[ad_1]

Naujoji ketvirtoji karta 2021 m. „Toyota Sienna“ mikroautobusas yra penkių komplektacijų, ir visi penki turi tą pačią pavarą, įskaitant hibridinę akumuliatorių laikymo sistemą. Bet ar šis mikroautobusas patenkins reiklias šeimas, ieškančias kambario ir krovinių erdvės? Susipažinau su nauju 2021 metų LE baziniu modeliu, norėdamas tai sužinoti ir nustebau dėl mikroautobuso erdvės ir stiliaus.

2021 m. „Toyota Sienna“ apžvalga

2021 m. „Toyota Sienna“ mikroautobusas

Indianoje pagamintas „Toyota Sienna“ mikroautobusas pirmą kartą pasirodė 1998 m. Dabar „Toyota“ yra ketvirtosios „Sienna“ kartos automobilis, o su 2021 m. Modeliu galėtumėte suprasti, kad jie žino, ko nori vartotojas. 2021 m. „Toyota Sienna“ stilius yra aptakesnis viduje ir išorėje, modernus, švelnus. Jis naudoja tą pačią platformą kaip ir „Toyota“ „Camry“ bei „Avalon“, todėl galite tikėtis važiavimo į automobilį, o „Sienna“ šiuo klausimu nenuvilia.

5 2021 m. „Toyota Sienna“ variantai

2021 m. „Toyota Sienna“

„Sienna“ yra penki paketai, kurie, kaip įprasta, remiasi pigesne versija. „Toyota“ startuoja su LE, toliau rikiuojasi XLE ir XSE. Tada jie prideda „Limited“ ir „Platinum“ versijas. Kiekvienoje versijoje galite pasirinkti bent vieną papildomų naujovintų parinkčių paketą į standartinį įrenginį. Standartiškai tik pagrindiniame LE įrenginyje yra vietos aštuoniems (išspausti). „XLE“ gali rinktis iš aštuonių ar septynių keleivių, o kituose modeliuose yra vietos tik septyniems.

„Toyota Sienna LE“ sėdynės: kambarys aštuoniems

Interjeras 2021 m. „Toyota Sienna“

Visuose „Sienna“ modeliuose yra 162,5 kubinių pėdų keleivių patalpos, o už dviejų priekinių kaušo sėdynių yra mažiausiai 101 kubinių pėdų krovinių erdvė. Kadangi vieta už trečiosios sėdynės yra gili, kad sėdynės galėtų pasislėpti, 33,5 kubinių metrų plote yra stebėtinai daug vietos bagažui, maisto produktams ir būtiniausiems daiktams. Vienos ekskursijos metu nesunkiai susipakavome į pilno dydžio vežimėlį, dviratį, šalmą, du krepšius, paltus ir žaislus gale.

Krovinių skyrius „Toyota Sienna“

Antroje sėdynių eilėje yra siaura vidurinė sėdynė, kurią galima nuimti. Nuėmus tą sėdynę, jūs gausite dar keletą puodelių laikiklių ir lengvą kelią mažiesiems patekti į galinę suolelio sėdynę. Arba suaugusiesiems dvi galinės sėdynės pakreipiamos žemyn ir slenka į priekį, kad būtų lengviau pasiekti trečiosios eilės sėdynes. Tačiau šių vidurinės eilės sėdynių negalima nuimti ar pastatyti po grindimis, todėl jos trukdys jūsų saugojimui, jei tikėjotės daugiau krovinių skyriaus ir mažiau vietų.

2021 m. „Toyota Sienna“ salonas

Kadangi galima tikėtis, kad mikroautobuse bus bent viena vaikiškos kėdutės, buvo malonu matyti, kad LATCH atramas šioms kėdutėms buvo lengva rasti ir įsitraukti. Mes nesunkiai apgyvendinome du vaikus automobilinėse kėdutėse ir keturis suaugusius. Dvi varomos stumdomos durys leido lengvai patekti į mikroautobusą ir išlipti iš jo. Pagrindinis modelis nepakėlė lifto vartui galios, tačiau jį buvo pakankamai lengva pakelti ir uždaryti.

