[ad_1]

„Rolls-Royce“ kėbulų gamyba

1972 m. „Rolls-Royce Phantom VI“

Kai Charlesas Rollsas ir Henry Royce’as pirmą kartą susitiko 1904 m., Automobilis tebuvo vos keli žingsniai nuo arklio ir vežimo. „Rolls“ pagamino tik važiuoklę ir variklį, nusiųsdamas automobilį kėbulų statytojui – įmonei, kuri, tikėtina, vis dar statė tikrus arklių vežimus, pastatyti ir pritvirtinti kėbulą. Tai leido pirkėjui pritaikyti beveik begalę, ir nors „Rolls-Royce“ šiandien yra vienas iš nedaugelio automobilių gamintojų, kurie jūsų automobilį pastatys iš bet kokios medžiagos ir dažys spalvą, jei ne jūsų pasirinkta, to tikro užsakyto automobilio rasti beveik neįmanoma. Iki šiol, nes „Rolls-Royce“ autobusų statyba grįžo.

„Gebėjimas pritaikyti beveik kiekvieną savo automobilio aspektą yra viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl mūsų globėjai kreipiasi į mus. Bet mes žinome, kad kai kurie nori dar toliau “, – sakė„ Rolls-Royce Motor Cars “generalinis direktorius Torstenas Mülleris-Ötvösas. Atkurdamas prekės ženklo kėbulų gamybos skyrių, generalinis direktorius sakė, kad „mes galime pasiūlyti savo klientams galimybę sukurti automobilį, kuriame kiekvienas elementas būtų pagamintas rankomis, atsižvelgiant į jų tikslius individualius reikalavimus, kaip ir tinka mūsų, kaip tikro, statusui. prabangus namas “.

Koučingo istorija

1934 m. „Continental Drophead Coupe“ „Rolls-Royce Phantom II“
1934 m. „Rolls-Royce Phantom II Continental Drophead Coupe“ (nuotrauka: André Blaze)

Kėbulų gamybos automobiliai dingo iš masinės rinkos 1920-aisiais, nes dėl surinkimo linijos gamybos padidėjo standartizacija, metalas pakeitė medieną rėmuose, o varomo automobilio reikalavimai kėbului pasirodė kur kas griežtesni nei arklys. Autobusų statybos praktika tęsėsi iki 1930-ųjų prabangių transporto priemonių, o „Rolls-Royce“ išsilaikė iki 1965-ųjų, kai atėjo vienetinis „Silver Shadow“, išskyrus keletą specialių pasiūlymų.

Šiuolaikinis „Rolls-Royce“ kėbulų gamyba

Dabar planas? Dėl to, kad „Rolls-Royce“ kuria savo transporto priemones, prasidėjo nuo naujausios „Rolls-Royce Phantom“ kartos, gamintojas vėl gali pasiūlyti automobilius, pagamintus iš autobusų.

„Phantom“ yra pastatytas ant aliuminio erdvinio rėmo važiuoklės, kuri, pasak „Rolls“, buvo sukurta nuo pat pradžių, kad būtų galima keisti dydį ir skirtingus „Rolls-Royce“ modelius. Bendrovė teigia, kad naujajame rėme yra keturi fiksuoti taškai kiekviename transporto priemonės kampe, o iš ten dizaineriai ir inžinieriai gali pakeisti atstumus tarp taškų. Judant pertvaroms, grindims, slenksčiams, viskas gali susitraukti ar išaugti, todėl jie ant tos pačios platformos pastatė visureigį „Cullinan“ ir naująjį „Ghost“.

„Rolls-Royce“ treneris pastatė „Torpedo“
„Rolls-Royce Sweptail“ yra autobusų sukurtas šedevras.

Kadangi tai yra arčiau tradicinės riedančios važiuoklės, kuri kažkada buvo „Rolls“ transporto priemonių pagrindas, automobilių gamintojas sako, kad ji „įgijo laisvę“ sukurti beveik bet kokią kliento įsivaizduojamą formą. Idėjas riboja tik kai kurie esminiai projektavimo ir inžinerijos reikalavimai, o greičiausiai ir motorinių transporto priemonių įstatymai, kad ir kur pirkėjas gyventų. Kita vertus, turint tokio lygio pirkėjų, vienodai galimas ir užsakytas automobilių meno kūrinys, kuris niekada nematys atviro kelio.

„Rolls-Royce“ naująją platformą vadina „prabangos architektūra“, kuri yra tik dar vienas pavyzdys istoriškai gėlių prozos, kilusios iš prekės ženklo tekstų kūrėjų, tačiau čia atrodo tinkama. Bendrovė teigia, kad nauji jos pasiūlymai viršija užsakymą ir leidžia jiems visiškai užsakyti automobilį.

„Coachbuilt Revolution“

Tai auganti rinka, kuri, atrodo, pastaraisiais dešimtmečiais atgijo. „Aston Martin“ dar kartą bendradarbiavo su Italijos įmone „Zagato“, kad pagamintų nuostabių mažos apimties modelių seriją, „Ferrari“ turi savo specialiuosius projektus, be to, yra tokių privatininkų kaip „Scuderia Glickenhaus“ ir „Neils van Roij“ dizainas, kurie kuria vienkartines transporto priemones pagal nuostabius įpročius kėbulas jų savininkams.

Nors „Rolls-Royce“ pasinaudojo proga pademonstruoti kelis ankstesnius savo kėbulų modelius, į kurį sutelkėme dėmesį – „Sweptail“, kuris buvo užsakytas 2013 m. Ir buvo atskleistas 2017 m. Šis modelis, kurį „Rolls“ vadina savo pirmuoju visiškai moderniu kėbulu era yra nuostabus dizainas, kurio stiklinis stogas siaurėja beveik iki ašaros formos taško transporto priemonės gale. Mes nesame tikri, ką „Rolls“ planuoja kurti savo naujiems modeliams, tačiau tikrai galime pamatyti, kaip daugybė pasiturinčių prekės ženklo klientų patikrino, ar kažkas atrodo taip gražiai.

Jei „standartas“ „Rolls-Royce“ tiesiog nėra pakankamai unikalus jums, o jūs turite labai rimtą bankrotą, dabar galite užsakyti vienkartinį, autobusų pastatytą automobilį. Nekantriai laukiame, kokie kūriniai pateks į mūsų kelius.

[ad_2]