[ad_1]

2020 m. „Toyota“ pirmą kartą išleido hibridinę „Corolla“ JAV. Jau antrus metus 2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“ gavo labai lengvą atgaivą.

Buvau maloniai nustebintas, kai galinės sėdynės buvo erdvios ir lengvai pasiekiamos 48 mpg, nepriklausomai nuo to, kur ir kaip važiavau. Vis dėlto nustebau, kaip garsiai 1,8 l darbinis variklis buvo apkrautas.

Pasinerkime į tai, kuo šis automobilis įdomus ir kur jis trūksta.

2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“ apžvalga

2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“ galinis trijų ketvirčių kampas

Už 3 000 USD daugiau nei bazinio modelio dujomis varoma „Corolla“ (kuri kartu gauna įspūdingą 34 mpg), galite pasirinkti 2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“, kurio vidutinė geba 52 mpg. Vairuotojams, vidutiniškai 12 000 mylių per metus, sutaupoma 122 galonai, o tai reiškia, kad galite praleisti mažiau laiko prie siurblio ir daugiau laiko kelyje.

Kai važiavau per kanjonus Malibu, Kalifornijoje, „Power“ režimu, jis vis tiek rodė daugiau nei 45 mpg, o tai tikriausiai yra gana standartinis, nepaisant važiavimo stiliaus ar kelių. Nors mane sužavėjo hibridinės „Corolla“ dujų rida, ši ekonomika dabar yra gana standartinė daugumai hibridų.

Vienas didelis įspėjimas dėl hibridinio modelio yra tas, kad „Toyota“ jį siūlo tik pačiame pagrindiniame LE apdailos lygyje. Vienintelis pasirenkamas priedas yra aklosios zonos stebėjimas, kuris papildomai kainuoja 500 USD. Nors „Apple CarPlay“ / „Android Auto“, radaro pastovaus greičio palaikymo sistema, eismo juostos palaikymo pagalba, be raktų įvedimas ir tiesioginis paleidimas, jūs negalite gauti šildomų sėdynių ar stoglangio, kaip galite ant aukštesnės klasės „Corolla“ apdailų, pvz. kaip XSE – šiek tiek bummeris.

Tiems, kurie ieško „Prius“ tipo degalų vartojimo efektyvumo, bet atrodo geriau, 2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“ yra saugus pasirinkimas ir biudžetinis pasirinkimas, kurio kaina nesiekia 25 000 USD. Tačiau tai sukelia keletą staigmenų.

1,8 l dujinis variklis: daug triukšmo ir ne per didelis greitis

2021 m. „Toyota Corolla“ hibridinis variklis

Kai galvoju apie hibridinius ar elektromobilius, manau, kad pavojingai tylu. Tačiau 2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“, turintis 1,8 l keturių cilindrų benzininį variklį, iš tikrųjų yra gana triukšmingas. Kai įsibėgėsite pravažiuoti ar įsiliejate į autostradą, išgirsite, kaip dujų variklis iš tikrųjų įjungia kiekvieną sulčių unciją. Važiuojant ar einant automobilis greičiausiai tyli, kai jis persijungia į elektrinės transporto priemonės (EV) režimą.

Skambant muzikai gali būti lengva atsisakyti triukšmingo Atkinsono variklio. Net 1 000 ar 2 000 aps./min. Automobilis yra labai tylus, kaip tikėjotės. Nes dujinis variklis išleidžia tik 121 AG ir 105 lb.-ft. sukimo momento, greitėdami visada girdėsite garsų niurzgėjimą. Dažnai pastebėjau, kad dujinis variklis įsijungė ir šoko tiesiai iki 4000 apsisukimų per minutę ar daugiau – dėl to garsus triukšmo lygis salone.

Beje, norint pasiekti 60 km / h, reikia 10,7 sekundės. Tai 2,8 sekundės lėčiau nei dujomis varoma „Corolla“. Nors jis lėtas, jis valdomas geriau nei tikėtasi. Kruizas Malibu kanjonais man paliko įspūdį dėl vairo reakcijos ir to, kaip jis pasodintas šluojančiuose kalnų keliuose.

Besiūlė hibridinė patirtis

2021 m. „Toyota Corolla“ hibridinis važiavimo režimo parinkiklis

„Toyota“ gamina hibridus daugiau nei du dešimtmečius, o 2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“ naudojasi ilgamete gamintojo patirtimi tobulinant hibridines sistemas. Vairuotojo vietoje jūs nustebsite, kad niekaip negalite pajusti, kai įsijungia ar išsijungia dujinis variklis. Bet visada laukia tavęs.

Įsibėgėjus iki raudonos lemputės greičiui, įjungus EV režimą, tachometras tiesiai sumažėja nuo 4000 aps./min. Kai automobilis persijungia iš visiškai elektrinio į dujinį režimą, šis perėjimas yra maloniai sklandus. Staigiai įsibėgėjus, EV režimas išsijungė ir įsijungė dujinis variklis.

„Toyota“ savininko vadove nurodo, kad „EV“ važiavimo režimą galite naudoti „važiuodami nedideliais atstumais, kad sumažintumėte triukšmą ankstyvą rytą ir vėlai naktį gyvenamosiose vietovėse arba sumažintumėte išmetamų teršalų kiekį stovėdami mažame garaže ar vidaus automobilių stovėjimo aikštelėje“.

Tačiau radau, kad rankinis EV režimo mygtukas nenaudingas. Nuvažiavau 21 km / h, paspaudžiau EV mygtuką ir gavau klaidą: „EV režimas nepasiekiamas, greičio diapazonas viršytas“. Be to, jei pradėjau važiuoti 0 km / h EV režimu ir bandžiau paspartinti t0 10 mph išlaikydamas EV režimą, aš judėjau maždaug taip greitai, kaip pavargusi pelė!

