[ad_1]

Prieš septynerius metus naujai suburta motociklų dizaino gauja „Davinci Elec-Motorcycle Coop“ (dba Davinci) drąsiai pasuko į elektrinę gamtą; ji ieškojo visiškai elektrinių kavinių lenktynininkų. 2021 m. Liepos 17 d. Grupė pagaliau karaliavo dviem gražiais elektriniais strypais. Įveskite: „DC Classic“ ir „DC100“ – naujos „Davinci“ kavinės. Nors koncepcija ir estetika yra panašios, elektrinių motociklų modeliuose yra daugybė skirtumų.

Pažvelkime atidžiau, kur slypi tie skirtumai ir kas galėtų nustatyti Davinci dviračius priekyje.

„DC100“ kavinės lenktynininkas pilkos spalvos
DC100 pilkos spalvos / Nuotrauka: „Davinci Elec-Cycle Coop Ltd“

DC100: maksimalus diapazonas, integruotas stabdymas, 30 min. Greitas įkrovimas

„DC100“ gamintojas jį stilizuoja kaip ratinį robotą / didelio našumo „futuristinį kavinės lenktynininką“. Neseniai paskelbtame pranešime spaudai variklių kooperatyvas pasakė: „Kaip a dviejų ratų robotas DC100 sugeba atpažinti, apskaičiuoti ir vykdyti. Nuo transporto priemonės mechaninės būklės iki realaus laiko važiavimo grįžtamojo ryšio, „DC100“ sukurtas taip, kad užtikrintų nepriekaištingą eksploatacinę savybę visiškai harmoningai su jo vairuotoju “.

Pažangios, programų stiliaus integracijos visiškai elektrinį kavinių lenktynininką laiko beveik visžaliu aparatu. Būsimi programinės įrangos atnaujinimai žada neterminuotai atnaujinti dviračio funkcionalumą: „Būsimos funkcijos, kurios naudos„ DC100 “robotinį intelektą, yra savaiminis balansavimas, automatinis stebėjimas ir išmaniojo telefono nuotolinis valdymas“. Bet pakankamai vėpla plepėti.

Kalbant apie statistiką ir kelio rezultatus, DC100 pakuoja šilumą:

  • Pagreitis: 0–60 mylių per valandą (100 km / h)
  • Didžiausias sukimo momentas: 627 svarai.
  • Maksimalus greitis: 124 km / h (200 km / h)
  • Didžiausia galia: 135 AG (100,75 kW)
  • Diapazonas: 222 mylios (WLTP standartai)
  • Stabdymas: integruotas ABS, CBS, TCS; vieno svirties valdymas
  • Pagalbiniai valdikliai: pagalbinis važiavimas paleidžiant ir įlipant, ir išmani valdymo sistema
  • Baterijos talpa: 17,7 kWh
  • Įkrovimo laikas: 30 minučių (per nuolatinės srovės 3 lygio įkroviklius)
  • Maitinimo šaltinis: nuolatinės srovės 3 lygio įkrovikliai arba gyvenamosios vietos lizdai (per nešiojamą įkroviklį)
  • Programos funkcionalumas: be rakto paleidimas, visavertis prietaisų skydelis

Ir, žinoma, DC100 mechaninės specifikacijos:

  • Važiuoklė: monokokas aliuminio lydinys
  • Skydelis: kompozicinis
  • Stabdžių sistema: dvigubos „Brembo Monobloc“ 4 stūmoklių M4.30 apkabos,
    330 mm diskai, „Brembo MCS“ cilindrai
  • Padangos: Pirelli Diablo Rosso III R17 / (120 – priekyje; 240 – gale)
  • Priekinė / galinė pakaba: „Ohlins FGRT240“ / „Ohlins STX“
„DC Classic“ kavinės lenktynininkas
„DC Classic“ / Nuotrauka: „Davinci Elec-Cycle Coop Ltd“

„DC Classic“: riboto leidimo Jameso Deano svajonių mašina

Dėl savo signataro projekto „DC Classic“, Davinci pagamins tik 50. Kiekviena „DC Classic“ talpins savo unikalų ID žymeklį. „Boxy“ jėgainė sėdi ant to, ką kitaip būtų galima supainioti su „Triumph“ Bonneville Thruxton. Profilis yra griežtas, liesas ir beveik sušnabžda „Aš valdau“.

