[ad_1]

Jei patogus ramus važiavimas yra jūsų prioritetas numeris vienas 2021 m. „Lexus RX 450h F Sport“ turėtų būti pačiame jūsų pirkinių sąrašo viršuje. Jei mėgstate retkarčiais nuotaikingai važiuoti užmiestyje, greičiausiai tai ne jūsų automobilis. Vienas žodis „Lexus RX“ apibūdinti: pvešlus.

Savaitę praleidau su aukščiausios klasės 2021 m. „Lexus RX 450h F Sport“, kurio spalva vadinama „Grecian Water“. Graži ryškiai mėlyna spalva, taip pat galima rasti IS sedane ir „NX 300h“ krosoveryje.

„Lexus RX“

„Lexus RX450h F Sport“ galinis 3/4 vaizdas

Dabar yra 6 „Lexus RX“ variantai. Pradedant „RX 350“, varomu 3,5 l V6, kurio galia siekia 295 AG, tada „350 F Sport“, kuris turi sportiškesnį stilių ir pakabą. Kitas eilėje yra 350L („L“ yra ilgas), kuri suteikia jums mažą 3-ąją eilę su sulankstomomis galinėmis sėdynėmis ir 6 arba 7 keleivių konfigūracijomis.

Jei norite hibrido, turite tuos pačius 3 lygius, bet 450h serijoje. Fiziškai 350 ir 450 yra vienodo dydžio. Visų varomųjų ratų pavara yra neprivaloma „350“, bet standartinė – „450“. Pagrindinis skirtumas yra tas, kad 450 yra hibridinė pavara. Maitinimo smūgiai iki 308 AG. Kuro sąnaudos hibridiniame automobilyje padidėja 6 mpg, taigi kartu ji yra 29,5 mpg, palyginti su 350 23,5 mpg. Už 12 000 mylių važiavimo tai yra 104 galonų dujų skirtumas.

Lengvas jausmas, sunkioji transporto priemonė

2021 m. „Lexus RX“ šoninis profilis

RX, esant 4740 svarų, jokiu būdu nėra lengvas. Vis dėlto jaučiasi lyg kilnodamas plunksną. Vairą galima lengvai perkelti viena ranka. Net pirštu lėtai. Elektriniai varikliai reiškia, kad sukimo momentas pasiekiamas nejudant, o galia visiems 4 ratams perduodama per 3 variklius. Energingas yra geras žodis jį apibūdinti. Jausmas panašesnis į vabalo, o ne autobuso, judinimą.

„Lexus F Sport“: geresnė išvaizda, mažiau patogumo

2021 m. „Lexus RX 450h F Sport“ apžvalga„RX“ serijos „Lexus F-Sport“ paketas daugiausia yra estetinis. Manau, kad tai geriausiai atrodantis RX, ypač žiūrint iš priekio trijų ketvirčių kampo. Tačiau „F-Sport“ sėdynės yra labai sustiprintos, todėl vos per 45 minutes važiavus jos pasijuto per siauros. Sėdynių su stipriai pritvirtintomis priemonėmis automobilyje visai nebūtina, kad niekada nevažiuosite lenktynių trasa ir greičiu neperspausite kanjonų.

Techniškai galėtum gana sunkiai važiuoti vėjuotu keliu, bet tiesiog nenorėtum. Nė viena automobilio dalis nesukelia jaudulio. Galios pavara niekada negali perduoti galinių ratų daugiau galios nei priekiniai, todėl neįvyks perviršis, o hibridinis V6 neskleis jaudinančių garsų, tokių, kokių galbūt norėtumėte našumo mašinoje.

Tai beveik vairuoja save

2021 m. „Lexus RX“ interjeras

Tai, ką norėsite padaryti už 2021 m. „Lexus RX 450h F Sport“ vairo, yra atsipalaiduoti, pagarsinti muziką ir leisti jai valdyti didžiąją dalį vairavimo jums. Tai penkta 2021 m. „Toyota“ / „Lexus“ transporto priemonė, kurią vairavau / peržiūrėjau. Ji yra geriausia pagal eismo juostos laikymo pagalbą. Tai gerai veikia maždaug 90% laiko. Jei nepasitikite eismo juostos palaikymo pagalba, tikrai galite pasitikėti radaro kruizo kontrole.

Eismo juostos išlaikymo kovos, kai juostos žymėjimas tampa keistas. Vienoje Interstate-5 atkarpoje statybų zonoje juostos buvo šiek tiek vikrios, o RX pastebėjo, kad sunku sekti. Taip pat radau, kad jei juostos skiriamosios juostos ženklai nebuvo vienodi abiejose transporto priemonės pusėse, kilo problema likti juostoje.