Įspūdinga hibridinių jėgos pavarų kuro ekonomija

2021 m. „Toyota Sienna“ mikroautobusas

Visi „Sienna“ modeliai yra su 2,5 l keturių cilindrų hibridiniu varikliu, išvystančiu 245 AG. Su šiuo hibridiniu varikliu tikitės gerų dujų rida, o „Sienna“ pristato. EPA apskaičiavo, kad priekiniais ratais varoma „Sienna“ yra 36 mpg, o visų varančiųjų ratų versija praranda mylią ir pasiekia 35 mpg.

Dauguma įprastų mikroautobusų mieste negali gauti net 20 mpg, o jų greitkelio rida nepažeis 30 mpg. AAA suteikia konkuruojančiai „Honda Odyssey“ bendrą važiavimo įvertinimą 22 mpg. Taigi, jei šeimos judintojas kasmet nueitų 15 000 mylių, „Honda“ pervažiuotumėte 681 galoną „go-go“ sulčių. Kita vertus, „Toyota Sienna“, esant 36 mpg, kiekvienais metais išeitų tik per 416 galonus arba 265 mažiau galonų benzino.

Pirmąsias dvi dienas, kai važiavau furgonu, degalų matuoklis beveik nepajudėjo, nepaisant to, kad nuvažiavau daugiau nei 100 mylių. Jei norite nepaisyti įspėjimų apie mažai degalų, turėdami 18 galonų degalų baką, turite turėti maždaug 648 mylių nuotolį.

Kaip ir daugeliui hibridų, šis mikroautobusas yra su ekranu, rodančiu, kada variklis krauna akumuliatorių, o kada važiuojate tik naudodamas akumuliatoriaus energiją. „Toyota“ garantuoja hibridinę bateriją 10 metų arba 150 000 mylių.

2021 m. „Toyota Sienna Hybrid“ variklio ekranas

Sujungus šį variklį su ištisine kintama transmisija (CVT), „Sienna“ lengvai pasiekė greitkelio greitį ir greitai judėjo. Išgirsite pastebimą variklio triukšmą, tačiau jis niekada nebuvo per garsus ar nemalonus. Nors tai tikrai nebus painiojama su raketiniu laivu, mikroautobusas tikrai gali judėti, kai to reikia.

Gausu interjero patalpų

Kojų erdvė „Toyota Sienna“

Turėkite omenyje, kad išbandžiau pagrindinį LE modelį, todėl judant grandine yra vietos kai kuriems naujovinimams. Tačiau net ir nebrangiam mikroautobusui su starteriu buvo stebėtinai daug interjero patogumų. Pradžiai, kaip aštuoniolika puodelių laikiklių!

Be to, LE iš viso yra septyni USB jungtys, nors paskutinės eilės jungtys buvo tik dešinėje. Kažkas man sako, kad „mažasis Džonis“ skundžiasi, kad brolio laidas jį liečia. Nagi „Toyota“, ar negalėjai prijungti kai kurių USB kabelių abiejose salono pusėse?

Jame taip pat yra 12 voltų maitinimo lizdas, kuris dar tą dieną buvo vadinamas cigarečių kištuku. Kad saulė nepatektų mažiesiems, antros eilės languose yra nuleidžiami skėčiai nuo saulės. Priekinėje centrinėje konsolėje yra pora gilių kišenių, tinkančių telefonui laikyti prijungus prie furgono.

