[ad_1]

Nors „Mazda“ savo rotorinių variklių gamybą baigė 2012 m. Su „RX-8“, įvairūs gandai rodo, kad „Mazda“ jos visiškai neatsisakė. Atrodo, kad naujausias rinkinys rodo žaidimo keitimą rotacinis variklis su vandeniliu gal netolimoje ateityje.

Kalbant apie „Mazda“, vienintelis bendrovės prekės ženklas buvo jos atsidavimas naujam „Wankel“ sukamajam varikliui. Nors „Mazda“ nebuvo pirmoji markė, naudojanti rotacinį variklį savo gaminiuose (ši garbė tenka NSU ir 1967 m. Ro 80), bendrovė buvo ta, kuri galiausiai tai įtraukė į entuziastų mintis, nes RX serijos serija sportiniai automobiliai visi varomi šiuo varikliu.

Ar rotacinėje dėlionėje trūksta vandenilio?

Mazda automobilio salonas raudonas ir juodas

Paskutiniai gandai apie vandeniliu varomą rotacinį variklį yra iš japonų žurnalo Geriausias automobilis. Leidinys teigia, kad bendrovė vis dar dirbo kurdama naujos kartos sukamuosius variklius net ir po to, kai RX-8 buvo išleista į ganyklas.

Nors jų ataskaitoje nebuvo nurodyti jokie tiesioginiai šaltiniai, atrodytų, kad „Mazda“ pakeitė savo rotacinio žaidimo planą su varikliu, keičiančiu variklį iš paprasto elektrinių transporto priemonių diapazono plėtiklio į kažką, kuris galėtų būti varomas vandeniliu.

Mazda raudonas koncepcinis automobilis

Jei tai tiesa, tai būtų didelis technologinis pasiekimas automobilių pasaulyje, o vandenilio degalų pridėjimas galėtų padėti „Wankel“ išnaudoti visas „žaliojo“ variklio galimybes.

Dalis to sutelkta aplink variklio konstrukciją, o tai pašalina stūmoklius ir vietoj to apima rotoriaus konstrukciją. Ši sąranka apsaugo nuo karščio dėmių susidarymo ir, savo ruožtu, pašalintų pagrindinį vandenilio kuro trūkumą (polinkį per anksti užsidegti tose šilumos vietose).

Teoriškai tai būtų simbiotinis ryšys ir padėtų pagerinti abu spektro galus. Tai taip pat pastebimas pokytis nuo to, kiek automobilių gamintojų paprastai naudoja vandenilį, o jų modeliai gauna energijos iš kuro elementų, kurie savo ruožtu maitina elektros variklius.

„Mazda“ vis tiek turės įveikti iššūkius

Koncepcinis automobilis „Mazda“ su vandeniliniu kuru

Savo ruožtu „Mazda“ nekomentavo, ar tikrai imasi tokio plataus užmojo projekto, tačiau tai nebūtų pirmas kartas, kai bendrovė užsiima vandeniliniu kuru. 2000-ųjų pradžioje „Mazda“ sukūrė ir net išnuomojo kelis eksperimentinius RX-8 (pavaizduota aukščiau), kurie buvo varomi tradiciniu benzinu arba vandeniliniu kuru.

Šis naujas eksperimentas netyčia atskleidė pagrindinį iššūkį sėkmingai įgyvendinant vandeniliu varomą automobilį-svorį. „Mazda“ sąranka sunaudojo visą vietą bagažinėje ir pridėjo 200 papildomų svarų automobiliui, o tai sumažino našumą ir valdymą.

Jei bendrovė antrą kartą bandys sukurti tokio tipo sistemą, ji turės rasti būdą, kaip ne tik sumažinti svorį, bet ir sudėti komponentus į sąranką, kuri nekenkia galimiems savininkams.

Kita problema yra palyginti mažas vandenilio kuro tinklas, nes didžioji dalis dabartinių viešųjų degalinių yra Kalifornijoje. Tai gali priversti „Mazda“ geografiškai apriboti savo vandeniliu varomų rotacinių variklių transporto priemonių pardavimą arba potencialiai naudoti lankstaus kuro konfigūraciją, o variklis gali veikti tiek tradiciniu benzinu, tiek vandeniliu, kaip ir ankstyvieji protėviai.

Koks modelis gautų šį futuristinį derinį?

Tačiau turbūt didžiausias klausimas yra tas, kuris modelis būtų aprūpintas vandeniliu varomu rotaciniu varikliu? Logiškiausias įtariamasis yra potencialus RX-8 įpėdinis.

2015 metais debiutavęs „RX-VISION Concept“ kupė suteikė žvilgsnį į tai, kaip atrodys galimas atgimimas. Kupė pasižymėjo glotniomis linijomis ir organiška forma, atitinkančia dabartinę „Mazda“ dizaino kalbą.

„Mazda“ patentinis dizainas

Japonijos patentų tarnybos nutekinti patentiniai vaizdai taip pat atskleidė, kad „Mazda“ kuria sportinį automobilį, kuris galėtų būti hibridinis su pora ratinių elektros variklių, kurie užtikrintų maksimalų efektyvumą ir įspūdingą našumą.

Nepriklausomai nuo to, kuria kryptimi eina potencialus RX-8 įpėdinis, ieškokite modelio, kuris būtų labai galinga „Mazda“ aureolė. Tai sugrąžins ne tik rotacinius fanatikus į prekės ženklą, bet ir naujus pirkėjus, kurie gali būti patrauklūs apsilankę vietiniame „Mazda“ atstovybėje. Turint tokį pelno generavimo potencialą po ranka, lieka tik klausimas, kada „Mazda“ paspaus gaiduką.

[ad_2]