[ad_1]

Žaisk vairu, klaidžiok kelyje, bėgių sekimas ir nenuoseklus vairo atsakas – tai būdingi skundų dėl „Chevrolet“ ir „GMC“ pikapų ir visureigių savininkai, kai mylios pradeda skaičiuoti odometrą.

Šios tvarkymo bėdos yra įprastos ir yra viena iš daugelio priežasčių, kodėl savininkai eina į remonto dirbtuves, kai transporto priemonės kaupia ridą ir metus. Transporto priemonės vairavimo sistemoje veikia nepaprastai daug jėgų, bandančių viską išlaikyti tiesiai ir siaurai, ypač pikapams ir pilno dydžio visureigiams, kuriems tenka daug vilkti.

Kaip pataisyti GM pikapo vairą

Aplaidus vairavimas dažniausiai yra pernelyg didelio tuščiosios eigos rankenos šarnyro atramos, taip pat žinomos kaipvarpo švaistiklis, “Ir nusidėvėjusios traukės galai. Šis vairo sistemos nusidėvėjimas yra įprastas 2001–2010 m. GM, kurių dauguma didėja ir myliomis, ir metais. Gamintojo tuščiosios eigos rankenos šarnyro atramą galima rasti keleivio pusėje virš priekinės ašies ir tiesiai virš ir už pakabos.

Nesvarbu, ar ant 2WD, ar 4 × 4 GM pikapo, 1500, 2500, 3500, atsarginių ar pakeltų, reikia atkreipti dėmesį į pernelyg didelį su vairavimu susijusių dalių susidėvėjimą, ypač tuščiosios eigos šarnyrinės atramos mazgą, kuris užtikrina priekinio vairo trauklės saugumą.

Pasidaryk pats: kaip pataisyti GM pikapo vairą

Gamyklinį tuščiosios eigos šarnyro atramą pakeisti lengva, ir, jei jums nereikia papildomai suvirinamos įvorės, beveik bet kuris „pasidaryk pats“ gali tai padaryti naudodamas pagrindinius rankinius įrankius. Turėti pikapą lifte šiam darbui atlikti yra malonu, bet neprivaloma.

Johnas Hendersonas Hendersono sudėtis Grants Pass (Oregonas) ir patronuojanti bendrovė „SuperSteer“, rekomenduoja sumontuoti sunkųjį SS175 „SuperSteer Idler Pivot“ surinkimą. SS175 Tuščiosios eigos šarnyro surinkimas yra jautrus, aliuminio liejimo blokas su sandariais, kūginiais ritininiais guoliais, kurie pranoksta ir lenkia bet kokį kitą gamyklos ar antrinės rinkos pakaitalą.

Prisukamas „SuperSteer“ padalinys sumažina vairavimo laisvumą, bėgių sekimą ir bendrą klaidžiojimą kelyje už 223 USD MSRP. „SuperSteer SS175“ laisvosios eigos rankenos atrama su pasirinktinai suvirinamu tarpikliu yra sukurta kaip tvirtas varžtų įsukamas elementas, kuris vairuoja nuo 2001–2010 m. GM pikapus nuo 1500 2WD iki 3500HD 4×4.

Kaip pataisyti GM pikapo vairą žaiskite su „SuperSteer“

„SuperSteer“ rekomenduoja pridėti papildomą SS102 suvirinamąjį tarpiklį ant GM HD, važiuojančio liftu ir didesnėmis padangomis. Ši tarpinė neleidžia plonam plieno GM tvirtinimo laikikliui lankstytis, o tai yra problema pritaikytiems sunkvežimiams, ypač vilkikams priekaboms.

Žingsnis po žingsnio, kaip įdiegti „SuperSteer Idler Pivot“

„SuperSteer Idler Pivot“ įdiegėme 2007 m. „Silverado 3500 Duramax 4 × 4“, kurio laikrodis buvo didesnis nei 210 000 mylių. Aš nepakėliau sunkvežimio, tačiau jis matė daug laiko, kaip vilkti 35 pėdų priekabą tarp Ramiojo vandenyno šiaurės vakarų tarpvalstybiniais, šalies ir kalnų keliais.

Pernelyg didelis vairo žaidimas buvo labai pastebimas, o „Silverado“ demonstravo visus susidėvėjusių vairo komponentų simptomus.

Diegimas truko apie valandą; sunkiausias žingsnis buvo pašalinti trauklę iš tuščiosios eigos atramos. Didelio burnos traukos traukės separatorius darbą atliko labai efektyviai. Neturite savo įrankių dėžutėje? Juos galite išsinuomoti daugelyje automobilių dalių parduotuvių, pvz Auto zona.

