[ad_1]

Jei esate vidutinio dydžio pikapas, „Ford Ranger“ bus įtrauktas į jūsų trumpąjį sąrašą perkant naują rinką. Dėl galingo 2,3 l „EcoBoost“ turbo-4 variklio ir apgalvoto dizaino jis yra stiprus šios kategorijos varžovas. Bet jei planuojate daugybę važiavimo bekele, turite planuoti daugybę antrinių rinkodaros modifikacijų – iki šių metų. Su 2021 m. „Ford Ranger“ drebulys leidimas, „Ford“ sunkiai kėlė, suteikdamas labai bekele galintį vidutinio dydžio pikapą, paruoštą išversti iš pardavėjų partijų.

Bet kaip tai veikia realiame pasaulyje? Mes išbandėme 2021 m. „Ford Ranger Tremor“ užšaldytoje Kolorado papėdėje, kad pajustume šį gamyklinį offroaderį. Štai kaip jis išplautas. O berniukas, o berniuk, ar reikėjo nusiprausti!

„Ford Ranger“ drebulys: mano pasirinkimas apdailoje

„Ford Ranger“ drebulys kalnuose
2021 m. „Ford Ranger Tremor“ netoli žemyninės takoskyros Kolorade. (Nuotraukos: Seanas McCoy)

Trumpai tariant, „Drebulys“ yra paketas, kurį beveik neabejotinai rinkčiausi, jei norėčiau įsigyti „Ford Ranger“ pikapą. Nuotaikingas 2,3 l „EcoBoost“, kurio galia siekia 270 AG ir 310 svarų. sukimo momento, suteikia jums daug jėgų judėti purvais takeliais arba tiesiog sklandžiai važiuoti važiuojant greitkeliu. Nors tai pasakytina apie visą „Ranger“ liniją, „Tremor“ atsitraukia nuo pakuotės su pakelta pakaba, 32 colių „Continental General Grabber A / TX“ padangomis ir 9,7 colių prošvaisa.

Taigi, kodėl rinkčiausi „Tremor“ modelį? Na, šie keli aukščiau paminėti modifikacijos yra pirmieji atnaujinimai modifikuojant pikapų nuotykių bekelei. Mano asmeninė transporto priemonė, 2010 m. F-150 FX4, važiuoja 33 colių padangomis su 2,5 colio išlyginimo rinkiniu. Papildomas tarpas, plius didesnės, agresyvesnės padangos suteikia man papildomo pasitikėjimo važiuojant nelygiais keliais kalnuotoje užmiesčio vietoje, kur visus metus medžioju, žygiuoju ir žvalgau. Taigi gauti šiuos atnaujinimus ir dar daug daugiau iš gamyklos yra prasminga kaip asmeniui, neturinčiam daug laiko praleisti tyrinėjant ir verčiant antrinių dalių dalis.

Kaip puikiai „Tremor“ veikė visureigiai? Žodžiu, gerai.

„Ford Ranger“ drebulio apžvalga

2021 m. „Ford Ranger Tremor“ apžvalga snieguotame kelyjeNorėdamas perprasti „Tremorą“, per savaitę Kolorado pavasario oru sunkvežimiu važiavau iš Denverio į Summito apygardą slidinėti. Taip pat nuvažiavau į papėdę netoli Denverio, kad galėčiau lengvai važiuoti bekele. Deja, dauguma mano regiono visureigių trasų vis dar buvo palaidotos keliose sniego pėdose per mūsų ankstyvą bandymą. Bet mes padarėme viską, ką galėjome, kad sunkvežimis būtų pritaikytas naudojant kai kurias programas, su kuriomis susidurs dauguma lauko pramogų. Ir iš mano vairuotojo vietos jis praėjo skraidančiomis spalvomis.

Greitkelio valdymas

Pirmą kartą „Drebulį“ naudojau, be abejo, gana kasdieniškai. Maždaug 90 procentų laiko taip pat vairavo vairuodami automobilį. Man tai reiškė 60 mylių kelionę 70-ąja valstybine kelio danga iš Denverio į Breckenridge’ą (Kolorado valstija), po to porą dienų šokinėjant aukštai kalnuose.