2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“ emblema

Kai tik paspausdavau akceleratoriaus pedalą, net gana lengva koja, EV režimas išsijungdavo ir automobilis spardydavo benzininį variklį, akimirksniu numatydamas staigesnį pagreitį. Tai nutiko net „Eco“ režimu. Radau, kad negaliu patekti į savo apylinkes be EV režimo klaidos.

Aš beveik nejaučiau skirtumo tarp skirtingų vairavimo režimų. 90% mano vairavimo buvo „Eco“. Keturi režimai (įskaitant šiek tiek nenaudingą elektrinių transporto priemonių režimą) yra EV, „Eco“, „Regular“ ir „Power“. Reguliarus režimas jaučiamas tik šiek tiek galingesnis nei „Eco“ režimas, o droselis yra jautresnis ir greičiau įjungia dujų variklį. „Power“ režimu pagreičio skirtumas jaučiamas, bet tik apie 3000 aps./min. Jei bandote praeiti, rekomenduoju įjungti maitinimo režimą ir jį laikyti.

Patogus, bet pagrindinis interjero dizainas

2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“ kojoms

2021 m. „Toyota Corolla“ viduje rasite gana patogias sėdynes vairuotojui ir keleiviams. Jūs lengvai galėtumėte patogiai išspręsti 2-3 valandų keliones. Keleivius gale nustebins erdvumas. Sėdėdamas už vairuotojo sėdynės radau, kad turiu daug vietos keliams (man yra 5’8 ″).

Tačiau galinis vidurinis porankis su puodelių laikikliais neužsibūna vietoje – jis tiesiog nusileidžia žemyn. Aš pasitikėčiau tik uždaru buteliu, bet ne atviru puodeliu. Kaip būdinga mažesniems sedanams, gale nėra ventiliacijos angų. Konfigūruodami „Corolla Hybrid“, galite pasirinkti du interjero variantus: visiškai juodą arba dviejų spalvų. Nepamirškite, kad naudojant „LE“ apdailos paketą papildomų patogumų, tokių kaip šildomos sėdynės, nėra.

Keli gražūs vairuotojai

2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“

Radaro pastovaus greičio kontrolė yra būtina kiekvienam vairuotojui, kuris užsiima eismu ar kelias valandas praleidžia autostradoje. Laimei, jis yra standartinis 2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“. Skirtingai nuo kai kurių kruizinių radarų sistemų, „Corolla“ veikia visu greičiu, o tai reiškia, kad galite jį naudoti esant lėtam eismui. Neapsirikite, kad išvengsite susidūrimo į priekį.

Kitas funkcijos perlas yra stabdžių sulaikymas. Tai gali atrodyti kvaila, bet kai jau prie to pripranti, sunku gyventi be jo. Įsivaizduokite, kad esate prie raudonos šviesos, kuri tęsiasi amžinybę. Įjunkite stabdžių laikiklį. Galite nuimti koją nuo stabdžių pedalo, ir automobilis liks vietoje. Palietus akceleratorių, stabdžių laikiklis automatiškai išsijungs. Altas – tai magija!

Stebėtinai erdvus bagažinė

2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“ bagažinės erdvė

Neseniai važiavęs ir peržiūrėjęs 2021 m. „Toyota Corolla XSE Hatchback“, buvau sužavėtas 2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“ krovinių erdve. Nors „Corolla Hybrid“ automobilyje nėra geriausio miego režimo, kaip tai padarė „XSE Hatchback“, apskritai „Corolla Hybrid“ krovinių kambarys buvo praktiškas ir reikšmingas.

Kalbant apie bagažinės vietą, šventa karve! Galite be problemų sutalpinti nuo keturių iki šešių rankinio bagažo vienetų. Be užpakalinių keleivių galite nulenkti galines sėdynes, kad būtų dar daugiau vietos. Mane sužavėjo krovinių skyriaus universalumas.

Kietas hibridas su patobulinimų kambariu

2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“ apžvalga

Nors „Corolla Hybrid“ turi keletą tvirtų savybių, jis taip pat turi tam tikrų trūkumų. Panašiai kaip hečbekas, „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ veikia tik vienas USB prievadas. Šis prievadas yra paslėptas po brūkšneliu šalia telefono. Nusivyliau, kad ta viela ir mano telefonas mėtėsi šalia jungiklio. Puikiai centrinės konsolės saugojimo skyriuje yra USB prievadas, kuris galėtų lengvai paslėpti telefoną ir laidą, jei jis būtų įjungtas „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“.

Keleiviams gale būtų malonu turėti oro išleidimo angą ir tvirtesnį vidurinį porankį. EV režimą galima perprogramuoti, kad jis būtų naudojamas realiomis sąlygomis. Kalbant apie dizainą, estetiškai „Corolla“ mano akims atrodo gerai, išskyrus vieną vietą – tarpas tarp gaubto ir priekinių žibintų atrodo gana didelis ir netolygus. Apskritai, šie daiktai nebuvo 2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“ sandoriai, tik nedideli nepatogumai.

Apibendrinant galima pasakyti, kad jei ieškote puikių dujų rida, vientisos hibridinės vairavimo patirties, daug vietos kroviniui ir pravažiuojamos išvaizdos, 2021 m. „Toyota Corolla Hybrid“ yra gera vertė ir verta dėmesio.

Raskite šalia esantį „Toyota“ atstovą ČIA.

[ad_2]