[ad_1]

Du prabangūs kompaktiški krosoveriai. Dvi skirtingos idėjos, kas būtina norint gauti naudingą vairavimo patirtį ir aprėpti aukščiausio lygio visureigio pagrindus. Mes išbandėme 2021 m. „Lincoln Corsair AWD“ rezervatas ir 2021 m. „Infiniti QX50 Autograph AWD“ sužinoti, ar kuris nors iš jų galėtų įvykdyti kompaktiškus „crossover“ pažadus.

Du kompaktiški visureigiai turi keletą bendrų bruožų – abu yra panašaus dydžio ir kiekvienas naudoja 2,0 l variklį su turbokompresoriumi. Tačiau šie du prekės ženklai turi dramatiškai skirtingų idėjų, kaip jų kompaktiški krosoveriai tinka judriam ir jau supakuotam segmentui.

2021 m. „Lincoln Corsair AWD Reserve“ apžvalga

„Lincoln“ yra misija atstatyti senų laikų prekės ženklo krepšelį ir į savo dizainą įdeda šviežios energijos. Vidutinio dydžio, trijų eilučių aviatorius buvo išleistas prieš „Corsair“ ir sėkmingai sukūrė mobilią šventovę, kuri jautėsi dieviška. Pristatęs kompaktinės klasės, 2 eilučių „Corsair“, „Lincoln“ papildo savo mažų, vidutinių ir pilnų dydžių visureigių šeimą.

2021 m. „Infiniti QX50 Autograph AWD“ apžvalga

„Infiniti QX50“ yra stilingos formos aukščiausios klasės krosoveris, dėl dėmesio konkuruojantis su tokiais perpildytais kadrais kaip „Audi Q5“, „Volvo XC60“, „Acura RDX“ ir, žinoma, „Corsair“. 2019 m. Visiškai pertvarkytas „QX50“ yra puikus iš vidaus ir iš išorės, tačiau ypač rafinuotas ir neįžeidžiantis.

Pavaros, galia ir degalų ekonomija

2021 m. „Lincoln Corsair“: visos galimybės

2021 m. „Lincoln Corsair AWD Reserve“ kelyje

„Lincoln“ siūlo tris skirtingas „Corsair“ pavaros galimybes. Standartinis malūnas yra 2,0 l keturių cilindrų turbokompresorius, tinkamas 250 AG ir 280 svarų. sukimo momento, varančio priekinius ratus. Antrasis pasirinkimas yra 2,3 l variklis su turbokompresoriumi, kurio galia siekia 295 AG ir 310 svarų. sukimo momento.

Abu varikliai su turbokompresoriais sujungiami su 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Įdomu tai, kad EPA degalų sąnaudų skaičiavimai yra panašūs abiem varikliams: 24 mpg kombinuotu važiavimu mieste ir užmiestyje naudojant AWD modelius. Apskaičiuota, kad FWD modelis su 2.0L varikliu su turbokompresoriumi sudaro 25 mpg kartu.

„Lincoln“ 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė turėjo ypač sklandų perėjimą tarp pavarų ir reagavo į apkrovos pokyčius. Palyginti, QX50 CVT reagavo šiek tiek lėčiau ir triukšmingiau, ypač duodant jam pupelių.

Visais varomais ratais galima rinktis bet kurį variklį ir tai padidina „Corsair“ galimybes bet kokiu oru. Pagal numatytuosius nustatymus galia atitenka priekiniams ratams, kol kelio sąlygos, greitis, temperatūra ir aptiktas sukibimas gali perskirstyti daugiausiai sukibusius ratus. Jei blogos oro ir kelio sąlygos yra ne tokios palankios, akimirksniu galite pasirinkti iš penkių važiavimo režimų.

Trečioji „Corsair“ jėgos pavaros galimybė yra įjungiama hibridinė sistema ir visų varančiųjų ratų pavara, galinėje ašyje įmontuotas elektros variklis „Corsair Grand Touring“. PHEV modelio elektrinis nuotolis yra maždaug 25 mylios, o bendra galia – 266 AG.

