[ad_1]
„Hyundai“ siekia pakeisti jūsų padangų orą nauja keičiama „Air Block“ sistema. Ši sistema apjungia pneumatinių padangų puikumą ir išsprendžia kai kuriuos dabartinio beorio padangos dizaino klausimus. Ar „Hyundai“ padangų patentas gauti patvirtinimą ir iš naujo sugalvoti, kaip riedame keliu?
Šiame straipsnyje aptarsime JAV leidinio „Hyundai“ padangą automobiliams 20210101410. Paskelbimo data yra balandžio 8 dtūkst, 2021 m., O padavimo data yra rugpjūčio 26 dtūkst, 2020. Šis patentas dar nebuvo suteiktas.
Šis yra labai keistas, kuris mane jaudina. Niekada nemačiau nieko panašaus, todėl tikiuosi, kad jums patiks mano radiniai.
Padangų tipai: fonas
Pradėsime nuo dviejų tipų padangų – pneumatinės ir beorės. Kiekviena automobilio padanga, kurią kada nors žinojote, yra pneumatinė. Pneumatinė padanga buvo naudojama daugiau nei 100 metų ir turi daug privalumų, pavyzdžiui, yra labai reguliuojama (tiesiog stebėkite NASCAR lenktynes), pasižymi dideliu sukibimu, naudoja rafinuotus gamybos metodus, yra palyginti lengva ir užtikrina sklandų važiavimą. Tačiau yra akivaizdžių trūkumų, apie kuriuos mes žinome pernelyg gerai. Visų pirma tai, kad automobilis nevažiuos nelabai gerai, nes mane nuveda prie kito tipo padangų.
Beorinės padangos yra gana naujos padangų konstrukcijos, kai guminių mentių rinkinys suteikia atramą išoriniam protektoriui. Asmeniškai aš niekada nemačiau to laukinėje gamtoje, o „Hyundai“ teigimu, tai vis dar yra sąvoka. Privalumas akivaizdus; niekada nėra nuleistų padangų. Nepaisant to, „Hyundai“ taip pat turi keletą kitų šio dizaino problemų, tokių kaip prasta važiavimo kokybė ir prastas stabilumas greičiu. Ar kas nors kitas mano, kad beorės padangos yra negražios, kaip velnias? Ar tik aš? Taip gali būti dėl to, kad aš taip pripratau prie pneumatinės, bet velniškai jie sunkiai žiūri į akis.
„Hyundai“ padangų patentas: įvadas
„Hyundai“ kuria visiškai naują padangų dizainą, kuriame yra tiek oro, tiek guminės mentės, todėl tai yra oro ir beorio padangų dizaino hibridas. Šioje naujoje padangoje yra keletas „oro blokų“, kuriuos galima įkišti į padangą iš šono, o oro blokai yra užfiksuoti po protektoriumi.
„Hyundai“ savo patentų paraiškoje keletą kartų paminėjo važiavimo kokybę, todėl aš susisteminsiu savo asmeninę teoriją apie šių pneumatinių ir beorių padangų važiavimo kokybę. Tipiška pneumatinė padanga užtikrins nelinijinę atramą, ty, padangai suspaudžiant, atsirandanti jėga atgal į žemę padidės eksponentiškai. Tai sukuria reaguojančias padangų savybes. Kartu su tuo, kad pati padanga užtikrins tam tikrą drėgmės lygį, pneumatinė padanga beveik visada užtikrins geresnę važiavimo kokybę nei beorė.
Kiek eina beorė padanga, mentės turėtų veikti panašiai kaip spyruoklė, kurioje spyruoklė teikia tiesinę atramą. Tai reiškia, kad susidariusi jėga, veikiama atgal į žemę, nesikeičia padangai bėgant. Pridėjus tai, kad mentės paprastai yra kietos gumos ir gali nepakankamai greitai sugrįžti į reikiamą padėtį arba užtikrinti minimalų slopinimą, tai gali sukelti vadinamąjį „pakavimą“. Pakuotė yra tai, kad spyruoklė negrįžta į ištemptą būseną prieš atsitrenkdama į kitą guzą, o tai reiškia, kad padanga sėdėtų toli per kelis mažus nelygumus. Esu įsitikinęs, kad yra ir kitų klausimų, tačiau pirmiausia tai kyla.
Numatyta naujovė
Atrodo, kad čia nėra jokios kruopštos naujovės. Atrodo, kad visa sistema yra nauja, kur yra padanga su oro blokų tvirtinimo tarpais ir keliais oro blokais, kuriuos galima įkišti ir nuimti savo nuožiūra. Jie naudoja žodį „aplinkinis“, kuris gali būti reikalingas, jei yra kita panaši idėja, tačiau kita idėja eina ne iš tikrųjų. Kaip minėta pirmiau, USPTO to nesuteikė, todėl nurodoma naujovė gali pasikeisti, kai tęsiamas baudžiamasis persekiojimas.
Kodėl
„Hyundai“ aiškiai parodo, kodėl jie taip daro. Jie nori užtikrinti pneumatinės padangos važiavimo kokybę ir beorio padangos patikimumą, kartu išlaikydami patogumą automobilio savininkui.
