[ad_1]

Futbolo mamos. Kelionės tėveliai. Bet kurios į šeimą orientuotos transporto priemonės esmė yra utilitarinis tikslas. Šeimos transporto priemonė įpratusi važiuoti automobiliu, tvarkyti reikalus ir atostogauti šeimoje. Tai kelia klausimą – kodėl mikroautobusas tapo tokia piktybine transporto priemone? Ir kodėl tai mažėjantis segmentas automobilių pramonėje?

Neseniai buvau paskolintas 2022 m. „Kia Carnival“ šeimos atostogoms, keliaujant nuo Ohajo iki Floridos. Beveik 2000 mylių kelionė buvo gana maloni ir patogi, nes 8 keleivių mikroautobusas. Pažymėtina, kad „Kia“ čiuožia „Carnival“ vadindama „mikroautobusu“, kuris jį žymi kaip MPV (universali transporto priemonė). Bet galbūt atėjo laikas vadinti kastuvą kastuvu, o miniveną – mikroautobusu. Kaip ir taip neturėtų būti gėda.

Kodėl ne meilė mikroautobusams?

2022 m. „Kia“ karnavalas

Šiuo metu mikroautobusų segmente užsiima tik keturi automobilių gamintojai. Tuo tarpu pilno dydžio SUV segmentas negalėjo būti konkurencingesnis. Tai rodo, kur link eina vartotojo mąstysena – ir jų doleriai. Bet kodėl? Kas negerai su mikroautobusu?

2022 m. „Kia“ karnavalas pakeičia prastesnį „Kia Sedona“. „Sedona“ kartu su „Nissan Quest“ ir „Dodge Grand Caravan“ važiavo keliu nuolatos mažėjančių mikroautobusų segmente. Kairėje vietoje stovi minėtas karnavalas, kartu su „Toyota Sienna“, „Honda Odyssey“ ir dviem „Chrysler“ kartojimais – „Pacifica“ ir „Voyager“.

Praėjusiais metais, vykstant panašioms šeimos atostogoms, vairavau „Sienna“, „Odisėją“ ir „Pacifica“ kartu su keliais pilno dydžio visureigiais, įskaitant „Honda Pilot“, „Ford Flex“ ir „Kia Telluride“. Svarstydamas kiekvieną iš tų transporto priemonių, jų nuopelnus ir jose sukurtus prisiminimus, negalėjau atsigręžti į mikroautobuso stigmą. Jie nėra prašmatnūs. Jie nėra seksualūs. Kai kas nors paklausė, ar važiuoju į paplūdimį ką nors smagaus, jie atrodė nusivylę, kai atsakiau minivenu. Bet ar tikrai viso dydžio visureigis yra daug geresnis?

Pasaka apie du „Kias“: vienatūris ir visureigis

Palyginimui, apžvelgiau dvi paskutines transporto priemones, kurias važiavau ilgose šeimos kelionėse – 2022 m. „Kia Carnival“ ir 2021 m. „Kia Telluride“. Abi transporto priemonės turi 8 keleivių konfigūracijas; nors ir teisybės dėlei, mes ištraukėme vidurinę antrosios eilės sėdynę iš karnavalo, kad kitiems keleiviams, įskaitant 3 šunis, būtų daugiau vietos kojoms.

Savo 7 keleivių konfigūracija „Carnival“ buvo ideali, o „Telluride“ 8 keleivių konfigūracija buvo ankštesnė, ypač klubų ir pečių kambaryje. Greitas žvilgsnis į matmenų palyginimus rodo pasaką apie juostą, kuri palaiko karnavalą.

Sėdimų vietų ir vietos kojoms

2022 m. „Kia“ karnavalas

2022 m. „Kia Carnival“ antroje eilėje yra 63,2 colių pečių, o 2021 m. „Kia Telluride“ – 59,9 colių. Tačiau erzinančių brolių ir seserų, kurie man „kvėpuoja“, pasaulyje 3 coliai daro didelį skirtumą. Tačiau antrosios eilės vieta kojoms priklauso Telluride’ui, kuris karnavalą pasiekia beveik 2 cm. „Telluride“ suoliukas buvo palankus mano dukrai ir jos vaikinui susiglausti, tuo tarpu karnavale jie buvo atskirti atskirose kaušo sėdynėse, nes mes nuėmėme vidurinę sėdynę.

Trečiosios eilės pavadinimas tenka karnavalui pečių kambaryje, klubų kambaryje ir kojoms, palyginti su „Telluride“. Tai ta, tokia svarbi trečioji eilė, kuri man stumia mikroautobusus į priekį. Pernelyg daug „pilno dydžio“ visureigių nepatogiai tilps suaugusieji į trečią eilę (arba „kelią atgal“, kaip mes tai vadinome).

Karnavalas turi daugiau nei 4 colius papildomos vietos kojoms trečioje eilėje ir beveik 7 colius daugiau klubo vietos nei „Telluride“. Neturtingiems sultims, kurie įstringa trečioje eilėje, šis sprendimas daro didžiulį skirtumą ir gali paversti juos mikroautobusų gerbėjais.

