[ad_1]

Ryanas Tuerckas yra „Formula Drift PRO“ serijos lenktynininkas, kurį mes įtraukėme į mūsų 5 „drift vloggers“ sąrašą. Be jo įgūdžių dreifuojančiame automobilyje, Tuercko konstrukcijos dažnai kalba apie internetą. Pirmą kartą jis visur šokiravo drifto gerbėjus savo „Ferrari 458 V8“ varomu GT86, „GT4586“. Šį kartą jis vėl grįžo su nauju internetą laužančiu kūriniu, kuris tikrai suktų galvą. „Judd V10“ varomas „A90 Toyota GR Supra“. „Formulė „Supra atgyja!

„Tuerck GT4586 Build“

Ryan tuerck gt4586

Tai ne pirmas kartas, kai „Tuerck“ pastatė tai, kas buvo pagrindinis automobilių svetainių puslapis. Dar 2016 m. Jis subūrė visus savo partnerius ir sukūrė vienkartinį pastatą. Tuerckui, kaip „Toyota“ remiamam vairuotojui, pasisekė, kad „Toyota“ gamina GT86 – puikią važiuoklę, kad jis galėtų žaisti „Legos“ su variklio skyriumi.

Taigi Tuerckas turėjo vietą, kur sėdės variklis, tačiau jis turėjo išsiaiškinti, kokį variklį ten tilpti. Jis pasirinko „Ferrari 458 V8“ variklį. Variklis yra „Ferrari-Maserati V8“ variklių šeimos, oficialiai koduojamas F136. „Ferrari 458“ plokščio lėktuvo švaistiklio variklis turėtų būti su vidutiniu varikliu, todėl pritaikius tą variklį priekinio variklio automobiliui prireikė unikalios inžinerijos. Siekdamas pakartotinai panaudoti įsiurbimo kolektorių, „Tuerck“ variklį įstatė į oro dėžę, kurioje paprastai būtų valytuvai ir brūkšnys.

Automobilių fotografas Larry Chenas neseniai pasivijo Tuercką, norėdamas atidžiau pažvelgti ir gauti naujausią informaciją apie dabartinę „GT4586“ būseną.

Nors „GT4586“ tikrai buvo akį traukiantis statinys, Tuerckas teigė, kad jo svajonė būtų pritaikyti aukšto greičio variklį iš „Formulės 1“ automobilio į važiuoklę. „Ferrari 458 V8“ buvo arti žymės, tačiau jis vis tiek norėjo smūgiuoti į ženklą.

Tikroji svajonė prasideda: „Formula Supra“

Pastatę automobilį su „Ferrari V8“ apsikeitimo sandėliu, nėra tikrai daug konstrukcijų, kurios galėtų tai pagerinti, tačiau Tuerckas vis tiek norėjo, kad jo „Formulės 1“ variklio svajonė išsipildytų.

Kaip „Toyota“ vairuotojas, Tuerckui įmonė padovanojo 2020 m. „Toyota Supra“ (A90). Jis pradėjo mėtyti detales kaip dalį serijos. Viso proceso metu frazė „Formula Supra“ vis atsirado, o gerbėjai stebėjosi, kodėl minima „Formulė“. Iš pradžių automobilis buvo pastatytas kaip gatvinis automobilis, tačiau viskas pasikeitė, kai Tuerckas savo socialinės žiniasklaidos kanaluose pradėjo erzinti V10 variklį.

Tuerckas erzino ir erzino V10, kol jis oficialiai paskelbė, kad tai bus kitas „A90 Supra“ atnaujinimas. Judd pagamintas variklis oficialiai yra „Judd GV4 V10“, galintis 750 AG, o rėkiantis 11 000 aps./min.

Nors Tuerckas kūrinį vadina „Formula Supra“, variklis iš tikrųjų nėra pagamintas iš „Formulės 1“ automobilio. „Judd GV4 V10“ oficialiai buvo naudojamas tik kai kuriose sportinių automobilių lenktynių formose. Bet jei BMW gali reikalauti, kad „5.0L S85 V10“ iš „BMW E60 M5“ būtų gautas iš „Formulės 1“, manau, kad Tuerckas gauna leidimą.

V10 „Supra“: Vykdomas darbas

ryan tuerck v10 supra

V10 varoma „Supra“ dar toli gražu nėra padaryta. Gamybos srityje Tuerckas kreipėsi pagalbos į savo draugą Dominicą Biro iš „Dominuojančios inžinerijos“. Kartu su Biro Tuerckas taip pat gavo savo komandos savininko Stephano Papadakio iš „Papadakis Racing“ pagalbos 3D nuskaityti variklį. Galų gale jūs negalite tiksliai rasti kas nors, kuris parduoda „Formulės 1“ išvesto V10 laikiklius, kad įdėtų jūsų naują „Supra“.

Nuo šio momento „Supra“ buvo nuimta iki apnuogintos važiuoklės ir buvo sukonstruota taip, kad jame būtų ritininis narvas ir pagaminti pagal užsakymą pagaminti padargai. Tuercko svajonių automobilis pradeda formuotis su „WiseFab“ pakabos komplektu, „Radium“ kuro elementu ir, ko gero, svarbiausia variklio skyriuje gyvenančiu „Judd V10“. V10 yra sujungtas su nuosekliąja 6 laipsnių pavara „Holinger RD6“.

„Formulės Supra“ ateitis

Tuerckas yra minėjęs, kad nors „GT4586“ buvo „demo drift“ automobilis, kuris dažnai buvo matomas „Formula Drift“ trasos varžybose, „V10 Supra“ gali laukti kitokio gyvenimo.

Nors Tuerckas bandys vairuoti automobilį, kai tik galės, „Judd V10“ nėra skirtas tam, kad išlaikytų daug variklio mylių. Greičiausiai jis vairuodamas „Formula Supra“ bus labiau pasirinktas nei su „GT4586“. Jis paminėjo, kad tai gali būti ir užkopimo į kalną pareiga. Nesvarbu, kur jis baigia vairuoti šį unikalų pastatą, mes džiaugiamės matydami, kaip veikia šis „Judd V10“ varomas „A90 Toyota Supra“.

[ad_2]