[ad_1]

Jei kada nors naudojote „Apple CarPlay“ ar „Android Auto“, žinote, kad ši technologija keičia gyvenimą. Tai gali ne tik išgelbėti gyvybę, laikant akis kelyje ir nejudant nuo telefono, bet ir naudojant telefoną intuityviau, nesvarbu, ar tai būtų vairuotojo ar keleivio sėdynėje. Jei ieškote operacinės sistemos, specialiai sukurtos išmaniesiems telefonams integruoti ir naudoti automobilyje, leiskite mums supažindinti jus su Automobilio ir vairuotojo „Intellidash +“.

„Intellidash +“: funkcionalesnis nei telefono laikiklis

Automobilio ir vairuotojo „Intellidash +“

Yra skirtumas tarp paprasčiausio telefono pritvirtinimo ir vietinės operacinės sistemos, būtent tokios, kuri skirta naudoti automobilyje. Norėdami iliustruoti mano mintį, telefone atidarykite mėgstamą muzikos srautinio perdavimo programą ir pasukite telefoną į šoną. Lažinuosi, kad programa nesisuka.

Todėl sunku naudoti programą, jei norite horizontaliai pritvirtinti telefoną naršymo programoms, pvz., „Waze“ ar „Google Maps“. Ir tai gali būti tiesiog pavojinga, jei bet kada norite paimti / pasukti telefoną, kai norite pakeisti muziką. Galite pastebėti, kad perjungimas tarp programų sukelia tą pačią problemą.

Tačiau naudojant „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“, jūsų dažniausiai naudojamose programose yra nuorodų piktogramos, todėl jums nereikės braukti, ieškoti ar netvarkyti telefono iš vairuotojo vietos. Vienu palietimu galite perjungti iš Žemėlapių į „Spotify“ ar „Messages“. Be to, „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ naudoja konkrečias mėgstamų programų versijas, kad jos būtų suderinamos su naudojamu ekranu. Ši patogi sąsaja ir patobulintas programų išdėstymas leidžia lengviau pasiekti ir naudoti programas kelyje.

Daugelyje šiuolaikinių transporto priemonių „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ yra standartinės. Tačiau senesniems automobiliams iki visai neseniai turėjote tik vieną galimybę įsigyti „CarPlay“ arba „Android Auto“ – pakeisti visą radijo galvutės bloką. Tai darė prielaidą, kad jūsų konkrečiam gamintojui / modeliui buvo prieinamas pakaitalas, o tai ne visada.

Mano asmeninis automobilis, 2013 m. „Fiat 500 Abarth“, turi labai keistos formos radiją su oro kondicionavimo angomis tiesiai virš jo. Nors „Abarth“ yra „CarPlay“ radijo imtuvai, juos montuojant reikia pakeisti oro ventiliacijos angas. Tačiau dėl šio naujausio „Car and Driver“ leidimo dabar turiu „CarPlay“ ir savo standartinę A / C sąranką. Leisk man pasakyti, kaip!

Susipažinkite su automobiliu ir vairuotoju „Intellidash +“

Automobilio ir vairuotojo „Intellidash +“

Paprasčiau tariant, „Intellidash +“ yra atskiras įrenginys, kuris montuojamas jūsų automobilyje ir kurį maitina cigarečių žiebtuvėlio lizdas (12 V). Jis integruojamas su išmaniuoju telefonu ir leidžia jums pridėti „Carplay“ ar „Android Auto“ prie savo transporto priemonės be brangaus naujo radijo įrenginio įrengimo.

„Intellidash +“ sukurtas tam, kad suteiktų visas standartinio „Carplay“ arba „Android Auto“ įrenginio funkcijas. Su juo galite pridėti grojaraščius ir perduoti muziką, surasti degalinę per savo navigacijos programą ir paskambinti. Net siųsti tekstus valdant balsą lengva. Operacines sistemas ne tik lengviau naudoti, bet ir faktinis ekranas yra didesnis. Kaip pavyzdį, „iPhone 12 Pro Max“ turi 6,7 colių jutiklinį ekraną; „Intellidash“ turi 7 colių IPS ekraną.

Yra keletas dizaino rūpesčių, su kuriais susidursime netrukus, tačiau apskritai „Car and Driver Intellidash +“ yra itin paprasta naudoti sistema. Tai užtruks 3 minutes, o kol turėsite 12 V kištuką, jis veiks! Nereikalingas papildomas prievadas, nes „Intellidash“ turi įmontuotą FM siųstuvą, kuris nukreipia garsą iš jūsų mėgstamos muzikos programos į automobilio garsiakalbius.

Apsipirk dabar

„Intellidash +“: kas yra dėžutėje?

  • Ekranas
  • 12 V maitinimo laidas – labai ilgas ir lengvai nuimamas
  • Reguliuojamas tvirtinimas
  • 3M lipnus diskas – iš esmės lipnus, ritės formos klijai, skirti įsiurbti ant brūkšnio
  • USB laidas USB-C telefonams

„Intellidash +“: ko trūksta dėžutėje?