Krovinių erdvė

2022 m. „Kia“ karnavalas

Kitas veiksnys, kurio negalima nepastebėti, yra krovinių patalpa. Kai kraunate lagaminus, aušintuvus ir kitus įvairius atostogų daiktus, krovinių patalpa yra mokama. Už tai mikroautobusas niekuo nenusileidžia.

Už trečios eilės karnavalo sėdynės sukraunome įvairius daiktus iki pat stogo. Taip, mes susikrovėme daiktus taip aukštai, kad nematėme iš galinio vaizdo veidrodžio, bet, ai, todėl jūs turite šoninius veidrodžius ir aklosios zonos aptikimo sistemas, tiesa?

2022 m. Karnavalas gali pasigirti 40,2 kubinių metrų krovinių kambariu už trečiosios eilės sėdynės. Palyginti su 21 kubine „Telluride“ pėda, konkurso nėra.

Technikos paketai

2022 m. „Kia“ karnavalas

Technologijų ir pramogų sistemų požiūriu viskas yra vienoda, o vidaus transporto priemonės yra svarbiausios šeimos transporto priemonėms – ar bent jau turėtų. Tai sakant, kai kurie mikroautobusai buvo žinomi dėl savo nuostabių užpakalinių sėdynių pramogų sistemų. Pamenate galinės DVD sistemos laikus? Jūs manėte, kad esate įdomus dalykas, jei galėtumėte žiūrėti filmus, kol tėvai vairuoja.

Tačiau naudojant išmaniuosius telefonus ir „Tik Tok“, tai mažiau traukia šių dienų keleivius. Tiesiog įsitikinkite, kad turite neribotą duomenų kiekį, ir jūsų keleiviai bus nuraminti. Laimei, „Carnival“ turėjo 6 USB įkrovimo lizdus, ​​iš jų 2 – trečioje eilėje, taip pat papildomą belaidžio įkrovimo bloką, rodantį, kad „Kia“ tikrai žino, kas svarbu. Pastaba visiems automobilių gamintojams: visi nori belaidžių įkrovimo blokelių. Visi.

Informacijos ir pramogų sistemoje „Telluride“ ir „Carnival“ yra viskas, ko gali norėti ar prireikti. Per ilgą kelionę sklandžiai paleidome „Waze“ per „Apple CarPlay“, kol telefonas buvo prijungtas ir įkrautas. Tai buvo nepriekaištinga. Tiek „Telluride“, tiek „Carnival“ „Kia“ informacijos ir pramogų sistema siūlo viską, ko tik norite, įskaitant „Wifi“ viešosios interneto prieigos tašką. Kalbant apie technologijas, abi transporto priemonės puikiai atsistoja.

Važiavimo kokybė

2022 m. „Kia“ karnavalas

Kalbant apie važiavimo kokybę, „Telluride“ buvo žymiai geresnis už garsų ir atšokusį karnavalą. Trečios eilės keleiviai pranešė, kad mikroautobusas jautėsi kaip mokyklinis autobusas.

Karnavale taip pat buvo daug kelio triukšmo, palyginti su tylesniu ir rafinuotesniu Telluride. Nors padidėjimas kojose ir pečių kambaryje yra teigiamas „Carnival“, garsesnis minivenas ir tvirtesnis bei trumpesnis važiavimas sumenkina bendrą minivenų patirtį, palyginti su „Telluride“.

Kiti mikroautobusai, tokie kaip „Sienna“ ir „Odisėja“, yra tylūs ir sklandūs, todėl „Kia“ turėtų sutelkti dėmesį į karnavalo važiavimo kokybės gerinimą kitame jo kartojime. Paprasčiausiai pridėjus dar šiek tiek triukšmo, jis prilygtų kitų segmentų lyderiams arba konkuruotų su kai kuriais visureigiais.

Kainų palyginimas

„Telluride“, kuriuo važiavome praėjusių metų kelionėje, buvo „SX“ apdaila su 46 860 USD MSRP, kuri, mano nuomone, buvo gana konkurencinga kaina už tai, kaip malonu ir kaip mums tai patiko. Šių metų kelionei skirtas 2022 m. Karnavalas buvo „EX“ apdaila, kurio patikrinta kaina siekė 38 775 USD. Turint beveik 10 000 USD kainų skirtumą, atrodo, kad pranašumas vėl patenka į mikroautobusą. Daugiau krovinių kambario, daugiau vietos keleiviams, vienodos technologijos ir mažesnė kainų etiketė – visa tai pakreipia svarstykles Karnavalo naudai.

Galbūt atėjo laikas pakeisti mikroautobuso suvokimą

Mikroautobusų segmento patrauklumas ar jo nebuvimas dažnai priklauso nuo suvokimo. Kaip ir dėvėti kojines su „Crocs“ – kas jums gali būti patogu ir malonu, gali būti ne klubu ar šaunu. Na, ir mikroautobusai nėra, tačiau jie yra patogūs, daug labiau nei dauguma viso dydžio visureigių.

Taigi, ar norite būti linksmas ir šaunus, ar norite būti patogus ir laimingas? Aš, kaip vidutinio amžiaus tėvas, rinkčiausi komfortą, o ne prašmatnumą. Pasiimsiu mikroautobusą.

Norėdami įvertinti savo 2022 m. „Kia Carnival“ ir suplanuoti bandomąjį važiavimą Kia.com.

[ad_2]