[ad_1]

„Mercedes-Benz“ tikisi, kad iki 2025 m. Pusė viso pasaulio pardavimų bus teikiama iš elektros kišeninių ir akumuliatorių varomų transporto priemonių, o Vokietijos gamintojas tikisi iki 2030 m. Visiškai pereiti prie BEV.

Pertvarka vyksta tuo metu, kai automobilių pramonė, kaip visuma, sparčiai didina investicijas į transporto priemonių kištukinėmis technologijomis. Keletas gamintojų ir keletas atskirų prekės ženklų jau paskelbė apie planus visiškai atsisakyti vidaus degimo variklių, tačiau „Mercedes“ tampa didžiausia, nustatydama tikslinę šio dešimtmečio pabaigos datą.

Nurodydamas vis didesnę žalą, susijusią su klimato kaita, „Mercedes“ generalinis direktorius Ola Kallenius ketvirtadienio internetinio seminaro metu sakė: „Mes turime keistis ir dar greičiau, nei planavome anksčiau“.

Įgyvendindama „Ambition 2039“ planą, kurį bendrovė pristatė prieš dvejus metus, „Mercedes“ tikėjosi lėtesnio ir kuklesnio perėjimo prie akumuliatoriaus energijos – prognozuojama, kad iki 2025 m. PHEV ir BEV sudarys 25% viso pasaulio kiekio.

Naujo plano pabaigoje automobilių gamintojas įdėjo žvaigždutę. Kallenius sakė, kad tikslą iki 2030 m. Parduoti tik BEV bus ribojamas tuo, ką leidžia „rinkos sąlygos“. Tikimasi, kad ribojantis veiksnys bus gyvybingo apmokestinimo tinklo prieinamumas, o tai gali būti sudėtinga iki šio dešimtmečio pabaigos pasiruošti daugelyje mažesnių besivystančių rinkų.

Net didžiosiose rinkose, tokiose kaip Europa ir Šiaurės Amerika, Švedijoje gimęs vadovas sakė, kad visur esančių greitųjų įkroviklių tinklo sukūrimas bus „pagrindinis veiksnys“, – Kallenius pridūrė, kad „pramonė ir vyriausybė turi dirbti kartu“. Iš tiesų, JAV Bideno administracija reikalauja, kad iki dešimtmečio pabaigos būtų 500 000 įkroviklių.

Naujajai „Mercedes“ programai taip pat reikės glaudaus bendradarbiavimo verslo bendruomenėje. Ji sudarė sąjungas su keliomis pagrindinėmis įkrovimo ir energijos įmonėmis, įskaitant „Shell“, valdančią „Greenlots“ įkrovimo tinklą, ir „ChargePoint“. Pasak „Mercedes“, jie pasiūlys „Mercedes EV“ savininkams galimybę prijungti daugiau nei 120 000 viešųjų ir „pusiau viešų“ įkroviklių vien JAV.

Vienas šių partnerystių pranašumų bus „plug-and-charge“ sistemos, kuri leis EV savininkams tiesiog prisijungti prie įkroviklio prievado ir automatiškai persiųsti atsiskaitymo informaciją, paleidimas.

Automobilių gamintojas taip pat teigė, kad dirbs su įvairiais tiekėjais, kad tiektų anglies dvideginio neutralias žaliavas, tokias kaip ličio ir plieno, taip pat energiją „Mercedes“ gamykloms.

„Iki 2022 m., – sakė gamybos vadovas Jorgas Burzeris, – visos„ Mercedes “valdomos lengvųjų automobilių ir akumuliatorių surinkimo gamyklos pereis prie anglies požiūriu neutralios energijos.“

„Mercedes“ jau pradėjo rinktis elektra varomas elektra varomas transporto priemones, įskaitant naujus AKS, kurie bus pradėti gaminti vėliau šiais metais. Visiškai elektrinis S klasės flagmano atitikmuo taps pirmuoju „Mercedes“ modeliu, važiuojančiu ant visiškai naujos, specialios BEV platformos. Pažvelgus į priekį, pažymėjo Britta Seeger, „Mercedes“ valdybos narė, prižiūrinti rinkodarą ir pardavimus, bus trys skirtingos „architektūros“:

  • EA įprastoms transporto priemonėms;
  • Didelio našumo modelių EA; ir
  • EA lengviesiems komerciniams automobiliams.

