[ad_1]
Brandonas Girmusas buvo senovinis „Jeep“ entuziastas nuo pat pirmojo važiavimo Antrojo pasaulinio karo metais „Willys“, kai jam buvo penkeri metai. Šiandien „Girmus“ yra „Jeep“ vyresnysis „Wrangler and Gladiator“ prekės ženklo vadovas.
Filmai kuriami iš tokių istorijų: vaikas auga susižavėjęs senoviniais džipais. Jo senelis ir tėvas turėjo nemažai džipų šeimos ūkyje Nebraskoje. Vaikas 15 metų perka senovinį „Jeep“, vidurinės mokyklos metu jį atstato ir restauruoja, tampa inžinieriumi, o tada dirba „Jeep“.
Per pastaruosius kelerius metus mes dažnai trynėme alkūnes su „Girmus“ per naujų transporto priemonių važiavimą, viešų takų renginius, tokius kaip „Easter Jeep Safari“, ir keletą kitų organizuotų ekskursijų bekelėje. Žinojome, kad jis yra senovinis „Jeep“ gerbėjas ir „Jeep“ kompanijos žmogus.
Tačiau tik neseniai susėdome su juo pasikalbėti nuodugniai apie jo aistrą „Jeep“ transporto priemonėms ir kaip tai paveikė jo darbą „Jeep“. Girmusas pasidalino visa savo pirmojo senovinio „Jeep“ detalėmis, mėgstamiausiais takais, būsimų asmeninių „Jeep“ projektų planais ir atsakomybe, kurią jis jaučia vykdydamas ikoninį „Jeep“ paveldą.
Senovinis džipo ventiliatorius nuo pat pradžių
Girmusas užaugo aplink džipus; jie buvo jo kasdienio gyvenimo dalis, tačiau ugnį uždegusios rungtynės buvo pirmasis jo pasivažinėjimas senoviniu „Jeep“.
„Man tikriausiai buvo apie penkerius metus. Mes nuėjome į aviacijos šou ir ten vyko Antrojo pasaulinio karo „Willys MB“, kuriuo galėjai pasivažinėti. Kažkas apie tą patirtį man tikrai atsiliepė. Aš įsimylėjau ne tik ankstyvuosius plokščius sparnus Willys džipus, bet ir visus džipus. Tą dieną aš sau pasakiau: „Aš kada nors noriu turėti seną„ Jeep “. Prieš pat gaudamas vairuotojo pažymėjimą, aš jį gavau “, – sakė jis.
Iš pradžių jis norėjo eiti po Antrojo pasaulinio karo „Jeep“, tačiau Girmusas dar mokėsi vidurinėje mokykloje ir neturėjo daug pinigų. Tačiau jo atkaklumas galiausiai pasiteisino.
„Savo kainų diapazone radau 1946 m. CJ-2A ir su tėčiu atlikau„ rėmelį “. Tai užtruko apie dvejus su puse metų. Atstatiau variklį, transmisiją ir perdavimo dėžę. Vieniems metams per Kalėdas gavau iš senelių smėlio valytuvą ir pats atlikau visą smėlio valymą ir paruošimą. Iš esmės padariau paplūdimį tėvų kieme “, – pasakojo Girmus.
CJ-2A, kurį Girmus nusipirko būdamas 15 metų, buvo atstatytas į savo buvusią šlovę per dvejų su puse metų atstatymą.
„Vintage Jeep Design“ paveiktas gyvenimo darbas
Visą gyvenimą trunkanti aistra Girmusui dėl visų dalykų, Jeepas turėjo įtakos jo darbiniam gyvenimui. Jis turėjo savo rankas ant JK, JL ir JT („Gladiator“) platformų, o ryšiai tarp senojo ir naujojo jo filosofijoje gilinasi į dabartinę „Jeep“ transporto priemonių būklę ir ateitį.
„Mano CJ-2A akivaizdžiai yra šiek tiek kitoks gyvūnas nei naujasis„ Wrangler “(JL), tačiau tuo pat metu yra ryškių panašumų. Abi konstrukcijos yra kėbulas ant rėmo, tvirtos ašys priekyje ir gale bei dviejų greičių perdavimo korpusas su mažu atstumu. Man tai šaunu “, – sakė Girmusas.
