[ad_1]

Seniausias pasaulyje automobilių gamintojas rašo naują skyrių, kuriame gimė 2022 m. „Mercedes“ AKS. EQS yra pirmasis visiškai elektra varomas šiuolaikinis „Mercedes“ automobilis, kuris pirmasis dėvės „EQ“ ženklelį, kurį rasite visose būsimose elektromobiliuose nuo sidabrinės žvaigždės. „Mercedes“ turi ne mažiau kaip 10 EQ modelių, kurie į salonus patenka iki 2022 m., O EQS yra šou žvaigždė.

Kaip ir visi aukščiausios klasės prabangūs „Mercs“, EQS ištraukia visas stoteles. Ar esate keliautojas, kuriam tarp užpildymų reikia 480 mylių? AKS yra skirtas jums. Ar esate teatro narkomanas ir mėgaujatės didžiuliu ekranu ir įtraukiančiu garsu? Taip, AKS jums tinka. Gal tiesiog norite atsipalaiduoti, kad nusnaustumėte? AKS tam turi režimą. Masažas? Tu lažinai. Jūs niekada nenorite, kad važiavimas baigtųsi!

2022 m. „Mercedes“ AKS

Benzas yra senas milžinas ir pavėlavęs į šiuolaikinį EV žaidimą, tačiau kai ateina žaisti, sukasi. Taigi, kaip veteranas vokietis varžosi su tokiais jaunuoliais kaip „Tesla-S“ ir „Lucid Air“? Su klasikine „Mercedes“ elegancija, prabanga ir turtingumu. Jis pasitinka durimis, kurios atsidaro artėjant, užburia ausis pritaikomu vairavimo „garso takeliu“ ir atneša farfegnugeną su 516 AG ir AWD. AKS orientuojamasi ne į vokiečių jautrumą, o į ekstravaganciją, kuri žaidžia visus jūsų jausmus.

2022 m. „Mercedes“ AKS

AKS efektyvumas

„Tesla“ nėra sėkminga vien todėl, kad Elonas parduoda liepsnosvaidžius. Jie pirmauja nepaprastai efektyviai ir įspūdingai. Tai netrukus pasikeis, nes Efektyviausias bus „Mercedes EQS“ ir mažiausia pasipriešinimo gamybos transporto priemonė planetoje. Smagus 0,20 pasipriešinimo koeficientas slankumu pranoks net būsimą „Lucid Air“.

2022 m. „Mercedes EQS“ užtikrins didžiausią važiavimo efektyvumą – 4,03 mi / kWh (nors „Tesla“, be abejo, yra lygiavertis 4,02 mi / kWh). Vis dėlto „Lucid Air“ gali greitai paimti tą karūną, nes numatoma 4,5 mylių / kWh, kai ji taip pat debiutuos vėliau šiais metais.

Visi automobilių gamintojai čia laikosi panašios formulės, o prabangūs EV sedano profiliai tampa klaikiai panašūs, nes estetika pasiduoda fizikai. Panašūs, kokie jie yra, „Mercedes“, mūsų akimis, turi blogiausias proporcijas.

2022 m. „Mercedes EQS“ išorės dizainas

AKS forma yra lūžis nuo klasikinio „Benz“ stiliaus. Nors „Mercedes PR“ komanda tai vadina „gražiu“ ir „nepaprastu“, „Twitterverse“ greitai pavadino „dodge intrepid-y“.

„Merc“ neabejotinai keistos proporcijos, nosis trumpa ir nuožulni, o priekinė konstrukcija atrodo labiau „Honda“ nei „S“ klasė. Dviejų spalvų dažai atrodo keistas pasirinkimas, tarsi jie norėtų atitraukti dėmesį nuo žalios formos.

2022 m. „Mercedes EQS“ durų rankenos

Kad forma būtų ploni, vairuotojui artėjant durų rankenos (funkcija nukopijuota tiesiai iš „Tesla“). „Mercedes“ žengia žingsnį į priekį, kai pasiekiate transporto priemonę praviras duris.

AKS interjero dizainas

2022 m. „Mercedes EQS“ salonas

Interjeras, palyginus, yra tiesiog pribloškiantis, kaip ir daugumai „Merc“. „MBUX Hyperscreen“ ekranas yra išlenkta informacinių ir pramogų panorama, kurios plotis yra daugiau nei 56 coliai. Jei esate keleivio sėdynėje, galite įtraukti savo mėgstamą filmą į eilę, tyrinėdami 10 skirtingų masažo funkcijų NEOTEX sėdynėse. Aplinkinis apšvietimas per brūkšnį ir duris gali pasikeisti, kad pagirtų jūsų muziką ar nuotaiką.

