[ad_1]

Kai 2015 m. „Genesis“ atsiskyrė nuo „Hyundai“, šis žingsnis nenuostabu. Šio prekės ženklo pavadinimas jau buvo išpuršktas kai kurioms stebėtinai vertingoms aukščiausios kokybės transporto priemonėms, kurios buvo parduodamos šokiruojančiomis priimtinomis kainomis, tad kodėl gi nepažymėjus jo paties prekės ženklo? Šiandien „Genesis“ vis dar gamina tą formą atitinkančias transporto priemones ir jos visureigį 2021 m. Genesis GV80, perkelia tą etosą į visiškai naują lygį.

2021 m. „Genesis GV80“ apžvalga

„GV80“ yra pirmosios „Genesis“ pastangos prabangioje visureigių erdvėje. Jis žengė į priekį su įspūdingomis standartinėmis savybėmis, dviem tvirtais jėgos agregatų pasirinkimais ir areštuojančiu stiliumi, kuris tiesiogine prasme sustabdo žmones.

Neseniai praleidau savaitę su 2021 m. „Genesis GV80 3.5T AWD Prestige“, kurios kaina yra 72 995 USD (įskaitant 1045 USD paskirties mokestį) ir labai nenoriai grąžinau raktus. Mano savaitė su „2021 Genesis GV80“ taip pat buvo pirmas kartas, kai transporto priemonė mano važiuojamojoje dalyje privertė žmones sustoti ir fotografuoti.

Prabangus visureigis, prikaustantis medžiagos ir jausmo

2021 m. „Genesis GV80 3.5T AWD Prestige“

„Genesis“ pavyko atkartoti ne tik klasikinių Europos prabangos prekių ženklų kokybę ir grožį, bet ir tų specialių transporto priemonių pojūtį. „Genesis“ jau pasiūlė transporto priemonių, kurios išpūtė skylę įsivaizdavime, kad įžengę prabangūs automobilių gamintojai negali pagaminti patrauklios transporto priemonės, tačiau „GV80“ iškelia šią idėją. Taip, aš suprantu, kad „Hyundai“ dukterinės įmonės vadinimas „upstart“ nėra gana tikslus, bet čia tinka.

Taigi, apie ką aš? Palyginkime GV80 su „Mercedes-Benz“ GLE klasės visureigiu. Abi yra standartinės įrangos pakuotės su 4 cilindrų turbokompresoriais, tačiau „Genesis“ GLE galią paverčia 45 poniais, nuo 300 AG iki 255 AG.

Nors abu visureigiai turi panašią standartinę įrangą, 2021 m. „Genesis GV80“ gauna visą pažangių saugos funkcijų rinkinį, pvz., Aklosios zonos stebėjimą, kuris sulaikomas kaip papildoma „Benz“ galimybė.

Čia esmė ne ta, kad „Genesis“ gėdina vokiečius savo naujomis transporto priemonėmis. Esmė ta, kad vos per kelerius metus „Genesis“ sugebėjo sukurti transporto priemonių asortimentą, kuris ne tik konkuruotų su europiečiais, bet ir būtų vertinamas kaip lygus tiek kokybe, tiek pageidautinumu.

Pavaros agregato parinktys, neturinčios nieko

2021 m. „Genesis GV80 3.5T AWD Prestige“

2021 m. „Genesis GV80“ yra standartinis su turbokompresoriumi, 2,5 l 4 cilindrų varikliu, kurio galia siekia 300 AG ir 311 lb.-ft. sukimo momento. Pagal numatytuosius nustatymus jis yra suporuotas su 8 laipsnių automatine ir galinių varančiųjų ratų pavara, tačiau galima pasirinkti ir visų varančiųjų ratų pavarą.

Mano bandomajame automobilyje buvo montuojamas dviejų turbokompresorių turintis 3,5 l V6, kurio galia yra 375 AG ir 391 lb.-ft. sukimo momento. Jis buvo su ta pačia 8 laipsnių automatine pavarų dėže, tačiau buvo prieinama tik su visais varančiaisiais ratais.

Šių metų pradžioje trumpai išbandžiau 4 cilindrų „GV80“ ir galiu pasakyti, kad jis jokiu būdu nesijautė nepakankamas. Tai sakant, nėra ilgas teiginys, kad „V6“ įrengta „Genesis“ jaučiasi geriau važiuodama visais būdais, kurie iš tikrųjų yra svarbūs. Yra daugiau nei pakankamai sukimo momento ir galios, kad padorus GV80 jaustųsi švelniai. Nepaisant to, visureigis yra daug patogesnis namuose, nei jis lekia užpakalinėje dalyje.

„GV80“ važiavimas ir derinimas užkerta kelią trūkčiojimams ir nepageidaujamiems judesiams įsibėgėjus ir stabdant, todėl patirtis prie vairo nėra tokia, kaip ir važiuojant greita valtimi. Transporto priemonė švelniai spaudžia keleivius į paminkštintas sėdynes esant dideliam droseliui, o stabdymas jaučiamas lygiai taip pat sklandžiai.