Kaip ir konkurentams, tokiems kaip „Tesla“, BMW, „Lucid“ ir kt., Tai bus į riedlentę panašios platformos su baterijomis, varikliais ir kitais pagrindiniais komponentais, sumontuotais žemiau krovinio grindų.

„Mercedes“ įkurs aštuonias naujas akumuliatorių gamyklas, įskaitant keturias Europoje ir vieną Šiaurės Amerikoje, pranešė pareigūnai. Automobilių gamintojas standartizuos savo akumuliatorių sistemą, nors tam tikri elementai gali skirtis, visų pirma kalbant apie chemiją ir aukštį, pažymėjo operacijos vadovas Markusas Schaferis, kad atitiktų konkretų tikslą atskiriems produktams. Tai gali reikšti diapazono, našumo ar įkrovimo laiko kompromisus.

Tačiau išplėstinis asortimentas yra naujos Mercedes strategijos raktas. Ji kuria naujas ličio jonų baterijų versijas ir mato šviesią naujos kartos kietojo kūno elementų ateitį, sakė vyriausiasis technologijų vadovas Sajidas Khanas. Tikslas yra daugiau nei dvigubai padidinti energijos kiekį, kurį gali sukaupti atskiros ląstelės: nuo didžiausios 550 vatvalandžių per litrą dienos iki 1200. Tai leistų ilgesnį diapazoną, mažesnes pakuotes ir galbūt mažesnes išlaidas. Kitas tikslas – priartinti įkrovimo laiką vis tiek, kiek šiuo metu reikia užpildyti degalų baką.

Automobilių gamintojas tikisi parodyti, kur jis tikisi, kai pristatys „EQXX“ koncepcinę transporto priemonę kada nors 2022 m. Pasak operacijos vadovo Markuso Schaferio, „EQXX“ naudodamas „įprasto dydžio baterijas“, naudodamas „įprasto dydžio baterijas“, nuvažiuos 1000 mylių, nes patobulinta jo elektrinė architektūra, aerodinamika ir kitur.

„Efektyvumas yra nauja valiuta”, – sakė Schaferis.

Visi „Mercedes“ prekės ženklai bus elektra varomi, įskaitant išskirtinį „Maybach“, taip pat „AMG Performance Arm“. „Mercedes“ ketvirtadienį taip pat paskelbė įsigyjanti pradedančią Didžiosios Britanijos YASA kompaniją, kuri sukūrė naują didelės galios „ašinio srauto“ variklių formą, kuri bus naudojama AMG BEV.

Ketvirtadienio „Mercedes“ pristatytus planus įgyvendinti nebus lengva, be to, jų kaina nebus ženkli. Nors EV baterijų ir variklių kaina mažėja, vyriausiasis finansų direktorius Haraldas Wilhelmas pripažino, kad jis išliks didesnis nei panašios vidaus degimo sistemos kaina ir ateityje.

Jo teigimu, „Mercedes“ „radikaliai sumažins“ pastovias išlaidas ir tiek CAPEX, tiek mokslinių tyrimų ir plėtros išlaidas, visų pirma tradicinėms dujų ir dyzelino technologijoms. Visų šių tikslų tikslas – iki 2025 m. Sumažinti 20 proc., Palyginti su 2019 m. Išlaidų lygiu.

„Mes orientuojamės į pelningą augimą“, – padarė išvadą generalinis direktorius Kallenius, net radikaliai pertvarkydamas „Mercedes“ parduodamus produktus ir verslo būdus.

[ad_2]