[ad_1]
„Ford F“ serija dešimtmečius buvo perkamiausias pikapas kelyje. Jis buvo rinkoje daugiau nei 50 metų, o 1421-oji karta atėjo į 2021 m. Jei perkate vėlyvojo modelio naudotą „Ford F-150“, tikriausiai ieškosite 13-osios sunkvežimio versijos ir nori būti šių ieškotojas „Ford F-150“ bendros problemos.
„Ford F-150“ bendros problemos: verta atkreipti dėmesį į keletą problemų
13-oji karta pasirodė 2014 m. Ir buvo parduodama nuo 2015-ųjų iki 2020-ųjų. „Ford“ pardavė milijonus šio pikapo egzempliorių, pradedant nuo vienos kabinos darbinių sunkvežimių ir prabangių „Platinum“ dvejopų automobilių iki bekelei paruošto F-150 Raptor.
Sukūręs tiek daug sunkvežimių ir dešimtis milijonų sunkvežimių, kurie buvo anksčiau, „Ford“ galėjo suprojektuoti ir pagaminti ypač tvirtą transporto priemonę. Vis dėlto yra keletas galimų problemų, apie kurias norėsite žinoti perkant naudotus F-150.
Perskaitėme savininkų grupes, forumus ir net vyriausybines duomenų bazes, kad pateiktų dažniausiai pasitaikančias 13-osios kartos 2015–2020 m. „Ford F-150“ problemas. Mums nepavyko rasti daug problemų, susijusių su sunkvežimiais, kurie pasirodė daugiau nei kelis kartus. Štai keletas klausimų, kuriuos mums pavyko rasti.
Lengva aliuminio konstrukcija
13-osios kartos „Ford F-150“ buvo pirmoji pikapo versija, turinti visiškai aliumininį kėbulą. Metalas buvo lengvesnis ir bent jau toks pat tvirtas kaip plienas, kurį jis pakeitė, leidžiantis taupyti degalus ir pagerinti vilkimo bei naudingosios apkrovos reitingus.
Kai sunkvežimiai pirmą kartą buvo paleisti ir dar nauji, buvo nerimaujama dėl aliuminio kėbulo patvarumo ir remonto. Šešerius metus ir milijonus F-150 vėliau negalime rasti jokių priekaištų dėl kėbulo patvarumo ar remonto išlaidų. Tai taip pat vienintelis dabartinis pikapas, kuriame nereikės jaudintis dėl kūno rūdžių.
Nors atrodo, kad 13-osios kartos „F-150“ aliuminio korpusas atlaikė laiko išbandymą, buvo keletas kitų sričių, kuriose kilo problemų.
„Ford F-150“ variklio problemos
Elektroniniai droselio korpusai sunkvežimiuose gali sugesti. Sugedęs droselio korpusas gali reikšti staigų mažą energijos suvartojimą arba jo visai neveikti, arba sunkvežimį įjungti šlubavimo režimu. Droselio korpuso pakeitimas yra lengvas sprendimas, tačiau matėme pranešimų, kad didelė paklausa reiškia, kad norint gauti dalį gali prireikti šiek tiek laiko.
Išjungus sunkvežimį, palaukus ir vėl jį vėl įjungus, galite laikinai patekti į namus ar parduotuvę, tačiau netikėtai galite prarasti pavaros galią, todėl vilkiko iškvietimas tikriausiai yra saugesnis statymas.
Kai kurie 3,5 l „EcoBoost“ ir 5,0 l V8 „Ford F-150“ sunkvežimių savininkai pranešė apie problemas, susijusias su kamera. Kumšteliniai fazeriai yra kintamo vožtuvo laiko nustatymo sistemos dalis ir veikia, kai skirstomieji velenai atidaro ir uždaro vožtuvus. Blogų ar susidėvėjusių fazių simptomai yra garsus ir grubus tuščiosios eigos, ypač šalto starto metu.
„Ford“ išleido keletą garantinių pratęsimų ir šių dalių techninės priežiūros biuletenius, kad savininkams būtų suteikta papildoma apsauga. Sugedus dalims, gali ištempti arba sugesti laiko grandinė ir sumažėti galia. Taip pat gali būti padaryta rimtų vidinių variklių pažeidimų, jei jų nebus išspręsta. Beje, atsižvelgiant į šių variklių skaičių kelyje, gedimų rizika atrodo maža.
Sėdynės aušinimo mįslė
Kai kurių aukštesnio lygio transporto priemonių savininkai pranešė, kad sėdynių ventiliacija neveikia tinkamai atlošant sėdynių atlošus. Ataskaitose teigiama, kad sėdynės dugnas yra atvėsęs, tačiau atrodo, kad atlošas tampa šiltesnis. Tai gali atsirasti dėl atjungto kanalo sėdynės viduje, kuris yra nesudėtingas tvirtinimas. Jei tai nėra išspręsta, greičiausiai turėsite pakeisti kai kuriuos sėdynės vidinius elementus.