Jei yra stebuklingo kilimo važiavimo minusų, tai gali būti šiokia tokia patirtis už „GV80“ vairo taip pat izoliuotas. Nutildytas vairavimo, stabdymo ir droselio jausmas kartais sukuria vėlavimo jausmą, kuris, suprantu, tarnauja tam, kad patirtis būtų prabangi, tačiau tam reikia šiek tiek laiko priprasti.

Atsineškite prabangų interjerą

2021 m. „Genesis GV80 3.5T AWD Prestige“

2021 m. „Genesis GV80“ yra popieriaus funkcijų ir parinkčių sąrašas, panašus į bet kurią kitą prabangią transporto priemonę. Mano bandomajame automobilyje „3.5T AWD Prestige“ buvo odiniai „Nappa“ apmušalai, 16 krypčių vairuotojo sėdynė, priekinės eilės kaušų šildymas ir ventiliacija, šildomos antros eilės sėdynės ir dar daugiau.

Tačiau tai, kaip „Genesis“ įgyvendino šias funkcijas, yra ypatingas. Šiame apdailos lygyje „GV80“ „Nappa“ odos danga padengtos sėdynės pasižymi sudėtingu perforacijos ir dygsnio modeliu, dėl kurio salonas pasirodo su faktūromis ir formomis. Jie taip pat lengvai užpakalinėje pusėje, kaip ir ant akių, nes minkšta oda ir gilus paminkštinimas suteikia didingą įspūdį iš bet kurios namo sėdynės.

„Premium Tech“ visose tinkamose vietose

2021 m. „Genesis GV80 3.5T AWD Prestige“

Aukščiausiu apdailos lygiu „GV80“ standartinių techninių funkcijų sąrašas atitinka aukščiausios klasės visureigio lūkesčius. Mano testeris buvo su 14,5 colių jutikliniu ekranu, „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, belaidžio išmaniojo telefono įkrovimu, „Bluetooth“, „Lexicon 21“ garsiakalbių garso sistema ir kt.

Iš pirmo žvilgsnio ypač platus jutiklinis ekranas brūkšnyje atrodė šiek tiek ne vietoje, tačiau laikui bėgant forma ir vieta ėmė labiau prasmės. Jutiklinio ekrano matmenys palengvina žiūrėjimą ir naudojimą iš bet kurios priekinės sėdynės, o intuityvūs meniu palengvina naudojimąsi transporto priemonei judant.

Prie vairo pritvirtinti valdikliai yra standartiniai, tačiau juos naudosite retai, nes dėl putojančio GV80 rato formos sunku daryti ką nors kita, išskyrus vairavimą. Viduryje vairo esančiame dideliame lauželyje yra ragas ir oro pagalvė, tačiau jis taip pat per platus, net vairuotojams, turintiems dideles rankas, gali patogiai pasilikti nykštį, kad pakeistų nustatymus ar garso garsumą.

Mano „top-trim“ testeris taip pat buvo su unikaliu skaitmeninio matuoklio grupe, turinčia trimatį efektą. Visa tai imituojama ekrane, tačiau iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad matuokliai yra gilesni už patį ekraną.

Visi saugos varpai ir švilpukai

2021 m. „Genesis GV80 3.5T AWD Prestige“

Saugumo srityje 2021 m. „Genesis GV80“ pelnė 2021 m. „Top Safety Pick +“ apdovanojimą Kelių saugumo draudimo institutas, kuris apima gerus visų avarijų kategorijų įvertinimus, taip pat geresnius įvertinimus tiek nuo transporto priemonės iki transporto priemonės, tiek nuo transporto priemonės iki pėsčio avarijų prevencijos.

Standartines vairuotojo pagalbines priemones sudaro susidūrimo išvengimas į priekį su pėsčiųjų aptikimu, eismo juostos keitimo pagalba, vairuotojo dėmesio įspėjimo sistema ir saugi išvažiavimo pagalbos sistema, kuri įspėja apie artėjantį eismą išvažiuojant iš transporto priemonės ir užrakina galines duris, kad vaikas negalėtų išeiti. priešais kitą transporto priemonę.

Be šių savybių, mano bandomajame automobilyje buvo įspėjimai apie dėmesį į priekį, įspėjimai už galinių keleivių ir aklosios zonos kamerų sistema.

2021 m. „Genesis GV80“: nugalėtojas prabangiame fronte

Pirmąsias šios apžvalgos pastraipas praleidau bandydamas įtikinti, kad 2021 m. „Genesis GV80“ yra toks pat geras, kaip ir pagrindiniai prabangos modeliai, su kuriais konkuruoja. Bet ar jis laikosi savo?

Jei asmeniškai dar neaišku, aš manau, kad tai daugeliu atžvilgių geresnė transporto priemonė nei jos kolegos Europoje. Jo išskirtinis dėmesys patogumui ir prabangumui, o ne sportiškumui ir valdomumui, atsiperka didingu pasivažinėjimu ir salonu.

Jis turėtų būti jūsų trumpiausiame sąraše, jei ieškote aukščiausios klasės visureigio, kuris pažymi visas langelius dėl funkcijų ir patogumo. Nepamirškime, kad jai taip pat suteikiama ta pati 5 metų / 60 000 mylių pagrindinė garantija ir 10 metų / 100 000 mylių jėgos pavaros garantija. Pažiūrėkime, kaip europiečiai tai prilygsta.

[ad_2]