[ad_1]

The 2022 m. „Polaris Electric Ranger“ 2022 m. pradžioje „ranka veikianti“ rinka veiks ramiai.

„Side-by-side“ yra klestintis visureigių transporto priemonių segmentas. Galimybė vežti kelis keleivius ir daugybę įrankių, šios pajėgios transporto priemonės aplenkė tokius keturkojus kaip tako karaliai. Jie turi mažesnį nei džipai ūgį, mažesnį vilkimo ir traukimo pajėgumą bei paprastai reikalingą mažesnį atstumą, todėl jie yra subrendę evoliucijai į elektrines transporto priemones.

„Polaris“ / „ZERO“ elektrifikavimo partnerystė

Šiandien „Polaris“ paskelbė, kad kartu su „ZERO Motorcycles“ pristatė „RANGER“. Šis modelis yra „Polaris“ vadinamos „strateginės atnaujinimo elektrifikavimo strategijos“ smaigalys.

Apie tai nuodugniai kalbėjome, kai „Polaris“ paskelbė apie ilgalaikę partnerystę su ZERO įvairiuose „Powersports“ gaminiuose.

2022 m. „Polaris Electric Ranger UTV“

Nors „Polaris“ šiek tiek pažvelgė į savo elektrifikuotą UTV ateitį (žr. Viršuje pateiktą švino vaizdą), detalės išlieka itin retos. Šiuo metu apie naująjį elektrinį „Ranger“ nežinome daug, išskyrus tai, kad turėtume pamatyti produktą 2021 m. Gruodžio mėn., Ir jie turėtų pradėti prekiauti 2022 m. Pradžioje.

Vajominge (Minesota) vykdomos visiškai naujos elektrinės „RANGER“ projektavimo ir kūrimo pastangos, o Šiaurės Amerikos transporto priemonės gaminamos „Polaris“ įmonėje Hantsvilyje, Alabamos valstijoje.

Be to, mes liekame spėlioti, kaip atrodys elektrifikuotas Ranger. Spėjame, kad tai bus laikomasi dabartinio dujomis varomo RANGER dizaino ženklų, kurie prasideda nuo maždaug 10 500 USD ir siekia apie 30 000 USD. Tai populiari priemonė medžiotojams, ūkininkams ir ūkininkams, kuriems reikia vežti įrankius visureigiuose.

2021 m. „Polaris RANGER XP 1000“ medžioklės specialieji leidimai
Dujomis varomas 2021 m. „Polaris RANGER XP 1000 Hunting Special Edition“ gamtoje, kur gaminamos šios transporto priemonės.

„Electric Ranger“: ką dabar sako „Polaris“

Kol kas belieka šiek tiek spėlioti apie naująjį EV. Tačiau keli vadovai pareiškė pareiškimus apie naują produktų liniją.

„Mūsų strategija padidino„ Polaris “padėtį, kad padėtų apibrėžti dar vieną skyrių„ PowerSport “naujovėse“, – sakė laikinasis „Polaris Inc.“ generalinis direktorius Mike’as Speetzenas. „Didėjant susidomėjimui elektrifikuotomis transporto priemonėmis, mes investuojame į elektrifikavimą, kad patenkintume poreikius. dabartinių klientų, taip pat kreipkitės į rytojaus „PowerSports“ vairuotojus. Visiškai naujas elektrinis „RANGER“ yra mūsų naujausios pastangos, kuriomis siekiama paskatinti pramonę elektrifikuotų elektrinių transporto priemonių srityje “.

„Mūsų partnerystės su„ Zero Motorcycles “stiprybė ir mūsų pačių investicijos į elektrifikavimo mokslinius tyrimus ir plėtrą leidžia mums panaudoti elektrinių jėgainių pažangą ir našumą, kad visureigių pramonė ateitų į ateitį“, – sakė vyresnysis viceprezidentas ir technikos vadovas Mike Donoughe „Polaris Inc.“ „Tai bus viena techniškai pažangiausių visureigių transporto priemonių rinkoje ir sustiprins„ Polaris “, kaip inovacijų lyderės, jėgos sporto pozicijas.“

RANGER modelis yra geriausiai parduodamas „Polaris“ visureigis. Bendrovė tai vadina „sunkiausiai dirbančiu, sklandžiausiai važiuojančiu UTV, vedančiu motociklininkų įkvėptų naujovių rinką“.

„Nauja elektrinė jėgainė pakels„ RANGER “platformą į visiškai naują pajėgumų, ilgaamžiškumo ir našumo lygį“, – Steve Menneto, „Polaris Off Road“ prezidentas. „Mes aktyviai įtraukėme savo„ RANGER “klientus ir, be jokios abejonės, reikalinga dar aukštesnio lygio našumas ir pajėgumai“, – pridūrė Menneto.

Stebėsime RANGER plėtrą ir atnaujinsime šią istoriją kaip daugiau informacijos tampa prieinama.

[ad_2]