[ad_1]
Kai tik buvo parodytas naujasis visureigis „GMC Hummer EV“, internetas atsakė „tai atrodo kaip FJ“. Mes tikrai matėme panašumą, todėl mūsų „Photoshop“ maestro Kurtas Barclay’as sukūrė „Hummer EV“ visureigio perteikimą „FJ Cruiser“ drabužiais. Mes šį kūrinį vadiname „HummJ“.
Nereikėjo tiek daug, kad naujasis visureigis „GMC Hummer EV“ atrodytų kaip modernus „Toyota FJ Cruiser“. Šių dviejų kėbulo linijos yra labai panašios, jūs manote, kad GMC pasamdė „Toyota“ atlikti projektavimo darbus. Žinoma, abi transporto priemonės yra iš dviejų skirtingų automobilių epochų, turinčios du labai skirtingus varomus traukinius ir du labai skirtingus dydžius.
Broliai iš kitos motinos
Žinoma, „Toyota“ ir GMC yra labai skirtingos kompanijos ir gamina labai skirtingas transporto priemones. Tai pasakius, mums atrodo, kad pirmasis „GM EV“ visureigis stilistiškai įkvėpė labai mylimo „Toyota FJ Cruiser“. Kol „Toyota“ ir toliau erzina savo ikoniško offroaderio grąžinimą, GM iš tikrųjų mums atneša panašios išvaizdos mašiną. Deja, 2024 m. „Hummer EV“ visureigis prekiautojų nematys bent jau 2023 m. Pradžioje, o tai dar toli! Gal „Toyota“ turi ką nors rankovėje ir gali juos įveikti.
Kūno linijos
2024 m. „Hummer EV“ visureigio sparnų linijos ir gaubto išsipūtimai kartu su didele priekine slydimo plokšte ir plaukiojančiu stogu įspūdingai sutampa su „FJ Cruiser“ stiliumi. Pridėkite didelį blokuotą C stulpą ir įmontuotą galinių durų pilno dydžio atsarginių padangų laikiklį, ir panašumai yra nematomi.
Žinoma, visureigis „Hummer EV“ nepraleidžia FJ savižudybės durų. Kita vertus, FJ niekada neturėjo nuimamų viršūnių, tokių kaip visureigis „Hummer EV“, nors jei taip būtų, jis galbūt geriau konkuruotų su „Wrangler“ ir nepaliktų Šiaurės Amerikos rinkos.
Interjeras
Interjeras, be abejo, labai rodo daugelį metų tarp šių transporto priemonių ir jų tikslinės auditorijos. „FJ Cruiser“ buvo daug labiau į biudžetą orientuota mašina nei naujasis „Hummer“, tačiau abu interjerai yra blokuoti ir stengiasi atrodyti tvirtai. „Hummer“ tai daro naudodamas turtingesnes kokybiškas medžiagas ir technologijas, o FJ tai daro su daugybe blizgančio plastiko ir gumos visur.
Labai skirtingos sultys
Didelis akivaizdus šių transporto priemonių skirtumas yra jėgos pavaros. „2o24 Hummer EV“ visureigis turi naujos elektrinės pavarą, o „senasis“ „FJ Cruiser“ turi tradicinį „Dino“ sulčių variklį. Kad ir kaip būtų juokinga, visureigis „Hummer EV“ pralenkia „FJ Cruiser“ vairavimo nuotolį 46 myliomis, o bendras atstumas – 350 mylių. Šiuolaikiniame pasaulyje vis tiek kur kas lengviau rasti dino sulčių iš siurblio nei EV greitąjį įkroviklį, ypač atokiose vietovėse.
Mes tai vadinsime infliacija
Naujasis „Hummer EV“ visureigis yra MASIŠKAS, palyginti su dabar laikomu visai mažu „FJ Cruiser“. „Toyota FJ Cruiser“ yra 184 ″ L x 75 ″ W x 72 ″ H, o visureigis „GMC Hummer EV“ (koks gurkšnis!) – milžiniškas 206,7 ”L x 81,1” W x 93,7 “H. Yep, naujasis Hummer visureigis yra DIDŽI transporto priemonė, ilgesnė nei 15 pėdų ir 6 pėdų pločio, kuri vis dar yra daug mažesnė nei originali „Humvee“.
Galingasis HummJ
Tikriausiai šį mashup kūrinį galėtume pavadinti daugeliu dalykų, tačiau „HummJ“ tiesiog gražiai nurieda nuo liežuvio. Be to, kas nenorėtų „Toyota“ patikimumo ir savitumo, kai futuristinė EV technologija netrukus nukris ant „GMC Hummer“ transporto priemonių? Mes tikimės, kad kas nors sugrąžins į visureigį orientuotą visureigį su savižudybės durimis, nes mums patinka keistos savybės, suteikiančios drąsių vaizdinių elementų ir labai naudingos. Pagalvokite pakrauti vaiką futbolo treniruotėms ar kitiems dideliems šeimos nuotykiams sausumoje.
[ad_2]