[ad_1]
Kai „Ford“ 2020 m. Viduryje žengė į virtualų etapą, norėdamas pristatyti naująjį „Bronco“ ir „Bronco Sport“, niekas nesitikėjo, kad bus „sunkiausių“ funkcijų, kurias automobilių gamintojas atskleis mažesniame 2021 m. „Bronco Sport“ modelyje, įskaitant standartinį visų varančiųjų ratų ratą. pasirenkami vietovės valdymo režimai ir dvi stiprios jėgos pavaros parinktys. Už 2021 m. „Ford Bronco Sport“ pirmasis leidimas, visi šie dalykai, bent jau ant popieriaus, pridedami prie transporto priemonės, kuriai turėtų būti malonu plakti per mišką ir išvažiuoti į dulkėtus dykumos takus.
Aš buvau skeptiškas. Galų gale, kaip visais ratais varomas krosoveris, kurio pagrindas buvo „Ford Escape“, galėtų būti geras take? Baigiantis savaitei, praleistai su 2021 m. „Ford Bronco Sport“, supratau, kaip kvaila buvau abejoti šio perdengto krosoverio galimybėmis.
Kompetentingi jėgainės ir visureigiai priedai
Pagrindinė 20 cilindrų „Bronco Sport“ serijos 3 cilindrų jėgos pavara skamba švelniai, tačiau sukelia šiurkštų, šiek tiek grubų, nepajudinamą elgesį. Su 181 AG ir 190 svarų. sukimo momento, jis turi daugiau nei pakankamai jėgos, o jos lengva, šurmulinga asmenybė laikui bėgant tampa miela.
Vis dėlto 2021 m. „Ford Bronco Sport First Edition“ 2,0 l „EcoBoost“ 4 cilindrų istorija yra kitokia. Jis sukuria 245 AG ir 275 lb.-ft. sukimo momento ir „Bronco Sport“ paverčia miegamuoju – tai yra greitai.
Visa tai puiku, tačiau tuos variklius galima įsigyti važiuojančiame „Ford Escape“, todėl juose nėra nieko ypatingo. Tai „Bronco Sport“ bekelės važiavimo režimai ir standartinė visų varančiųjų ratų pavara, kuri stumia jį į retesnį orą tarp kompaktiškų krosoverių.
Pasigrožėkite visais varomaisiais ratais, kai tik norite, kad važiuotumėte visureigiu keliu, tačiau turimi dvigubos sankabos diferencialai ir pasirenkami reljefo valdymo režimai padaro pinto dydžio „Ford“ jėga.
Spektaklis kelyje: mažiau nei pusė paveikslo
Po kelių dienų trankymo po miestą pradėjau domėtis, koks gi tas triukšmas dėl šios transporto priemonės. 2021 m. „Ford Bronco Sport First Edition“ puikiai važiuoja gatvėmis ir turi daug galios, nes pasirenkamas 4 cilindrų variklis, todėl nebuvo taip, lyg būtų kažkas ypač neteisinga nuo mano apžvalgos taško už vairo. Bet tiesiog buvimas gerai nebuvo tai, ko tikėjausi iš „Ford“. Tik važiavęs bekele galiausiai supratau, kas yra kas. Savaitę turėjau pradėti bekele, nes 2021 m. „Bronco Sport“ atgyja nuo grindinio.
„Bronco Sport“ greitai atliko purų purvą, purvą ir vidutiniškai uolėtą taką, o iš kitos pusės išėjo su šypsena ant savo keisto veido. Traukos kontrolės sistemos elektroniniai rankiniai laikikliai suteikia vairuotojui pakankamai erdvės judėti purvais ir smėliu, leidžiant transporto priemonės uodegai, kai to paprašo. Be to, galingas 4 cilindrų variklis suteikia daug sukimo momento, kad patektumėte į bėdą ir iš jos išeitumėte be didelių, na, bėdų.
Naudingas ir patogus interjeras
Nors 2021 m. „Ford Bronco Sport First Edition“, kurį išbandžiau, turėjo minkštą tamsiai tamsiai odą, šildomas sėdynes ir šildomą vairą, kiti „Bronco Sport“ apdailos ratai siūlo savo tvirtą, bet patogų interjerą. Pavyzdžiui, „Outer Banks“ modelis gauna sportines sėdynes su odiniais apmušalais ir šildymo funkcijomis.
