[ad_1]
Dauguma 2021 m. „Triumph“ motociklas dabar paskelbta sudėtis. Tai, ką mes matome, yra visa „Bonneville“, „Street and Speed Triple“, „Trident“ ir „Rocket 3“ motociklų serija su tam tikra technologija, našumu ir kai kuriais spalvų atnaujinimais, tačiau didelių pokyčių nėra.
Tai sakant, 2021 m. „Triumph“ motociklų serijoje vis dar yra daugybė patobulinimų, apie kuriuos verta kalbėti. Visų pirma, apatinis „Street Triple R“ ir „Trident“ ekonomiškumas. Šie du dviračiai, be abejo, pritrauks tiek naujus, tiek patyrusius motociklininkus prie „Triumph“ prekės ženklo. Pasinerkime į tai, kas nauja ir kodėl tau tai turėtų rūpėti, jei esi naujo „Triumph“ motociklo rinkoje.
2021 m. „Triumph“ motociklai
2021 m. Triumfo Bonneville šeima
„Naujasis“ 2021 m. „Triumph Bonneville“ rinkinys yra susijęs su išsivysčiusiu našumu. Bonneville šeimoje buvo atnaujinti T120, T100, „Street Twin“, „Speedmaster“ ir „Bobber“. Norėdami sužinoti, kas yra 2021 m. „Triumph Bonneville Scrambler“ motociklų, teks palaukti iki balandžio.
Dviratininkui, kuris myli vėją plaukuose, bet vis tiek rūpinasi motinos gamta, Bonneville dviračių šeima sumažino išmetamų teršalų kiekį, naudodama jautriai sukurtą skysčio aušinimo sistemą. Tuo pačiu metu „Triumph“ pavyko pagerinti dviejų variklių „High Torque“ variklio veikimą ir pridėti 10 AG daugiau galios kituose varikliuose. Apibendrinant galima pasakyti, kad 2021 m. „Triumph Bonneville“ šeima gauna daugiau kambario ir mažiau „rūko“ išmetamąsias dujas.
Kiekvienas 2021 m. „Bonneville“ standartiškai turi naują kruizo kontrolės sistemą. Maloni prabangos savybė tose ilgose greitkelių kelionėse. Kruizo valdymo funkcija nustatoma naudojant atskirą mygtuką ant vairo, todėl jis yra ypač patogus vairuotojui. Vairo režimu pasirenkami važiavimo režimai leidžia motociklininkui pasirinkti lietaus ir kelio režimus, leidžiant dviratį nustatyti skrendant, kai keičiasi važiavimo sąlygos.
Ilgoji kelionė 2021 m. „Triumph Bonneville Street Twin“ dvikovoje buvo labai pliušinė. Gilesnė putplastis ir pertvarkyta suoliuko sėdynė turėtų padaryti ją daug patogesnę. Tokie dideli gatvės dviračiai, kaip „Bonneville Street Twin“, nėra lengvi, todėl be svarų sumažėjęs 15 svarų svoris dėl naujų lengvų aliuminio ratų neabejotinai pagerins važiavimą.
2021 m. „Bonneville“ motociklų serijoje taip pat yra sukimo momentą palaikanti sankaba. Jei važinėjate eisme, ši funkcija taps jūsų mėgstamiausiu dviračio priedu. Pagalbinė sukimo momento sankaba padeda sumažinti vairuotojo nuovargį perjungiant, ypač esant intensyviam eismui ar ilgesnėms kelionėms. Pagalbinė sukimo momento sankaba, dažniau vadinama šlepetine sankaba, veikia ir kaip galinio sukimo momento ribotuvas, ir kaip savitarnos mechanizmas, leidžiantis lengviau paspausti sankabos svirtį. Tai sumažina sankabos plokščių slėgį, kad sumažintų sukimo momentą atgal ir padėtų išvengti galinės padangos šokinėjimo ir slydimo, kai atleidžiate sankabą.
2021 m. „Triumph Street“ ir „Triple Speed“
Painu, mes suprantame. „Triumph“ turi dvi panašiai pavadintas dviračių platformas – „Street Triple“ ir „Speed Triple“. „Street Triple“ yra šiek tiek mažesnio variklio dydžio ir šiek tiek paprastesnis. „Speed Triple“ – didesnio našumo mašina su dar keliomis galimybėmis. Štai ką jūs turite žinoti apie 2021 m. „Triumph Speed“ ar „Street Triple“, tai yra nepaprastai smagu, nesvarbu, kokį modelį gausite!
2021 metų gatvės trivietis
Trasoje ir kelyje „Street Triple“ yra kokybiškas universalus dviratis. „Street Triple“ yra nepaprastai judrus, todėl jis yra dinamiškas universalus dviratis skirtingoms važiavimo aplinkoms. 2021 m. Yra trys „Street Triple“ modeliai, palyginti su praėjusiais metais; RS, R ir R mažas aukštis.
Naujas 2021 m. „Street Triple R“ mažo aukščio modelis važiuoja 1,77 colio žemiau žemės, nes tam skirta pakaba ir sėdynių komplektacija. Nors tai skamba nedaug, trumpesniems vairuotojams tai labai pakeis jų patogumą dviratyje, ypač prie žibintų.
„Street Triple“ veikia 765CC, priešingai nei 1160CC, veikia „Speed Triple“.
2021 m. Trigubas greitis
„Speed Triple RS“ yra naujas naujas 2021 metų modelis. Naujas 3 cilindrų variklis kartu su sumažintu visiškai naujo „Speed Triple 1200 RS“ svoriu suteikia didžiausią galios ir svorio santykį „Speed Triple“ istorijoje. 25% didesnis nei ankstesnės kartos ir beveik dvigubai viršijo originalų 1994 m. „Triumph Speed Triple“.
