[ad_1]
Norite 2022 metų „Mercedes-AMG E63“ sedano? O kaip vienas iš naujų „Mustang Mach-E“ visureigių? Gal „Nissan Altima“ ar „Rogue“? Sėkmės. Tikėtina, kad jums bus sunku rasti vieną JAV pardavėjų partijose.
Puslaidininkių trūkumas turėjo mažėti. Tai ne. Jei ką, krizė veikia vis daugiau prekių ženklų ir produktų. Tai smarkiai sumažina automobilių gamintojų pardavimus ir pelną, tuo pačiu pakelia kainas ir apsunkina automobilių pirkėjų paiešką norimų transporto priemonių.
Mažiau automobilių, iš kurių galima rinktis

Visoje šalyje automobilių pardavėjai šiuo metų laiku turėtų turėti apie 3 milijonus transporto priemonių. Tačiau dabartinis skaičius yra mažesnis nei 800 000, teigia Bobas Carteris, JAV „Toyota“ ir „Lexus“ pardavimų vadovas. Tuo pačiu metu pirkėjai moka daugiau nei bet kada už rastas transporto priemones. Įprastas naujos transporto priemonės pirkėjas birželį sudarė maždaug 42 258 USD, pagal visų laikų rekordą „Kelley Blue Book“.
„Naujų automobilių įperkamumas ir toliau mažėja, nes pajamos, reikalingos vidutiniškai naujai transporto priemonei įsigyti, ir toliau auga“,-sakė „Cox Automotive“ pramonės žvalgybos analitikė Kayla Reynolds.
Jokių „G-Wagons“ 2022 m.!
Nesitikėkite, kad situacija greitai pagerės, įspėja pramonės ekspertai. Pastarieji įvykiai pabrėžia jų susirūpinimą. Pirmadienį „Mercedes-Benz“ patvirtino socialinės žiniasklaidos pranešimą, kuriame teigiama, kad automobilių gamintojas 2022 metų modeliui nesiunčia į JAV V-8 varomų transporto priemonių. „Mercedes“ pareiškime tai pirmiausia lemia „tiekimo grandinės“ problemos. Kitaip tariant, puslaidininkių lustų trūkumas. Nebus nei „G-Wagon“ visureigių, nei galingiausių „Mercedes-AMG“ modelių. Automobilių gamintojas, matyt, turi pakankamai lustų naujam aukštųjų technologijų šou „S580“ sedanui.
JAV automobilių gamyklos sumažėjo dėl skaičiaus
Tuo tarpu Smirnoje, Tenesio valstijoje, didžioji „Nissan“ gamykla neveiks mažiausiai rugpjūčio 30 d., O galbūt ir ilgiau, įspėjo japonų automobilių gamintojas dėl lustų trūkumo. Dėl tos pačios priežasties, sako „Ford“, klientams gali tekti laukti iki 6 savaičių, kol bus pristatytas visiškai elektrinis „Mach-E“.
Praktiškai kiekvienas automobilių gamintojas jaučia spaudimą. GM manė, kad surinko naujus reikalingų lustų šaltinius, tačiau neseniai turėjo apriboti kai kurių pelningiausių produktų, tokių kaip „Chevrolet Silverado“ pikapas, gamybą.
Mažesni pardavimai ir didesnės kainos
Naujų automobilių pardavimai pradėjo mažėti, nes atsargos ir toliau mažėja. Keista, kad automobilių gamintojai ir automobilių pardavėjai antrąjį ketvirtį sekėsi geriau nei tikėtasi – bent jau finansiškai. „Mega“ mažmenininkas „AutoNation“ pasiekė visų laikų pelno rekordą. Tačiau taip yra todėl, kad pramonė smarkiai sumažino paskatas ir ne tik, kad prekiautojai yra mažiau linkę derėtis, bet ir daugelis taiko priemokas už populiariausias produktų linijas.
Štai kodėl birželio mėnesio vidutinė sandorio kaina-tai, ką klientai moka atsižvelgę į viską, išskyrus mokesčius ir rinkliavas-pasiekė tą visų laikų rekordą-42 258 USD birželio mėn. Šis skaičius nuo gegužės padidėjo 928 USD, o nuo 2020 m. Birželio mėn. – 2,527 USD arba 6,4%.
Jei yra teigiama pusė, mažmenininkai taip pat ėmėsi veiksmų, kad pirkimo procesas būtų lengvesnis ir patogesnis klientams. Veiksmai, kurių imtasi kovojant su COVID, pvz., Užsakymas internetu ir pristatymas į namus, tampa norma, o ne išimtimi. Ir daugelis vartotojų pritaria idėjai užsisakyti transporto priemones būtent taip, kaip jie nori, net jei tai reiškia laukimą. Tačiau jie gali neturėti pasirinkimo, atsižvelgdami į tai, kaip mažai transporto priemonių dabar yra prekiautojų partijose.
[ad_2]