[ad_1]

2021 m. „Volkswagen Tiguan SEL Premium R-Line“ yra „Volkswagen“ atsakymas į vidutinio dydžio visureigių lygtį. „Tiguan“ varomas turbokompresoriumi varomu 2,0 l „inline-4“ varikliu, kuris išvysto 184 AG ir 221 lb.-ft. sukimo momento.

Galėtume visą dieną išsiaiškinti specifikacijas, tačiau pagalvojome, kodėl gi nepradėjus tiesiai prie reikalo ir nepasakius, kas mus sužavėjo ir kas mums norėjo daugiau. Tai yra penki geriausi 2021 m. „Volkswagen Tiguan SEL Premium R-Line“ dalykai ir trys dalykai, kurių tiesiog negalėjome atsikratyti.

Meilė: „R-Line“ atrodo

2021 m. „Volkswagen Tiguan SEL Premium R-Line“ priekinis vaizdas

„SEL Premium R-Line“ yra viršutinė „Volkswagen Tiguan“ linijos apdaila. Kaip ir didelėje automobilių pramonės dalyje, paskutinis jo pavadinimo dalis – „R-Line“ paketas yra tik išvaizdos paketas, bet gana išvaizdus.

Oficialiai jis prideda „R-Line“ dizaino groteles, ženkliukus, įleidimo angas, šoninius slenksčius, buferius, išorinę apdailą ir kėbulo spalvos apatinę dangą. Neoficialiai dėl to visureigis atrodė kaip geresnis „Tiguan“. Aišku, kaip tai atrodė, buvo subjektyvu, o tavo akys gali pamatyti kitaip, nei mano, bet vienintelis būdas atiduoti balsą yra piniginė.

Meilė: važiavimo režimai ir visureigio režimai

2021 m. „Volkswagen Tiguan SEL Premium R-Line“ važiavimo režimai

Važiavimo režimai yra kieti bet kuriame automobilyje. Jie iš esmės keičia transporto priemonės savybes ir tam tikru lygmeniu galite galvoti apie tai, kad suteikiate jums kelias tos pačios transporto priemonės versijas. Kai kurie važiavimo režimai suteikia drastiškesnių pokyčių, o kiti yra subtilesni.

2021 m. „Volkswagen Tiguan SEL Premium R-Line“ yra keletas skirtingų važiavimo režimų, įskaitant „Eco“, „Normal“ ir „Sport“ režimus. Jame taip pat yra pasirinktinis režimas, leidžiantis pakeisti kiekvieną transporto priemonės charakteristiką pagal savo skonį.

Be standartinių važiavimo režimų, „Tiguan“ taip pat turi keletą bekelės režimų. Yra sniego režimas, bekelės automatinis režimas, taip pat pritaikomas visureigio režimas.

Nepretenduosiu, kad šie važiavimo režimai smarkiai pakeitė transporto priemonės dinamiką ir iškart pastebimus pokyčius. Vis dėlto visi šie režimai suteikė daugybę galimybių, dėl kurių „Tiguan“ tapo savimi.

Meilė: taškinė informacijos ir pramogų sistema

2021 m. „Volkswagen Tiguan SEL Premium R-Line“ informacinis ir pramoginis jutiklinis ekranas

Informacijos ir pramogų sistema gali pagaminti ar sugadinti transporto priemonę. Gamintojai gali sutvarkyti visa kita, tačiau jei potencialus klientas negali suprasti, kaip pakeisti radijo stotį, jiems nepavyko. Nors „Tiguan“ informacinė ir pramogų sistema negaus jokių apdovanojimų už geriausią rinkoje esančią informacinę ir pramogų sistemą, ji paprasčiausiai veikė.

Kadangi informacijos ir pramogų skyriuje genda tiek daug originalių gamintojų, vairuotojai iš tikrųjų nori, kad veikianti sistema būtų lengvai valdoma. Kiti prekės ženklai, užsiėmę bandymu išradinėti ratą per sudėtingomis technologijomis, turėtų išimti puslapį iš „Volkswagen“ knygos: palengvinti kai kurių melodijų pasirinkimą.

