[ad_1]

Labai dažnai didieji automobilių gamintojai nori, kad mes patikėtume, jog visureigiai ir krosoveriai turi sportinio automobilio savybių. Tačiau ar visureigių ir krosoverių pirkėjai tikrai ieško našumo? Laimei, Linkolno žmonės išlieka ištikimi savo prabangos šaknims, atsisakydami pretenzijų dėl didelio našumo. Neseniai bandėme vairuoti 2021 m. Linkolnas „Corsair“ norėdami sužinoti, ar prekės ženklas mums suteikia geriausią prabangą savo kainų kategorijoje, ar mus apgavo nauji imperatoriaus drabužiai.

Mes išbandėme 2021 m. „Lincoln Corsair AWD Reserve“, aprūpintą pasirinktinai pritaikoma pakaba, „Technology Package“, „head-up“ ekranu ir 20 colių juodo aliuminio ratlankiais. Tai mažiausias „Lincoln“ krosoverių ir visureigių asortimente, savo dydžiu palyginamas su „Acura RDX“, „Infiniti QX50“, „Cadillac XT5“, „Audi Q5“, „BMW X3“ ir „Volvo XC60“.

2021 m. „Lincoln Corsair“: stilius ir malonė

2021 m. Linkolnas „Corsair“

2021 m. „Lincoln Corsair“ sėkmingai įtraukia „Lincoln“ dizaino kalbą ir sumažina matmenis, kad tilptų į kompaktišką krosoverių segmentą. Rezultatas – gražus, prabangus aukštis, sklindantis elegancija.

Jo aukšta stogo linija ir aukšta padėtis išpjauna tvirtą buvimą. Priekinis gydymas gali pasigirti švaria, neperkrauta fascija, kuri prideda aukščiausios kokybės koeficientą. Atkreipkite dėmesį į keletą blizgančių apdailos akcentų, kurie suteikia šiek tiek nuojautos ir klasės, ir gausite užuominą apie jo turtingus siekius.

Standartinis priekiniais ratais varomo „Corsair“ malūnas yra 250 AG, 2,0 l turbininis 4 cilindrų variklis, kurį EPA įvertino 22 mpg mieste, 29 greitkelyje ir 25 kartu. Visą ratą varanti „Reserve“ apdaila, kurią vairavau savaitę, yra su 295 AG 2,3 l variklio su turbokompresoriumi keturiomis, kurie pasiekė 24 mpg po 300 ir daugiau mylių ir atitinka kombinuoto vairavimo EPA vertinimus.

Įspūdingos salono patalpos

2021 m. „Lincoln Corsair“ interjeras yra toks pat puikus, kaip rodo jo išorė. Tai gali būti mažiausias „Lincoln“ šeimos krosoveris, tačiau interjero dizaineriai salone įrengė žvaigždžių medžiagas ir turtingus sąlyčio taškus.

Standartinė apdaila gauna dirbtinės odos sėdynių dangas ir 10 krypčių galios reguliavimą. Pažymėkite „Perfect Position“ odinių sėdynių pasirinkimą ir gausite 24 krypčių elektra valdomas sėdynes, kurios yra šildomos, aušinamos ir atskirai reguliuojamos šlaunų kairės ir dešinės kojos. Be to, tai papildo įmontuotas masažo funkcijas, kurios tęsiasi ir tęsiasi, pavyzdžiui, „Energizer Bunny“.

Galinės sėdynės matmenys yra erdvūs kompaktiškam krosoveriui ir joje lengvai tilps trys keleiviai. Sėdynės turi net kelis pakreipimo laipsnius, be slankiojančio priekio ir galo, kad galinių keleivių ilgesnėse kelionėse būtų daugiau komforto. Kojų erdvė matuojama 38,6 colio, kai galinė sėdynė nustatoma iki galo.

Geriausias technikos ir žvaigždžių garsas

Prietaisų skydelio centrinis taškas yra 8,0 colių informacijos ir pramogų jutiklinis ekranas, esantis virš plūduriuojančio centrinio kamino, kuriame yra mygtukai ir rankenėlės, pasižymintys kokybišku ir svariu pojūčiu. Informacinio ir pramogų ekrano integravimas su prietaisų skydelio dizainu galėtų būti geresnis, tačiau ekranas turi puikią raišką ir aiškumą.

Sistema naudoja naujausią „Ford“ informacinės ir pramoginės programinės įrangos „SYNC“ versiją, pagerindama funkcionalumą ir valdydama valdymą gana paprasta vartotojo patirtimi. Natūralu, kad „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ suderinamumas yra standartinis su dviem patogiais įkrovimo prievadais (USB-A ir USB-C) iš anksto. „Qi“ belaidis įkrovimas yra įdėtas į šiukšliadėžę po centriniu porankiu.

