[ad_1]
Dar 2019 m. „Kia“ pristatė pasauliui „Telluride“ – pilno dydžio, trijų eilučių visureigį, kuris buvo didelis, drąsus ir dėžutė, perteikiantis tokį buvimą, koks yra susijęs su originaliais visureigiais. Mūsų klausimas buvo ar naujausias 2021 m. „Kia Telluride SX AWD“ pateisina orą, kurį originalus „Telluride“ sugeneravo 2019 m.
Popieriuje atrodė, kad „Kia Telluride“ pažymėjo visas dėžes, suteikdamas patogias sėdynes iki 8 žmonių, galingą 291 AG 3,8 L V6, galimą aktyvųjį pareikalavusį visų varomųjų ratų ratą ir mažą pradinę kainą – vos 32 190 USD . Bet ar būsimi pirkėjai galėtų pažvelgti už „Kia“ ženklelio ribų ir įvertinti šį visureigį už tai, ką jis pateikia ant stalo?
Jei žmonėms kilo abejonių, tuo tikrai pasirūpino daugybė apdovanojimų, kuriuos gavo Telluride’as. „Motor Trend“ paskelbė savo 2020 metų metų visureigiu; Automobilis ir vairuotojas įtraukė jį į savo 10 geriausiųjų sąrašą; „NACTOY“ ją apdovanojo 2020 metų Šiaurės Amerikos metų transporto priemone, o „US News & World Report“ paskelbė ją geriausiu 3 eilių visureigiu šeimoms dvejus metus iš eilės. Nereikia nė sakyti, kad turėjau pats vairuoti 2021 m. „Kia Telluride“ ir pamatyti, koks buvo visas ažiotažas.
2021 m. „Kia Telluride“ apžvalga: „Unapologetically Big & Bold“
Didelis ir drąsus yra geriausias būdas apibūdinti 2021 m. „Kia Telluride“. Nors daugelis automobilių gamintojų stengiasi, kad jų visureigiai būtų sportiškesni (dažnai funkcionalumo sąskaita), „Kia“ dizaineriai pasirinko supaprastintą, rafinuotą išvaizdą, kuri atitiktų tikrąją jo, kaip didelio žmonių vežėjo, paskirtį. Gal aš išprotėjęs, bet kai kuriais aspektais aš gavau šiokį tokį „Range Rover“ atmosferą.
Nors aš esu didelis „Telluride“ stiliaus gerbėjas, vienas dalykas, kuris man visada kėlė klaidą dėl transporto priemonės, buvo didžiulis chromo kiekis. Laimei, 2021 m. „Kia“ pristatė naują „Nightfall Edition“ paketą (1 295 USD), kuris tai išsprendė, pakeisdamas visus blizgančius daiktus blizgiais juodais elementais, kurie suteikia transporto priemonei agresyvesnę, tačiau įmantresnę išvaizdą.
Išskirtinius „Nightfall Edition“ išorinius elementus sudaro naujai suprojektuotos juodos radiatoriaus grotelės, unikalūs 20 colių juodi ratai su juodomis veržlėmis ir centrinėmis dangteliais, blizgūs juodi stogo bėgeliai, blizgi juoda šiltnamio danga / apatinių durų šoninės juostos, blizgios juodos slydimo plokštės, blizgus juodas priekis buferio šoninis ortakio garnyras, blizgios juodos emblemos (įskaitant unikalius „Kia“ logotipus), LED priekiniai ir rūko žibintai su juodu vidiniu rėmeliu ir kūno spalvos durų rankenos.
Erdvus ir prabangus interjeras su daugybe technikos
2021 m. „Kia Telluride SX AWD“ interjeras yra stebėtinai gražus, jame gausu aukščiausios kokybės medžiagų, kurios suteikia jai neabejotinai aukštesnio lygio pojūtį. Čia yra dvigubai dygsniuoti, dygsniuoti „Nappa“ odos apdailos apmušalai, matinė mediena, šlifuoto metalo apdaila, šildomos ir vėdinamos pirmos ir antros eilės sėdynės, odinis apvyniotas, pakreipiamas ir teleskopinis vairas (kuris yra šildomas), 630- vatų, 10 garsiakalbių „Harman“ / „Kardon“ garso sistema ir dar daugiau.
Mano „Telluride“ bandomajame važiavime taip pat buvo saldžios antros eilės kapitono kėdės. Trečią eilutę galima naudoti su kaupu, tačiau ji tikrai geriausiai tinka mažiems vaikams.
„Kia“ taip pat supakavo daugybę technologijų, įskaitant 10,25 colių spalvotą jutiklinį ekraną, minėtą „Harman / Kardon“ garso sistemą, „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ (deja, ne belaidį ryšį), „head-up“ ekraną, belaidžio išmaniojo telefono įkrovimą, šešis USB įkrovimus uostai (po du kiekvienoje eilėje), 360 laipsnių stovėjimo kameros (labai patogu tokio dydžio automobiliui) ir dar daugiau.
