[ad_1]

The 2021 m. „Toyota C-HR“ atrodo kiek sutrikusi. Mano akimis, tai aukštesnė, patogesnė „Corolla“, sukurta vairavimui mieste. Dėl dydžio jis idealiai tinka jaunai porai, neturinčiai vaikų, ar tuščiam vakarėliui, kuris tiesiog nori kažko patogaus ir lengvai pastatomo. Žinoma, jame yra keturių vietų ir jis gali dirbti kaip šeimos automobilis, tačiau yra keletas įspėjimų, kuriuos išspręsime.

Sportiška automobilio išvaizda, įskaitant spoilerį virš liuko, suteikia CH-R vilties būti greitu CUV. Realiai jai trūksta visų varančiųjų ratų pavaros, o jos galia tik 144 AG. Bent jau gaunama beveik 30 MPG kartu. Aš išbandžiau „Nightshade Edition“ su „Supersonic Red“ daugiau nei 900 mylių. Parodžius tai mano tėvams ir keliems artimiems draugams, jiems visiems patiko ir pasirodė „miela ir įdomu“, bet niekas nemėgo.

2021 m. „Toyota C-HR“

Švarūs aptakūs dizaino elementai

Ką visoje vietoje turi 2 spoileriai, aptaki stogo linija, nuleidžiamos galinių durų rankenos ir varčios modelis? Teisingai! C-HR. Iš pirmo žvilgsnio galite nepastebėti modelio, o tada pastebite viską iš karto. Durų slenksčiuose, bagažinės dangtyje, durų kortelėse ir net lubose įlietas šis lapų stiliaus raštas. Tai labai unikalu. Lubų įspūdžiai atrodo, kad Bigfoot ėjo per skydą, kol automobilis buvo gaminamas. Raštuota durų kortelių sritis apgaus jus, nes skydelis atrodo minkštas, tačiau medžiaga yra kieta plastika.

2021 m. „Toyota C-HR“

Transporto priemonės prieigos ir vidaus erdvės aspektai

„C-HR“ priekinių durų rankenos nudažytos kontrastingai juodais dažais. Galinių durų rankenos yra durų viršuje ir yra maždaug dviejų pirštų pločio. Tai suteikia „C-HR“ kupė išvaizdą. Rankenos yra apie 8 colius žemiau stogo linijos, pastatydamos jas keturi su puse pėdos nuo žemės. Dėl to kai kuriems vaikams gali būti sunku atidaryti duris. Kalbant apie tai, durų anga neabejotinai yra mažesnėje pusėje. Įspėjame, kad kūdikio vežimėlį pakrauti ar padėti mažyliui užsegti reikia tik pasitempus ir atlikus rytinę jogos procedūrą.

„Toyota C-HR“ galinių durų rankena

Jei jūsų galiniai keleiviai yra suaugę, jiems bus tinkama vieta galvoje ir kojose, jei visi automobilyje sėdintys asmenys bus jaunesni nei šešių pėdų. Aš esu 5 ′ 8 ″ ir galėjau patogiai atsisėsti ant galinės sėdynės. Kadangi automobilis yra mažesnėje pusėje, gale nėra oro kondicionavimo angų. Dėl durų rankenos vietos galiniai langai yra maži ir šiek tiek pritemdo galinį sėdynę. Dėl to erdvė atrodo mažesnė nei yra, o galiniai keleiviai gali jaustis šiek tiek ankšti.

„Toyota CH-R“ stilius

Spoileris 2021 m. „Toyota C-HR“

Dėl dviejų spalvų spalvų schemos su juodu stogu, langų apmušalais, svirtimis ir juodais 18 colių sportiniais ratais CH-R kėbulas atrodo plonas viduryje. Įtemptos raukšlės, išsikišę galiniai žibintai ir dvigubas spoileris gale suteikia „C-HR“ futuristinę ir atletišką išvaizdą.

Vienas šio stiliaus trūkumų yra išlenktas mini spoilerio lūpas, esantis po liuko valytuvu, visada matomas galinio vaizdo veidrodėlyje, šiek tiek sumažindamas matomumą. Ir nors dėl sportiškų linijų atrodo, kad C-HR turėtų būti greitas, tai yra viskas, išskyrus.

Prašau daugiau galios!

„Toyota C-HR“ 2,0 litrų 4 cilindrų variklis

Po variklio dangčiu 2021 m. „Toyota CH-R“ sportuoja 2,0 l 4 cilindrų variklį, kurio galia siekia 144 AG ir 139 lb.-ft. sukimo momento. Palyginimui, 2021 m. „Prius“ sukuria 120 AG ir 120 lb.-ft sukimo momentą. Nors „CH-R“ variklis yra daugiau nei tinkamas važiavimui mieste ir padeda pasiekti tuos 30 MPG numerius, automobilis, kuris, atrodo, turėtų būti įdomus ir galintis nuvesti jus ant sniego, jis nepateikia.