Važiuodamas greitkeliu, ne kartą buvau sužavėtas lengvumu, kuriuo „Ranger Tremor“ įsibėgėjo net ir ploname kalnų ore. Dirbtinio turbokompresoriaus atmosfera jums dėkinga už tą! Bet riedėdamas stačia tarpvalstybine kelio danga virš 70+ MPH sunkvežimis pasijuto pasodintas ir pajėgus, tarsi iš tikrųjų važiačiau žymiai lėčiau nei buvau. Aš riedėjau greitąja juosta ir mėgavausi tingumu, kurį suteikia nepriekaištinga adaptyvi greičio kontrolė. Tiesiog nustatykite jį, ir sunkvežimis gražiai sustojo už lėtesnių transporto priemonių, nereikia keisti greičio ar liesti stabdžių.

Nors taip, tai vis dar sunkvežimis ir tuo pakeltas, aš jaučiausi patogiai posūkiuose ir manevruodamas protingu greičiu. Niekas apie „Ranger Tremor“ neatrodė nestabilus. Matomumas iš priekinių ir šoninių langų buvo puikus, o dideli veidrodžiai man suteikė gerą matomumą transporto priemonės šonuose ir aiškius aklosios zonos įspėjimus. Vairuodamas „Ranger“ užmiestyje jautėsi saugus, greitas ir patogus.

Visureigio spektaklis

„Ranger“ drebulys yra sprogimas, kai eiga susitepa. Iš vidutinio dydžio pikapų, kuriuos vairavau per pastaruosius metus, man labiausiai patiko „Ranger Tremor“. Nors „linksmybes“ kiek sunku įvertinti, mano samprotavimai tikriausiai susiję su galingu ir labai reaguojančiu varikliu kartu su puikia 10 laipsnių automatine pavarų dėže.

„Tremor“ važiavimas nelygiais, apledėjusiais purvais keliais suteikė daug pasitikėjimo savimi, kad galėčiau įsibėgėti į droselį, kad galėčiau greitai įsibėgėti ir šiek tiek pažaisti, galinę galą atpalaiduodamas per 2wd. Pastebėjau labai mažą turbo atsilikimą, o sunkvežimį buvo lengva valdyti, net žaidžiant aplinkui su dvasia.

2021 m. „Ford Ranger Tremor“ ratas ir padanga
„Ranger Tremor“ yra su 32 colių „General Grabber“ padangomis. (Nuotrauka: Joshas Brendesas)

Deja, dėl didelio gausaus sniego balandžio mėnesį mums nepavyko įvažiuoti į tikrą ar iššūkių kupiną bekelės reljefą. Tai tiesiog nebuvo kortelėse, kuriose visi mūsų vietiniai takai buvo uždaryti sniego pėdomis. Bet norėčiau pamatyti galimybę pamatyti, kaip 9,7 colių prošvaisa – 0,8 colio daugiau nei pagrindinė „Ranger SuperCrew 4 × 4“ – kartu su 30,9 laipsnių artėjimo kampu (2,2 laipsniais nuo pagrindinio „SuperCrew 4 × 4“) , 25,5 laipsnių išėjimo kampas (iki 0,1 laipsnio) ir 24,2 laipsnių pertraukimo kampas (iki 2,7 laipsnio).

„Tremor“ leidimas taip pat suka „FOX 2.0“ vieno vamzdžio amortizatorius su užpakaliniais prisegamais rezervuarais ir hidrauliniais atšokimo stabdžiais. „Ford“ tvirtina, kad jie pritaikyti patogiam važiavimui grindiniu, tuo pačiu suteikdami galimybę valdyti sunkų reljefą. Nors sunku įvertinti, ar per savaitę trukusių bandymų sunkvežimis važiavo puikiai abiejose situacijose. Važiuojant šiek tiek žvyruotu keliu ir važiuojant greitkeliu, jis važiavo vidutiniškai švelniai ir gerai suvalgė nelygumus. Tačiau kėbulo pasisukimas posūkiuose yra nemažas, ir tai nenuostabu, turint omenyje, kad „Ford“ sumažino savo anti-roll juostos standumą šiame modelyje, kad sumažintų trikdžius sunkioje vietovėje. Nors tai yra neigiamas važiavimas kelyje, jis turėtų padėti pagerinti ilgų mylių bekelėje komfortą ir suteikti geresnes galimybes.

