[ad_1]
Jau daugelį metų kalbėjausi apie šį kemperių dizainą prie laužų visoje šalyje su geru draugu ir „AT Overland“ savininku / dizaineriu Mario Donovanu. Man malonu pamatyti AT „Overland Aterra XL“ pagaliau į rinką pasirodys bortinių sunkvežimių kemperis, nes jis pašalina daugelį dizaino ir statybos trūkumų, kurie šiandien pastebimi kituose sunkvežimių kemperiuose.
Pasinerkime į tai, kas yra „AT Overland Aterra“ bortinis sunkvežimis ir kodėl jis skiriasi nuo to, kas jau yra rinkoje.
AT „Overland Aterra XL“
Šio kemperio idėja yra sukurti patogų pilnavertį savarankišką namą toli nuo namų, kuris galėtų įveikti piktnaudžiavimus, susijusius su visą dieną vykstančiomis sausumos kelionėmis per atokų ir nelygų vietovę. Jis skirtas dirbti kaip ilgalaikis sausumos apgyvendinimas 2 suaugusiesiems ir naminiams gyvūnėliams, tačiau gali dirbti ir 3 žmonėms be trumpesnių kelionių, nes yra miegamųjų vietų 3 suaugusiesiems. Tai tikras 4 sezonų kemperis, sveriantis tik 1100 svarų ir turintis visus namų patogumus.
Didelis „AT Overaland Aterra XL“ pranašumas prieš kitas rinkoje esančias galimybes yra jo konstrukcija. Kemperio korpusą sukūrė Ternas Overlandas ir jame yra „pirmasis pasaulyje pluoštu sustiprintas termoplastinis korio kompozicinis apvalkalas“. Tai, kas prilygsta, yra itin patvarus, tvirtas, izoliuotas ir lengvas kemperio apvalkalas.
„Aterra XL“ viduje rasite didelę lovą, valgomąjį, kurį galima paversti lova, šaldytuvą / šaldiklį, kriauklės / viryklės kombinaciją, bevandenį tualetą, dušą ir daugybę saugyklų. Kad „Aterra“ būtų visiškai sutvarkyta visoje saugykloje, ji pateikiama su nestandartiniais kubeliais, kurie puikiai tinka korpusui. Jūs taip pat gausite karšto vandens šildytuvą ir karšto oro šildytuvą. Norėdami toliau reguliuoti tempą, lubose rasite varomą ventiliatorių ir daugybę atidaromų izoliuotų langų ir stoglangių, kuriuose įmontuoti klaidų ir privatumo ekranai.
„Attera XL“ maitina ličio baterija ir ant stogo sumontuota saulės energija. Su LED apšvietimu ir daugybe USB bei 120 V lizdų visame kemperyje jis yra ypač efektyvus ir turėtų būti naudingas nuotoliniams nuotykiams.
Standartinė įranga:
- 78 ”L x 60” W lova su 3 ”minkštu putplasčiu čiužiniu ir“ Froli ”kelioninių spyruoklių sistema
- 5 „Artic Tern“ akrilo langai
- Elektrinis stogo liukas „Arctic Tern“ su integruotu LED apšvietimu
- Arkties žuvėdros dvigubo varžto įėjimo durys
- „Truma Propane Vario Comfort“ šildytuvas
- „Truma Propane AquaGo On-Demand“ karšto vandens šildytuvas
- „Dometic“ kriauklės / viryklės derinys su dviejų degiklių kriaukle / virykle su stiklo viršumi
- „Plyboo“ stalviršiai ir staleliai
- „Maxxair“ ventiliacijos ventiliatorius
- 20 svarų propano bakas (standartinis keičiamo tipo)
- „National Luna 90L“ dviejų zonų šaldytuvas / šaldiklis
- 30 litrų vandens bakas
- Viduje ir išorėje „Sagiv“ dušo taškai
- 105 Ah ličio baterija
- 400 vatų saulės matrica
- Nacionalinė „Luna 40 Amp DC-DC“ įkrovimo sistema
- „Wrappon Trekker“ bevandenė tualeto sistema
- 10 X 22 žingsnio „Stingray“ spintelės laikymo kubai (16 ”L x 12” W x 8 ”H)
- 2 x 22 žingsnio „Stingray“ spintelės pusė kubelių (8 ”L x 12” W x 8 ”H)
Specifikacijos:
- Kemperio plotis: 80 ”
- Kemperio ilgis: 153 ”
- Kemperio aukštis: 83 ”
- Plokščias pėdsakas: 80 ”x 80”
- Vidinis aukštis: 76 ”
- Svoris: 1100 svarų
Bortinių sunkvežimių kemperis „Aterra“
Kitas pagrindinis „Aterra Camper“ komponentas yra tai, kad jį galima perkelti iš vienos transporto priemonės į kitą, palyginti su mikroautobuso ar ekspedicijos kemperiu, kuris yra sujungtas su važiuokle ir pavara, o tai reiškia, kai variklis miršta arba jums nebereikia kemperio. galite lengvai perkelti jį į kitą sunkvežimį. Tokiu atveju šį kemperį taip pat galima greitai pašalinti, kad galėtumėte naudoti sunkvežimį reikalingiems reikalams.
