tačiau greičio pojūtis niekur nedingo. Ne linijoje jis jaučiasi sunkus. Užuot paleidęs hečbeką, jis pradeda vangiai, jausdamasis, kad užpakalinės dalies svoris tempiasi už jo.
Tačiau, kai tik padidėja impulsas, šuolis nuo 40 km / h iki 60 km / h įvyksta akimirksniu. Mano sugyventinė taip pat vairavo automobilį ir jautė tą patį. Turbo atsilikimas yra tikras. Automobilis nesijaučia greitas, kol neįgauna tam tikrą pagreitį po diržu. Tai pasitaikė, nesvarbu, ar šaudyti iš šviesos į šviesą, ar naršyti posūkiuose kanjonuose.
Tikslus tvarkymas ir nedaug atsiliepimų
„Mazda“ teigia, kad 2021 m. „Mazda3 2.5 Turbo Hečbekas“ „leidžia jausti tai, ko negali joks kitas automobilis“. Tai iš dalies tiesa. Jaučiau tikslų valdymą, turėdamas labai mažai atsiliepimų. Storas automobilio vairas ir glotnumas leido labiau jaustis, lyg slidinėčiau per kelią, o ne buvau priklijuotas. Automobilis pasijuto tarsi mano rankų ištiesimas.
Tai puikiai tinka 95% vairavimo, tačiau trasoje ar siaurame kanjono kelyje buvo sunku pasakyti, ką veiks automobilis. Važiuojant lėtai, ypač važiuojant atbuline eiga iš stovėjimo vietos, vairas pasijuto sunkus. Visų varančiųjų ratų pavara išties labai sukibo su posūkio išvažiavimais, o automobilis jautėsi gana neutralus, vos prisilietus per mažai.
Techninė patikra: geri ir blogi
Pirmą kartą transporto priemonės nustatymuose radau „posūkio signalo garsumą“. Teisingai; galite valdyti posūkio signalo paspaudimo garsumą.
Deja, informacijos ir pramogų sistemos 8,8 colių ekranas neįgalinamas. Visas įvestis valdote per apskritą valdiklį, esantį viduriniame stulpelyje priešais porankį, panašiai kaip BMW I pavara. Tai gerai veikė, kai buvau sustabdytas, bet nebuvau intuityvus ar patogus vairuotojui, kol buvau kelyje.
Automobilyje yra keturios kameros (priekiniai, šoniniai veidrodėliai, galiniai), kurios suteikia 360 laipsnių viršutinį vaizdą stovėjimui. Tai yra maloni funkcija kiekvienam automobiliui, ir aš buvau maloniai nustebintas, kad „Mazda“ skleidė skirtingus priekinio ir galinio artumo perspėjimo signalus.
Vairuotojo pagalba: padorus, bet ne įspūdingas
Kelyje „Traffic Jam Assist“ funkcija („Mazda“ pusiau autonominio vairavimo pavadinimas) veikė padoriai. Jis automatiškai laikė automobilį juostos centre ir laikėsi nustatyto atstumo nuo priekyje važiuojančio automobilio.
Tačiau vairo pagalbinė priemonė dirbo tik iki 40 mylių per valandą greičiu. Ir raktinis žodis yra asistuoti. Buvo daug kartų, kai automobilis prarado juostą gana paprasta vingiu. Po 41 mylių per valandą esate vienas pats už vairą. Radaro kruizo kontrolė ir toliau veikė taip, kaip turėtų.
Aukšti praktiškumo ženklai
Kalbant apie praktiškumą, hečbekas yra patogus. „Mazda3“ bagažinės erdvė buvo didelė, tačiau dėl galinio liuko aštresnio nuolydžio ji nebuvo tokia didelė kaip kitų savo klasės. Užteko galinės kojų vietos (pavyzdžiui, aš esu 5 pėdų 8 colių).
„Mazda3“ hečbekas savaitgalio atostogoms gali lengvai pritaikyti keturis suaugusiuosius su krepšiais. Įspėkite savo galinius keleivius, kad jie žiūrėtų į jų galvas, kai jie įlipa – porą kartų gana stipriai pataikiau į galvą.
Turėdamas 300 mylių už vairo, degalų sąnaudos „Mazda3“ buvo vidutiniškai mažesnės nei 20 mpg, daugiausia sportiniu režimu, važiuojant daugybe kanjonų. Kruizuodamas greitkeliu pamačiau beveik 28 mpg, o „Mazda3“ įvertintas 26,5 mpg kartu.
Interjeras yra labai patogus ir, mano nuomone, gražus. Beveik visos medžiagos yra švelnios liesti ir turi išskirtinį pojūtį. Plastikas centrinėje konsolėje yra ta vieta, kur medžiagos jaučiasi pigios. Tai yra pirštų atspaudų magnetas ir, atrodo, lengvai subraižomas. Mano demonstracinis automobilis turėjo mažiau nei 5000 mylių, o plastikas buvo subraižytas.
2021 m. „Mazda3 2.5 Turbo Hečbekas“: ar turėčiau jį įsigyti?
Turėdamas šiek tiek daugiau nei 31 000 USD, rekomenduočiau 2021 m. „Mazda3 2.5 Turbo“ hečbeką kaip pigų prabangos automobilį. Jis pasižymi galia, degalų efektyvumu ir daugybe saugos technologijų. Tai vienas iš geriausiai atrodančių hečbekų šiandien kelyje ir jame yra daug vietos.
Jame yra spūsčių pagalba važiuojant mieste, o ilgoms kelionėms keliuose – radaro kruizo kontrolė. Jei norite juo užsiimti snieglenčių sportu, užmeskite žiemines padangas, o likusia dalimi pasirūpins AWD. Tai puikus universalus automobilis, tačiau nepainiokite jo su karšto liuko entuziastų automobiliu. Galite pastatyti savo 2021 m. „Mazda3 2.5 Turbo Hatchback“ čia.
[ad_2]