Galiausiai, jei viską išsuksite, „Ranger Tremor“ apima rėmelyje sumontuotą plieninę priekinę dugno plokštę ir apatinės dalies slydimo plokštes, galinį fiksavimo diferencialą, vietovės valdymo sistemą su keturiais skirtingais važiavimo režimais ir „Trail Control“ (iš esmės visureigio kruizo kontrolė) . Ir jei visa tai neišvengs bėdų, be to, priekyje yra du nauji atkūrimo kabliai gale.

„Ford Ranger“ drebulio salonas

2021 m. „Ford Ranger Tremor“ salonas

„Ranger Tremor“ yra vienas iš geriau pritaikytų „Ford Ranger“ serijos apdailos elementų. Man asmeniškai patiko interjeras, kuris patobulino dizainą, pavyzdžiui, siuvinėtos odinės sėdynės ir labai gražus odomis apipintas vairas. Dauguma lietimo taškų, pavyzdžiui, centrinė konsolė ir vairuotojo porankis, turi minkštą odinę apdailą. Aš tai vertinu ilgai važiuojant, kai man reikėjo pailsėti ranką ar perstumti padėtį.

2021 m. „Ford Ranger Tremor“ sėdynėTačiau interjere naudojamas nemažas kietojo plastiko kiekis. Aš asmeniškai neturiu problemų dėl plastiko sunkvežimiuose, nes manau, kad tai praktiška ir lengva valyti. Pavyzdžiui, didelis brūkšnio segmentas priešais keleivį yra kietas lygus plastikas. Mano galva, tai puiku, nes jis tikrai gali susitepti, kai mano medžioklės bičiulis ar šuo įšoks su purvina kuprine ar letenomis. Tai gražiai nuvalys. Tačiau kai kurie apžvalgininkai interjerą pavadino pigiu. Aš negavau tokios nuotaikos ir manau, kad tai labai praktiška sunkvežimiui. Taigi, manau, jei esate panašus į mane ir tikitės, kad sunkvežimis atliks faktinį sunkvežimio darbą, jums pasisekė, nes „Ranger Tremor“ turėtų būti lengva palaikyti švarą su šiek tiek daugiau nei šlapiu skuduru. Jei ieškote deimantais siuvamos odos, na, galbūt ieškokite kitur.

Be tos kritikos, man labai patiko interjeras. Vidutinio dydžio sunkvežimiui jis atrodė gana didelis (bet vis tiek mažas, palyginti su mano F-150). Sėdynės buvo labai palaikančios ir patogios. Negyvas pedalas man suteikė gražią kojos poilsio vietą. Stereo, kuris man yra svarbiausias dalykas, skambėjo puikiai, su puikiu aukštu garso takeliu ir ryškiais vidurio tonais, kaulus drebinančiais bosais ir ryškiu aiškumu visame diapazone, net ir esant dideliam garsui.

„Ranger Tremor“ pagalbiniai jungikliai ir ekranas
Šie jungikliai suteikia galimybę valdyti jūsų priedus, pvz., Žibintus ir gervę. Bet jie yra tik dekoratyvūs, kol neįdiegiate naujų žaislų; Seano McCoy nuotrauka

Tiems, kurie toliau kurs savo „Ranger Tremor“ su papildomais išoriniais žibintais, gerve ar kitais elektroniniais priedais, prietaisų skydelio centre yra keli pagalbiniai jungikliai. Tai malonus prisilietimas, nors ir gali erzinti, jei niekada jų nenaudosi, pavyzdžiui, priminimas apie nebaigtus darbus, kuris visada spokso tau į veidą.

