[ad_1]

The Ma & Pa 101 Buick Roadmaster geležinkelio automobilis yra automobilių, lokomotyvų ir Amerikos istorijos laiko kapsulė. Pasinerkime į tai, kas yra šis unikalus kūrinys.

Žiūrint per XXI amžiaus objektyvą, 1937 m. „Buick Roadmaster“ yra art deco elegancijos, senojo Holivudo gangsterio pabėgimo ratų vizija arba, realistiškiau, gydytojo ar bankininko automobilis. Taigi kodėl šis atrodo kaip fantazijos mašina?

Tiesiog tai buvo forma, sekanti funkciją. Geležinkeliai dažnai pavertė automobilius savaeigiais vagonais, kad atliktų tokius darbus kaip bėgių tikrinimas, nesurenkant viso traukinio. Garvežiui eksploatuoti reikia įgulos, daug degalų, o užšalimas gali užtrukti kelias valandas. Visa tai reiškia dideles išlaidas. Miklus geležinkelio automobilis, kuris prasidėjo mygtuku, sutaupė laiko ir pinigų.

Ma & Pa 101 Buick Roadmaster geležinkelio automobilisMa & Pa

Merilendo ir Pensilvanijos geležinkeliai buvo nedideli, tačiau vaizdingi, 77 mylių trumposios linijos, važiavusios tarp Baltimorės, MD, ir Jorko, PA. Niekada neapkrautas turtų gėdijimu, „Ma & Pa“ turėjo maksimaliai išnaudoti savo įrangą. Keletą metų linija naudojo automobilius, kurių techninė apžiūra buvo tikrinama, ir 1942 m. Pradėjo ieškoti jų 1925 m „Rickenbacker“ bėgių apžiūros automobilis.

Antrasis pasaulinis karas prasidėjo, o tautos pramoninė galia buvo sutelkta į karo pastangas, visam laikui nebus naujų automobilių. „Ma & Pa“ greičiausiai vis tiek nebūtų nusipirkę naujo automobilio, kai tai padarytų iš antrų rankų.

Buick Railmobile

Jie tada 5 metų Buicką įsigijo iš Harkins laidojimo namų Deltos valstijoje, Pensilvanijoje, ir pavertė jį bėgiais bėgti savo „Falls Road“ parduotuvėse Baltimorėje.

Ma & Pa 101 Buick Roadmaster geležinkelio automobilisPriekinė automobilio pakaba buvo išmesta ir pakeista keturračiu sunkvežimiu, panašiai kaip garvežio pilotinis sunkvežimis su „karvių gaudytoju“. Visas mazgas sukasi ant centrinio šarnyro, kuris veda automobilį geležinkelio bėgių vingiuose.

Galiniai ratai ir guminės padangos užleido vietą plieniniams diskiniams bėgiams. Jie išlaiko „Buick“ centrinius dangtelius, atrodo, kad „Ma & Pa“ didžiavosi savo geležinkelio limuzinu.

Vagonų sauga

Šiuolaikiniai pranešimai rodo, kad „Buick“ buvo labai saugus ir stabilus traukinių automobilis. „Buick“ hidrauliniai būgniniai stabdžiai buvo pakeisti pneumatinių stabdžių sistema. Stabdžių trinkelės veikia tiesiai ant ratų, o ne išsiplečia būgnais, kaip ant kelių automobilio. Tarp priekinio sunkvežimio ratų galima pamatyti dalį stabdžių mechanizmo. Vairas lieka vietoje, tačiau prireikus jis rankiniu būdu pasisuka apie stabdžius.

Kad būtų lengviau sukibti, buvo sumontuoti šlifuokliai, jie dirba ant bėgio išmesdami smėlį, kurį sutraiškė ratai. Priekinių sparnų išpjovos, kuriose kadaise buvo sumontuotos šoninės atsarginės padangos, buvo pakeistos kaip smėlio bunkeriai.

Pora oro ragų papildo gamyklos elektrinius agregatus. Borto kompresorius ir rezervuaro bakai tiekė suslėgtą orą.

Ma & Pa 101 „Buick Roadmaster“ vagonų interjeras„Big Buick Roadmaster Power“

Važiuojant keliu, „Roadmaster“ nuleido svarstykles kiek daugiau nei į dvi tonas. Be abejo, perėjimas prie geležinkelio motociklo suteikė tam tikrą reikšmingą svorį.

