[ad_1]

Šiuo metu priešais mano namą yra pastatytas 2022 m. „Nissan Pathfinder“. Esu vienas iš nedaugelio žmonių už „Nissan“ ribų, dar turėjęs galimybę vairuoti šį modelį, nors jį turėjau mažiau nei 24 valandas.

Ir jei jums rūpi pakankamai automobilių, kad galėtumėte reguliariai apie juos skaityti, pamatysite gana teigiamų atsiliepimų apie šį naują 2022 m. „Nissan Pathfinder“. Panašu, kad automobilių žurnalistai ją susimeta prie visureigių pakelio priekio, bet gal ne visai pirmauja. Jie pateks į naująją 9 laipsnių automatinę pavarų dėžę, kuri pakeis seną, vidutinišką nuolat kintančią automatinę pavarų dėžę (CVT). Be jokios abejonės, patobulintos išorinės linijos ir vidaus erdvės panaudojimas puslapius puoš. Ir taip, aš taip pat po truputį į tai įeisiu.

Bet važiavęs šiuo nauju visureigiu labai trumpai, aš jau turiu pasakyti svarbų teiginį. 2022 m. „Nissan Pathfinder“ gali būti geriausias tolimųjų kelionių automobilis … kada nors? Išgirsk mane.

Kosmosas atitinka technologijas

Ar jūs kada nors važiavote per Nebraską? Jei taip, jūs svajojote apie autonominį automobilį, kuris leistų jums snausti per nesibaigiančius kukurūzų laukus, kurie yra Didžioji lyguma. Na, „Nissan Pathfinder“ 2022 m. Bet gerai, tai yra taip arti, kaip aš kada nors patyriau.

2022 m. „Nissan Pathfinder Platinum“ salonas

Mano išbandytas modelis „2022 Pathfinder Platinum 4WD“ turi „ProPILOT Assist“ su „Navi-link“. Nors tai nėra visiškai nauja (ji pristatyta 2021 m. „Nissan Rogue“), tai yra pirmas kartas, kai ją galite įsigyti visureigyje, galinčiame vežti iki 8 keleivių nepaprastu komfortu kelyje. Nors bandymams vairuoju daugybę labai naujų transporto priemonių, tai yra pats efektyviausias, gal net agresyviausias, prisitaikantis kruizo valdymas, kokį tik esu patyręs. Ir man tai „Pathfinder“ išskyrė iš daugelio kitų transporto priemonių, kurias vairavau praėjusiais metais.

Per sekundę pakalbėsiu daugiau apie šią sistemą – ji nusipelno rašalo, nes yra gana laukinė, tačiau turėtume kalbėti ir apie vidaus erdvę. Galutinė kelionių transporto priemonė turi būti erdvi ir patogi, o 2022 m. „Pathfinder“ patikrina šias dėžutes kastuvuose.

Taip, aš išbandžiau aukščiausio lygio apdailą, kurios kaina yra 50 290 USD, įskaitant paskirties vietą ir tvarkymą. Bet net ir taip akivaizdu, kad „Nissan“ sustiprino savo interjero dizaino žaidimą. Visiškai pertvarkytas interjeras turi 10,6 kubinių pėdų didesnį tūrį nei ankstesnis modelis. Taip pat visur yra puošni, minkštos odos apdaila, klimato kontrolė visoms 3 eilėms, masyvus 10,8 colių „Head-Up“ ekranas ir 12,3 colių skaitmeninis prietaisų skydelis vairuotojui ir priekiniam keleiviui.

Trumpai tariant, tai suteikia visiems viduje patogią erdvę egzistuoti valgant mylią po mylios.

„ProPILOT Assist“ su „Navi-link“

Gerai, apie tai aš tikrai noriu kalbėti, nes būtent tai atkreipė mano dėmesį bandomojo važiavimo metu. Turiu omenyje, kad tai visureigis su 284 AG, 3,5 l tiesioginio įpurškimo V6 ir „Intelligent 4WD“. Jame yra 7 padėčių važiavimo ir vietovės režimo parinkiklis, kad viskas būtų tikrai lengva. Jis susitvarko gerai ir pagreitėja iki 60 per mažiau nei 7 sekundes. Jis susitvarkys su nedideliu važiavimu bekele naudodamas tinkamas padangas, tačiau tai nėra visureigis. Šaudyk, „Nissan“ savo gaminių specifikacijose net nemini savo prošvaisos (tai rekordiškai didelis – 7,1 colio).