Korozijos formos veržlės
„Ford“ daugelyje savo transporto priemonių naudoja dviejų dalių veržlę su chromuotu dangteliu virš vidinės veržlės. Kai kurie savininkai, ypač druskos juostos valstybėse, pranešė, kad abi dalys korozijos ir išsiskiria. Tai nesukels jūsų ausų atleidimo; verčiau tai neleis jums atlaisvinti veržlių veržlių ir nuimti jas eksploatacijos metu.
Jei ant padangų veržlių matote koroziją sukantis padangoms arba sezoniškai keičiant padangas, įprasta ištaisyti antgalių veržles įprasta vientisa konstrukcija, kol jos netaps problema.
Galiausiai paminėsime vieną problemą, apie kurią jau pranešėme, bet nematėme jokių taisymų. Kai kurie 2015–2020 m. „Ford F-150“ sunkvežimių savininkai pranešė, kad prasideda vibracija pradedant nuo jų sunkvežimių pavaros. Ataskaitos parodė, kad vibracija buvo tik pagreitinta arba lėtinta, o neveikė tokios pataisos kaip rutulinės jungtys, varančiojo veleno tvirtinimai ir kiti įprasti sprendimai. Tai gali būti susiję su padangomis, tačiau jei važiuojate bandomuoju važiavimu ir pastebite keistą vibraciją, norėsite, kad ji būtų išspręsta prieš pasirašant ant punktyrinės linijos.
2015–2020 m. „Ford F-150 Major“ atšaukimai
Daugybė įprastų problemų, susijusių su bet kokia serijine transporto priemone, ypač jei jos susijusios su saugumu, atsiduria transporto priemonės rankose Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija. Jei NHTSA tiria ir patvirtina problemą, jie kartu su „Ford“ pateikia atšaukimą, kuriame visiems savininkams nurodoma, kaip išspręsti problemą. Pirkdami paklauskite, ar yra neįvykdytų atšaukimų. Paprastai, net jei praėjo keleri metai, vis tiek galite gauti pataisą nemokamai.
Plačiai paplitę „Ford F-150“ atšaukimai (atkreipkite dėmesį, kad tai nėra išsamus sąrašas, nes kai kurie priminimai susiję tik su keliais sunkvežimiais) yra problema, susijusi su tam tikrais 2014–2017 m. „F-150“ sunkvežimiais su „3.5L EcoBoost V6“. Kai kuriuose iš šių sunkvežimių yra pagrindinis stabdžių cilindras, kuris gali nutekėti skysčio į stabdžių stiprintuvą ir sukelti stabdymo problemų. Ši atšaukimo kampanija „20S31“ prasidėjo 2020 m. Spalio mėn., O „Ford“ pardavėjai patikrins ir pakeis pagrindinį cilindrą. Tai paliečia 292 311 sunkvežimį.
18S45 ir 19S11 yra naudojami 2015-2019 m. Pastatyti F-150, kuriuose buvo įrengtas blokinis šildytuvas. Blokinio šildytuvo jungtis gali leisti vandenį ir teršalus, o tai gali sukelti koroziją ir žalą. Pardavėjai laidą pakeis nemokamai.
„18S27“ veikia tam tikrus 2015–2018 m. Įprastus ir „SuperCrew F-150“ sunkvežimius, todėl reikia pašalinti B stulpą ir pakeisti šilumą atsparią juostą, susijusią su saugos diržų įtempiklio problema.
„17S33“ apima 2015–2017 m. Sunkvežimius, kuriuose durų skląstyje gali būti sugedę laidai arba jie gali užšalti, todėl durys atsidaro važiuojant.
„18S10“ veikia 2018 m. Modelius su 10 laipsnių automatine pavarų dėže ir veikia pavarų perjungimo laidą. Gnybtas gali būti netinkamai pritvirtintas, todėl sunkvežimis gali važiuoti kita pavara nei pasirinkta. Vėlgi, prekiautojai patikrins ir išspręs problemą.
„Ford F-150“ bendros problemos: santrauka
Parduodamas toks didelis 13-osios kartos „Ford F-150“ sunkvežimių skaičius, mes nustatėme stebėtinai nedaug bendrų problemų, kurios gali būti dalis šio populiariausio sunkvežimio populiarumui. Kaip ir visoms transporto priemonėms, kartais gali kilti problemų, tačiau šiame sąraše pateikiamos dažniausiai pasitaikančios 2015–2020 m. „Ford F-150“ problemos ir jame turėtų būti nagrinėjamos galimos problemos, į kurias reikia atsižvelgti perkant ar turint vieną iš šių populiarių sunkvežimių.
[ad_2]