[ad_1]
1963 m. „Split Window Corvette“ visada troško Dave’as Semelas, tačiau jis tikrai nebuvo suinteresuotas, kai jo radare pirmą kartą pasirodė projekto automobilis. Pažvelgęs į šiurkščią „Corvette“, jis nusekė paskui jį namo ir jis pradėjo 8 metų kelionę, norėdamas sukurti vienetinį „resto-mod Corvette“. Manome, kad jo kūryba yra kažkas ypatingo, tačiau leisime šio automobilio istorijai ir vaizdams kalbėti patys už save.
„Semel“ modelis „63 Split Window “yra vadinamas„ Alter Ego “. Jame yra pritaikyta važiuoklė, C6 pakaba, Z06 stabdžiai ir didelis arklio galios kompresorinis LS9 variklis po variklio dangčiu. Pasirinkti dažai, nestandartinis interjeras ir pritaikytas medžio pirštinių dėžės apvadas daro visa tai pop.
1963 m. „Corvette“
1963 m. „Split Window Corvette“ startavo antrosios „Corvette“, Amerikos sportinio automobilio, karta. Buvo pagaminta beveik 11 000 „split window“ kupė, o per pirmuosius modelio metus parduota beveik tiek pat kabrioletų. Automobiliai buvo su 327 CI V8 varikliais, kurių galia svyravo nuo 250 iki 360 AG.
Keturračiai priekiniai žibintai buvo įtraukiami, kad būtų švaresnė, kai jie nenaudojami. Nors antrosios kartos „Corvettes“ buvo gaminamos iki 1967 m., Padalinto lango dizainas tęsėsi tik pirmuosius metus. Daugelis suabejojo matomumu pro galinį langą, o kabrioletas buvo labiau pageidaujamas antrosios kartos modelio pirkėjų skaičius vėlesniais metais.
Prasideda restauravimas
Semelas, 51 metų „Pfizer“ medicinos direktorius, jau buvo atstatęs 1958 m. „Corvette“, kai draugas paminėjo, kad žino apie 1963 m. Išsiliejusį langą. Jis patikrino „Corvette“ ir parvežė jį namo 2011 m. Pabaigoje.
Ankstesnis savininkas buvo pradėjęs restauraciją, tačiau prarado susidomėjimą. Automobilis buvo grubus, o apvalkalas buvo nuplėštas iki pliko stiklo pluošto. Dingo durų plokštės ir kilimas. Semelas veikė ir veikė važiuodamas aplink savo apylinkes, bandydamas nustatyti kelią, kuriuo restauruojant automobilį.
Semel žinojo, kad gali eiti visiškai klasikiniu restauravimo keliu, tačiau jam reikės rasti teisingą datos kodą ir įrangą. Automobilis jau nebuvo tinkamo skaičiaus automobilis, o Semel suprato, kad reikės daug laiko surasti detales, kol jis netgi galės pradėti tokio tipo restauravimą.
Arba jis galėtų pereiti „resto-mod“ kelią ir įtraukti šiuolaikines technologijas, tačiau išlaikyti klasikinę 1963 m. „Split Window Corvette“ išvaizdą ir stilių. Šis maršrutas leistų automobiliui šiuolaikiškai važiuoti ir vis tiek sužadintų klasikinį ankstyvosios „Corvette“ vaizdą. Po kelis mėnesius trukusio žvalgymo alternatyvų jis 2012 m. Nusprendė pasekti savo širdimi ir iš didžiojo klasikinio „Americana“ stiklo pluošto gabalo sukurti resto modą.
Važiuoklės pasirinkimas
Pirmasis sprendimas buvo tai, kurią važiuoklę naudoti po jo automobiliu. Originali važiuoklė jau seniai pakeista turimomis šiuolaikinėmis technologijomis, kad važiavimas būtų sklandesnis ir labiau valdomas. Kadangi „Semel“ planavo naudoti LS9 variklį, daugelis teigė, kad variklis sėdės per aukštai ir jis negalės naudoti originalaus gaubto su jokia važiuokle. Tai nebuvo „Semel“ pasirinkimas ir jis samprotavo, kad pakankamai iš anksto apgalvojus, galima rasti sprendimą.