Dirbdamas „Gladiator“, Girmusas pažvelgė į praeitį, norėdamas pamatyti, kas buvo padaryta su ankstyvaisiais „Jeep“ pikapais.
„Nuėjau į savo mažą„ Jeep “istorijos knygų ir„ Jeep “literatūros biblioteką ir iškasiau keletą senų„ Jeep Comanche “ir„ J-truck “brošiūrų. Iš jų perėmiau keletą idėjų, bet išplėtojau idėjas tiems dalykams, kurių šiandienos klientai reikalauja pikapui. Ir ypač to, ko būtų reikalaujama iš „Jeep“ pikapo “, – sakė Girmusas. „Galėjau dirbti su naujais„ Jeep “gaminiais ir įsitikinti, kad jie atitinka tą, koks„ Jeep “prekės ženklas visada buvo ir koks turi būti ir toliau – tvirtas ir gabus.“
„Girmus“ mums pasakė, kad buvo malonu pristatyti pikapą, kurį žmonės galėjo vilkti ir gabenti krovinius, tačiau tuo pačiu metu jis turėjo visas tradicines „Jeep“ savybes.
„Tai nepaprastai pajėgi ir turi pagrindinius ankstyvųjų CJ ir dabartinių„ Wranglers “dizaino aspektus. „Gladiator“ yra vienintelis pikapas po atviru dangumi rinkoje. Galite nuimti duris, nuimti viršų ir nulenkti priekinį stiklą “, – sakė jis.
Visi darbai ir kai kurie žaidimai: jo mėgstamiausi džipo takai
Žinodami, kad „Girmus“ dalyvauja daugelyje su „Jeep“ susijusių renginių ir pasivažinėjimų takais, o kartu su draugais ir bendradarbiais einame į „Jeeping“, turėjome užduoti neišvengiamą klausimą – mėgstamiausias takas ar mėgstama vieta. Girmusas greitai atsakė.
„Nors esu padaręs nemažai, vis tiek yra daugybė takų, kuriuos noriu užkariauti. Bet galvodamas apie savo mėgstamiausią, visada grįžtu į Moabą “, – sakė jis. „Moabą tiesiog taip sunku įveikti. Ne tik sudėtingi takai aplink Moabą, bet ir nuostabūs kraštovaizdžiai “.
„Jei reikėtų pasirinkti vieną, tai būtų Pragaro kerštas. Tai nėra pats sunkiausias, tačiau šis takas įkūnija tai, kas daro „važiavimą Moabe taip neįtikėtina. Jūs matote snieguotų La Salle kalnų vaizdus rytuose, „Hells Gate“ tiems, kurie nori didžiausio iššūkio, daug staigių kopimų ir nusileidimų bei daug smiltainio pelekų ir kupolų, kuriais galima nuskaityti “, – sakė jis.
„Trail Inspirations“
Aptardamas mėgstamiausius takus, Girmus taip pat kalbėjo apie būsimų transporto priemonių idėjas ar naujas savybes, kurias „Jeep“ komanda dažnai kuria būdama trasoje.
„Mes visi esame entuziastai, o lauke kažkas gali pasakyti:„ Yra geresnis būdas tai padaryti “arba„ mes turėtume tai padaryti kitą kartą “. Daugybė šių idėjų pateko į naująjį „Wrangler“ (JL). „Power top“ buvo vienas iš jų. Paspaudus mygtuką, jūs galite patirti vairavimą po atviru dangumi, neišlipdami ir neišimdami langų ar nuimdami laisvės skydus “, – sakė Girmus.
Naujas durų dizainas yra dar viena naujovė iš jų laiko takuose. Bandydama transporto priemones, „Jeep“ komanda visiškai nuplėšė „Wranglerius“ ir nuėmė automobilio duris bei viršus.
„Kažkas pastebėjo, kad būtų labai malonu, jei durų skydo viduje būtų kažkas, už kurio galėtume patraukti, kad padėtų pakelti duris, o tada, kai jau turėsite duris, padėkite jas kur nors saugoti. Ši mintis tapo įmontuotu „Wrangler“ (JL) ir „Gladiator“ (JT) durų interjero griebtuvo rankenos paviršiumi “, – sakė Girmusas.
