[ad_1]

Bjaurus gandas, kad sedanai mirę, yra klaidingas. Kompaktinė „Toyota“ keturių durų „Corolla“ yra labiausiai parduodama transporto priemonė istorijoje, ją milijonai įsigijo visame pasaulyje. „Corolla“ yra puikus mažas automobilis ir tikrai puiki transporto priemonė naujam vairuotojui. Tačiau kai baigsite studijas ir norėsite sedano su daugiau žarnų, šie 2021 sedanai nenuvils.

Sedanai yra protingi. Jie turi daugiau erdvės nei dviviečiai arba du + du, mažiau aklųjų zonų, ir jūs galite pasiimti keletą draugų kartu su savimi ar net pūkuotą draugą ar du. Ir nėra jokios priežasties piktybiškam sedanui piktintis, nes tikrai yra keletas modelių, kurie nėra paprastos vanilės.

Čia yra mūsų mintys apie tai, kurie 2021 metų sedanai turi tą papildomą ugnį.

Septyni dvasingi 2021 sedanai

  • „Dodge Charger“
  • „Cadillac CT5-V“
  • Kia K5 GT
  • „Lexus IS 500“ arba „2021“ „Lexus IS 350 F Sport“
  • Kia Stinger
  • „Mercedes-Benz AMG E 53 / E63“
  • „Volkswagen Arteon“

„Dodge Charger“

2021 m. Sedanų „Dodge“ įkroviklis

Yra įkroviklis, skirtas beveik visiems; keturių durų automobilis gali pasikeisti iš gana prisijaukinto keleivio į pragarą ant ratų esantį 797 AG žvėrį, atsižvelgiant į tai, kurią apdailą pasirinksite. Galite įsigyti įkroviklį su vienu iš penkių skirtingų variklių ir šešiais apdaila nuo SXT iki „Hellcat Redeye“.

Net rūsio lygyje 292 AG 3,6 L V6 nėra sieninė gėlė, tačiau pripūtęs 6,2 L V8 atneša 797 arklius ir 707 svarus. sukimo momento vakarėliui, ir čia prasideda siautulys. Tai galingiausias ir greičiausias serijiniu būdu gaminamas sedanas pasaulyje, o jei esate žvėries drakono dujomis mėgėjas, „Charger“ yra jūsų „huckleberry“.

„Cadillac CT5-V“

2021 sedanai „Cadillac CT5-V“

Pirma, turėkime tylos akimirką CTS-V, kuris, matyt, buvo per galingas savo labui. Su 640 šuoliuojančių arklių po kapotu CTS-V maloniai urzgė, tačiau rinka tiesiog nebuvo pakankamai didelė. Įveskite „Cadillac“ CT5 ir jo V serijos variantą, kad kol kas mus sulaikytumėte, kol „Blackwing“ pasirodys 2022 metų modeliui.

„CT5-V“ turi turbokompresorinį 3.0L V6, kurio galia siekia 360 AG, o tai skamba kaip nusikaltimas, jei turėtumėte galimybę vairuoti „CTS-V“, tačiau 405 svarai. sukimo momento jį užtikrintai stumia į priekį, o didieji „Brembo“ stabdžiai jį lengvai sulėtina. Tai pakankamai sportiškas, kad įtiktų žmonėms, kurie mėgsta eiti greitai, tačiau tai nėra taip bauginanti, kaip jo pirmtakas. Viduje jis taip pat pliušinis, kaip turėtų būti „Cadillacs“, o „SuperCruise“ yra neprivaloma.

Vis dėlto, jei galite palaukti šiek tiek ilgiau, „Blackwing“ pakils su nedoru 6,2 litro V8 kompresoriumi ir pasieks 668 AG. Bet kokiu atveju tai nėra jūsų senelio „Caddy“.

Kia K5 GT

2021 sedanai „Kia K5 GT“

„Kia“ per pastaruosius kelerius metus savo dirže iškovojo pergales. „Stinger“, tada „Telluride“, o dabar – „K5“ – kiekvienas iš šio prekės ženklo hitų, kurie nuėjo ilgą kelią nuo „Soul“ vairuojančių žiurkėnų. Pagrindinis šio sedano variklis yra su turbokompresoriumi varomas 1,6 l keturių variklių, kurių galia siekia 180 AG, o tai nėra taip įdomu; Tačiau užsisakykite GT ir gausite turbokompresorinį 2,5 l 4 cilindrų, generuojantį 290 AG galią. Dabar mes kalbamės.

Sportui pritaikyta pakaba, 8 laipsnių dvigubos sankabos automatinė pavarų dėžė su irklo keitikliais ir patobulinti stabdžiai susieja šį paketą su gražiu, riebiu lanku. Turiu pasakyti, kad nuoširdžiai nustebau, kai prispaudžiau pedalą prie grindų, bet tai buvo miela staigmena. Tai vertingas sportinis sedanas, į kurį verta atkreipti dėmesį.

Kia Stinger

2021 sedanai „Kia Stinger“

Ką reiškia įtraukti du „Kia“ sedanus į šį sąrašą? Nes jie abu nusipelno pripažinimo kaip vertingi sportiniai sedanai. Žinoma, „Porsche“ sukurta „Panamera“ yra pribloškianti, o BMW visą dieną išgauna sportinius sedanus, tačiau tai yra daug brangiau nei „Kia Stinger“. Jei nesugadinsite, negalėsite suprasti, kad „Stinger“ turi 365 AG 3,3 l V6 variklį, kuris yra greitesnis variklis nei pagrindinis „Panamera“ (2,9 l V6, kurio galia siekia 325 AG).

