[ad_1]

Šiandien „Yamaha“ paskelbė savo dvitaktį 2022 m. Motokroso modelį, kurio antraštę užėmė a klasikinio YZ125 dizainas. Pirmą kartą pakeitus modelį per 15 metų, dviratis gaus naują variklį ir stilių, taip pat stabdžių ir pakabos atnaujinimus. „YZ85“ taip pat gauna atnaujinimą, pridedant papildomų didesnių ratų (skirtas „YZ85LW“) tarp daugybės pakeitimų. Flagmanas „YZ250“ gauna panašius patobulinimus kaip „YZ125“.

Kapitalinis remontas: YZ125 pilnas modelio pakeitimas

2022 m. „Yamaha YZ125“

Labai pertvarkytas „YZ125“ įtvirtina naujus „Yamaha“ statinius. Prekės ženklas sako, kad „tai yra svarbi„ Yamaha “dviejų taktų linijos evoliucija“, sukurta padėti vairuotojams įveikti atotrūkį tarp poilsio ir varžybų.

Variklis daugiau ar mažiau visiškai naujas. Tiesą sakant, „Yamaha“ teigia, kad kiekviena funkcinė 2022 m. Dalis yra nauja, įskaitant cilindro korpusą ir galvutę, stūmoklį, stūmoklio kaištį, švaistiklį, karterį ir išsiplėtimo kamerą. Rezultatas – padidinta galia vidutinio ir didelio sūkių greičio diapazone. Jis taip pat gauna naują „Keihin PWK38S“ karbiuratorių, kad pagerintų droselio reakciją. Tiesesnis įsiurbimo takas, pasibaigiantis VForce4 anglies nendrių vožtuvu, tiekia daugiau oro didesniais apsisukimais. Galiausiai trumpesnis ir lengvesnis duslintuvas uždengia naująją „Yamaha“ dvitaktę jėgainę.

Stabdžių sistema taip pat yra visiškai nauja, optimizuota atsižvelgiant į svorį ir efektyvumą. Didžiausias pokytis yra 270 mm priekinis rotorius, kuris padidina trinkelių kontakto plotą 30%. „Yamaha“ taip pat padidina stabdymo galią pristatydama didesnės trinties trinkeles. Patikslintas galinis rotorius 2022 m. Nukrenta nuo 245 mm iki 240 mm, kad sumažintų nesusprogdintą svorį ir išlaikytų stabdymo galią.

Ilgą laiką veikianti KYB pakaba patikslinama priekyje ir gale, o šakės vidurinio greičio vožtuve – lapų spyruoklė, kad būtų patogiau.

Galiausiai, formos atnaujinimas apima plokštesnę sėdynę, siauresnį kuro baką ir plonesnę radiatoriaus gaubtą. Pakeitimais siekiama padėti vairuotojams laisviau judėti ilgąja dviračio ašimi.

Pagrindinė MSRP: 6900 USD

Naujas pavadinimas: YZ85 ir YZ85LW

2022 m. „Yamaha YZ85“ vairuotojai

„Yamaha“ sukuria vikrų „YZ85“ mikroautobusą, kad „aptarnautų didelių dviračių specifikacijas mažame dviračių pakete“. 2022 m. Jis pagerina efektą pridėdamas „YZ85LW“ su didesniais ratais (19 colių priekyje, 16 colių gale) ir ilgesniu svirtimi, kad „didesnio dviračio“ jausmas būtų didesnis. 70/100 priekis ir 90/100 „Dunlop MX3S“ guma užbaigia pakuotę. Šis LW modelis yra puikus pereinamasis dviratis iš mini klasių.

Pertvarkyta sėdynė ir galiniai kėbulo plastikai suteikia naują tiesiai įleidžiamą įleidimo angą, užtikrinančią daugiau žemos galios energijos. Kitur kėbulo supaprastinimas, panašus į 2022 YZ125, suteikia vairuotojams didesnę judėjimo laisvę. Keli važiuoklės atnaujinimai padeda sustiprinti ir sustiprinti „YZ85“, kad vairuotojai gautų geresnį atsiliepimą ir daugiau pasitikėjimo savimi.

Pagrindinė MSRP: 4800 USD (5000 USD LW)

„Yamaha“ dviejų taktų kopija: YZ250

2022 m. Yamaha yz250

„YZ250“ pakeitimai tiksliai imituoja tuos, kurie buvo padaryti „125“.

Stabdymo skyriaus atnaujinimai apima didesnius priekinius stūmoklius ir standesnį suportą su pertvarkytu rotoriumi, kuris padidina kaladėlių kontakto plotą, tuo pačiu išmetant nesusprogusią masę. Naujas bakas, sėdynė ir radiatorius, kaip ir „125“, apipjaustomi žemyn. Jis taip pat pasižymi tiesiu įleidimu, panašiu į YZ85. Dviratis išlaikys savo YPVS įrengtą 249 cm3 dvitakčią jėgainę 2022 m.

Pagrindinė MSRP: 7800 USD

Sužinokite daugiau

Norėdami gauti daugiau informacijos apie „Yamaha“ dviejų taktų motokroso seriją, sekite tai nuoroda. Suinteresuotosios šalys taip pat gali naudotis svetaine susisiekti su pardavėjais.

[ad_2]