[ad_1]

Savo dideliu F serijos modeliu „Ford“ ilgai dominavo viso dydžio ir sunkiųjų pikapų rinkoje. Dabar jis yra pasiryžęs pasinaudoti pirmojo judėjimo pranašumu, nes jis nukreiptas į naują sunkvežimių segmentą, kuris šiandien egzistuoja tik popieriuje. Įveskite 2022 m. „Ford Maverick“.

Šiandien oficialiai debiutuojantis kompaktiškas „Ford Maverick“ siekia visiškai kitokio pirkėjo nei tokie produktai kaip „F-150“ ar „midsize Ranger“: klubiški, jauni miesto pirkėjai, turintys biudžetą. Tai prasideda net nuo standartinės 40 mpg hibridinės pavaros, kuri turėtų patikti ekologiškai mąstantiems pirkėjams, kurie paprastai nepagalvotų turėti pikapą. Nepaisant to, kad „Ford“ teigia, kad kaina nesiekia mažiau nei 20 000 USD, naujasis, 2022 m. „Maverick“ siūlo tvirtas galimybes, kurios seniai siejamos su didesniais sunkvežimiais.

„Mūsų tikslinis klientas tikrai yra daug jaunatviškesnis, daug įvairesnis, jame daugiau moterų, ispanų ir afroamerikiečių, tačiau visuose mūsų sunkvežimiuose yra nuosekli gija“, – sakė Trevor Scott, „Maverick“ ir „Ranger“ pikapų rinkodaros vadovas. , per vaizdo fono instruktažą.

2022 m. „Ford Maverick“ pikapasFordas Maverickas: Anuomet ir dabar

„Maverick“ vardas gali sukelti deja vu akimirką. Ženklelis iš pradžių buvo pažymėtas ant dviejų durų kupė, o vėliau ir keturių durų modelio – „Ford“ buvo parduotas 1970–1977 m. Tuo metu rinkoje taip pat buvo daugybė mažų pikapų, kurie patrauklūs jauniems kūdikiams. kurie ieškojo tvirtų, universalių ir prieinamų produktų.

(Apie „Ford Maverick“ vardo istoriją skaitykite čia: „Ford Maverick“ vardo istorija: istorinės nuorodos į naują sunkvežimį.)

Tas rinkos segmentas išnyko užmarštyje, kai pirkėjai milijonais persikėlė į viso dydžio alternatyvas. Tačiau besitęsiantis vidutinio dydžio segmento atgaivinimas paskatino „Ford“ permąstyti savo pasirinkimą, ypač supratęs, kad turi itin pajėgią platformą, į kurią galima kreiptis.

„Unibody“ pikapas

2022 m. „Ford Maverick“ pikapasBent jau šiuo metu „Maverick“ bus vienas iš trijų rinkoje esančių sunkvežimių, turinčių tik vieną kėbulą. Kita yra „Honda Ridgeline“, o „Hyundai“ taip pat orientuojasi į kompaktiškų pikapų segmentą su būsimu automobiliu „Santa Cruz“.

„Ford“ atveju naujasis sunkvežimis platformas dalinsis su visureigiu „Escape“, taip pat „Bronco Sport“. Jei kas nors, atrodo, kad jis turi daugiau bendro su pastaruoju, įvertinus jo galimybes.

„Ford Maverick“ sunkvežimio įgaliojimai

2022 m. „Ford Maverick“ pikapasNet turėdamas pagrindą, hibridą, „Ford“ tvirtina, kad 5 vietų „Maverick“ galės pervežti 1500 svarų naudingą krovinį ir nutempti iki 2000 svarų. Pasirinkite 2.0L „Ecoboost-4“ su turbokompresoriumi ir galėsite vilkti priekabą, sveriančią 4 000 svarų. Palyginimui, didesnis „Ranger“ vilkimo reitingas siekia nuo 3 500 iki 7 500 svarų.
2022 m. Sunkvežimio „Ford Maverick“ lova„Maverick“ lova yra vos 4,5 pėdos, pusė pėdos trumpesnė nei „Ranger“, tačiau dėl kelių padėčių konstrukcijos savininkas gali saugiai gabenti ilgesnius krovinius, pavyzdžiui, net 18 sluoksnių ar gipso kartono lakštų arba baidarę. Lova taip pat turi plyšius, todėl mediena gali būti naudojama jai padalinti. Yra keliolika tvirtinimo taškų ir daugybė maitinimo taškų, įskaitant dvi pasirenkamas 110 voltų lizdas. Nors „Maverick“ savininkai gali rečiau juos naudoti statybų aikštelėje, jie puikiai veiks nešiojamąjį kompiuterį ar 12 V šaldytuvą bagažinės durims.