„Kia“ taip pat buvo didelis saugos priekyje, ypač su jais „Kia Drive Wise“ pažangios pagalbos vairuotojui sistemos, į kurį įeina visi įprasti įtariamieji, pvz., įspėjimas apie susidūrimą pirmyn, vengimo pagalba su pėsčiųjų aptikimu, pagalba tolimose šviesose, įspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos, eismo juostos laikymo pagalba, aklosios zonos susidūrimo vengimo pagalba – išmanioji kruizo kontrolė su „Stop & Go“, galinis kryžius – eismo susidūrimo vengimo pagalba, įspėjimas apie stovėjimo atstumą ir erdvinio vaizdo monitorius.
Viena pastebimų savybių buvo aklųjų zonų vaizdo monitorius, kuris naudoja fotoaparatų sistemą, kad jūsų aklosios zonos srautas būtų rodomas tiesioginėje kameros centrinėje skaitmeninėje dalyje, kai įjungtas posūkio signalas. Dar viena puiki savybė, kurią įvertinsite ilgų kelionių metu, yra „Kia“ greitkelio vairavimo pagalba, kuri radarais interpretuoja juostos žymėjimą, kad transporto priemonė galėtų valdyti vairavimą, greitėjimą ir stabdymą, kad automatiškai koreguotų atstumą nuo priekyje aptiktos transporto priemonės.
„Lane Following Assist“ stebi juostų žymėjimą, kad „Telluride“ būtų išlaikyta centre jos juostoje, kai įjungta išmanioji greičio kontrolė. Nors tai nėra visiškai „Tesla“ „pilno savarankiško vairavimo“ ar „GM“ „Super Cruise“ lygio lygis, vis tiek labai gerai, ką jis daro, ir aš juo gana daug naudojausi.
Įspūdingas tvarkymas ir pakankama jėga
Kelyje 2021 m. „Kia Telluride SX AWD“ buvo gana malonu vairuoti, jo sukimosi jėga buvo pakankama ir įspūdingas valdymas tokio dydžio transporto priemonei. Po variklio dangčiu yra 3,8 l V6 variklis, kuris išvysto 291 AG ir 262 lb.-ft. sukimo momento, kuris yra geras 0–60 mylių per valandą 7,2 sekundės ir ketvirčio mylios – 15,4 sekundės. Atsižvelgdamas į jo svorį (4 460 svarų), jaučiau, kad jis galėjo panaudoti šiek tiek daugiau raumenų, nes jis nebuvo labai jautrus greičio įleidimui, ypač kai automobilyje buvo krūva žmonių.
Kalbant apie tai, „Telluride“ važiuoja labiau kaip automobilis ar mažas krosoveris, o ne didelis visureigis, koks jis yra iš tikrųjų. Įvažiavimas buvo trapus, važiavimo kokybė buvo tvirtesnė / atšiauresnė, o kėbulo riedėjimas buvo minimalus. Vairuotojai gali rinktis iš keturių važiavimo režimų („Smart“, „Eco“, „Sport“, „Comfort“), kurių kiekvienas turi skirtingus jėgos, pavaros ir vairavimo jėgos nustatymus. Aš pastebėjau, kad vairas yra tvirtesnėje pusėje, nepaisant to, kokiu režimu buvau, nors dėl to gali būti kalti mano testerio 20 colių ratai.
Rida yra apie tai, ko galite tikėtis iš šio segmento, AWD modeliams pristatydami 19/24 mpg miesto / hwy. Per savaitę su 2021 m. „Kia Telluride SX AWD“ vidutiniškai apskaičiavau maždaug 20 mpg. Dideliam trijų eilučių visureigiui, kurio variklio dangtis yra 3,8 l V6, tai lygu kursui.
2021 m. „Kia Telluride SX AWD“ gyvena iki „The Hype“
Savaitę praleidęs su 2021 m. „Kia Telluride SX AWD“, dabar matau, kodėl kai kurios atstovybės turi 6 ir daugiau mėnesių laukiančius šio visureigio sąrašus, nes jie siūlo didžiulę vertę visais laikais. Galbūt „Kia“ vėlavo į pilno dydžio SUV segmentą, tačiau akivaizdu, kad jie atliko namų darbus. Ir jie tikrai išmušė iš parko su „Telluride“.
2021 m. „Kia Telluride“ pradinė kaina yra 32 190 USD, o visiškai įkrautas pavyzdys, toks, kokį išbandžiau, grąžins 47 550 USD. Kalbant apie sprogimą, manau, kad jums būtų sunku rasti geresnės vertės visureigį. Taigi, jei esate pilno dydžio visureigių rinkoje ir ši 2021 m. „Kia Telluride“ apžvalga jūsų neįtikino, turėtumėte išbandyti „Telluride“ ir pamatyti, kas yra visas triukšmas.
[ad_2]