2022 m. „Nissan Pathfinder“

Visa tai sako, kad man tai yra transporto priemonė, kuri turėtų tiesiog veikti. Ir tai daro, lengvai važiuodamas miesto eismu ar greitkeliu. Tačiau pradėkite „ProPILOT Assist“ naudodami „Navi-link“ ir viskas bus labai kitaip.

– Tai tarsi vaiduoklis vairuoja automobilį. Tai pasakiau garsiai, darydamas balso pastabas važiuodamas. Ir iš tikrųjų yra. Automobilis beveik pats važinėja, tuo pačiu leisdamas vairuotojui lengvai valdyti transporto priemonę arba valdyti ją. Važiuokite greitkeliu važiuodami vienu iš Amerikos kelių pagarsėję tarpvalstybiniai ruožai, Įgijau šiokį tokį išsilavinimą.

2022 m. „Nissan Pathfinder“ ekranas

Sistema veikia kaip ir kitos adaptyvios greičio palaikymo sistemos, išlaikydamos atstumą nuo priekyje eismo ir išlaikydamos jus juostoje. Bet viskas tampa laukinė, kai ateini į kreivę. Dėl nuorodos į navigaciją transporto priemonė lėtėja ir kreivėms. Jis atpažįsta greičio apribojimų pokyčius ir artėjančias kreives, egzistuoja ir kelių sankryžas bei prireikus lėtina greitį. O jei greičio apribojimas lipa, tai leidžia jums tai žinoti, todėl tereikia spustelėti mygtuką, kad pagreitintumėte. Kitos galimybės apima sustabdymo ir sulaikymo funkciją, o tai reiškia, kad eisme galite ramiai sėdėti iki 30 sekundžių, neįjungdami sistemos.

2022 m. „Nissan Pathfinder“ salonas

Nors tai nėra visiškai nauja „Nissan“, ji yra nauja „Pathfinder“. Atsižvelgiant į šio visureigio dydį ir patogumą, jis yra įtikinamas dėklas vienai iš geriausių kelionių transporto priemonių, kurias galite įsigyti. Aš galiu įsivaizduoti, kaip užsitraukiu per Kanzasą, patogiai aušinamoje vairuotojo sėdynėje, koja ant negyvo pedalo, klausytis tinklalaidės per „Bose“ stereofoninį įrenginį, išlaikant budrų kelio vaizdą, tačiau be streso, kai reikia nuolat įvesti automobilio kad liktų ant kelio. Mano draugų ar šeimos įgulai būtų patogu važiuoti kartu su manimi.

2022 m. „Nissan Pathfinder“ apžvalga: puikus visureigis, bet ne visureigis

Ar 2022 m. „Nissan Pathfinder“ yra tobulas? Tikriausiai ne. Kai kuriais modeliais valdoma 6000 svarų didžiausia vilkimo galia, kurios pakanka daugybei valčių ir priekabų. Jame taip pat yra tiesioginio sujungimo 4WD sistema, leidžianti sukimo momentą perduoti tiesiai ant sankabos paketo naudojant alyvos slėgį. Prekės ženklas tvirtina, kad tai suteikia „pasitikėjimo savimi greitą pakilimą esant mažai traukiančioms situacijoms“. Neturėjau galimybės to išbandyti, bet tai skamba naudingai. Režimo pasirinkimas – Standartinis, Sportas, Ekologija, Sniegas, Smėlis, Purvas / Rut ir Vilkimas – rodomas kaip iššokantis pranešimas centre.

2022 m. „Nissan Pathfinder“ galinis ženklelis

Kuro ekonomija2 vertinama 21 mpg mieste, 26 mpg greitkelyje ir 23 mpg kartu su 2WD modeliais. 4WD modelių degalų sąnaudos yra 21 mpg miesto (20 mpg Platinum), 27 mpg greitkelio (25 mpg Platinum) ir 23 mpg kartu (22 mpg Platinum).

Ar važiuočiau „Pathfinder“ bekele? Jei norite įprasto purvo kelio, tikrai važiuokite į taką. Jis turėtų tvarkyti kai kurias provėžas ir būti grubus. Tačiau tai nėra ypač tvirtos savijautos transporto priemonė, net jei jos naujoji stilistika yra daug panašesnė į sunkvežimius nei išvažiuojantis modelis.

Tačiau tiems, kurie veža daug žmonių dideliais atstumais, tai yra tvirtas visureigis. Jis turėtų būti aukščiausias sąraše, jei jūsų įprastame vairavime yra keli keleiviai ir nedidelis pavarų kiekis.

[ad_2]