2022 m. Sunkvežimio „Ford Maverick“ lova„Maverick Truck“ parinktys

Pagrindinis „Maverick“ variklis yra hibridas, kuris sujungia 2,5 l „Atkinson Cycle“ dujinį variklį su 94 kilovatų elektros varikliu. Kartu jie išvysto 191 AG. Tikslinga, kad miesto vairuotojai gaus EPA, kaip apskaičiuota, mieste 40 mpg, o bendras reitingas – 40 mpg. Hibridinė pavara sujungta su CVT greičių dėže ir yra prieinama tik varant priekinius ratus.

Naujasis „Ford“ sunkvežimis siūlo atnaujinti 2.0L „Ecoboost“ variklį, sujungtą su 8 laipsnių automatine. Šis paketas išmuša ponių skaičių iki 250, o sukimo momentas yra 277 svarai. „Turbo-4“ galima užsisakyti priekiniu arba visais varomais ratais.

Bus siūlomi trys pagrindiniai apdailos lygiai: „Maverick XL“, vidutinės klasės „XLT“ ir aukštos klasės „Lariat“. Yra papildomų paketų, tokių kaip į visureigį orientuotas „FX4“. „Maverick“ debiutuos su riboto tiražo „First Edition“, pasižyminčiu tokiomis smulkmenomis, kaip unikalūs 17 colių aliuminio ratlankiai su visureigėmis padangomis, sulankstomu tono dangčiu ir galiniu pakreipiamu stoglangiu.

Malonesnės savybės, nei galite tikėtis

2022 m. „Ford Maverick“ pikapo salonasNepaisant pradinės kainos, atrodo, kad „Ford“ pasistengė, kad net pagrindinė „XL“ neatrodytų kaip klasikinė, nuplėšta ekologinė dėžutė. Tarp įdomesnių savybių yra unikali tekstūruota salono apdaila, kurioje naudojamas šlifuotas, perdirbtas anglies pluoštas. Prietaisų skydelyje yra į akmenį panaši apdaila, kuri turi būti tokia pat patvari kaip ir sintetinis stalviršis. Taip pat yra lanksti „FITS“ arba „Ford“ integruota diržo sistema, skirta pritvirtinti įvairius salono priedus, įskaitant puodelių laikiklius, šiukšliadėžę ir kt. Aplink saloną taip pat yra daug vietos daiktams saugoti.

„Šis klientas nori paprastų, bet ne elementarių dalykų, o„ Maverick “yra viskas gerai apgalvotų detalių, kurios buvo tinkamai įgyvendintos“, – sakė Barbas Whalenas, vadovavęs komandai renkantis medžiagas ir spalvas.

2022 m. „Ford Maverick“ pikapo salonasAtsižvelgiant į technologijas išmanantį tikslinį pirkėją, „Maverick“ pradeda nuo 8 colių jutiklinio ekrano, kuriame yra „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“. Jame yra „FordPass Connect“, kurį galima naudoti nuotoliniu būdu atrakinant duris, tikrinant degalų lygį ir atliekant kitas funkcijas per išmaniojo telefono programą. Taip pat yra „WiFi“ viešosios interneto prieigos taškas, skirtas valdyti iki 10 skirtingų įrenginių.

Atsižvelgdamas į tai, kad „Maverick“ pirkėjas gali būti tik kuriantis šeimą, „Ford“ taip pat pabrėžia pažangias saugos technologijas. Sunkvežimis tiekiamas su „Ford CoPilot 360“, į kurį įeina standartinė pagalba prieš susidūrimą su automatiniu avariniu stabdymu ir automatiniais tolimųjų šviesų žibintais. Tarp variantų yra Adaptyvi greičio kontrolė su „Stop & Go“, Aklosios zonos informacinė sistema su kelių eismo perspėjimu, Juostos centravimas ir „Evasive Steering Assist“.

2022 m. „Ford Maverick“ pikapas

2022 m. „Ford Maverick“ pikapo salonasBelieka laukti, ar bus naujojo 2022 m. „Ford Maverick“ pikapo auditorija, nors Stephanie Brinley, pagrindinė „IHS Markit“ automobilių analitikė, mano, kad „tam yra vietos“. Ir ji pažymi, kad panašaus dydžio sunkvežimiai atrado tvirtą rinką Lotynų Amerikoje.

Savo ruožtu „Maverick“ rinkodaros vadovas Trevoras Scottas mato „didžiulę galimybę“ ir „tikro pirmojo pranašumo pranašumą“, palyginti su kitais gamintojais, kurie vėliau gali patekti į JAV kompaktinių pikapų segmentą. Netrukus rinka turės nuspręsti, ar jis teisus.

Ieškokite 2022 m. „Ford Maverick“, kad pasiektumėte JAV salonus ateinantį rudenį. Transporto priemonės konfigūratorius dabar veikia Ford.com 2022 m. „Maverick“, ir šiandien galima pateikti užsakymus ir rezervacijas.

[ad_2]