„Sienna“ saugos funkcijos: visi pagrindai ir kai kurie

2021 m. „Toyota Sienna“ vairuotojo ekranas

Nesvarbu, ar jums patinka „auklės“ funkcijos, ar ne, jos atlieka funkciją, o 2021 m. „Toyota Sienna“ yra keletas puikių pagrindinių saugos funkcijų, įskaitant:

  • Galinio vaizdo kamera
  • Aklosios zonos stebėjimas
  • Įspėjimas už galinio kryžminio eismo
  • Įspėjimas į priekį
  • Pėsčiųjų aptikimas
  • Automatinis avarinis stabdymas
  • Įspėjimas apie išvažiavimą iš juostos
  • „Lane keep assist“
  • Adaptyvi greičio kontrolė
  • Automatiniai tolimųjų šviesų žibintai
  • Kelio ženklų atpažinimas

Kadangi furgonas man buvo naujas, rato vibracija ir švelnus tonas mane perspėjo, kai nuklydau per toli nuo savo juostos centro. Kai kurios iš šių ADAS (pažangių vairuotojo pagalbos sistemų) funkcijų būtų naudingos, nes galinio lango / veidrodžio matymo linijas riboja visi tie galvos atramos ir platūs „C“ stulpai.

Jei norite, atnaujintame „Siennas“ taip pat siūlomos papildomos saugos funkcijos, tokios kaip parkavimo jutikliai ir laisvų rankų įranga.

Jutiklinio ekrano technika

„Sienna“ komplekte yra centre sumontuotas 9 colių jutiklinis ekranas, kuriame yra įvairios įmontuotos programos ir suderinamas su „Android“ (galiausiai) ir „Apple“ telefonais su „Alexa“ išmaniojo telefono ryšio galimybe. Man nekilo problemų naudojant „Waze“ ir kitas programas iš senesnio „Apple iPhone“. Išdėstymas ir mygtukai buvo lengvai skaitomi ir intuityviai naudojami, nereikėjo skaityti savininko vadove. Priekinio matuoklio dėžutėje taip pat gausite 4,2 colių ekraną su besisukančiu informacijos ekranų meniu.

2021 m. „Toyota Sienna“ ekranas

Garantija ir kainos

„Toyota“ suteikia standartinę 3 metų arba 36 000 mylių garantiją priekiui į galą Sienna. Elektros traukinys įveikiamas 5 metus arba 60 000 mylių. „Toyotas“ turi tradiciją būti patikimais vežėjais, ir būčiau šokiruotas, jei 2021 m. „Toyota Sienna“ pasirodytų kitokia.

Bazinis LE modelis su nesudėtingu gydymu siekia 34 460 USD, o tai yra žymiai daugiau nei konkurencija, tačiau šis hibridinis variklių derinys gali gana greitai kompensuoti kainų skirtumą. Ankstesnė 2020 m. „Sienna“ kaina siekė 31 640 USD, taigi naujosios kartos modelis kainuoja mažiau nei 3000 USD daugiau nei praėjusių metų modelis, kurio dujomis pribloškė 296 AG V6. Padidinkite pasirinkimo galimybes ir apdailos lygius, o už visiškai pasirinktą 2021 m. „Toyota Sienna“ svyruosite netoli 50 000 USD.

Nuleisti raktus

Apskritai 2021 m. „Toyota Sienna“ buvo įspūdingas. Hibridinis variklis taupo degalus, o jo našumas beveik nepastebimas. Erdvus interjeras ir lanksčios sėdynės buvo pliusas. Jei ta vidurinė sėdynių eilė stebuklingai dingtų, šio mikroautobuso funkcionalumas būtų pagerintas. Be to, saugos funkcijos yra pažangios technologijos, todėl konkurencija gali permąstyti savo pasiūlymus. Nors „Toyota“ niekada nebuvo pirmaujanti už savo mikroautobusų konkurentų, tikėtina, kad kai kurie žodžiai apie „Sienna“ padidės. Pridėjus hibridinį variklį prie populiaraus mikroautobuso modelio, 2021 m. „Toyota Sienna“ atrodo esanti nugalėtoja.

[ad_2]