  • „iPhone“ arba „Android“ kabelis
  • 3,5 mm pagalbinis kabelis

„Intellidash +“ diegimas: greitas ir paprastas

Automobilio ir vairuotojo „Intellidash +“

Pamenate prieš 15 metų, kai turėjome įsiurbimo į taurę navigacijos sistemas? Įdiegus „Intellidash“ ekraną buvo naudojama ta pati koncepcija. Jei kada nors prie priekinio stiklo ar prietaisų skydelio pritvirtinote mobiliojo telefono laikiklį, „GoPro“ ar kitas navigacijos sistemas, jūs jau esate apmokytas!

Pridedamas 3M lipnus diskas yra lipnus iš vienos pusės ir iš kitos stiklo. Naudodamiesi juo, „Intellidash +“ galite montuoti beveik bet kur transporto priemonėje, net jei norite, net nuo lubų (nors nepamirškite, kad siurbiamųjų puodelių priekinio stiklo tvirtinimai nėra teisėti visose 50 valstijų, todėl patikrinkite savo valstijos taisykles). Pridedama tvirtinimo svirtis yra reguliuojama, leidžianti nustatyti rankos ilgį, vertikalaus tvirtinimo pasvirimą ir ekrano kampą.

Sumontavę, kairėje pusėje prijunkite maitinimo laidą, USB laidą ir 3,5 mm pagalbinį laidą (jei turite). Mes rekomenduojame naudoti stačiojo kampo kabelius, kad ekranas mažiau skaudėtų akis. Štai a 3,5 mm stačiojo kampo pagalbinis laidas ir a stačiojo kampo „iPhone“ laidas kad mes rekomenduotume.

Automobilio ir vairuotojo „Intellidash +“

Jūs pastebėsite, kad „Intellidash“ taip pat turi „MicroSD“ kortelių lizdą. Tai galite naudoti norėdami peržiūrėti nuotraukas, klausytis muzikos ar net žiūrėti filmą. Tai iš tikrųjų praverčia, jei, pavyzdžiui, turite „GoPro“ ir norite peržiūrėti veiksmo kameros medžiagą didesniame ekrane.

Jei automobilis ir vairuotojas gamintų antros kartos „Intellidash +“, rekomenduočiau naudoti vieną kištukų sistemą, kur telefoną ir 3,5 mm laidą prijunkite arčiau 12 V prievado, kad jo nematytų, o tada tiesiog prijunkite vieną laidą prie „Intellidash“ gale.

Jei mintis apie tris papildomus kabelius sukelia jūsų OCD, rekomenduojame įsigyti ilgesnius pagalbinius ir telefono laidus, kad galėtumėte juos paleisti už ekrano ir nuleisti automobilio šone. Aš turiu bėgti nuo „Intellidash +“ žemyn brūkšnio gale ir po keleivio sėdynės grindų kilimėliu, kad viskas būtų tvarkinga.

Vaizdo kokybė ir reagavimas

Automobilio ir vairuotojo „Intellidash +“

Iš karto nepastebimai pastebima aukšta ekrano skiriamoji geba. Jis yra visiškai skaidrus ir atrodo geriau nei dauguma gamyklinių „Carplay“ ar „Android Auto“ ekranų, kuriuos mačiau. Apskritai tai labai reaguoja, nors naudodamiesi savo planšetinio kompiuterio OS, pvz., Nustatymams ar medijos peržiūros programai, galite sulaukti šiek tiek laiko.

Ekranas yra pakankamai ryškus, kad dieną būtų aiškiai matomas, tačiau naktį jis gali blaškyti šviesiai. Laimei, galite tai išspręsti greitai palietę viršutiniame dešiniajame kampe, kad perjungtumėte ekraną į „naktinį“ režimą, kad būtų mažesnis ryškumas. Tačiau negalite iš anksto nustatyti šio ryškumo lygio. Po saulėlydžio radau vis dar šviesioje pusėje.

Ar „Intellidash +“ jums tinka?

Automobilio ir vairuotojo „Intellidash“

Apskritai aš rekomenduoju „Car and Driver Intellidash +“ sistemą. Vienas iš mano susirūpinimą kėlė tai, kad įrengus ekraną būtų užblokuota mano kelio dalis. Ekranas yra didelis, o pats įrenginys yra maždaug colio storio.

Manau, kad tai tik nežymi problema siauruose, vingiuojančiuose dviejų juostų keliuose, kur rodant ekraną sunku pamatyti juostų skiriamąją juostą. Tais atvejais galėčiau pašalinti visą „Intellidash +“, nes „CarPlay“ man nerūpi, kai važiuoju nuotaikingai. Iki šiol manau, kad tai nėra būtina.

Be jokios abejonės, nėra lengvesnio būdo pridėti „Apple CarPlay“ ar „Android Auto“ prie savo transporto priemonės nei „Intellidash +“. Tačiau jei jūsų automobilyje yra lengvai keičiamas „CarPlay“ įrenginys, pvz., „Volkswagens“ 2008–2015 m, Tikriausiai rinkčiausi tą maršrutą – jis atrodys geriau ir kainuos maždaug tiek pat. Jei tai nėra jūsų transporto priemonės pasirinkimas, negalite suklysti pasirinkę šią lengvai įdiegiamą parinktį.

[ad_2]