Į „Google” įvedus žodžius „seo copywriting”, atsiranda tūkstančiai straipsnių ir paslaugų teikėjų svetainių. Tačiau kiek iš jų yra tikrai naudingi? Ar seo draugiškas copywritingas yra standartas ? Ar visi tekstų rašytojai dabar yra seo išmanantys? Tiesą sakant, jei ieškote profesionalaus seo copywriterio, teks apsipirkti.
Yra tūkstančiai seo optimizavimo įmonių, kurios prisidengia copywriterių vardu – tai gali jas iškelti į pirmąją vietą, kiek tai susiję su įsisavinimu paieškos sistemose ir reitingais. SEO optimizavimas neginčijamai pritraukia srautą į jūsų svetainę. Be jos būtumėte pasiklydę nesibaigiančiame interneto svetainių vandenyne. Vilioja pasamdyti seo įmonę, kad ji tiesiog sukurtų jūsų raktažodžių turinį, pateiktų svetainę ir leistų jai veikti. Tai yra liūdna interneto įmonių klaida – pateikus srautą, jos praranda pardavimus. Sveika rinkodaros sąmoningumo dozė yra tikra aukso gysla, kai kalbama apie seo tekstų rašymo paslaugas.
Pažvelkite į kai kurių geriausių seo optimizavimo įmonių darbą. Padarykite tai dabar. Google „seo optimizavimas”.
Google seo optimizavimas
SEO firmos paprastai būna gana žodingos – jos spaudžia paieškos sistemos koeficientų ribas. Jos žino, kad jų, kaip seo firmos, tikslas – iškelti svetainę į paieškos sistemos rezultatų viršūnę. Kai tai padaro, jos baigia savo darbą. Jie nėra tam, kad rašytų pardavimo kopiją ar sugalvotų patrauklų, prekės ženklą kuriantį šūkį. Jie turi padėti jums maitinti mašinas, o ne smegenis. Deja, seo įmonė tiesiog neturi rinkodaros išmanymo, kad sukurtų svetainės turinį, kuris pritrauktų esminius rinkodaros komponentus: emocinį patrauklumą, įtikinamą žinutę ir neįveikiamą pasiūlymą.
Ar paprašytumėte seo optimizavimo įmonės parašyti jūsų spausdintą brošiūrą? Padėtų jums suplanuoti televizijos reklamos scenarijų? Ar paprašytumėte jų parengti žiniasklaidos priemonių rinkinį potencialiems investuotojams? Žinoma, kad ne – tai nėra jų specializacija. SEO optimizavimo įmonės specializuojasi bendrauti su paieškos sistemomis, o ne su žmonėmis.
Jei ieškote „pardavimo veiksnio” – tam tinka geras tekstų rašymas. Technikos specialistas, kuris žino, kaip apipilti svetainę raktažodžiais, nesispecializuoja kūrybiškumo ir išradingumo srityje. Tai jums blogai, nes būtent dėl šių dalykų jūsų produktai išsiskiria iš kitų, didėja atsako dažnis ir skatinami pardavimai. SEO optimizavimo įmonės remiasi raktažodžių prisotinimu – dažnai sudėtingu algoritmu, pagal kurį tikrinama, kiek jūsų raktažodžių perskaito „Google”. Raktažodžių prisotinimas yra puiki priemonė, skirta paieškos rezultatams gudrauti, tačiau nebūtinai tai yra priemonė, kurią norite išnaudoti, kai bandote įtikinti vartotojus, kad jie iš tiesų susisiektų su tuo, ką siūlote. (Ir užmegzti tokį ryšį su jais, kad jie grįžtų dar kartą.)
Taigi, ką tikros seo copywriting paslaugos daro mano svetainei? SEO tekstai copywriteriai pirmiausia dėmesį sutelkia į žinutę, o tada į jos vertimą į „Google”. Jie yra ekspertai vertėjai, kurie sklandžiai pereina nuo paieškos sistemų kalbos prie į klientus orientuotos kalbos. Jie rašo jūsų kopiją atsižvelgdami į seo raktažodžius (2-7 % raktažodžių santykis, kuris yra standartas), tačiau vis tiek prideda stilių ir balsą tam, ką parduodate.
Geras seo tekstų rašytojas vengia „slapukų” tipo produktų aprašymų, bet vis tiek sugeba įterpti raktinius žodžius, kad juos perskaitytų „Google” ir „Yahoo”. Jie žino, kaip kurti savo prekės ženklą ir įmonės įvaizdį naudojant profesionaliai parašytą, patikimą kopiją. Jie yra esminis tikros paieškos sistemų rinkodaros kampanijos komponentas – jie suteikia jūsų įmonei išskirtinį balsą.
SEO rasymas
Jūsų svetainė turi balsą, o seo tekstų rašymo paslaugos turėtų sukurti aiškią žinutę
Jūsų įmonės balsas yra jūsų svetainės kalba – visi žodžiai, produktų aprašymai, nuorodų rodyklės tekstas ir meta duomenys, kuriuos paieškos sistemos perima ir pateikia, o žmonės galiausiai perskaito. Seo copywriteris užtikrins pusiausvyrą tarp raktažodžių ir reklaminių žodžių efektyvaus naudojimo. Jie neaukoja kokybės vardan didesnio prisotinimo rodiklio. Jie nori, kad kopiją būtų įdomu skaityti – ir ji pritrauktų pardavimus. Jie nori, kad raktiniai žodžiai būtų tiesiog integruoti į didelį traukos poveikį turintį turinį.
Geras seo copywriteris žinos, kad antraštės ir pavadinimai yra tokie pat svarbūs paieškos sistemoms, kaip ir besilankantiems žmonėms. Jie žino, kaip svarbu paryškinti ir paryškinti antraštes, kad jūsų kompiuterio nuvargintiems klientams būtų lengviau skaityti. Jie taip pat žino, kad „Google” taip pat lengviau skaityti.
Seo copywriteris yra kūrybinio išradingumo ir techninių žinių hibridas – jis patenkina ir paieškos sistemų, ir jūsų potencialių klientų smalsumą. Jie nori rezultatų, kurie virstų aukštais paieškos sistemos rezultatais, taip pat didesne pardavimo apimtimi.