„Infiniti QX50“: vienas tvirtas pasirinkimas

2021 m. Pastatytas „Infiniti QX50 Autograph AWD“

Kita vertus, „Infiniti QX50“ supaprastina variklio pasirinkimą iki vieno varianto: 2,0 l kintamo kompresoriaus keturių cilindrų turbokompresoriaus variklis su „Infiniti“ nepertraukiamai kintančia „Xtronic“ transmisija. Galia, siunčiama į priekinius ratus, viršija 268 AG ir 280 svarų. sukimo momento. Taip pat yra visų varančiųjų ratų pavara.

QX50 EPA numeriai yra šiek tiek geresni nei „Corsair“. Apskaičiuota, kad priekiniais varomais ratais varomas modelis yra 26 mpg, o visų varančiųjų ratų versija – 25 mpg kartu.

Interjero dizainas, sėdimos vietos ir krovinių erdvė

2021 m. „Lincoln Corsair AWD Reserve“ viduje

Atsižvelgiant į dizainą ir spalvų pasirinkimą, „Corsair“ pasirodė esąs šiltesnis ir patrauklesnis, palyginti su „QX50“ ir kitais klasės konkurentais, tokiais kaip „Audi Q5“ ir „Cadillac XT4“. Visoje salone esanti odinė apdaila atrodė sodri ir jautėsi nuostabiai liesti.

„Corsair“ buvo gana patogus, kad ir kurią vietą pasirinkčiau. Brūkšnys yra žemas, o tai palengvino matomumą aplinkui, o elektroninė transmisija su pianino klavišų mygtukais atvėrė erdvę vidurinėje konsolėje.

Viena mano mėgstamiausių savybių buvo 24 kryptimis reguliuojamos priekinės sėdynės su masažo valdymu. Borto masažinės kėdės nėra naujos, tačiau „Lincoln“ versija išliko tiek, kiek norėjau, o kiti po nustatyto laikotarpio išsijungs.

Kadangi galinės sėdynės gali paslysti iki šešių colių, kojų erdvė yra prabangi 38,6 colio. Tuo pačiu metu pilno dydžio suaugusieji vertintų papildomą maždaug centimetrą galvos. Krovinių tūris, kai antra eilė yra vertikali, yra 27,6 kubinių pėdų, o numetus 60/40 suskirstytas sėdynių atlošus išauga iki 57,6 kubinių pėdų.

2021 m. „Infiniti QX50 Autograph AWD“ viduje

„QX50“ salonas buvo įspūdingas ir sveikintinas pasirinkimas kasdieniam vairuotojui. Mėlyna zomšos apdaila ir baltos deimantinėmis dygsniuotomis odinėmis sėdynėmis padėjo „QX50“ išsiskirti iš minios. Ne tik sėdynės atrodė gerai, bet ir padarė vėjuotą prailgintą pavarą. Apskritai dėl šio krosoverio patogumo San Francisko įlankos srities eismas net ir ilgai keliaudavo mažiau.

Keista, kad tas aukštas komforto lygis persikėlė ir ant galinės sėdynės. „QX50“ turi klasėje pirmaujančią 38,7 colio kojų erdvę ir daug vietos aukštiems asmenims. Kaip ir „Corsair“, antroji eilė atslūgs keliais laipsniais ir slinks į priekį ir galą.

Sprendimas pastatyti naują priekinės pavaros platformą leido „Infiniti“ išplėsti vidaus erdvę. Krovinių talpa už galinių sėdynių yra 31,1 kubinių pėdų, tačiau išauga iki klasėje pirmaujančių 64,4 kubinių pėdų ir siūlo daugiau bendros krovinių erdvės nei „Corsair“. Pakelkite galinį grindų dangtį, ir yra gili laikymo dėžė, skirta dar daugiau įrankių, saugiai saugomų, nematant.

Sauga yra standartinė

2021 m. Pastatytas „Lincoln Corsair AWD Reserve“ vaizdas iš priekio

„Co-Pilot 360 Plus“ saugos komplektas yra kelias, kurį reikia žengti, jei norite visų puikių šiuolaikinių „Corsair“ siūlomų saugos funkcijų. Šį paketą sudaro aktyvus kruizo valdymas su visu sustojimu ir automatiniu paleidimu iš naujo (puikiai tinka naudoti esant intensyviam eismui), 360 laipsnių kameros vaizdas, aklosios zonos įspėjimas ir automatinis juostos centravimas.

