[ad_1]

Tiek „General Motors“, tiek „Tesla“ šį mėnesį paskelbė apie didelio masto atšaukimus, tačiau daugelis savininkų gali net nežinoti, kad yra problema. Ir nedaugeliui, jei tokių yra, teks vargti planuojant aptarnavimo paskyrimą, kad būtų remontuojamos transporto priemonės. Taip yra todėl, kad beveik 600 000 transporto priemonių, dalyvaujančių dviejuose atsišaukimuose, gali gauti išmaniųjų telefonų stiliaus naujinių eteryje.

Gamintojai tikisi naudoti vis daugiau su programine įranga susijusių problemų, todėl „Over-The-Air“ atnaujinimo (OTA) technologija padės greitai ir lengvai atlikti remontą – ir tuo pačiu išspręs savininkų, kurie dažnai nepaiso galimai mirtinų defektų, problemą. .

Esamos galimybės ore

Naujienos per orą: „Tesla Model S“ languotas skydelis ir technologijos

„Antroje šio dešimtmečio pusėje beveik viskas, kas nauja, turės OTA galimybių“, – teigė Samas Abuelsamidas, pagrindinis „Guidehouse Insights“ automobilių analitikas.

Pavyzdžiui, „Ford“ iki 2021 m. Pabaigos planuoja turėti 1 milijoną naujų transporto priemonių, galinčių atnaujinti orą, o skaičius išaugs iki 33 milijonų. „General Motors“, „Volkswagen“, „Mercedes-Benz“ ir kt. planuoja įdiegti technologiją ant daugelio ar visų būsimų produktų. Ir tai jau yra standartinė „Tesla“ produktų savybė.

Kalifornijos EV gamintojas reguliariai naudoja OTA, kad pakoreguotų programinę įrangą, naudojamą jo transporto priemonėms valdyti. Dabar jis pašalins beveik 300 000 Kinijoje parduodamų „Model 3“ sedanų ir „Y“ modelio visureigių defektą. Dėl jų vairuotojo pagalbos sistemų trikdymo gali atsirasti nenumatyto pagreičio šuoliai.

Anksčiau vairuotojai turėjo paskambinti prekiautojui, kad paskirtų techninės priežiūros susitikimą, o tada atvežtų savo transporto priemonę remontui. Kai kuriais atvejais jie turėjo laukti kelias dienas ar net savaites. Bet „Tesla“ paprasčiausiai nusiųs naują programinę įrangą į debesį ir tada beveik akimirksniu sureguliuos visas šias transporto priemones. Daugelis gali net nesuvokti, kad yra problema, į kurią reikia atkreipti dėmesį.

„Recall Relief“: OTA nuotoliniu būdu pašalina programinės įrangos klaidas

Tas pats pasakytina apie atšaukimą GM paskelbė šį mėnesį apimantis beveik identišką 2021 sedano ir visureigio, parduodamo per JAV „Buick“, „Cadillac“, „Chevrolet“ ir GMC prekės ženklus, skaičių. Šiose transporto priemonėse įspėjamieji žibintai gali nesusidaryti dėl oro pagalvių gedimo.

GM atveju vairuotojams bus pasiūlyta galimybė atsisiųsti atnaujintą programinę įrangą arba pristatyti savo transporto priemones pas pardavėją. Automobilių gamintojas tikisi, kad dauguma savininkų pasirinks naujinių naudojimą per orą.

Spartiai daugėja kartų, kai ši technologija buvo naudojama atšaukiant. Šių metų pradžioje „Mercedes-Benz“ turėjo atšaukti 1,3 milijono transporto priemonių visoje savo sudėtyje, nes po eismo įvykio jos e-Call (pagalbos iškvietimo) sistema gali sugesti. „Mercedes“ atmetus aparatinės įrangos triktį, technikai suprato, kad tai įvyko dėl programinės įrangos klaidos. Taigi, „Mercedes Me“ paslaugą užsisakę savininkai galėtų praleisti techninės priežiūros skambutį ir nuotoliniu būdu tvarkyti pataisymą.

Naujienos per orą: atnaujinkite įspėjamąją lemputę prietaisų skydelyje

Nacionalinės kelių eismo saugumo administracijos duomenimis, vien automobilių atšaukimo paveiktų transporto priemonių skaičius vien JAV rinkoje pernai viršijo 53 mln. Tai sumažėjo nuo visų laikų rekordo – 86 mln. 2015 m., Ir daugiau nei trigubai viršija 15 mln., Primintų 2011 m.