Visų ratų pavara C-HR nėra JAV ir hibridinė. Kitose pasaulio vietose „C-HR“ yra hibridinė, turinti 182 AG ir beveik 50 MPG. Niekada nemaniau, kad tai pavojingai lėta, tačiau manau, kad trūksta įsiliejus į greitkelį. Įsibėgėjus įjungus kruizo kontrolę, tai puikus važiavimas.

Asimetrija: CH-R interjero dizainas

2021 m. „Toyota C-HR“ salonas

2021 m. Salone gausu „Toyota CH-R“ asimetrijos. Vairo apačioje yra blizgus plastikas, bet ne viršuje. Jutiklinio ekrano kairėje pusėje yra vertikali linija, o dešinėje – nuožulni. Vairo mygtukai yra kreivai ir netolygiai.

Norėčiau, kad būtų mažiau sagų ir daugiau puodelių laikiklių. Priekyje yra 2 puodelių laikikliai centrinėje konsolėje ir butelių laikiklis kiekvienose durelėse. Tačiau centrinėje konsolėje beveik nėra kitos saugyklos, todėl aš įdėjau savo telefoną (įjungtą į „CarPlay“) ir akinius nuo saulės į vieną puodelio laikiklį, o kitame raktus, o priekinius puodelių laikiklius paverčiau saugojimo kubikais. Erdvė šalia perjungiklio galėtų būti panaudota efektyviau.

„Toyota C-HR 18“" lengvo lydinio sportiniai ratai juodos spalvos

Kruizo kontrolė įjungiama su kotu dešinėje. Eismo juostų laikymasis ir radaro kruizas valdomi dviem mygtukais dešinėje rato pusėje, prie kurių galite patekti nykščiu. Radaro kruizo sistema yra maloni važiuojant greitkeliu, kai eismas yra lengvas, tačiau eidamas eismo metu jis gali jaustis kaip paauglys vairuotojas – pasislėpęs iš stotelės į priekį ir šiek tiek per stipriai paspaudęs stabdžius. Pagalba juostos laikymui (LKA) yra būtent tai. Vairuoti laisvų rankų įranga nerekomenduojama, nes atrodo, kad C-HR kelis kartus per minutę prarado juostą. Aš norėčiau išjungti LKA ir išlaikyti tik radaro kruizą, kuris gali būti ypač naudingas ilgoms kelionėms.

Kambarys 4 paliko mane, prašydamas daugiau

„Toyota C-HR“ bagažinės erdvė

Krovinių patalpa CH-R bagažinėje buvo mažesnė, nei tikėjausi pagal aukštį. Nors 19,1 kubinių pėdų yra padorus, palyginimui „Honda HR-V“ turi 24,3 kubinių pėdų. Aštrus liuko kampas įlenda į krovinių skyrių, suteikdamas formą per funkciją. Jei nuleisite galines sėdynes – jos sulankstomos 60/40 dalimis – beveik dvigubai padidinsite krovinio erdvę iki 37,0 kubinių pėdų.

Pastebėjau, kad trūksta vidinio bagažinės atleidimo mygtuko, nes mygtuko taip pat nerasite. Vienintelis būdas atidaryti bagažinę yra mygtukas, esantis po liuko „Toyota“ emblema. Tai panašu į 2021 m. „Corolla XSE Hatchback“.

2021 m. „Toyota CH-R“ yra varžovas

„Toyota C-HR“ galinis žibintas

Apskritai, „C-HR“ yra geras automobilis 2 žmonėms. Galinio keleivio zona yra siaura ir blanki. Jei „Toyota“ norėtų išsiskirti iš kitų CUV, galinių keleivių oro ventiliacijos anga būtų buvusi paprastas būdas tai padaryti. Bagažo skyrius yra didelis, kai sėdynės yra sulankstytos, tačiau vertikaliai mažiau, nei tikėtasi. Sandėliavimo vieta priekyje taip pat nėra geriausia.

Mano mėgstamiausių „CH-R“ funkcijų sąrašas nėra ilgas, tačiau visi jie yra tvirti: 30 MPG, pastangų be pastangų ir radaro kruizo kontrolė, tinkanti kruizams greitkeliu. Jei „Crossover“ kainuoja 25 000 USD, o pradinė kaina siekia tik 21 545 USD, „C-HR“ yra varžovas, nors tai nebūtų mano geriausias pasirinkimas.

[ad_2]