2021 m. „Infiniti“ apėmė daugiau standartinių saugos funkcijų visuose „QX50“ apdailos lygiuose, būtent ant galinių sėdynių pritvirtintų papildomų oro pagalvių į šonus ir automatinio pranešimo apie susidūrimą su avarinės iškvietimo sistema.

Kiekvieno „QX50“ modelio standartas taip pat yra „Wifi“ viešosios interneto prieigos taškas kartu su kai kuriomis papildomomis vairuotojo pagalbos funkcijomis. Standartinę įrangą, prasidedančią LUXE modeliu, sudaro atstumo kontrolės asistentas, aklosios zonos intervencija, intelektualioji kruizo kontrolė, „ProPILOT Assist“ ir kelio juostos prevencija. Aukščiausio lygio mano išbandytas „AUTOGRAPH“ modelis galėjo pasigirti tiesioginiu pritaikomuoju vairavimu ir 360 laipsnių „Around View“ monitoriumi su judančių objektų aptikimu – vertingu įrankiu stovėti ir uždaryti manevrus ankštose vietose.

Norint pasinaudoti visomis „QX50“ siūlomomis saugos sistemomis, būtinas „ProActive Assist“ paketas. Komplekte yra adaptyvi greičio palaikymo sistema, papildanti viso greičio diapazono „stop-and-go“ galimybę, tiesioginio pritaikomojo vairavimo sistemą su juostos centravimo galimybe, įspėjimą apie nuokrypį ir prevenciją, aktyvią aklosios zonos intervenciją, automatinį aukšto šviesos žibintai ir „head-up“ ekranas.

Varomieji įspūdžiai: lemiamas veiksnys

„Lincoln“ ir „Infiniti“ laikėsi dviejų skirtingų būdų, derindami savo aukščiausios klasės kompaktinių krosoverių pakabas, o tai greičiausiai nulems pirkimo sprendimą. Linkolno įvartis turėjo sukurti „Corsair“ rafinuotu ir sklandžiu važiavimu, kurio rezultatas – viena patogiausių ir maloniausių vairavimo transporto priemonių šiandien.

„Sklandus ir galingas„ Corsair “važiavimas kelia pasitikėjimą“, – sakė Johnas Jraiche’as, „Lincoln Corsair“ vyriausiasis inžinierius. „Ši technologija sukurta reaguoti į kelią ir tikrai pagerinti važiavimą“.

Vairavimo dinamika sudarė didžiausią atotrūkį tarp 2021 m. „Lincoln Corsair“ ir 2021 m. „Infiniti QX50“. Galite pabandyti pažadinti sklandų „Corsair“ persijungdami į „Excite“ režimą arba vartydami pavaras per irklo perjungiklį. Nepaisant to, automatinei pavarų dėžei nebuvo šmaikštaus atsakymo, o minkštos pakabos nustatymai neskatino veržliai važiuoti.

Tačiau prisitaikanti pakaba gerai išlaikė „Corsair“ pasodintą per posūkius, nors ir šiek tiek papildomo kūno. Gausus žemos galios sukimo momentas išlaikė daiktus puikiu tempu.

Atsižvelgiant į tai, QX50 turi daugiau rezultatų siekiančių rezultatų nei „Corsair“, tačiau jo netrūko. Kai atėjau į posūkį, buvo per karšta, o priekinis galas nustūmė kelią neteisinga linkme. Stipriai paspaudus važiavimo pedalą, CVT dejavo garsiu dronu.

Kruizuodamas greitkeliu, aš įvertinau sumažėjusį kelio triukšmą ir „ProPILOT Assist“, kuris saugo mane. Tačiau tai buvo greitai pamiršta, atsižvelgiant į tvirtą „QX50“ važiavimą, nes kelyje jaučiau daugelį mažesnių kelio trūkumų.

