[ad_1]
Šiandien „Bentley“ debiutavo naujuoju „Flying Spur Hybrid“, antruoju įjungiamu hibridiniu modeliu – ir sekančiu žingsniu į visiškai elektrinę ateitį, apibrėžtą strategijoje „Beyond100“.
Atskirai britų marque taip pat paskelbė apie naują partnerystę su škotų viskio prekės ženklu „Macallan“, kuris apims „Bentley“ gaminių užsakymą su ženklais.
„Bentley Flying Spur Hybrid PHEV“
Naujasis „Bentley Flying Spur Hybrid“ sujungs elektrinį variklį su 2,9 litro V-6, kad užtikrintų iš esmės tokią pačią galią ir našumą, kaip dabartinė V-8 varoma didžiojo sedano versija. Tačiau paketas suteiks iki 25 mylių visą elektrinį vairavimą ir sumažins degalų sąnaudas dirbant įprastu hibridiniu režimu, sakė automobilių gamintojas.
„Flying Spur Hybrid“ taps antrąja prekės ženklo elektrine hibridine elektrine transporto priemone (PHEV), pradėjus gaminti šių metų pabaigoje. 2020 m. „Bentley“ pristatė savo visureigio „Bentayga“ PHEV versiją. Ateina dar daugiau.
„Kitas žingsnis mūsų kelionėje“, – antradienio rytą per žiniasklaidos internetinį seminarą sakė „Bentley“ generalinis direktorius Adrianas Hallmarkas, – „hibridizuosime žemyninę šeimą“, įskaitant GT kupė ir GTC kabrioletą. Jis sakė, kad tai turėtų įvykti „iki 2025 m.“.
Tačiau „Bentley“ aiškiai juda greitai. Praėjusių metų lapkritį, kai jis paskelbė „Beyond100“ programą, „Hallmark“ nustatė tvarkaraštį, pagal kurį prekės ženklas iš pradžių sutelks dėmesį į papildomus hibridus, bet vėliau iki 2030 m. Visiškai pereis prie akumuliatoriais varomų transporto priemonių. tikslas – iki 2026 m. pateikti į rinką pirmąjį „Bentley“ BEV.
Iš pradžių prabangūs automobilių gamintojai skeptiškai vertino akumuliatoriaus energiją ir nurodė, kad siūlomas ribotas asortimentas, kai į rinką pateko pirmieji BEV. Tačiau naujesnės ličio jonų baterijų versijos žymiai padidino diapazoną, tuo pačiu sutrumpindamos įkrovimo laiką. Be to, ši technologija suteikia keletą akivaizdžių pranašumų, tokių kaip momentinis sukimo momentas.
„Bentley Flying Spur Hybrid“ gali išmušti net 536 arklio galias ir 563 svarų pėdas sukimo momentą. Vieno elektrinio variklio, sumontuoto tarp variklio ir transmisijos, pikas yra 134 AG ir 295 lb-ft. „Hybrid“ modelis nuo 0 iki 60 gali pradėti veikti per 4,1 sekundės. Tai tik 0,1 sekundės lėčiau nei „Flying Spur V-8“ ir 0,6 sekundės lėčiau nei pavyzdinė „V-12“ tipo sedano versija.
„Kai tik kuriate automobilį, jis turi atitikti„ Bentley “vertybes“, – sakė Hallmarkas, sakydamas, kad per pastaruosius kelerius metus jis perėjo nuo „EV skeptiko“ prie „evangelisto“. „Dabar mes tikime, kad elektrinės pavaros iš esmės atitinka mūsų DNR, užtikrinant pastangų našumą, linijinę sukimo momento kreivę – ir jos patobulintos”.
„Bentley“ skaičiuoja, kad „Bentley Flying Spur Hybrid“ pristato iki 25 mylių viso elektrinio nuotolio. Tačiau šis skaičius pagrįstas Europos WLTP bandymų ciklu ir tikimasi, kad jis sumažės, kai sedanas bus įvertintas JAV AAA. Pasak automobilių gamintojo, įkrovimo laikas bus vos 2,5 valandos.
„Bentley Partners“ su „Rimac“ ir „Macallan“
Pagrindinė elektrinės pavaros technologija buvo sukurta bendradarbiaujant su „Audi“, dar vienu aukštos klasės „Volkswagen“ grupės nariu. Pirmadienį VW paskelbė, kad pradeda bendradarbiauti su Kroatijos EV gamintoju „Rimac“, sukurdama naują bendrą įmonę, pagrįstą itin išskirtiniu „Bugatti“ superautomobilių ženklu. Pasak „Hallmark“, „Bentley“ neplanuoja tiesiogiai dirbti su „Rimac“, tačiau Kroatijos gamintojo technologija gali būti naudojama visoje VW šeimoje.
„Bentley“ susidomėjimas kurti partnerystę atspindi tiek išskirtinį jo pobūdį, tiek ribotą dydį. Nepaisant pandemijos, praėjusiais metais šis prekės ženklas pardavė rekordines 11 206 transporto priemones.
Automobilių gamintojas užmezgė ilgus santykius su laikrodžių gamintoju „Breitling“ ir dabar užmezga panašų aljansą su „Macallan“, vienu iš labiau pripažintų škotiškų viskių prekių ženklų.
Du nauji sąjungininkai antradienį pareiškė, kad jie yra labai suinteresuoti tvarumu ir ieškos būdų, kaip dirbti kartu gaunant tvarias medžiagas. Tačiau praktiškiau jie planuoja kurti kryžminę rinkodarą ir netgi bendrai prekinius ženklus turinčius produktus, pavyzdžiui, „Macallan“ ženklu pažymėtas „Bentley“ transporto priemonių versijas.
„Mes abu esame įsitvirtinę prekės ženklai, bandantys išradinėti save“, – sakė Hallmarkas ir pridūrė, kad „mūsų vertybės turi būti pritaikytos naujam reguliavimo ir aplinkos kontekstui“.
Norėdami gauti daugiau informacijos, eikite čia.
[ad_2]