[ad_1]

Geriausiai žinomas dėl didelio našumo produktų, tokių kaip „Challenger SRT Hellcat“, „Dodge“ ruošiasi visiškai elektra varomam automobiliui, kuris bus greičiausias ir galingiausias visų laikų, ketvirtadienį atskleidė prekės ženklo vadovas Timas Kuniskis.

Tai tik viena iš 55 elektrifikuotų transporto priemonių, kurias „Stellantis“ – pramonės milžinė, suformuota šiais metais sujungus „Fiat Chrysler“ ir „PSA Group“ – planuoja pateikti rinkai iki 2025 m.. Ketvirtadienio rytą vykusios beveik trijų valandų sesijos metu įmonės pareigūnai pasidalijo išsamia informacija apie planus pereiti nuo dujų ir dyzelino prie akumuliatoriaus energijos. Bus paveikti visi 14 „Stellantis“ prekės ženklų, o įmonė rengs papildomus ir visiškai elektrinius mažuosius automobilius, lengvuosius automobilius, visureigius, pikapus ir lengvąsias komercines transporto priemones.

„Stellantis“ „Baterijos dienos“ renginys džiugina naujus modelius

stellantis EV koncepcija

„Dabar„ Stellantis “veikia visu režimu visu greičiu jo elektrifikavimo metu“, – sakė „Stellantis“ generalinis direktorius Carlosas Tavaresas, atidaręs „Baterijos dienos“ renginį.

Iš viso „Stellantis“ per ateinančius penkerius metus ketina investuoti apie 35 mlrd. USD – ir tai papildo jau išleistus pinigus EV plėtrai. Programa palies visus įmonės verslo aspektus. Teks gerokai atnaujinti esamas dalis ir surinkimo gamyklas. Iki 2030 m. Europoje ir Šiaurės Amerikoje bus įrengtos penkios naujos akumuliatorių gamyklos, o bendrovė planuoja padėti išplėsti esamus įkrovimo tinklus daugelyje rinkų.

Tačiau projekto esmė, žinoma, bus produktai, kuriuos „Stellantis“ planuoja pateikti į rinką. Internetinio renginio metu automobilių gamintojas pasiūlė pažvelgti į kai kuriuos reikšmingesnius kuriamus akumuliatorius ir sunkvežimius.

Būsimas „Dodge“ modelis buvo matomas tik apgaubtas, tačiau Kuniskis pasiūlė keletą patarimų, ko tikėtis. Tai bus greitesnė nei bet koks produktas, kurį kada nors pasiūlė lengvojo automobilio kėbulas, paleidžiant nuo 0 iki 62 mylių per valandą per maždaug 2 sekundes, o tai prilygs naujajam „Tesla Model S Plaid“. Ir tai užpūtė ankstesnę trasos žvaigždę „Dodge Challenger Hellcat Demon“.

Realybė, sakė Kuniskis, yra ta, kad „mūsų inžinieriai pasiekia praktinę ribą, ką galime išspausti iš vidaus degimo variklio. Mes žinome, kad elektros varikliai gali suteikti mums daugiau “.

Renginio metu buvo išryškinti dar du Detroito prekės ženklai.

„Ram 1500 EV“ anonsas

„Ram“ prekės ženklas iki 2024 m. Gaus visiškai elektrinę žinomo 1500 pilno dydžio pikapo versiją, patvirtino prekės ženklo vadovas Mike’as Kovalas. Tai padės skirstyti į sparčiai augantį „EV“ pikapų segmentą vėliau nei pagrindiniai konkurentai „Ford“, „Chevrolet“ ir GMC, taip pat aukštyn kojomis, kaip „Rivian“ ir „Tesla“. Tačiau Kovalas gynė pavėluotą atvykimą paskelbdamas, kad „Ram“ įėjimas bus „tinkamas produktas tinkamu laiku“.

Kalbant apie „Jeep“, automobilių gamintojas jau pasiekė didelių rezultatų, naudodamas savo pirmąjį kištuku pagrįstą modelį „Wrangler 4xe“, kuris dabar yra geriausiai parduodamas PHEV JAV rinkoje. Iki 2025 m. Planuojama turėti 4xe kiekvieno „Jeep“ gaminio versijos, o 2022 modelio metais – „Grand Cherokee“ versiją.