„Audiophile“ labai patiks 14 garsiakalbių „Revel premium“ garso sistema. Garso takų atkūrimas yra puikus ir suteikia klausytojams jausmą, kaip jie sėdi prieš atlikėjus. Klausausi daugiausia džiazo, funko ir šiek tiek popso, ir kiekvienas instrumentas buvo aiškiai apibrėžtas neįtikėtinai išsamiai. Iš tweeterių nebuvo jokio griežtumo ar veržlumo. Boso reakcija buvo aiški ir švari, be purvo užuominos. Nesvarbu, kokia muzikos rūšis jums patinka, ji skambės sodriai ir įtraukiančiai „Corsair“ garso sistemoje.

2021 m. „Lincoln Corsair“: įspūdžių skatinimas

2021 m. Linkolnas „Corsair“

Apie 2021 m. „Lincoln Corsair“ tvyro ramybė, kurios vairuotojai negali lengvai rasti kitur. Ramus ir patogus važiavimas, sukomplektuota pakaba, kuri teikia pirmenybę valsui, o ne „jitterbug“, ir iš esmės šlifuota jėgos pavara yra visa tai vertinant.

8 laipsnių automatinė pavarų dėžė, naudojama su abiem varikliais, sukurta sklandžiai ir nepastebimai perjungti. Įsibėgėjimas yra pakankamai greitas, kad patektumėte į autostradą be jokių dramų, kai tik įveiksite turbokompresą. Apskritai tai yra energingas ir energingas varymas.

Naudodami penkis atskirus važiavimo režimus, važiavimą galite pritaikyti beveik bet kuriai kelio ir paviršiaus būklei – tiesiog nesitikėkite per daug iš „Excite“ režimo. Kai jis įjungiamas, jis įtvirtina amortizatorius ir padidina droselio reakciją. Tačiau tai tolygu Corsair sportiškiems siekiams. Daugiau mąstančių vairuotojų turėtų atkreipti dėmesį į „Mercedes AMG GLB 35“, „Porsche Macan“, „Alfa Romeo Stelvio“ ar „Jaguar F-PACE“ sportinius įrankius, kad patenkintų šį niežėjimą.

Prabanga turi savo kainą

2021 m. Linkolnas „Corsair“

Pagrindinė „AWD Reserve“ apdailos suma yra daugiau nei 45 000 USD. Pridėkite parinktis ir paskirties mokesčius, o bendra suma siekia 57 530 USD. Prabangios klasės „crossover“ lipduko kaina yra gana patraukli ir tūkstančiais mažesnė, palyginti su viršutiniais „GLB 35“ arba „XC60“ apdailos lygiais.

Nepaisant dolerio ženklų, 2012 m. „Lincoln Corsair“ yra puikus pasirinkimas, jei norite amerikietiško prabangos skonio, norite komforto, o ne sporto rezultatų, ir vertinate ramią, laimingą vietą prie vairo, kad galėtumėte maloniai patekti iš taško A visur, kur tik kelias veda.

2021 m. „Lincoln Corsair AWD“ rezervatas
Bazinė kaina 45 090 USD
Kaina patikrinta 57 530 USD
Variklis 2,3 l 4 cilindrų turbokompresorius
Galia (AG) 295 @ 5500 aps./min
Sukimo momentas (svarai) 310 @ 3000 aps./min
Užkrato pernešimas 8 laipsnių automatinė
EPA kartu su AWD (mpg) 24
Pavaros išdėstymas Išilgai sumontuotas priekinis variklis, visi varantys ratus
Pakaba Priekis: prisitaikantis, galas: prisitaikantis
Stabdžiai Elektra valdomi keturių ratų diskai su elektriniu stovėjimo stabdžiu
Matmenys (ilgis x plotis x aukštis) 180,6 x 76,2 x 64,1 colio
Ratų bazė (coliais) 106.7
Prošvaisa (coliais) Nėra
Artėjimo / išvykimo kampai (laipsniais) Nėra
Galinė priekinė / galinė dalis (coliais) 39,5 / 38,7
Hiproom priekis / galas (coliais) 55,6 / 50,8
Kojų erdvė priekyje / gale (coliais) 43,2 / 38,6
Pečių kambarys priekyje / gale (coliais) 57.1 / 56.3
Keleiviai 5
Keleivio tūris (kub. P.) 102.5
Krovinių talpa už 2 eilės (kub. P.) 27.6
Maksimali krovinio talpa užpakalinė sėdynė sulankstyta (kub. P.) 57.6
Savasis svoris (svarai) 3.848
Vilkimo talpa (svarai) 3 000

Įkainokite savo „Lincoln Corsair“ ir raskite savo vietinį pardavėją, ČIA.

[ad_2]