[ad_1]

Didėjant žuvusiųjų, galimai susijusių su „Tesla“ autopiloto avarijomis, skaičiui, federaliniai reguliuotojai pradėjo plėsti zondų seriją, nukreiptą į „Tesla“ ir jos pusiau autonominę sistemą.

Remiantis „Reuters“ naujienų tarnybai pateikta informacija, Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija nuo kovo mėnesio pradėjo aštuonis naujus tyrimus. Tai reiškia, kad bendras „Tesla“ saugos zondų skaičius siekia 30, iš jų 24 tebevyksta. Dešimt žmonių žuvo per avarijas JAV, kurios galėjo įtraukti pagalbos vairuotojui sistemą, kuri tapo vis didesnių ginčų šaltiniu.

„Panašu, kad kas antrą savaitę girdime apie naują transporto priemonę, kuri sudužo, kai ji buvo„ Autopilote “, – trečiadienį sakė Senato prekybos komiteto pirmininkė Maria Cantwell.

„Tesla“ autopilotas po ugnimi

„Tesla“ autopiloto avarijos: „Model 3“ interjeras
„Tesla Model 3“ interjeras

„Tesla“ autopiloto sistema buvo prieštaringai vertinama nuo pat jos paleidimo 2015 m. Tai yra viena iš daugėjančių pusiau autonominių technologijų, skirtų padėti vairuotojams įvairiais būdais, pavyzdžiui, padėti transporto priemonei laikytis kelio juostos centre arba išlaikyti saugus atstumas eisme.

Kai kurie gamintojai, pavyzdžiui, „General Motors“ su „Super Cruise“ sistema, leidžia vairuotojui nuleisti rankas nuo vairo ribotomis aplinkybėmis. Tačiau „Tesla“ pataria vairuotojams, kad „Autopilot“ yra skirtas „naudoti su dėmesingu vairuotoju, kuris turi rankas ant vairo ir yra pasirengęs bet kurią akimirką perimti pareigas“.

Kritikai teigia, kad bendrovė sumenkino savo pačios nurodymus. Pavyzdžiui, netrukus po to, kai pasirodė ši technologija, „Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas buvo matomas plačiai paplitusiame vaizde, važiuojančiu „Autopilotu“, mojuojant rankomis pro „Model S“ sedano langą. Praėjusiais metais bendrovė išleido naują versiją, pavadintą „visavertis savarankiškas vairavimas“, kuri sukėlė visuotinį susirūpinimą.

Balandžio mėnesį Teksase žuvo du vyrai, kai jų vairuojama „Tesla“ pateko į ugningą avariją. Policijos pranešime iš pradžių buvo nurodyta, kad avarijos metu niekas nebuvo vairuotojo vietoje.

Iš 30 potencialių „Tesla“ autopiloto avarijų, kurias iki šiol tyrė NHTSA, agentūra atmetė „Autopilot“ sistemos dalyvavimą trijose, o iki šiol paskelbtose galutinėse ataskaitose apie dvi, pranešė „Reuters“.

Nors NHTSA ir NTSB yra orientuoti į „Tesla“ autopiloto avarijas Jungtinėse Valstijose, keli įvykiai užsienyje galėjo būti susiję su „Tesla“ transporto priemonėmis, veikiančiomis vairavimo sistemoje.

Tačiau „Tesla“ taip pat prisiėmė savo kaltę dėl kitų incidentų, kuriuos ištyrė tiek NHTSA, tiek Nacionalinė transporto saugos valdyba.

Viena pirmųjų „Tesla“ autopiloto avarijų buvo netoli Gainesvilio, Floridoje, per kurią 2016 m. Gegužę žuvo buvęs karinio jūrų laivyno SEAL Joshua Brownas. Pagal galutinį sprendimą reguliatoriai nustatė, kad Brownas žiūrėjo vaizdo įrašą, kai jo „Model S“ daužėsi į sunkvežimio šoną, kertantį per greitkelis. NHTSA apkaltino Browną dėl išsiblaškymo ir pažymėjo, kad „Autopilot“ neatpažino šviesių sunkvežimių ryškiame dangaus fone. Padaryta išvada, kad „apsaugos priemonių trūkumas“ prisidėjo prie Browno mirties.

Viena iš „Autopilot“ problemų buvo nesugebėjimas stebėti, ką daro vairuotojai. Buvo daugybė „Twitter“ įrašų, kuriuose matyti, kaip „Tesla“ vairuotojai, matyt, miega, kai jų transporto priemonės veikia „Autopilot“ režimu.

„Tesla“ autopilotas ir kitos pusiau autonominės sistemos

„Tesla“ autopiloto avarijos: „Roadster“
„Tesla Roadster“

GM „Super Cruise“ ir naujesnis „Ford Cruise“, be kita ko, naudoja kameras, kad užtikrintų, jog vairuotojo vietoje yra žmogus, tačiau jie laukia, budrūs ir dėmesingi.

Tai yra viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl „Consumer Reports“ įvertino „Super Cruise“ gerokai aukščiau nei „Autopilot“, nes neseniai įvyko daug įvairių pusiau autonominių vairuotojų pagalbos sistemų.

Praėjusį mėnesį „Tesla“ paskelbė ketinanti pridėti fotoaparato stebėjimo sistemą vairuotojui stebėti. Tačiau šios naujienos pasirodė maždaug tuo pačiu metu, kai automobilių gamintojas pasakė, kad nebesutvarkys savo „Model 3“ sedano ar „Y“ modelio visureigio su „Autopilot“ sistemos radaru. Vietoj to, jis pasikliaus tik į ateitį žiūrinčiomis kameromis.

Jutiklių pašalinimas yra „itin retas“ žingsnis, kurį „Consumer Reports“ vyresnysis direktorius Jake’as Fisheris sakė nepritariantis. Įtakingas pelno nesiekiantis subjektas perspėjo, kad tai greičiausiai turės įtakos „Autopiloto“ galimybėms, ir teigė, kad tai nebeteiks „Model 3“ trokštamo „Top Pick“ įvertinimo. Abu „Tesla“ modelius taip pat žemino NHTSA ir Draudimo greitkeliuose institutas.

„Tesla“ autopiloto avarijos nėra vienintelės

„Tesla“ autopiloto avarijos: internetinis sunkvežimis
„Tesla Cybertruck“

Tačiau „Tesla“ autopiloto avarijos nėra vienintelės, susijusios su žuvusiaisiais. „Uber“ modifikuotas „Volvo“, naudodamas autonominės programinės įrangos prototipą, 2018 m. Arizonoje partrenkė ir nužudė pėsčiąjį. Reguliavimo institucijos galiausiai nurodė dvi nesėkmes. Sistema nematė 49-erių Elaine Herzberg eidama dviračiu per kelią. Pranešama, kad avarijos metu atsarginis „operatorius“ stebėjo „Hulu“ nešiojamuose vaizdo įrenginiuose.

„Uber“ pateko į dar vieną avariją su vienu iš jos prototipų, paleidusiu NHTSA zondą. Pasidalijimo paslauga paslauga nuo to laiko pardavė savo autonominį transporto priemonę.

Taip pat buvo atlikti tyrimai dėl dviejų avarijų, kai „Cadillacs“, matyt, naudojo „Super Cruise“. Dar du zondai buvo susiję su 2012 metų visureigiu „Lexus RX450H“ ir 2017 metų „Navya Arma“. Nei vienu iš šių atvejų sužalojimų nebuvo.

Dėl visų dalykų „Tesla“ eik čia.

[ad_2]