Nors „Chrysler“ prekės ženklas nebuvo konkrečiai paminėtas, Ralphas Gillesas, „Stellantis“ dizaino vadovas Šiaurės Amerikoje, buvo aiškiai parodytas šalia visureigį primenančios koncepcinės transporto priemonės su pažįstamu sparnuotu „Chrysler“ ženkliuku. Atrodė, kad tai labai tyčinis žingsnis siekiant panaikinti vis didėjantį susirūpinimą, kad ateinančiais metais kadaise tapęs ženklas gali būti palaipsniui panaikintas.

Panašu, kad tai yra priežastis, kodėl per ilgą EV seminarą buvo išryškinta kita „Fiat“ problema. Ateinančiais metais Italijos automobilių gamintojas veiks visiškai elektra. Dauguma planų yra skirti Europai, tačiau kai kurie akumuliatorių modeliai atkeliaus į JAV, o „Fiat“ taip pat į Kinijos rinką pateks su grynais BEV.

„Stellantis“ lengvųjų komercinių transporto priemonių operacijoms, pradedant nuo jos pristatymo furgono, bus dar daugiau EV. Tačiau informacija apie kitas markizes, tokias kaip „Alfa Romeo“ ir „Maserati“, bus atskleista tik vėliau.

Keturios naujos „Stellantis BEV“ platformos

„Stellantis BEV“ platformų grafika

Visų pirma, pradinis tikslas yra 55 kištukiniai modeliai – 15 hibridų, o likusi dalis – tik elektrinė baterija. Jie bus pagrįsti keturiomis naujomis architektūromis, po vieną skirta mažiems, vidutiniams ir dideliems lengviesiems automobiliams ir visureigiams, o ketvirtoji – kėbulo ant rėmo konstrukciją, skirtą pikapams ir komercinėms transporto priemonėms.

Ateities „Stellantis“ baterijų technologija

„Stellantis“ taip pat kuria dvi naujas ličio jonų baterijų chemines medžiagas, įskaitant tokią, kuri pašalina kobaltą – brangų metalą, dėl kurio kyla kasybos ir gamybos aplinkosaugos problemų. Baterijos pakuotėse bus galima laikyti nuo 37 iki daugiau nei 200 kilovatvalandžių energijos. „STL Small“ architektūros atstumas bus iki 300 mylių, o naudojant „STLA Large“ ir „STLA Frame“ platformas – iki 500 mylių už įkrovimą. Tikimasi, kad papildomų 200 mylių atstumu įkrovimo laikas sumažės net iki 10 minučių.

Iki 2026 m. Automobilių gamintojas tikisi pradėti pereiti prie visiškai naujo tipo akumuliatorių – kietojo kūno technologijos, kuri, tikimasi, žymiai sumažins išlaidas, tuo pačiu padidindama diapazoną, sutrumpindama įkrovimo laiką ir sumažindama akumuliatorių gaisro riziką.

„Stellantis BEV“ platformų grafika

Akumuliatorių technologija daugeliu atvejų pasirodys kritiška, sakė finansų direktorius Richardas Palmeris, ne tik užtikrindamas konkurencingą diapazoną, galią ir įkrovimą, bet ir sumažindamas elektrinių transporto priemonių kainą. Jis pripažino, kad „Stellantis“ priklauso nuo vyriausybinių paskatų, kurios šiuo metu padės jai atsilikti nuo savo EV pardavimo. Tačiau tikslas yra sumažinti elektros technologijų kainą daugiau nei trečdaliu, kad „Stellantis“ galėtų pasiekti „dviženklį“ pelno maržą iki paskutinės dešimtmečio pusės.

„Stellantis Eyes“ EV rinkos dalis

Naujausias planas žymi dramatišką poslinkį nuo buvusios „Fiat Chrysler Automobiles“ padėties. Kai kompanija išleido savo pirmąjį BEV, „Fiat 500e“, velionis generalinis direktorius Sergio Marchionne’as tik pusiau juokais sakė, kad jis tikisi, jog niekas nepirks automobilio, nes bendrovė už kiekvieną prarado apie 14 000 USD.

Dabar vartotojams pradėjus taikyti akumuliatorių technologijas, o reguliavimo institucijoms visame pasaulyje pradedant taikyti griežtus naujus išmetamųjų teršalų standartus, „Stellantis“ nori pirmauti rinkoje ir gauti solidų pelną. Šiais metais, kompanija Apskaičiuota, kad kištukiniai produktai sudarys 14% jo pardavimo Europoje ir 4% JAV. Tačiau iki 2030 m. Tavaresas apskaičiavo, kad tai padidės iki daugiau nei 70% Europoje ir daugiau nei 40% JAV

[ad_2]