„Ranger“ drebulys: kam tai skirta

Jei skaitėte iki šiol, tikriausiai manote, kad aš esu už galvos drebulys. Kai kuriais atžvilgiais jūs esate teisus. Manau, kad tai pasakiškas mažas pikapas. Turėjau vyresnių reindžerių, kuriuos taip pat pamilau. Vienus metus važiavau Mergelių salose, kitą – iš Denverio į Aliaską ir atgal. Ir nors tie vyresni „Rangers“ buvo puikūs, 2021 metų modelis yra šviesmečiu į priekį.

Bet čia ne vaivorykštės. Didžiausias mano susidūrimas su „Ranger“? Man jis nėra pakankamai didelis. Ir taip, aš žinau, tai yra MIDSIZE pikapas. Bet po savaitės vairavimo įtvirtinau savo žinias, kad taip, F-150 man yra sunkvežimis. Tiesiog važiuodamas į tėvų namus ilgą slidinėjimo savaitgalį ir nedidelius nuotykius turėjau „Ranger“ interjerą. Lova buvo per trumpa, kad galėčiau miegoti, o aš tik 5’8 ‘. Mano didesniems nuotykiams tai tiesiog neatitiks mano poreikių.

2021 m. Sunkvežimio „Ford Ranger Tremor“ lova
„Ranger Tremor“ 5 pėdų lova buvo pakankamai ilga, kad mano kalno slidės tilptų kampu.

Tačiau daugeliui žmonių – nuoširdžiai, daugumai žmonių – „Ranger Tremor“ tikriausiai yra puikus pasirinkimas. Mieste važiuoti yra daug lengviau nei F-150 ar kituose pilno dydžio sunkvežimiuose. Tai reiškia, kad jis taip pat daug lengviau įveiks siaurus takus, leisdamas patekti į didesnės transporto priemonės vietas. Viduje yra daug vietos keturiems suaugusiems žmonėms, o nuotykių kupinai miniai lovoje tikrai bus daugybė įrankių. Reikia daugiau vietos? Neįtikėtina, kad maksimali 1 430 svarų naudingoji apkrova ir turima 7 500 svarų didžiausia vilkimo galia beveik atitinka prieš 10 metų buvusį „F-150“. Taigi nedvejodami pliaukštelėkite į priekabą.

Jei esate žmogus, norintis sportiško, linksmo sunkvežimio, galinčio parvežti daug savaitgalio reikmenų į dviračių kelionę, apsvarstykite šį sunkvežimį. Jei jums patinka keletas nedidelių pakeitimų rinkoje, kurie suteikia papildomų galimybių važiuoti bekele be veržliarakčio, tikrai apsvarstykite šį sunkvežimį. Jei būčiau rinkęsis vidutinio dydžio pikapą, 2021 m. „Ford Ranger Tremor“ būtų mano sąrašo viršuje.

„Ford Ranger“ drebulio modeliai ir kainos

2021 m. „Ranger SuperCrew 4 × 4“ su „Tremor“ visureigių paketu, kurį išbandžiau, kainavo 48 100 USD po kelionės ir pristatymo mokesčių. Tai būtų maždaug vidutinė „Ranger Tremor“ paketai, kuriuos galima įsigyti „XLT“ ir „Lariat“ serijos 2021 „Ranger“ sunkvežimiuose su „SuperCrew 4 × 4“ konfigūracija. „Tremor“ paketas prideda 4 290 USD prie MSRP. Ir nors jūs galite padaryti daug modifikacijų patys už tiek pinigų, šie gamykloje įdiegti pritaikymai atrodo skoningi ir tinkami, jiems suteikiama gamykloje garantuota garantija. Turint omenyje, kad tai kainuoja beveik tiek pat, jei ne daugiau, tai padaryti pačiam, „Tremor“ paketas atrodo tinkama vertė į offroad orientuotiems vartotojams.

[ad_2]