Skirtingai nei DC100, „Classic“ išlieka ištikimas tradicijoms, turėdamas standartinę, neintegruotą stabdžių sistemą. Kurį asmeniškai aš tikrai kasu.

Kaip pamatysite, „DC Classic“ šiuolaikinės savybės yra beveik tokios pačios kaip 100:

  • Pagreitis: 0–60 mylių per valandą (100 km / h)
  • Didžiausias sukimo momentas: 627 svarai.
  • Maksimalus greitis: 124 km / h (200 km / h)
  • Didžiausia galia: 135 AG (100,75 kW)
  • Diapazonas: 222 mylios (WLTP standartai)
  • Stabdymas: standartiniai ABS, CBS, TCS; vieno svirties valdymas
  • Pagalbiniai valdikliai: pagalbinis važiavimas paleidžiant ir įlipant, ir išmani valdymo sistema
  • Baterijos talpa: 17,7 kWh
  • Įkrovimo laikas: 30 minučių (per nuolatinės srovės 3 lygio įkroviklius)
  • Maitinimo šaltinis: nuolatinės srovės 3 lygio įkrovikliai arba gyvenamosios vietos lizdai (per nešiojamą įkroviklį)
  • Programos funkcionalumas: be rakto paleidimas, visavertis prietaisų skydelis

Bet būtent Davinci pritaikyti prisilietimai ir mechaninės detalės iš tikrųjų išskiria senosios mokyklos modelį:

  • Važiuoklė / kėbulas: rankomis pagamintas ir pagal užsakymą pritaikytas kompozicinės medžiagos dėklas
  • Sėdynė: ranka versta prancūziško veršio oda
  • Priekiniai stabdžiai: „Brembo GP4 Caliper“, „Brembo MCS“ cilindrai
  • Ratai: kaltinis aliuminis
  • Padangos: Pirelli Diablo Rosso III R17 / (120 – priekyje; 240 – gale)
  • Priekinė / galinė pakaba: „Ohlins FGRT240“ (+ anglies pluošto „Dyneema“ rankovės) / „Ohlins STX“

„Electric Café Racer“ prieinamumas ir kainos

Nuo šio mėnesio iš anksto užsisakyti gali visi žiūrovai. „Davinci“ pristatys „DC Classic“ kiek anksčiau nei „DC100“. Be to, potencialiems pirkėjams reikės šiek tiek kantrybės – pristatymai prasidės atitinkamai iki 2022 m. Balandžio ir liepos mėn.

Norėdami susigaudyti viename iš 50 specialiai valdomų elektrinių kavinių lenktynininkų, turėsite išmesti gražų monetą. Už 90 000 JAV dolerių „DC Classic“ netvarka. Tie, kurie domisi „žmonių“ perdavimu, gali užkirsti kelią DC100 užmokesčiui už 27 500 USD. Rezervuojant DC100 (jei flirtuojate su šia idėja … o kas ne?), Reikia tik 150 USD užstato.

Jei savaitgalio vaizdai yra orientaciniai, „Davinici“ pristatymo renginys, kalbant paprastai, buvo apšviestas. Norėdami pamatyti visą kaladę, apsilankykite variklių grupės galerijoje čia.

Sužinokite daugiau, raskite „Davinci“ pardavėją šalia savęs ir rezervuokite jį sau „DavinciMotor.com“.

Oranžinė „Davinci DC100“, nugaroje - „DC Classic“
Nuotrauka: „Davinci Elec-Cycle Coop Ltd“

[ad_2]