[ad_1]

Indianos transporto departamentas (INDOT) paskelbė, kad jis surengs pirmąjį JAV betoninių elektrinių įkrovimo bandymą. Purdue universitete vykdomi moksliniai tyrimai, siekiant sukurti projektą, kuris bevielio įkrovimo technologiją įtvirtins ketvirčio mylios kelio ruože. Su juo vairuotojai galės įkrauti elektrines transporto priemones važiuodami ar stovėdami.

„INDOT“ bendradarbiavo su „Kelių elektrifikavimo energijos infrastruktūros (ASPIRE)“ iniciatyvos įgyvendinimu trifaziu projektu. Vokietijos startuolis „Magment GmbH“ tieks (jūs atspėjote) įmagnetinamą cementą, kad palengvintumėte sklandų, belaidį EV įkrovimą, kol transporto priemonės juda.

greitkelio eismas

„Mes labai norime, kad Indianoje vyktų šis pirmasis tokio pobūdžio projektas“, – sakė Davidas Christensenas, ASPIRE inovacijų direktorius. „Ši partnerystė, į kurią įeina„ Magment “, INDOT, Purdue universitetas ir didesnis ASPIRE konsorciumas, pažadėjo iš tikrųjų perkelti adatą į technologijų plėtrą, o tai savo ruožtu suteiks daugiau teigiamų padarinių įsigaliojus elektromobiliams.

Trifazis EV įkraunamo betono išleidimas

Purdue universitetas vykdys didžiąją dalį pirmųjų dviejų projekto etapų, kurie apima bandymą. Rengdamiesi bandymui keliuose, technikai išbandys EV įkraunančio betono pavyzdžius savo Vakarų Lafayette miestelyje. Jų užduotis yra nustatyti novatoriško betono pajėgumus krauti sunkiasvorius sunkvežimius, kuriems eksploatuoti reikia didelės galios (200 kilovatų ir daugiau).

Kai tik bus pasiektas sutarimas dėl medžiagų, projektas bus perkeltas į trečiąjį etapą, kur INDOT imsis kontrolės ir pastatys ketvirčio mylios juostą vis dar neapsisprendusioje vietoje. Kol bus baigtas 3 etapas, INDOT įdiegs naują technologiją tarpvalstybinių greitkelių segmente kažkur Indianoje.

Kol kas nėra projekto laiko juostos, tačiau pagrindiniai žaidėjai ją įrodo kaip reikšmingą žingsnį įgyjant EV technologijas.

„Kai elektra varomos transporto priemonės vis plačiau naudojamos, patikimos ir patogios įkrovimo infrastruktūros paklausa toliau auga, o poreikis diegti naujoves yra akivaizdus“, – sakė INDOT komisaras Joe McGuinnessas. „Mes džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su„ Purdue “ir„ Magment “, kad galėtume ištirti belaidžio įkrovimo technologijos įtraukimą į greitkelio infrastruktūrą.“

Viršuje: ką tai reiškia EV vairuotojams

Jei bendradarbiavimo projektas duos rezultatų, pateisinančių elektrifikuoto betono platų išplitimą, tai gali visiškai pakeisti EV įkrovimo žaidimą.

Magnetizuojamo, EV įkraunančio betono 200 kW galia pralenkia pažangiausius visuomeninius įkroviklius 50 kW. Tačiau neaišku, kiek energijos bus prarasta perduodant belaidį ryšį. Kol kas dar nevyksta esminės diskusijos dėl išlaidų klientams ar net sandorių organizavimo metodo. Bet iš tikrųjų negalima ginčytis dėl einamosios sistemos patogumo.

„Šis projektas yra tikras žingsnis pirmyn link dinamiško belaidžio įkrovimo ateities“, – sakė „Magment“ generalinis direktorius Mauricio Esguerra, „kuris neabejotinai nustatys prieinamos, tvarios ir efektyvios transporto elektrifikacijos standartą“.

„Neabejotinai“ gali būti šiek tiek stipri – tada vėl turbūt ne taip seniai abejojai betono sugebėjimais įkrauti elektromobilius.

Sužinokite daugiau apie „Magment“ įmagnetinamą, EV įkraunantį betoną čia.

betono įkrovimo betonas netrukus gali tapti greitkelio ypatybe

[ad_2]