Prieš paleidimą „Kia“ vien „Nürburgring“ važiavo „Stinger“ daugiau nei 6 000 mylių, tada žiemos keliais nuslydo per Austrijos Alpes ir netoli Arkties rato Švedijoje ir iš viso išbandė savo toleranciją karštu oru Mojave dykumoje. mylių bandymų visame pasaulyje. Kelio trasoje „Stinger“ lenktyniauja kreivėmis ir gali ją surūkyti su geriausiu iš jų. Paklauskite manęs, kaip aš žinau.

„Lexus IS 500“

2021 m. Sedanas - „Lexus IS 500“

„Lexus 2022 IS 500 F Sport Performance“ atspindi tai, ką daugelis automobilių žurnalistų skelbia kaip eros pabaigą: transporto priemonę, varomą 5,0 l V8.

Pirmasis naujos „F Sport Performance“ linijos modelis – aukščiausios klasės „IS 500“ – 472 AG, keturračių išmetimo antgalių ir riaumojimo, kurio nesitikėtumėte iš švelnaus būdo „Lexus“ sedano. Be abejo, pagrindinis IS modelis prasideda nuo 241 AG turbokompresoriaus 2.0L inline-four, ir jūs galite pasirinkti atnaujinti iki 311 AG V6 iš ten, tačiau 472 AG V8 akivaizdžiai yra šou žvaigždė.

Norėdami suprasti, ką ši transporto priemonė gali padaryti, turėtumėte žinoti, kad ji dalijasi varikliu su „Lexus“ RC F sportiniu automobiliu, kuris yra pasirengęs rėkti aplink jūsų vietinę trasą taip greitai, kaip jūs ją galite pasiekti. Pasivažinėjau su lenktynininkų vairuotoju Townsendu Bellu vienkartinėje IS 500 versijoje su anglies pluošto galiniu sparnu, pasiskolintu iš „RC F Fuji Speedway Edition“. Nors šis galingas sedanas nėra skirtas trasos dienos automobiliui, o kasdieniniam važiavimui, Bellas įrodė, kad jis gali pakabinti su savo dviejų durų arklidėmis, dreifuodamas už kampų ir rėkdamas tiesiai.

„Mercedes-AMG E 53 / E 63“

2021 m. Sedanai „Mercedes-AMG E 53 / E 63“

Neabejotina, kad „Mercedes-Benz“ gamina žvaigždžių sedaną, turintį ir jėgos, ir elegancijos. AMG linija pakelia laiptus – o gal ir visą laiptų pakopą – virš vidurkio su pridėtine našumu ir neapdorota galia.

Suporuotas su 9 laipsnių automatine pavarų dėže ir „4Matic“ visų varančiųjų ratų pavara, „Mercedes-AMG E 53“ sukasi 3,0 l „inline-six“, kuris sukuria 429 AG ir 384 lb.-ft. sukimo momento. Suderintas su sportui pritaikyta pneumatine pakaba ir racionaliu kėbulu, šis sedanas yra viena iš brangiausių transporto priemonių mūsų sąraše, tačiau tai tokia nepriekaištinga transporto priemonė, kurią verta paminėti.

„Sibling AMG E 63“ turi sportinę pakabą, kuri sušvelnina jo turbo 4.0L V8 raumenis. Sedano 603 AG ir 627 svarų. sukimo momento jums leidžia skristi keliu su pagrindiniu riaumojimu.

„Volkswagen Arteon“

2021 sedanai „Volkswagen Arteon“

Prieš kelias savaites Teksaso automobilių rašytojų asociacijos renginyje „Texas Motor Speedway“ turėjau galimybę išbandyti „Volkswagen Arteon“ ir įsitikinau, kad tai žaisminga ir išraiškinga. Tuo metu buvau girdėjęs, kad tai jaučiasi kaip žemo klavišo „Audi A5“, tačiau šaipiausi iš šios idėjos. Aš nebešaipau. „Arteon“ yra tikras dalykas.

Nesukite nosies į šios transporto priemonės 2,0 l 4 cilindrų 268 AG jėgainę, kuri yra beveik identiška „Audi A5“. Stiliaus požiūriu „Arteon“ sportuoja kreivą kėbulą, kuris pralenkia „VW“ markės automobilius nuo mano vaikystės. „Arteon“ jaučiasi stabiliai važiuodamas didesniu greičiu, sklandžiai slinkdamas. Tai suaugusi „Golf GTI“ versija, apimanti mažesnę erdvę ir visiškai kitokį profilį.

Pradedant nuo 37 000 USD iki maždaug 50 000 USD už „Premium R-Line“ apdailą, „Arteon“ starterio lygyje yra aprūpinta nemažai patogumų ir net ir žemiausioje pakopoje netaupo galios.

2021 m. Sedanai laikosi

Jei ieškote naujos transporto priemonės, nepamirškite šių 2021 metų sedanų. Nuo vertingų sportinių sedanų, tokių kaip „Kia K5 GT“, iki grėsmingų sedanų su visiškai beprotišku galios kiekiu, pavyzdžiui, „Charger SRT Hellcat Redeye“, šios septynios transporto priemonės įrodo, kad sedanai dar toli gražu nėra mirę.

[ad_2]