Nors vis dar yra daug atvejų, kai gamintojai turi taisyti mechanines sistemas, pvz., Nesandarias kuro linijas ir sugedusius stabdžius, didelis atšaukimų skaičius iš esmės sutelktas ties elektroninėmis sistemomis. Tai nenuostabu, turint omenyje, kad šiandienos transporto priemonėse gali būti 100 ar daugiau mikroprocesorių, kurie valdo viską, pradedant varikliais ir baigiant pažangiomis vairuotojo pagalbos sistemomis.

Todėl įprasta transporto priemonė gali naudoti 100 milijonų ar daugiau kodo eilučių, ir tikimasi, kad iki dešimtmečio vidurio jis išaugs iki 500 milijonų, sakė Ericas Loffleris, „Ford“ vyriausiasis inžinierius. Vis dėlto viena klaidinga kodo eilutė gali sukelti potencialiai mirtiną problemą.

Taigi OTA technologijos naudojimas gali būti didelis pliusas vartotojams, kurie, jei pastarieji keleri metai yra koks nors pavyzdys, ateityje gali susidurti su dar daugiau atšaukimų. Išskyrus mechanines problemas, gamintojai galės automatiškai ištaisyti pataisymus. Transporto priemonės savininkas gali net nežinoti, kad kilo problema, kol patikrins savo paštą ir informacijos ir pramogų ekrane ras įspėjimą apie atšaukimą arba atras įspėjimą.

Gamintojui naujienos per orą padeda išspręsti kelias problemas. Viena vertus, atšaukimas yra brangus ir daug laiko reikalaujantis. Gali praeiti savaitės, net mėnesiai, kol prekiautojai suplanuos visus klientus, kuriuos paveikė atšaukimas, net jei skaitmeniniam pataisymui atlikti reikia tik kelių minučių.

Taip pat naudinga remontuoti iš esmės visas transporto priemones, kurioms taikoma atšaukimas. Nacionalinės saugaus eismo automobilių keliais administracijos duomenimis, tik apie 70% transporto priemonių, kurioms taikomi net patys rimčiausi atšaukimai, atvežami remontuoti, o jų skaičius smarkiai sumažėja, atsižvelgiant į tai, ką savininkai laiko nedidelėmis problemomis.

Dėl to transporto priemonių sekimo paslauga „CarFax“ praneša, kad nuo 2016 m. iki 2019 m. JAV transporto priemonių su neįvykusiais atšaukimo pranešimais skaičius išaugo 34%, o 2017 m. pasiekė apie 63 milijonus. Tai reiškia, kad beveik viena iš keturių transporto priemonių, važinėjančių šalies keliais, gali važiuoti su galimai mirtinu defektu.

Ateities OTA technologijos taikymas

Naujienos per orą: „Mercedes-EQ“, „EQS“ salono prietaisų skydelis

Kaip ir išmaniųjų telefonų atveju, OTA technologija neapsiriboja programinės įrangos problemų šalinimu. Jis taip pat gali būti naudojamas teikiant naujas funkcijas ir paslaugas.

„Tesla“ naudojo šį procesą, kad padidintų diapazoną ir padidintų našumą. Ir jis sugebėjo atnaujinti „Autopilot“ vairuotojo pagalbos technologiją nereikalaudamas techninės priežiūros skambučio. „Ford“ leis vairuotojams patobulinti kai kuriuos gaminius, pavyzdžiui, „Mustang Mach-E“, kad vėliau šiais metais debiutuotų naujoji laisvų rankų įranga „Blue Cruise“.

„Stebėkite šią erdvę, kad sužinotumėte apie būsimas funkcijas, kurias pasiūlysime patobulinti„ Bronco “, – praėjusios savaitės žiniasklaidos akcijos metu sakė naujojo visureigio rinkodaros vadovas Markas Grueberis.

Tuo tarpu „Mercedes“ sukūrė įvairius „garso peizažus“ naujam EQS akumuliatorių sedanui, kurį pristatys vėliau šiais metais. Kiekvienas jų skirtas sustiprinti tam tikrus vairavimo režimus, „atsižvelgiant į to momento emocijas“, – sakė pagrindinis garso inžinierius Thomas Kuppersas. Jis sakė, kad Vokietijos automobilių gamintojas tikisi ateinančiais metais sugalvoti dar daugiau garsų, kuriuos jis perduos EQS eteryje.

[ad_2]