Jis rado važiuoklės gamintoją, „SRIII“ automobilių sportas, kuri turėjo gerą reputaciją, ir jis net asmeniškai leidosi susitikti su Mike’u Stockdale’u ir patikrinti, ar Ilinojaus parduotuvė galėtų ką nors sukurti jo poreikiams. Jis užsisakė važiuoklę ir parsigabeno ją į savo namus, ir prasidėjo linksmybės. Jis norėjo „C6 Corvette“ pakabos dalių, tiek priekinės, tiek galinės, ir naudojo „Corvette Z06“ stabdžių komplektą.
Didelė kompresoriška LS galia
„Semel“ visada žinojo, kad šiai konstrukcijai nori galingo LS9 variklio. Kompresorinis variklis buvo naudojamas „ZR1 Corvettes“ 2009–2013 m., Jo galia buvo 638 AG ir jis vis dar yra GM variklių dėžės.
Tačiau atlikdamas „Semel“ tyrimus jis rado variklių gamintoją Shauną Carterį SMC našumas Mičigane ir privertė juos pastatyti savo LS9 versiją, kuri ant variklio stovo įvertinta 700 arklių. Sumontavęs ir praėjęs pro šoninius vamzdžius, „Corvette“ dinamo greitis siekė daugiau nei 560 AG ir 600 svarų. sukimo momento.
Pasirinktiniai kūriniai niekada neplanuokite
Nustatęs variklį ir važiuoklę, jis surado netoliese esantį statybininką, kuris perėmė 1963 m. „Split Window Corvette“. Parduotuvė išlygino kūną ir 5 metus dirbo prie automobilio. Automobilis buvo nudažytas „Wild Cherry“ atspalviu, tačiau „Semel“ nebuvo patenkintas tuo, kaip dažai atrodė, kai nebuvo tiesioginių saulės spindulių. Jis taip pat pradėjo pastebėti kitus darbo trūkumus. Statybininkas tvirtino, kad jam trūksta kambario parduotuvėje, ir parsivežė jį į „Semel“ namus tik kelioms savaitėms.
Per tą laiką Semel turėjo daugiau laiko atidžiai pažvelgti į tai, kas padaryta „Corvette“, ir tapo vis labiau nepatenkinta. Kai statybininkas negrąžino skambučių, tai buvo galutinis ženklas, kad reikia rasti naują statybininką.
Interjeras ir atgal prie kūno tvirtinimo
Kaip likimas liko, jo interjero vaikinas Chrisas McClintockas iš Bux muitinė, turėjo angą, o Semelis žinojo, kad jei jis neišnaudos laiko tarpo, gali praeiti keleri metai, kol jis galės susitarti dėl interjero įrengimo. Kol automobilis buvo minkštas, buvo rekomenduota kita restauravimo parduotuvė, o „Semel“ nusprendė pradėti nuo pradžių Karlailo papročiai ir klasika Pensilvanijoje su Vinny Scalavino.
Nauja parduotuvė pradėjo statyti dar 2017 m. Gruodžio mėn. Ir turėjo beveik visus darbus nuimti nuo automobilio ir pradėti iš naujo. Semel atsitiko parduotuvėje pamatęs kitą automobilį, kuris buvo nudažytas mėlyna spalva, ir jis įsimylėjo šią spalvą. Tai padėjo, kad mėlyna spalva nesuderintų su jo nauju interjeru. Semel taip pat žinojo, kad vėliau bus lengviau suderinti akcijų gamyklos spalvą nei su kažkuo pritaikytu vienkartiniu atspalviu, todėl jis pasirinko „Hyper Blue Metallic“, kuris buvo iš 2016 m. „Chevrolet Camaro“.