Girmusas pridūrė, kad komanda taip pat visada kalba su klientais. „Tai mano mėgstamiausia dalis einant į renginius. Gebėjimas susisiekti su klientais, kalbėtis su jais ir išsiaiškinti, kas jiems patinka ir kas nepatinka savo „Jeep“ “, – sakė jis.
„Jeep“ savininkų modifikacijos savo transporto priemonėse taip pat domina „Girmus“ ir kitus „Jeep“ komandos narius.
„Yra tiek daug sumanių modifikacijų, kad matome, kaip„ Wrangler “savininkai atlieka savo transporto priemones. „Jeep“ renginiuose dažnai matome įdomių ir naudingų modifikacijų. Vieną dieną jie tiesiog gali važiuoti į serijinę transporto priemonę “, – sakė Girmus.
Ateities asmeniniai projektai
Paklaustas apie kitą senovinį „Jeep“ projektą, Girmusas sakė, kad grįžta prie savo šaknų.
„Norėčiau kada nors įsigyti„ Jeep Forward Control “(FC). Mano senelis šeimos ūkyje Nebraskoje išgyveno senovinių džipų virtinę, naudodamas juos įvairiausiems darbams, tokiems kaip drėkinimas ir lauko darbai. Jis pradėjo turėdamas Willys MB perteklių, tam tikru momentu persikėlė iki 1948 m. CJ-2A ir galiausiai padidino FC 170 “, – sakė jis.
Kad FC 170 buvo „Jeep Girmus“ tėvas, išmoko važiuoti. „Dalis priežasčių, kodėl noriu gauti FC, yra važiuoti su tėčiu arba leisti tėčiui vairuoti“, – sakė jis.
Tačiau Girmus kenčia nuo dažniausiai pasitaikančios „Jeep“ projekto dilemos. „Bet man reikia įsigyti didesnį garažą, tada projektai gali sekti”, – sakė jis.
Nors kitas jo asmeninis senovinis „Jeep“ projektas kurį laiką yra ant galinio degiklio, Girmusas teigė, kad netrukus greičiausiai įvyks didelė kelionė su jo 1946 m. CJ-2A.
„Kitas dalykas, kurį patekau į savo radarą, yra rugsėjo mėn. CJ-2A išvežimas į Koloradą. Dalyvausiu „Colorado Flatfender Fall Color Tour“ turnyre. Kasmetiniam rudens renginiui ten paprastai tenka apie 50 džemperių. Tai nėra sunkūs keturračiai, dažniausiai seni kasybos keliai, bet bus smagu išvesti CJ-2A ten kalnuose ir pamatyti, ką jis gali padaryti “, – sakė jis.
„Vintage Jeep“ mėgėjai yra geroje kompanijoje
„Aš ne vienintelis kompanijoje, kuris yra senovinis„ Jeep “entuziastas“, – nuramino mus Grimusas. „Kiekvieną dieną, nesvarbu, ar tai būtų darbas su projektavimo biuro komandomis, ar inžinerijos srityje, ar pardavimo ir rinkodaros pabaiga, mane supa„ Jeep “entuziastai, dirbantys prie būsimo„ Jeep “. Ir tai geras jausmas “.
„Žinojimas, kad turime tiek daug žmonių, kurie atitinka„ Jeep “prekės ženklą, kokie tie produktai yra ir ko jiems reikia judėti į priekį, man padeda miegoti naktį. Kaip senovinis „Jeep“ entuziastas, malonu žinoti, kad prie kitų „Jeep“ transporto priemonių dirba daugybė kitų, kurie taip pat entuziastingai vertina šį prekės ženklą. „Jeep“ yra daugybė žmonių, kurie kovoja dėl teisingo automobilio ir „Jeep“ kliento “, – sakė Girmus.
Reikia daugiau „Jeep“ jūsų gyvenime? Peržiūrėkite visas mūsų naujausias „Jeep“ naujienas ir apžvalgas.
[ad_2]