„Aterra XL“ dirbs beveik su bet kokiu 80 ″ x80 ″ bortu, ant daugelio rinkoje esančių sunkvežimių nuo 1 iki 1 tonų. „AT Overland“ rekomenduoja ir parduoda „FiftyTen“, „Lite Aluma Tray“, UTE ir „Norweld“ bortines lenteles, o netrukus bus pasiūlyta dar daugiau galimybių. Be to, jis gali pritaikyti pasirinktą plokščią platformą, pvz., Spinteles daiktams laikyti, atsarginių padangų laikiklius ir priedų tvirtinimus. Didžiulis plokščio borto privalumas yra didelė papildoma naudinga erdvė, trūkumas yra tai, kad ji kainuoja daugiau nei atsarginė lova, kuri yra daugumoje sunkvežimių (važiuoklės su kabina yra puikios galimybės pradėti nuo čia).
Nors „AT Overland“ nesiūlo jokių šio kemperio sistemų pakeitimų ar tuščių apvalkalų modelių, jie siūlo keletą neprivalomų atnaujinimų. Siūlomi tokie dalykai kaip didesnis ličio baterijų bankas, daugiau saulės baterijų ant stogo, tentas, kemperių kėlikliai, galinių priedų stovo sistema degalų / vandens skardinėms ir „Maxtrax“ bei pasirinktiniai kemperių spalvų variantai.
Argumentai už:
Lengvas (1100 svarų)
Itin patvarus / stiprus
Visi namų patogumai
Aukščiausio lygio kokybės sistemos
Puiki vertė (55 000 USD)
Minusai:
Nėra kintamosios srovės
Tik 6’3 „interjero aukštis
Nedaug / nėra kemperio pritaikymo
Nėra stogo bagažinės varianto
Reikalinga plokščia platforma (palyginti su atsarginių sunkvežimių lova)
Ilgas pasirengimo laikas (25-30 savaičių)
Asmeninė patirtis
Man, esant 6’3 colių ūgiui, šio kemperio vidus būtų šiek tiek prigludęs. Aš taip pat esu baidarininkas ir lauko nuotykių žmogus, todėl turiu turėti galimybę turėti savo įrangos stogo bagažinę, o tai nėra „Aterra XL“ pasirinkimas. Aš taip pat norėčiau šiek tiek trumpesnio transporto priemonės aukščio, kad tilptų griežtesniais takais, pavyzdžiui, miškingais maršrutais, esančiais JAV šiaurės rytuose, o tai paprastai reiškia „pop-top“.
Aš taip pat turėjau asmeninės patirties su daugeliu šio kemperio sistemų ir galiu patvirtinti jų aukščiausią kokybę, ilgaamžiškumą ir funkcionalumą. Lovoje esanti „Froli Travel“ spyruoklinė sistema puikiai išmiega. „Wrappon Trekker waterloo“ tualeto sistema yra tiesiog nuostabi, nes ją naudoti yra labai paprasta, nėra kvapo ir ją reikia kuo mažiau valyti. „National Luna“ dviejų zonų šaldytuvas-šaldiklis yra didesnė mano asmeninio visureigio versija, ji ne tik atrodo šauniai, bet ir yra labai efektyvi, todėl ledus galite mėgautis vidury niekur ir šalta, bet ne per daug šalta, alaus tuo pačiu metu.
Neabejoju, kad bortinis sunkvežimis „AT Overland Aterra XL“ bus nuostabus produktas, puikiai tinkantis daugeliui keliautojų. Kas nepatinka vidaus ir lauko dušams, karštam vandeniui ir kitiems kokybiškiems patogumams, kuriuos gali pasiūlyti šis kemperis! Apvyniokite visa tai lengvu patvariu paketu, o šis kemperis turėtų tapti geru kelionės draugu.
AT sausumos įranga
„AT Overland“ yra dalis pirminio sausumos pramonės judėjimo, kuris Šiaurės Amerikoje prasidėjo maždaug prieš 20 metų. Jis prasidėjo nuo Australijos stiliaus tvirtų visureigių priekabų sukūrimo ir paskutinį kartą buvo pripažintas visa savo linija populiarių sunkvežimių savivarčių kemperių. „Aterra“ nėra „pop-top“, nors norėčiau kažkuriuo metu pamatyti „pop-top“ versiją (atkreipkite dėmesį, kad „AT Overland“ šiuo metu neketina kurti tokio dalyko).
„Aterra“ yra išgalvotas žodis, kuris yra įmonės pavadinimo „AT Overland“ ir lotyniško žemės „terra“ žodžio derinys.
Laukia nuotykiai
„AT Overland“ gegužę pradės vykdyti „Aterra XL“ užsakymus, būtent tada tikisi, kad bus padaryta pirmoji produkcijos kokybės prototipų partija. Numatomas vieno iš šių stovyklautojų pastatymo laikas yra 25–30 savaičių, o norint įstoti į eilę reikia 50% užstato. Manoma, kad kainos bus tiesiai apie 55 000 USD.
Sekite viską apie „Overland Aterra XL“ kemperį ir (arba) užsitikrinkite savo vietą vienoje vietoje ATOverland.com.
[ad_2]