[ad_1]
Bakstelėkite mygtuką „Pradėti“ ir variklis sureaguos į žarnyno burbulą, atrodydamas, kad nori perjungti pavarą. Tikrai nenorėčiau nuvilti, todėl vos užsisegęs saugos diržą ir patikrinęs veidrodžius, įkišau automobilį į „D“ ir nusileidau „Skyline Drive“.
Tiems, kurie vis dar galvoja apie „Hyundai“ kaip nebrangų prekės ženklą, naujas, 2022 m. Elantra N. greičiausiai tai bus didelė staigmena. Pastaraisiais metais Korėjos automobilių gamintojas gerina savo pasirodymo žaidimą, o naujasis sedanas, oficialiai pristatytas praėjusią savaitę, yra naujausias pavyzdys.
„Hyundai N Line“ apdaila
Skolindamasis puslapį iš prabangesnių Vokietijos prekės ženklų, tokių kaip BMW ir „Mercedes-Benz“, „Hyundai“ į veikimą žiūri dviem etapais-toks, kuris gali suklaidinti nežinančius. Pereinant nuo pagrindo apdailos, jūs gaunate naujus „N Line“ modelius, kurie suteikia daugiau sportiškos išvaizdos detalių, o kai kuriais atvejais patobulina galią ir valdymą.
Naudodami N modelius, tokius kaip naujoji „Elantra“, gausite savotišką automobilių „Jekyll-and-Hyde“. Jis gali užtikrinti našumo lygį N režimu, o patogiai tvarkyti kasdienius darbus ir važinėti į darbą ir atgal, kai surenkamas „Komfortas“.
2022 m. „Elantra N: Už vairo“
Kelionės į San Francisko pietų įlankos zoną metu neturėjau daug laiko už vairo, todėl esu pasiryžęs sutelkti dėmesį į naujosios „Elantra N“ žvėries pusę. Ir, kai traukiu į vingiuotą dviejų eismo juostų juostą „blacktop“, užtrenkiu droselinę sklendę, o padangos skleidžia patenkinamą šūksnį. Nėra abejonių, kad naujasis N modelis yra greitas, tačiau aš dar nesu gavęs visko, ką siūlo, todėl žąsinu 2,0 litro variklį su turbokompresoriumi, paliesdamas didelį „N“ mygtuką ant vairo. Sedanas pakyla kaip gepardas, pastebėjęs grobį, kai gilinuosi į gerai sutvirtintą sportinę sėdynę.
Tinkama transporto priemone „Skyline Drive“ gali būti malonu vairuoti, tačiau ji kelia daug iššūkių, nes yra siauri akli posūkiai ir danga, kuri dažnai lūžta ir dažnai nukrypsta. Tačiau tai yra puikios sąlygos išbandyti naująjį „Elantra N“. Geros naujienos yra tai, kad tai daugiau nei tiesios rogės. Tai prisitaikanti slopinimo sistema, kai vingiuoju aplink kampus. Tai šiek tiek sumuša jus ant šiurkštesnės dangos, tačiau suteikia pasitikėjimo jausmą, kuris su kiekviena mylia didėja.
Net kai aš perkepiau kampą, važiuoklė išlaiko savo pozą, leidžianti greitai pataisyti ir išstumti kitą pusę. Kai apsisuku ir grįžtu į bazę, turiu galimybę patikrinti stabdžius. Jie yra pakankamai sugriebti, kad galėtų kraujuoti iš nosies. Ir jei tikėti „Hyundai“ viešųjų ryšių komanda, galite ant jų stovėti vėl ir vėl, registruodami trasos ratus, nesijaudindami dėl išblukimo.
„Hyundai Elantra N“ atnaujinimai
Su 2022 m. „Hyundai Elantra N“ gausite daug daugiau, palyginti su pagrindiniu paketu, kurio pradinė galia yra tik 147 arklio galios. „N“ turbokompresorinis 2,0 litrų inline-four nominaliai išvysto 276 AG ir 289 lb.-ft. sukimo momento – nors 20 sekundžių jis pasieks 286 AG, kai paspausite mygtuką N. Galia į priekinius ratus nukreipiama per 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę, nors mano testeris turi papildomą 8 greičių šlapios dvigubos sankabos pavarų dėžę.
Tačiau N serijos raktas yra pristatyti visą paketą, o ne tik padidinti galią. Tai reiškia sustiprintą aušinimo sistemą ir pastebimus važiuoklės bei stabdžių patobulinimus, leidžiančius trasoje bėgti vieną ratą. Tiems, kurie turi techninį išlenkimą, yra modifikuoti atlenkiamieji buferiai, stabilizatoriaus strypai ir 14,2 colio priekiniai stabdžių rotoriai. Varomoji jėgainė pasiskolinta iš WRC ralio automobilių su integruota varančiąja ašimi.
Žinoma, yra sportinių kėbulo ir interjero peržiūrų. Ir net elektronika atnaujinama. Perjungus į „Sport“ vairavimo režimą, visiškai skaitmeninis prietaisų skydelis tampa raudonos spalvos gaisro gesinimo mašina ir perkeliami matuokliai į labiau į takelį orientuotą išdėstymą.
Dviejų asmenybių vertė
Nusileidęs paskutinius kilometrus, atsilieku nuo turistų karavano, kuris juda gerokai žemiau leistino greičio. Kelio viduryje yra naujai nudažyta dvigubai geltona linija ir per daug vingių, kad galėtumėte rizikuoti. Taigi, turiu progą apžiūrėti labiau manieringą naujosios „Elantra N“ pusę. Perjungus atgal į „Comfort“ režimą, sedanas beveik atsidūsta, kaip sportininkas, kuris ką tik laimėjo lenktynes ir eina atpalaiduojančiu pergalės ratu.
Auklės funkcijos, tokios kaip elektroninė stabilumo kontrolė, dabar yra visiškai įjungtos. Slopinimo sistema staiga pradeda sugerti daugiau „Skyline Drive“ iškilimų ir, kol lyginu invektyvų srautą prie mikroautobuso, stabdančio eismą, matau, kaip dvilypė N asmenybė leistų jai tarnauti kaip šeimos vežėjui per savaitę -savaitgalį kelia rimtą iššūkį tokiems konkurentams kaip „Honda Civic Type-R“.
„Hyundai“ dar nepaskelbė 2022 metų „Elantra N“ kainų, tačiau tikimasi, kad jos kaina prasidės maždaug nuo 30 000 USD. Šiais metais jis turėtų pradėti prekiauti prekiautojais labai vėlai. Daugiau apie tai galite sužinoti „Hyundai“ svetainėje ČIA.
[ad_2]