Dėl „Bronco Sport“ sėdimos vietos penkiems, stačios, dėžutės formos priekis yra 41,5 colio, o gale – 41,7 colio. Tai sukuria erdvų, atvirą saloną, kuris yra toks erdvus, koks jaučiamas.
Krovinių vietos yra daug, tačiau jos atsilieka nuo „Bronco Sport“ konkurentų. Kai užpakalinės sėdynės yra vertikalios, „Bronco Sport“ siūlo 32 kubines pėdas krovinių. Tai galima išplėsti iki 65 kubinių pėdų, nulenkus galines sėdynes. „Ford“ padaro erdvę patogesnę naudodamas sumaniai išdėstytus krovinių tvirtinimo elementus ir standartinius LED žibintus, prie kurių galite judėti, apšviesti krovinių skyriaus vidų arba žemę aplink transporto priemonę.
Lengvai naudojama technika ir šiuolaikinė sauga
2021 m. „Ford Bronco Sport First Edition“ komplekte yra ryškus ir jautrus 8,0 colių jutiklinis ekranas, sumontuotas ant centrinės kamino. Ji nepriekaištingai veikia „Ford“ informacijos ir pramogų programinę įrangą SYNC 3. Spalvinga programinė įranga yra viena iš geriausių pramonėje, ir aš ją greitai išmokau be didelių rūpesčių.
„My First Edition“ testeris taip pat buvo su patobulinta „B&O“ garso sistema. Tačiau daugeliui žmonių bus daug stereofoninių elementų, pateiktų kartu su pagrindinės apdailos paketu. „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ taip pat yra standartiniai kiekvienam „Bronco Sport“.
Saugumo srityje „Ford“ kiekvienam „Bronco Sport“ aprūpina aklosios zonos stebėjimą, eismo juostų laikymo sistemą, prieš susidūrimą padedantį automatinį avarinį stabdymą ir LED žibintus. Kol kas nė viena didžiausia saugos bandymų agentūra nenukentėjo „Bronco Sport“, todėl oficialūs saugos ir avarijų bandymų reitingai vis dar laukia.
2021 m. „Ford Bronco Sport“: paketai ir kainos
Kadangi „didelis berniukas“ „Bronco“ patyrė daugybę vėlavimų, kurie ir toliau skatina jo išleidimą į 2021 m. (Greičiausiai į 2022 m.), Nekantrūs pirkėjai palieka mažesnįjį „Bronco Sport“. Kaip ir sunkiai suprantamą analogą, „Sport“ galima užsisakyti keliais apdailos elementais, kurių kiekvienas turi unikalų pavadinimą.
Be to, kaip ir „Bronco“, „Sport“ buvo pristatytas riboto tiražo „First Edition“ modeliu, kuris greitai išparduotas. Mano bandomoji transporto priemonė buvo „First Edition“ modelis, kurio kaina buvo 39 655 USD. Nors pirmojo leidimo dabar negalima įsigyti, vis tiek galite gauti kai kurias jo funkcijas viename iš kitų keturių apdailos lygių: „Base“, „Big Bend“, „Outer Banks“ ir „Badlands“.
Žiūrint atskirai, 2021 m. „Ford Bronco Sport“ yra patraukli transporto priemonė su pradine kaina, kuri neužmuš jūsų banko sąskaitos. 28 315 USD bazinė MSRP yra pagrįsta, ir net geriausias „Badlands“ modelis nusileidžia tik 34 315 USD. Viso dydžio „Bronco“ kainuoja maždaug už tą pačią kainą, bet greitai užkopia iš ten ir gana lengvai pasiekia daugiau nei 50 000 USD.
Jei norite palaukti didesnio „Bronco“, pirmyn, bet negalite pasiteisinti dėl „Bronco Sport“ galimybių trūkumo. Transporto priemonė suteikia daug daugiau galimybių nei daugumai žmonių kada nors prireiks ar naudos, todėl didelei daliai automobilių perkančiosios bendrovės „Bronco“ nereikia pirkti.
Asmeniškai aš paimčiau „Bronco Sport“ ir išleisčiau likusius pinigus planuodamas nuotykius bekelėje kur nors toli, toli nuo ekranų ir el. Laiškų. Manau, kad ir tu turėtum.
Sukurkite savo „Bronco“ ČIA.
[ad_2]