[if an air block] sugadinama … [the tire can run]… naudojant stipinų ir stipinų atramą [can support the] transporto priemonės svoris arba važiuojančio kelio smūgio amortizatorius…
…[if an air block] yra sugadintas … jį galima lengvai pakeisti nauju oro bloku, iš anksto paruoštu transporto priemonės salone ir pan [it] gali ne tik pagerinti patikimumą, susijusį su padangų keitimu, bet ir suteikti pranašumą nereikalaujant užpildyti oro, kaip ir beorio padangoje.
… galima užtikrinti puikų važiavimo komfortą ir greitą važiavimo stabilumą, kaip ir naudojant pneumatines padangas.
Ką
Fig. 3 ir 4 rodo šią naują padangą visoje savo šlovėje. Tai tik bendras vaizdas, nes „Hyundai“ turi konkretesnį dizainą vėliau. Yra visa krūva oro blokų (150 punktas žemiau esančiuose paveiksluose), kuriuos savo nuožiūra galima įkišti ir pašalinti iš padangos. „Hyundai“ rodo 8 oro blokus, tačiau iš tikrųjų jų gali būti daugiau ar mažiau.
… stipinų 140 ir oro bloko tvirtinimo tarpų skaičius ir forma gali būti skirtingai nustatomi atsižvelgiant į padangos dydį ir specifikaciją.
5 paveiksle parodyta, manau, tikriausiai artimesnis galutinio produkto atvaizdavimas. Kaladėlės įkišamos į tvirtinimo vietas ir užfiksuojamos kai kuriomis lapinėmis spyruoklėmis.
7 paveiksle parodyta, kaip padangos ir trinkelės šoninis skerspjūvis. Atrodo, kad tai labai paprasta procedūra, kai metalinė lakštinė spyruoklė tvirtinama kai kuriuose padangos grioveliuose, išorinėje oro bloko dalyje. Lenkta lapinė spyruoklė daro slėgį blokui ir padangai, išlaikydama oro bloką.
Fig. 6 ir 8 parodytas kitas oro bloko tvirtinimo ir laikymo vietoje pavyzdys. Oro blokas akivaizdžiai atitinka reikalavimus ir gali būti įstrigęs tvirtinimo srityje kaip kempinė. Tada oro blokas grįžta į numatytą formą padangos viduje, o mažoji lūpa (170 elementas žemiau esančiame paveikslėlyje) laikys bloką vietoje. Be to, labai paprasta.
Labai įdomi patento paraiškos eilutė sako, kad oro bloke nebus oro užpildymo vožtuvų. Tai verčia mane klausinėti, kaip, po velnių, jie tai išpūs? Ar ateityje pamatysime naują „Hyundai“ vožtuvą? Ar jie bus pristatyti kaip burbulas? Įdomu, kaip jie iš tikrųjų tieks ir išpūs šiuos dalykus.
Todėl labiau pageidautina, kad oro blokas 150 būtų pagamintas iš sandarios struktūros, turinčio lygų paviršių, be oro užpildymo vožtuvo, kuris gali išsikišti per išorinį jo paviršių.
Pabaigsiu glaustai paaiškindamas šio naujo dizaino pranašumą. Tai atsako į mano klausimą, bet vis tiek negaliu pasakyti, kaip jie turėtų būti pripildyti oro.
… kai vienas iš oro blokuoja [are] sugadintas … bet kas gali lengvai jį pakeisti nauju, iš anksto automobilio salone paruoštu oro bloku (pavyzdžiui, bagažinės skyriumi ir pan.), todėl [tire] ne tik gali pagerinti patikimumą, susijusį su padangų keitimu, bet ir suteikti pranašumą nereikalaujant užpildyti oro, kaip ir beorio padangoje.
„Hyundai“ padangų patentas: išvados
Mane šis labai suintrigavo. Korėjoje yra keletas kūrybingų žmonių, kurie sugalvoja tokių dalykų. Aš visada skeptiškai vertinau beorines padangas, bet suprantu jų pranašumus. Tik atrodo, kad idėja niekada nepasikėlė. Ar dėl kainos? Važiavimo kokybė? Nešvarumas? Kažkas, kažkur žino, kodėl to nepadarė. Tačiau atrodo, kad šios naujos padangos gali turėti galimybę.
Kaip bus su šių padangų ir kelių oro blokų kainomis? Aš ką tik gavau savo žmonai visiškai naują rinkinį „Pirelli P-Zero“siunčiami už 400 USD. Man sunku patikėti, kad „Hyundai“ sugebės įsigyti šias padangas bet kur, kur yra konkurencinga kaina, bet mes pamatysime. Anksčiau buvau neteisus.
Galiausiai čia pasakysiu akivaizdžiausią klausimą: padangų balansą. Ratai ir padangos yra labai sunkūs, ir net menkiausias disbalansas gali sukelti siaubingą važiavimą. Yra priežastis, kodėl šiais laikais padangos yra subalansuotos lazeriais, o svoriai yra labai reguliuojami, kad būtų pasiektas tobulas balansas. Įsivaizduokite vieną iš šių blokų having labai maža leak ir šiek tiek pasislenka. Dar daugiau, ką daryti, jei įdėsite šiek tiek neteisingai? „Hyundai“ turi daug ką susikurti, tačiau jie nėra manekenai. Jie turi pinigų ir darbo jėgos tai išsiaiškinti, ir aš tikiuosi, kad jie tai padarys.
[ad_2]