[ad_1]
2022 m. „Hyundai Ioniq 5“ atrodo tiksliai taip, kaip mes manėme, kad tai būtų nuo ankstyvo pateikimo. Jis itin ryškus ir turi daugybę taškų / skaitmeninės išvaizdos akcentų. Šokiruojantis yra tai, kad nors jo išoriniai matmenys yra vidutinio dydžio CUV, jo ratų bazė yra ilgiausia, kokią tik sukurta „Hyundai“ (118,1 colio ratų bazė). Tai beveik 3 coliais ilgesnė nei 3 eilių visureigis „Palisade“. Tai reiškia didžiulį „Hyundai“ pirmosios specialios akumuliatorių-elektrinių transporto priemonių platformos interjerą ir visišką optimizavimą.
Apie 2022 m. „Ioniq 5“ nedaug kas pasikeitė ar paaiškėjo, nei mes pirmą kartą pranešėme ČIA, tačiau žemiau pateikiami nauji dalykai, kuriuos sužinojome šiandien, ir keletas šios įspūdingos naujos transporto priemonės vaizdų.
2022 m. „Hyundai Ioniq 5“
2022 m. „Ioniq 5“ taip pat turi didžiausius „Hyundai“ kada nors siūlomus ratus. 20 colių areo-optimizuoti ratai „atkartoja„ Parametric Pixel “dizaino temą“, randami visoje transporto priemonėje. Jie tuo pačiu metu atrodo tiek OEM, tiek antrinėje rinkoje, taip pat klasikiniai ir futuristiniai. Nors jie nėra skirti visiems, manome, kad ateityje jie bus prisiminti ir jais žavėtis.
Vienas iš šauniausių naujų dalykų, kurį pastebėjome „Ioniq“, yra naujas senos klasikos, kolonos perjungiklio, pasirinkimas. „Ioniq 5“ turi kolonėlėje pritvirtintą pavaros parinkiklį. Iš vairo kolonėlės išeinančio koto gale yra nedidelis ratukas, kuris naudojamas važiavimo režimui pasirinkti, ty važiuoti, stovėti ir atbulai. Tai yra nukrypimas nuo centrinėje konsolėje esančių mygtukų, kuriuos naudoja dabartinė „Ioniq Electric“, ir mes manome, kad atnaujinti.
Šiek tiek nusivylė tai, kad naujasis „Ioniq 5“ gali vilkti tik iki 1500 svarų. Nors tai yra maža priekaba ir motociklas ar kai kurie sodo reikmenys, tai nėra gerai daugeliui kitų.
Kaip ir tikėtasi, 2022 m. „Ioniq 5“ bus retas minimalus interjeras, tačiau supakuotas su technologijomis. Svarbiausi dalykai yra išplėstosios realybės HUD, „Bose“ garso sistema, aplinkos apšvietimo sistema, dinaminė balso komandų sistema ir automatinis parko parkavimas, tik keletas jų.
„Hyundai“ programa „Bluelink“ siūlo nuotolinį paleidimą, nuotolinį klimato valdymą, gali atlikti mokėjimus internetu ir daug daugiau. Programa gali būti auksinis automobilių mobiliųjų programų standartas.
Visa elektra
Žinoma, „Ioniq 5“ yra visa informacija apie elektros energiją. Naudojant 800 voltų įkroviklį, jis ne tik kraunasi itin greitai, 10–80% vos per 18 minučių, bet ir krauna kitus daiktus. Dvikryptis įkrovimas leidžia naudoti „Ioniq 5“ kaip „ratų pavaros juostą“.
Su „2022 Hyundai Ioniq 5“ siūlomi įspūdingi arklio galiai, 230–300 mylių kokybės diapazonas, priklausomai nuo sąrankos, ir pasirenkamas AWD.
Kitas puikus „Ioniq 5“ turėjimas yra neribotas 30 minučių įkrovimas 2 metus Įelektrinkite Ameriką įkrovimo stotelės – vienas didžiausių greitųjų įkroviklių tinklų šalyje.
„Kadangi 600 viešų, ypač greitų įkrovimo stotelių, veikiančių per mažiau nei trejus metus, ir auga įspūdingu tempu,„ Electrify America “yra pasirengusi sutikti naujus„ IONIQ 5 “vairuotojus ten, kur jie yra, ir suteikti jiems pasitikėjimo savimi, kad galėtų lengvai keliauti po naujas vietas“, sakė Giovanni Palazzo, „Electrify America“ prezidentas ir generalinis direktorius. „Džiaugiamės galėdami tęsti bendradarbiavimą su„ Hyundai “, kai pramonė kartu remia mobilumo ateitį“.
„Ioniq“ kaip prekės ženklas
2022 m. „Ioniq 5“ yra pirmoji „Hyundai“ naujojo „Ioniq“ prekės ženklo transporto priemonė, palyginti su vieno modelio pavadinimu. Toliau bus sedanas „Ioniq 6“ 2022 m. Ir „Ioniq 7“ visureigis 2024 m., Skirti JAV rinkai. „Hyundai“ planuoja iki 2025 m. Pristatyti 23 akumuliatorių-elektrinių transporto priemonių (BEV) modelius ir parduoti 1 milijoną BEV vienetų visame pasaulyje. Aukšti tikslai, tačiau jei „Ioniq 5“ yra bet kokia nuoroda, „Hyundai“ eina į sėkmės kelią.
2022 m. „Hyundai Ioniq 5“ iš pradžių bus parduodamas 10 valstybių be išmetamųjų teršalų (ZEV), taip pat TX, FA, IL, GA, NC, PA ir AZ. 2022 m. išankstiniai užsakymai prasideda rudenį, o pirmieji pristatymai vėluoja 2021 m.
Vis dar yra EPIC nuomos pasiūlymų dėl elektrinio „2020/2021 Hyundai Ioniq“. Tiek, kad negalėjau jo praleisti ir išsinuomojau vieną žmonai kaip priemiestinį automobilį. 200 USD / mėn. Bendros nuosavybės išlaidos: kaip įvertinau beprotišką elektrinių automobilių nuomos sandorį
Taip pat neseniai apžvelgėme 2021 m. „Hyundai Ioniq PHEV“.
[ad_2]