Radaro kruizo kontrolė veikė tikrai gerai, o automobilis buvo sklandus sustojant ir užvedant. Aš norėčiau, kad eisme jis vėl būtų atnaujintas automatiškai. Jei automobilis pasiekia 0 km / h greitį, turite paliesti akceleratorių arba spustelėti mygtuką ant vairo, kad atnaujintumėte kruizą radaru. Važiuojant iš San Diego į Los Andželą, buvo du atvejai, kai išvažiavome iš juostos, kol „Lexus Lane Keep Assist“ buvo aktyvi, išskyrus tai, kad tai buvo ramus važiavimas.

2021 m. „Lexus RX“ patirtis

„Lexus RX450“ hibridinis ženklelis

Jei liekate ekologiniu režimu, 30 mpg pasiekti nėra sunku. Tačiau sportinis režimas suvartoja daugiau dujų nei tikėtasi. Tai leido man pasiekti visą savaitę 26 mpg, viršijant 400 mylių mišraus vairavimo.

Net ir „Eco“ režimu niekada nenorėjau norėti daugiau energijos, nors šiuo režimu droselio reakcija yra labai švelni. „Eco Mode“ yra puikus sklandus greitėjimas ir taupus degalų naudojimas, tačiau neatitinka agresyvios „F Sport“ išvaizdos.

„Lexus RX“ hibridinė pavara

Vairavimas taip pat yra labai lengvas, todėl RX yra labai lengva manevruoti siaurose vietose aplink miestą. Interjeras taip pat jaučiasi pakankamai erdvus, tačiau RX kelyje nesijaučia didelis.

Antros eilės keleiviai gauna gulimas sėdynes, todėl „Lexus RX“ yra nuostabi kelionėms keliuose. Paskutinį kartą, kai užsisakiau „Uber“, pasiėmiau „Lexus RX“. Tai buvo nuostabu. Tonas ploto kojoms ir sėdynės pliušinės.

Taigi, jūs norite vieno: „2021 Lexus RX“

2021 m. „Lexus RX“ yra lengva vairuoti patogi transporto priemonė, turinti daug vietos, ekonomiškumo ir malonumo, kad sukurtų puikią kasdienę transporto priemonę, kuri puikiai tinka ir ilgose kelionėse. Dabar kurį pirkti (350, 450 val., „L Sport F“ apdailos modelis)?

Pagrindinis skirtumas tarp 350 ir 450 yra hibridinė sistema. Hibridas daro automobilį gyvesnį, greičiau įsibėgėdamas ir priešingoje pusėje – tylesnis raitelis. Visa tai ir geresnė kuro ekonomija.

Jei jums nereikia / nenorite mokėti už visų varančiųjų ratų ratą, 350 yra vienintelis pasirinkimas. Visi 450 metų automobiliai standartiškai komplektuojami su AWD. Sąnaudų skirtumas tarp „RX 350 F Sport AWD“ ir „RX 450h F Sport AWD“ yra tik 1250 USD. Už 4 USD už galoną – nepamirškite, kad reikia aukščiausios kokybės degalų – tai yra 416 USD per metus sutaupant (darant prielaidą, kad 12 000 mylių per metus). Per 3 metus tas kainų skirtumas pasiteisins ir jūs mėgausitės papildoma galia visą laiką, kol sėdėsite prie vairo.

2021 m. „Lexus RX“ salonas iš keleivio pusės

Jei jums atrodo, kad bagažinės erdvė yra pakankama ir nereikia mažų trečios eilės sėdynių, gaukite įprastą ilgį. Jei norite didesnio bagažinės, gali būti verta išplėstinė „L“ versija. L versija pridės 3500 USD prie kainų etiketės. Bet jūs negalite gauti „L“ su „F Sport“.

Kalbant apie „F Sport“ variantą, galite jį praleisti, nebent mėgstate išvaizdą. „F Sport“ sėdynės neabejotinai suteikia daugiau nei funkciją. Ilgoms kelionėms keliuose šios sėdynės nėra idealios. Pritaikyti sportinę pakabą yra malonu, bet vėlgi, tai nėra sportinis automobilis, todėl atrodo šiek tiek kvaila pasirinkti šį variantą.

Bazinis „RX 350“ grąžins apie 45 000 USD, o pasirinktinai pasirinktas „RX 450h F Sport“ (kaip ir mūsų testeris) – apie 51 000 USD. Pažvelgus į varžybas, tai iš tikrųjų yra įspūdingos kainos už tai, ką gaunate.

Apskritai, jei ieškote pliuso važiavimo, kuris tinka jūsų šeimai daugelį metų, išbandykite RX. Manome, kad būsite maloniai nustebinti, koks kompetentingas ir patogus yra šis prabangus krosoveris.

Norėdami sukonfigūruoti ir nustatyti savo 2021 m. „Lexus RX“, spustelėkite ČIA.

2021 m. „Lexus RX450“ - graikiškas vanduo / dangaus mėlyna spalva

[ad_2]