Pirmasis žingsnis buvo lengvai ištraukti OEM laisvojo veleno atramą. Išimkite du 9/16 ”tvirtinimo varžtus, poveržles ir fiksavimo veržles iš OEM laisvosios eigos rankenos atramos ir išmeskite. Varžtai yra priveržti, todėl norint juos atsukti, gali prireikti šiek tiek svertų.

Kaip pataisyti GM pikapo vairą

Likusi instaliacijos dalis buvo susijusi su OEM tuščiosios eigos mazgo atlaisvinimu, „SuperSteer“ pakeitimo varžto pritvirtinimu vietoje ir iš naujo montuojant traukę.

Hendersonas taip pat rekomenduoja ant pakeltų 4×4 sunkvežimių sumontuoti suvirinamąjį tarpiklį (MSRP 21 USD), nes GM varpo švaistikliai yra žinomi dėl lankstumo jų tvirtinimo vietoje, kai prie mišinio pridedama papildoma aukštesnių, sunkesnių padangų / ratų vairavimo apkrova. Lankstumas prie varpo švaistiklio prisideda prie kelio klaidžiojimo. „SuperSteer“ laikiklis išgydė šią problemą.

Atsakymas į tai, kad naujas tuščiosios eigos šarnyrinis mazgas nejudėtų esant didelei vairo apkrovai, kaip kad yra pakeltuose 4×4, yra suvirinti papildomą tarpiklį prie priekinio tvirtinimo laikiklio. Prieš suvirinant reikia išvalyti rėmą.

Kaip pataisyti GM pikapo vairą

Išvalius, suvirinti papildomą atramą yra paprasta, jei po ranka turite suvirintoją. Šis papildomas tarpiklis yra naudingas pikapams, kuriuose yra keltuvai ir kurie važiuoja didesnėmis padangomis. Tai nėra būtina 2001–2010 m. GM.

kaip pataisyti GM pikapo vairą

Sumontavęs atraminį įvorę, aš įdiegiau „SuperSteer“ tuščiosios eigos rankenų atramos mazgą, pakeisdamas OEM vieneto pašalinimo veiksmus, naudodamas 9/16 ″ 8 klasės varžtus, plokščias poveržles ir užrakto veržles, kurios buvo „SuperSteer“ rinkinyje. Aš sukabinau šias tvirtinimo detales iki 100 pėdų-svarų. ir vėl pritvirtino tuščiosios eigos svirtį prie laisvosios eigos rankenos atramos, naudodamas naują tiekiamą užrakto poveržlę ir veržlę, kurios sukimo momentas siekė 100–125 pėdų-svarų. Galiausiai buvo patikrintas ir, jei reikia, sureguliuotas priekio galas.

kaip nustatyti GM pikapo vairo laisvumą

Originalios OEM tuščiosios eigos rankenos atramos (kairėje) padėjimas šalia sunkiųjų SS175 „SuperSteer“ pakeitimo rodo, koks yra originalios dalies ir SS175 dydžio ir stiprumo skirtumas. „SuperSteer“ naudoja sandarius ritininius guolius ir daugybę tvirtesnių komponentų.

kaip pataisyti GM pikapo vairą

Vairavimo rato žaidimo problema išspręsta

Įdiegę „SuperSteer“ tuščiosios eigos šarnyrą, bandomajam automobiliui pasiėmėme „Silverado 3500“. Vairavimo skirtumas prieš ir po SS175 laisvosios eigos rankenos atramos buvo didelis: vairo laisvumas buvo minimalus ir tikriausiai griežtesnis nei buvo gamykloje; greitkeliu leidžiantis nebuvo klajonių, o pikapas netikėtai neįlindo į tas dideles platformų provėžas, kurios yra įprastos daugumoje asfaltuotų greitkelių. Vairo mechanizmo valdiklis jautėsi lygiai taip pat stabilus, kaip vilkikas vilkė žaislą.

kaip pataisyti GM pikapo vairą

Taigi, dabar jūs žinote, kaip ištaisyti GM pikapo vairo laisvumą. Sprendžiant šią problemą apie senesnius, didesnio rida, 2001 m. Naujesnius „Chevrolet“ ir GMC pikapus, visureigius ir furgonus, reikia ne tik įdėti naujas dalis, bet ir teisingai dalys. „SuperSteer SS175“ tuščiosios eigos rankos atrama yra viena iš tų kokybiškų dalių.

Šaltiniai:

„SuperSteerParts“: www.supersteerparts.com, 888.898.3281

Hendersono sudėtis: www.hendersonslineup.com, 541-326-4033

[ad_2]