Naujasis „1200 RS“ yra su pakopų keitimu, ribotuvu, kiek sukimo momento yra tarp pavarų perjungimų, kad galėtumėte geriau valdyti „Speed Triple“ technologiją, įskaitant visiškai naujus 5 colių TFT prietaisus, naują „Triumph Shift Assist“ „down-down“ greičio keitiklis, „Optimized Cornering ABS“, perjungiamas „Optimized Cornering Traction Control“ (su IMU), 5 važiavimo režimai – įskaitant „Track“ režimą, naują išskirtinį pilno LED apšvietimą, pilną beraktę sistemą ir „My Triumph Connectivity System“. Nors tai nėra naujos funkcijos, vaizduokite jas kaip telefono programinės įrangos atnaujinimus. Gali būti, kad jūsų telefonas neatrodys geresnis, tačiau našumas pagerės.
2021 m. „Triumph Speed Triple 1200 RS“ patobulintas priekinių ratų pakėlimo valdymas sukurtas siekiant pagerinti jo naujojo 1160cccc trigubo variklio valdymą. Pažangūs nauji algoritmai nuolat stebi IMU signalus, kad būtų užtikrintas sklandesnis valdymas ir greitesnė pažanga per pavaras. Nustatymai yra susieti ir optimizuoti kiekvienam traukos valdymo režimui, leidžiantį pritaikyti intervencijos lygį atsižvelgiant į sąlygas ir važiavimo stilių, taigi nebereikia atsitiktinių ratų.
Naujajame „Speed Triple 1200 RS“ yra 5 skirtingi važiavimo režimai: lietus, kelias, sportas, trasa ir raitelis. Kiekvienu važiavimo režimu dviračio elgesys koreguojamas pagal numatytą paskirtį. Dviratis naudoja važiavimo pagal laidą droselio sistemą, kurią galima reguliuoti atsižvelgiant į pasirinktą važiavimo režimą, taip pat traukos kontrolės ir ABS nustatymus.
2021 m. „Triumph Trident 660“
Jei norėtumėte patekti į motociklus kaip gyvenimo būdą, vertėtų apsvarstyti „Trident 660“. 660 yra panašus į „Toyota Camry“. Lengva vairuoti, puikiai tvarkosi ir neišardys banko. Pradedant nuo šiek tiek daugiau nei 8500 USD, 2021 m. „Triumph Trident 660“ yra švarus, aptakus ir be nereikalingo purumo.
Geriausia apie 2021 m. „Trident“ motociklą gali būti tai, kaip neįtikėtinai lengva užsisegti, jei esate taip linkęs išmokti būti savo mechaniku. Net jei nenorite būti visą darbo dieną dirbančiu dviračio mechaniku, per pirmuosius 3 metų nuosavybės metus „Trident“ turi mažiausią dirbtuvių laiką kategorijoje – iš viso 8,3 valandos, palyginti su 11–12 valandų Konkurentų reikalaujama 15,8 val. Dėl to 2021 m. „Triumph Trident“ paslaugų reikalavimai yra 25% ekonomiškesni.
Naujiena 2021 m. „Trident“ bus prieinama keturiomis spalvų schemomis: sidabrinis ledas su „Diablo Red“, „Matt Jett Black“ su sidabriniu ledu, krištolo baltumo ir safyro juodas. „Trident 660“ yra didžiausias jūsų smūgis 2021 m. „Triumph“ motociklų serijoje, nuleistas rankas.
2021 m. „Triumfo raketa 3“
Pasaulyje yra 7,9 milijardo žmonių, ir nedaugelis laimingų žmonių, iš viso 2000 konkrečių, 1 000 vienam dviračiui, bus naujojo riboto leidimo „2021 Triumph Rocket 3 R Black“ ir „Rocket 3 GT Triple Black“ savininkai. Kiekvienas dviratis turi unikalų autentiškumo sertifikatą ir unikalų VIN, suteikiantį savininkui išskirtinį išskirtinumą ir naują grėsmingą „Rocket 3“ išvaizdą.
Šie riboti leidimai, be abejo, yra kelyje pasukantys kelyje, netaupo pasirodymo. Jūs vis tiek gaunate visą 2500 kubinių centimetrų trigubą variklio našumą kartu su aukštos kokybės technologijomis ir aukščiausio lygio valdymu, kuris „Rocket 3“ iškėlė į savo kategorijos viršūnę.
Be išskirtinumo, „Rocket 3“ turi keletą savybių, kurias turėtumėte žinoti. „Rocket 3 R“ turi neįtikėtiną pagreitį, parodydamas stulbinantį naują „Triumph“ gamybos motociklų rekordą 0–60 mylių per valandą per valandą. Naujo „Rocket“ riboto leidimo serijos 2500cc triple variklis užtikrina galingą našumą. „Rocket“ yra ne tik didžiausias pasaulyje motociklų variklis, bet ir didžiausias sukimo momentas pasaulyje – 163 svarai. Didžiausias sukimo momentas pasiekiamas esant 4000 aps./min. Ir nuolat palaikomas per vidutinį nuotolį, suteikiant sklandų ir kontroliuojamą pagreitį bei lengvą važiavimą bet kuria pavara.
„Rocket 3“ taip pat yra aukščiau aptarta sukimo momento sankaba. „Rocket 3 R Black“ yra visiškai juodos spalvų schema, o „Rocket 3 GT Triple Black“ – išskirtinė trijų atspalvių dažų schema. Dviratis yra neabejotinas galvos sukimas, kai matai jį asmeniškai.
Netoliese raskite 2021 m. „Triumph“ motociklų pardavėją ČIA.
[ad_2]