2021 m. „Infiniti QX50“ galinis vaizdas

Savaitės pabaigoje nepamačiau 2021 m. „Infiniti QX50 Autograph AWD“, bet išmokau vertinti jo turtą. Kuklaus dydžio „Infiniti“ visureigis atrodo siaubingai, o jo patogumas, didelė krovinių erdvė ir „ProPilot Assist“ saugos technologijos derinys pavertė jį fantastišku kasdieniu vairuotoju ar maloniu keliaujančiu automobiliu. Tačiau sunku rekomenduoti „QX50“ „Corsair“, kol „Infiniti“ neįtrauks jėgainės, naudojančios transmisiją su faktinėmis pavaromis ir išsiaiškinančiomis jos valdymo trūkumus.

2021 m. „Lincoln Corsair AWD Reserve“ mane sužavėjo pliušiniu važiavimu, konservatyviu stiliumi ir rafinuotu salonu. Keturių turbokompresorių galia buvo daugiau nei pakankama. Labiau, jei pasirinksite 2.3L modelį. Be to, salono dizainas ir ergonomika sutapo, todėl supratau, kad laiką praleidau tikroje prabangioje transporto priemonėje.

Jei jūsų sąraše yra „Corsair“ ar „QX50“, apsipirkite šių klasių konkurentus: BMW X3, „Audi Q5“, „Mercedes-Benz GLC“ klasė, „Volvo XC60“, „Lexus NX“, „Cadillac XT4“, „Acura RDX“, „Alfa Romeo Stelvio“ ir „Jaguar F-Pace“. .

2021 m. „Lincoln Corsair AWD“ rezervatas 2021 m. „Infiniti QX50 AWD“ autografas
Bazinė kaina 45 090 USD 56 850 USD
Kaina patikrinta 57 530 USD 61 765 USD
Variklis 2,3 l 4 cilindrų turbokompresorius 2,0 l 4 cilindrų turbokompresorius
Galia (AG) 295 @ 5500 aps./min 268 @ 5600 aps./min
Sukimo momentas (svarai) 310 @ 3000 aps./min 280 @ 1600-4800 aps./min
Užkrato pernešimas 8 laipsnių automatinė „Xtronic“ CVT
EPA kartu su AWD (mpg) 24 25
Pavaros išdėstymas Išilgai sumontuotas priekinis variklis, visi varantys ratus Skersai montuojamas priekinis variklis, visi varantys ratai
Pakaba Priekis: prisitaikantis
Galinis: prisitaikantis
Priekis: „MacPherson“ statramstis, dviejų vamzdžių amortizatoriai, 27 mm stabilizatoriaus juosta
Galinis: Nepriklausomi daugianariai, vieno vamzdžio amortizatoriai, 22,5 mm stabilizatoriaus juosta
Stabdžiai Elektra valdomi keturių ratų diskai su elektriniu stovėjimo stabdžiu Keturių ratų diskas su ABS ir elektriniu stovėjimo stabdžiu
Matmenys: ilgis x plotis x aukštis (coliais) 180,6 x 76,2 x 64,1 184,7 x 74,9 x 66,0
Ratų bazė (coliais) 106,7 colio 110,2 colio
Prošvaisa (coliais) Nėra 8.6
Artėjimo / išvykimo kampai (laipsniais) Nėra 17.2 / 23.9
Galinė priekinė / galinė dalis (coliais) 39,5 / 38,7 40,0 / 38,4 m / stoglangis
Hiproom priekis / galas (coliais) 55,6 / 50,8 55,6 / 53,8
Kojų erdvė priekyje / gale (coliais) 43,2 / 38,6 39,6 / 38,7
Pečių kambarys priekyje / gale (coliais) 57.1 / 56.3 57.9 / 57.1
Keleiviai 5 5
Keleivio tūris (kub. P.) 102.5 54,4 / 53,1 m / mėn
Krovinių talpa už 2 eilės (kub. P.) 27.6 31,4 / 31,1 su stoglangiu
Maksimali krovinio talpa užpakalinė sėdynė sulankstyta (kub. P.) 57.6 65,1 / 64,4 m / mėn
Savasis svoris (svarai) 3.848 4,178
Vilkimo talpa (svarai) 3 000 Nėra

[ad_2]