[ad_1]

„Jeep“ niekada nenuvilia savo kasmetinėmis Velykų „Jeep Safari“ (EJS) koncepcinėmis transporto priemonėmis. The 2021 m. „EJS Jeep“ koncepcinės transporto priemonės nėra išimtis. Kaip įprasta, „Jeep“ dizaino vadovas Markas Allenas sukūrė keletą nuostabių transporto priemonių, o „Jeep Performance Parts“ (JPP) – keletą. Šiais metais „Jeep“ pateikia 4 naujas koncepcijas ir 3, kurios pasirodė praėjusiais metais (2020 m. EJS buvo atšauktas dėl COVID), į Velykų „Jeep Safari“, kovo 27 d. – balandžio 4 d. Moabe, UT.

„Moab Velykų„ Jeep Safari “jau seniai yra mūsų bandymų poligonas tiek naujausiems„ Jeep 4×4 “, tiek naujų„ Jeep “prekės ženklo koncepcijų,„ Jeep Performance “dalių ir idėjų demonstravimui, kurios išties atsiliepia aistringiausiems klientams – atkakliems bekelės entuziastams, kurie lankosi šį renginį kiekvienais metais “, – sakė Jim Morrison,„ Jeep Brand North America “viceprezidentas. „Šių metų„ Safari “atkreipia dėmesį į tai, kas daro„ Jeep “transporto priemones neabejotinai išskirtines ir neabejotinai pajėgias, įvairias jėgaines, užtikrinančias nepriekaištingą galią, našumą, sukimo momentą ir, visų pirma, linksmybes. Reikalingi „Moab“ takai yra vertas mūsų „Jeep Wrangler“ ir „Jeep Gladiator“ koncepcinių transporto priemonių priešininkas. Kiekvienas iš jų tikrai įrodo, kad legendinis „Jeep“ pajėgumas 4 × 4 karaliauja bet kokioje vietovėje “.

Pasinerkime į šiuos įspūdingus 4×4 automobilius, nes tai yra keletas unikalių transporto priemonių.

2021 m. „EJS“ koncepcinės transporto priemonės „Jeep“

2021 m. „Jeep Magneto“ koncepcija

2021 m. „Jeep Magneto“ koncepcija

Pirmoji „Jeep“ baterija varoma elektra varoma transporto priemonė („BEV“) – „Jeep Magneto Concept“ – pasuks kai kurias galvas ir taps būsimųjų technologijų išbandymo centru. „Magneto“ koncepcija paremta 2020 m. Dviburčiu „Wrangler Rubicon“. Jame yra elektrinis variklis, prijungtas prie 6 laipsnių mechaninės pavarų dėžės. Šis unikalus derinys sukuria didžiausią momentinį sukimo momentą „Wrangler“.

2021 m. „Jeep Magneto“ koncepcija

El. Variklis sureguliuotas tiekti tą pačią galią kaip ir 3,6 l V6, kurį jis pakeičia, 285 AG ir 273 lb.-ft. sukimo momento. Net ir naudojant panašų derinimą, „Jeep Magneto“ koncepcija yra šiek tiek lėtesnė iki 60 mylių per valandą, 6,8, palyginti su 6,3. Tačiau maksimalus sukimo momentas yra momentinis, o tai reiškia, kad „Magneto“ bus nuostabus nuskaitydamas uolas. Nors pavarų perjungimui ji turi mechaninę pavarų dėžę, jos neįmanoma užstoti su sankaba, kuri yra sveikintina tako savybė.

Keturi ličio jonų akumuliatorių blokai pasiekia 70 kW / val. Ir veikia 800 voltų sistemą. 12 voltų sistema valdo tokius dalykus kaip šiluma ir priedai, tokie kaip „Warn“ gervė. Akumuliatoriai yra paskirstyti visoje transporto priemonėje, kad būtų užtikrintas tolygus svorio balansas. Visa sistema taip pat yra neperšlampama, išlaikant „Wrangler Rubicon“ 30 colių vandens patekimo galimybes.

2021 m. „Jeep Magneto“ koncepcija

2 colių JPP pakėlimas, 17 colių ratai, suvynioti į 35 colių MT padangas, pritaikytas riedėjimo narvas, „Mopar“ bėgeliai ir plieniniai bamperiai padeda 2021 m. „Jeep Magneto Concept“ išties padaryti bekele. Pagal numatytą baltos ir mėlynos spalvų schemą turėtų būti užsimenama apie elektrinį jėgos agregatą, tūnantį šiame įspūdingame mažame „Jeep“.

2021 m. „Jeepster Beach“ koncepcija

2021 m. „Jeepster Beach“ koncepcija

„Jeep“ visada kuria bent vieną transporto priemonę, pagerbiančią savo praeitį, 2021 m. Ši transporto priemonė yra „Jeepster Beach“ koncepcija. Ši transporto priemonė yra 1968 m. „Jeepster Commando“ modulis, pastatytas ant 2020 m. „Jeep Wrangler Rubicon“. Tai yra antrosios kartos „Jeepster“ metimas atgal, tačiau su visais šiuolaikiniais komponentais ir visomis paplūdimio tematikos pramogomis po atviru dangumi originalo saulėje.

2021 m. „Jeepster Beach Concept“ interjeras

Sureguliuotas 2,0 l 4 cilindrų po gaubtu išleidžia 340 AG ir 369 lb.-ft. sukimo momento per 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę ir 4: 1 perdavimo dėžę. Ta galia ant žemės dedama per 35 colių padangas.