EV atveju garsas yra viena iš sričių, kur „Mercedes“ išleido didelius plėtros dolerius. EQS iš tikrųjų yra didelio kalibro riedantis garso takelis su „Burmester“ erdviniu garsu. Muzikos klausymasis yra tik pradžia, „Mercedes“ gali pasirinkti vairavimo „garso takelius“. Tai neapsiriboja degimo variklių garsais, „Mercedes“ pasamdė garso dizainerius ir surengė hakatonus, kad būtų kūrybingi ir sugalvotų, kaip turėtų skambėti EV. Bent vienas kūrinys bus mokslinės fantastikos (oontz oontz ?!) mišinys, bet aš asmeniškai norėčiau įrašyti 1954 m. 300 SL šešetuką.

2022 m. „Mercedes EQS“ salonasKai atsibodo apsikabinti kampus ir sūpuotis, laikas įsitraukti į „ENERGIZING COACH“, kuris naudoja intelektualųjį intelektą, kuris padeda atsipalaiduoti keičiant apšvietimą ir aplinkos garsus. Netgi „power nap“ režimas ir kita patirtis padės jums rasti savo vidinį zeną – tiesiog pasakykite „Ei, Mercedes, aš jaudinuosi“, o jūsų elektrinis hipersedanas transformuojasi į jūsų asmeninę laimingą erdvę.

Galia skaičiais

„Mercedes“ taip pat žaidžia, kad laimėtų ir specifikacijų lape. 770 km (apie 480 mylių) WLTP nuotolis prilygs „Tesla“ ir „Lucid“. Kai reikės įkrauti (jei rasite tinkamą įkroviklį), prijungus 15 minučių, bus 180 mylių atstumas. Jų garbei „Mercedes“ bandė ir nesugebėjo iš tikrųjų naudoti viešųjų įkroviklių kelionėje – bet bent jau tai turėjo savo vaizdo įrašuose.

Paleidus bus du AKS skoniai. 450+ RWD versija 245 kW ir 0–100 km / h greitį per 6,2 sekundės, o „580 4Matic AWD“ versija – 385 kW ir 0–100 km / h per 4,3 sekundės. Eilėje yra didesnio našumo AKS, tačiau kol kas „Tesla Model-S Plaid“ yra „drag-strip“ nugalėtoja.

Salono tūris yra didžiausias iš kitų elektrinių prabangių sedanų, maksimaliai išnaudojantis jo 17 pėdų ilgį. Tai nėra trumpas autobusas, kurį reikia pasukti, todėl „Mercedes“ siūlo papildomą galinės ašies vairavimo mechanizmą.

Nenuostabu, kad šis banginis, naudodamas iki 107,8 kWh akumuliatorių ir daugiau funkcijų, kurias gali naudoti žvaigždžių naikintuvas, viršija 2,5 tonos svarstykles.

Ką tik prasidėjo prabangūs „EV“ sedanų karai

2022 m. „Mercedes“ AKS

Automobilių elektrifikavimas kaip tik dabar jaudina. Pramonės dinozaurai bunda dėl benzino sukeliamos žiemos miego. Jie dideli ir labai alkani. Jų statistika atitinka arba įveikia didžiąją dalį varžybų, tačiau tai yra minimalus reikalavimas žaisti. „Mercedes“ moka kurti geriausius automobilius planetoje, tačiau žaidimo laukas suvienodėjo.

Elektrinio sedano forma ir funkcija tapo formulu. Iš pirmo žvilgsnio jie visi atrodo maždaug vienodai, eina tą patį atstumą ir turi greitą veido deformaciją. Nėra daug naujas su EQ. Diferenciatorius yra vykdymas, dizainas ir patirtis. „Mercedes“ tikisi, kad jo dizaino kalba kalba jūsų kalba, nesvarbu, ar esate jogas, ar „discotech“ narkomanas, ar tik sekmadieniais važiuojate į bažnyčią. Negaliu visiškai atleisti išorinių linijų ir dviejų spalvų nesutvarkyto dažymo, bet sulaikysiu galutinį sprendimą, kol nepamatysiu jo kūne, nes daug kartų šios EV atrodo geriau asmeniškai.

2022 m. „Mercedes“ AKS

Norėdami rasti savo vietinį „Mercedes-Benz“ pardavėją ir išsirinkti, kad gautumėte savo patį prabangų EV paspaudimą ČIA.



[ad_2]