Nebereikėjo keisti pavaros. Garsioji Buicko „Fireball straight-8“, veikianti maždaug 120 AG, buvo galinga pagal 1930-ųjų standartus. 320 kubinių colių variklyje buvo viršutiniai vožtuvai arba „Vožtuvas galvoje“, kad būtų naudojama „Buick“ kalba. Šis išdėstymas suteikė geresnį dujų srautą per cilindro galvutę. Tuo metu daugumoje automobilių buvo naudojamas šoninis vožtuvas arba „L Head“ konstrukcija. Rankinėje pavarų dėžėje yra trys priekinės ir atbulinės eigos pavaros, visos pasirinktos su grindimis sumontuota perjungimo svirtimi.

Ma & Pa 101 „Buick Roadmaster“ vagonų interjerasKelininko kelininkas

„Ma & Pa“ važiavimo teisė apėmė galimas problemas, jos 77 mylių bėgių kelio vingiai buvo 476 ir estakados 111. Nelaimė tiesiogine to žodžio prasme gali būti už bet kurio kampo, traukinio įgulai nematyti.

Vikšrų būklė ir priežiūra buvo pareigūno, atsitiktinai pavadinto „Roadmaster“, kompetencija. Jis važiavo linija ieškodamas problemų, tokių kaip palaidi spygliai, trūkstami kaklaraiščiai, trūkstamos lovatiesės ar tūkstantis kitų dalykų, galinčių pakenkti gyvybei, įrangai ir pajamoms. Trasos tikrinimas dažnai vyko ankstyvą rytą ir esant bet kokioms oro sąlygoms.

Geležinkelio personalui, kuris juo naudojosi, „Buick“ turėjo atrodyti nepaprastai prabangus. Automobilis buvo pilnai
uždarytas visiškai plieniniu „Turret Top“. Erdvaus interjero gyventojai, įsitaisę ant ritės, sėdi ant kėdės ir turi šildytuvą, kuris atneša šaltį, skirtingai nei senasis „Rickenbacker“, kuriame buvo įrengtas atviras turistinis kėbulas.

Ma & Pa 101 „Buick Roadmaster“ vagonų interjerasPrieš savo laiką ir nesenstantis

„Buick“ taip pat buvo ankstyvojo „Bendix“ dvipusio radijo ryšio sistemos bandomasis stalas. Tai buvo tokia sėkminga, kad „Ma & Pa“ tapo vienu iš pirmųjų geležinkelių šalyje, įrengusiuose savo traukinius radijo ryšiu.

Dauguma geležinkelių būtų atsisakę „Buick“ ir pakeitę jį kažkuo naujausiu, tačiau „Ma & Pa“ turėjo taisyti ir padaryti. Jie garo lokomotyvus eksploatavo dar ilgai po to, kai kiti keliai tapo dyzelinu, vien todėl, kad neturėjo lėšų atnaujinti. Iš tiesų, net „Rickenbacker“ buvo pritaikytas kovai su kelio piktžolėmis.

Ma & Pa 101 Buick Roadmaster geležinkelio automobilisMuziejaus gabalas

„Buick“ geležinkelio linijoje liktų eksploatuoti iki 1977 m., Kai jis buvo paaukotas Baltimorės ir Ohajo (B & O) geležinkelio muziejus, kur jis lieka šiandien.

Keliaujant po muziejų lengva praleisti „Ma & Pa Buick“ magistralę. Vien architektūra blaško, ką jau kalbėti apie įspūdingą lokomotyvų ir riedmenų kolekciją.

Šiandien „Ma & Pa 101“ yra įsitaisęs didžiulės plytų buvusios geležinkelio automobilių parduotuvės kampe, ši vieta vis dar silpnai kvepia karšta nafta ir anglies suodžiais. Šviesos pluoštai iš grakščių išlenktų langų vaidina Buicko vingius. Tai atrodo nereikšmingas dalykas šalia didžiulių garvežių.

Tačiau „Roadmaster“ ir tokie automobiliai buvo būtini juos valdantiems geležinkeliams. Jei atsidursite B & O muziejuje, įsitikinkite, kad nepamiršote šio smalsaus išgyvenusio vieno iš paskutinių puikių trumpų žodžių. Akimirką pristabdykite ir pagalvokite apie sumanumą ir meistriškumą, kurio prireikė pritaikyti automobilį tokiam specializuotam tikslui.

„Buick“ tikriausiai niekada nebeveikia atsižvelgdamas į savo istorinį vientisumą. Tačiau „Fireball 8“ vis tiek laisvai sukasi, kad „Ma & Pa 101“ būtų atgaivinta, tereikėtų kuro, kibirkšties ir šiek tiek iniciatyvos.

[ad_2]