2021 m. „Jeepster Beach“ koncepcija

Ryškus raudonos odos interjeras dar labiau išryškina dviejų spalvų pasirinktinius išorinius dažus. Žemos nugaros kibirinės sėdynės išprovokuoja požiūrį į nerūpestingą paplūdimio požiūrį, kuris yra šios „Jeep“ koncepcijos tikslas. Pilnas ritininis narvas ir be kilimų praneša, kad ši „Jeep“ koncepcija yra svarbi tiek kelionei, tiek parodai.

2021 m. „Jeep Red Bare“ koncepcija

2021 m. „Jeep Red Bare“ koncepcija

Žinoma, „Jeep“ nori pristatyti savo „EcoDiesel“ jėgainę ir galingą „Gladiator“ pikapą. 2021 m. Velykiniams „Jeep Safari“ automobiliams „Jeep“ sukūrė „Red Bare“ dyzelinį „Gladiator“ koncepcinį sunkvežimį. Šis dyzelinis „Gladiator“ turi įspūdingą nuskaitymo koeficientą 91: 1, galia (260 AG) ir sukimo momentas (442 svarai- ft). Pasirinktinės „Dana 44“ ašys su 4,88 pavara optimizuoja važiavimą bekelėje.

2021 m. „Jeep Red Bare Concept“ interjeras

Raudoni „Fire Cracker“ dažai pabrėžiami matine juoda grafika ir auksiniais akcentais. Gamyklos minkštos viršutinės ir pusės durys demonstruoja legendines „Jeep“ pramogas po atviru dangumi. Visas kilimas buvo nuimtas ir pakeistas sunkvežimio lovos pamušalu, kad galėtumėte kuo plačiau naudotis lauko sąlygomis. „Jeep Red Bare“ koncepcijoje yra juodos odinės sėdynės su raudonomis siūlėmis ir flaneliniais įdėklais, kurios taip pat perkeliamos į brūkšnį.

2021 m. „Jeep Red Bare“ koncepcija

Žinoma, „Red Barre“ dyzelinio „Gladiator“ koncepcijoje yra daugybė atsarginių dalių, kad ji taip pat būtų pakankamai pajėgi. Jis turi 2 colių JPP keltuvą, kuris padės pritaikyti 37 colių „BFG MT“ padangas, apvyniotas ant 17 colių ratų. Jame taip pat yra sportinis baras krovinių lovoje, „JPP Sand Slider“ akmenų bėgiai, „Warn“ gervė, lovų užtiesalų ir stelažų sistema.

2021 m. „Jeep Orange Peelz“ koncepcija

2021 m. „Jeep Orange Peelz“ koncepcija

„Jeep Orange Peelz Concept“ yra dvejų durų „V6 Wrangler“ visureigis, galintis pagerbti laisvę po atviru dangumi, dėl kurio „Jeep Wrangler“ tapo piktograma ir labai mėgstama transporto priemone visame pasaulyje. JPP pusdurių prototipas ir nestandartinis nuimamas vientisas „Freedom Top“ stiklo stoglangis tikrai įtrauks šios „Jeep“ koncepcijos išorę.

2021 m. „Jeep Orange Peelz Concept“ interjeras

Plieninių „aukštų viršutinių“ sparnų raketos ir 2 colių JPP pakėlėjas su FOX amortizatoriais prototipui padeda 37 colių „BFG KM3 MT“ padangoms ant 17 colių ratų pritaikyti šią dviejų durų „Wrangler“ koncepciją. Ryškūs „Orange Peelz“ išoriniai dažai pabrėžiami juoda atlaso grafika ir derliaus sparnų ženkleliais.

2021 m. „Jeep Orange Peelz“ koncepcija

„Jeep Orange Peelz“ koncepciją užbaigė 8 000 svarų „Warn“ gervė, pritvirtinta prie pasirinktinio JPP priekinio buferio, JPP 5 colių griovio žibintai, pritaikyti akmeniniai bėgiai, JPP šalto oro įsiurbimo sistema, JPP katės nugaros išmetimo sistema ir JPP „Swing Gate“. Vyrių sutvirtinimas, leidžiantis montuoti 37 colių atsarginę padangą. Iš „Corning Gorilla Glass“ pagamintas „Mopar“ priekinis stiklas suteikia neprilygstamą atsparumą takų uolienoms ir priekinio stiklo pažeidimams.

2020 m. „Jeep Concepts“ 2021 m. EJS

2020 m. „Jeep Gladiator Farout“ koncepcija
2020 m. „Jeep Gladiator Farout“ koncepcija

Be šių naujų mašinų, „Jeep“ taip pat pristato keletą savo koncepcinių automobilių, kuriuos jie sukūrė 2020 m. EJS, kurie niekada neįvyko, nes COVID. Šiemet renginyje dalyvaus „Jeep Gladiator Farout“ koncepcija, „Jeep Wrangler Rubicon 392“ koncepcija ir „Jeep Gladiator Top Dog“. „Jeep Rubicon 392“ netgi rado kelią į gamybą ir bus pasiektas prekiautojo partijos netrukus.

2020 m. „Jeep Gladiator Top Dog“ koncepcija
2020 m. „Jeep Gladiator Top Dog“ koncepcija

[ad_2]