Meilė: vairo forma

2021 m. „Volkswagen Tiguan SEL Premium R-Line“ vairas ir brūkšnys

Griebimas už vairo turėtų būti patogus ir lengvas potyris. Vis dėlto yra tiek daug transporto priemonių su vairais, kurios reikalauja, kad laikytumėtės kaip „Lego“ žmogus. Nesvarbu, koks vairuotojas esate, „Lego“ rankos nepadeda geros vairavimo patirties.

Jums nereikia to daryti su „Tiguan“ (ar tikrai bet kokiu „Volkswagen“). Netgi norėčiau pasakyti, kad tai buvo geriausias vairas bet kokiame automobilyje, kurį išbandžiau 2021 m. Tiesa, tai, kaip vairas tinka ir jaučiasi jums, gali priklausyti nuo jūsų rankų dydžio, tačiau „Volkswagen“ universalus dizainas, kuris man tiko.

Meilė: „Volkswagen Digital Cockpit“

2021 m. „Volkswagen Tiguan SEL Premium R-Line“ skaitmeninis klasteris

Nemeluosiu. „Audi“ skaitmeninė kabina vis dar laikoma geriausia atsiskaitymo tvarka, tačiau „Volkswagen“ ne itin prašmatni skaitmeninė kabina būtų viena geriausių, jei šios sistemos nebūtų. „Audi“ versija tikrai yra šviečianti naujausių technologijų žvaigždė, tačiau „VW“ versija darbą atliko per daug, nei tikėtasi.

Panašiai kaip taškinė informacinė ir pramoginė sistema, „VW Digital Cockpit“ nebandė tapti ryškiausiu skaitmeninių gabaritų klasteriu rinkoje. Puikiai pavyko tai, kad yra su laiku. Matuoklių grupė yra visiškai skaitmeninė, tačiau turi paprastą sąsają, užtikrinančią, kad galėčiau lengvai pamatyti viską, ko man reikia, ir nieko, ko ne.

Neapykanta: „R-Line“ neprideda jokios „R“ vertės

2021 m. „Volkswagen Tiguan SEL Premium R-Line r“ ženklelis

Nors esame dideli „R-Line“ išvaizdos gerbėjai, nebuvome sužavėti praskiesta jo prigimtimi. Kai turi „Volkswagen“ ir pamatai tą „R“ ženkliuką, pagalvoji apie našumą. Deja, visi šie sportiški „R-Line“ paketo išvaizdos variantai nebuvo papildomi. Viskas buvo dėl pasirodymų, ir šiuo atveju tai pasijuto kaip praleista proga.

Neapykanta: iki 200 arklio galių tiesiog nepakanka

2021 m. „Volkswagen Tiguan SEL Premium R-Line“ variklis

2021 m. „Tiguan“ puikiai tinka vidutinio dydžio visureigių segmentui, o būdami vidutinio dydžio, tikėjomės, kad jis turės šiek tiek daugiau galios. Su turbokompresoriumi varomas 2,0 l „inline-4“ variklis išvysto 184 AG ir 221 lb.-ft. sukimo momento. Tinkamam svoriui šios jėgos gali pakakti, tačiau „Tiguan“ tiesiog nebuvo.

Tą akimirką, kai nusviedžiau dešinę koją, pajutau „atsikelti ir eiti“ trūkumą. Nors „Tiguan“ „S Mode“ – sportiškesnis automatinio važiavimo režimas – padėjo išsisukti tuo, kad buvo geresni perdavimo perjungimo taškai, galų gale tai tik tiek padėjo.

Neapykanta: pigios plastikinės interjero medžiagos

2021 m. „Volkswagen Tiguan SEL Premium R-Line“ salonas

„SEL Premium R-Line“ yra aukščiausio lygio apdailos paketas, tačiau net ir tai „Tiguan“ neišgelbsti nuo pigių, plastikinių interjero medžiagų. Visoje salone tikrai yra pabarstyti kai kurie kokybiški antgaliai, tačiau niekas nepasakė: „Aš nepirkau„ Audi ““, o tik palietė tuos salono plastikus.

2021 m. „Volkswagen Tiguan SEL Premium R-Line“: apžvelgsime tuos trūkumus

2021 m. „Volkswagen Tiguan SEL Premium R-Line“ turėjo daug teigiamų dalykų, įskaitant paprastus dalykus. Žinoma, jis turėjo tam tikrų trūkumų (kiekviena transporto priemonė turi), tačiau 2021 m. Tiguanas, gėris nusveria blogą.

[ad_2]