Galutiniai palietimai
Jis taip pat matė, kad daugelis antrosios kartos „Corvette“ modelių laikė atsargų prietaisų skydelį ir pirštinių dėžę. Tai buvo šiek tiek švelnus „Semel“ žvilgsnis, todėl jis taip ir padarė Pagrindinės gatvės individualus apdaila amatų burlinės medienos akcentai, padėsiantys nustatyti automobilio saloną.
Automobilis sėdi ant „Accelerator Schott“ ratų su bronzine apdaila, sujungta su „Diamond Back Blueline“ padangomis. „Corvette“ buvo galutinai baigta gaminti 2021 m. Gegužę, praėjus daugiau nei 8 metams po to, kai „Semel“ pradėjo projektą.
„63 Corvette Alter Ego Build“ lapas:
- Važiuoklė – speciali apvali vamzdžių važiuoklė iš SRIII
- Pakaba – C6 komponentas priekyje ir gale
- „Coilovers“ – „Viking Performance“
- Vairas – atstatytas C4 bagažinė ir krumpliaratis
- Diferencialas – Currie Fab9
- Transmisija – 5 laipsnių mechaninė „Hurst TKO 600“
- „Shifter“ – „Custom Hurst Sidewinder II“
- Variklis – LS9 su „Edelbrock E Force“ kompresoriumi
- Stabdžiai – C6 Z06
- Ratai – „Schott Wheels“ bronzinis akseleratorius
- Padangos – „Bluelines“ iš „Diamond Back Tires“
- Dažai – „Hyper Blue Metallic“ nuo 2016 m. „Chevrolet Camaro“
Keisti Ego
Taigi, kaip 1963 m. „Split Window Corvette“ buvo pasirinktas pavadinimas „Alter Ego“? Alternatyvus ego siūlo alternatyvų save, kuris skiriasi nuo įprastos žmogaus asmenybės. Arba šiuo atveju automobilio asmenybė pasikeitė iš originalios 1963 m. Dvasios į modernų sportinį automobilį. Semel paaiškino, kad „alter ego idėja kyla iš to, kad tai yra senojo 63„ Split Window “mišinys su klasikinėmis linijomis ir funkcijomis, kurios buvo laikomos anuomet, tačiau dabar po apačia visi nauji„ Corvette “kūriniai su pritaikytu rėmeliu , ritės užuolaidos, C6 korvetės priekinė ir galinė pakaba, LS9 variklis ir „Tremec 5“ greičio rankinė. “
Keisti Ego ateitį
Ratai turi bronzinį atspalvį, o „Semel“ planuoja, kad „Corvette“ oro grotelės ir šoniniai vamzdžiai taip pat imituotų tą atspalvį. Taigi spėju, kaip ir beveik visi individualūs automobiliai, ši konstrukcija dar tikrai nebaigta.
Nuo tada, kai tai buvo padaryta, Semel mėgaujasi savo kūrybos vairavimu keliuose kruizuose. Čia rasite jį kartu su jo „Alter Ego ’63“ padalintu langu Carlisle GM piliečiai birželį Pensilvanijoje, kur jie turės specialų ekraną GM varikliais pakeistoms transporto priemonėms.
„Semel“ patarimai kitiems statybininkams
Po 8 metų pastatymo „Semel“ siūlo du patarimus būsimoms restauracijoms. Pirmiausia jis rekomenduoja „žinoti, ką iš tikrųjų norite padaryti su automobiliu ir kaip jis atrodys“. Akivaizdu, kad jis labai stengėsi išsiaiškinti, kaip pasiekti tai, ko daugelis sako, neįmanoma. Antra, jis pataria „ištirti parduotuves ir žmones, kurie dirbs prie automobilio“. Tai neabejotinai suteiktų galvą apie galimas problemas ar poreikį ieškoti kai kurių automobilio restauravimo dalių kitur.
Semelas nekantrauja įveikti keletą mylių savo 1963 m. „Split Window Corvette Alter Ego“ pastatymui ir tikrai mėgautis jo kūryba. Iš šio „Split Window“ nuotraukų 8 metų laukimas buvo vertas!
(Kai kurios nuotraukos buvo suteiktos Cindy Strupp adresu Apreiškimo fotografija.)
[ad_2]