[ad_1]

Visus pikapų vairuotojus sieja vienas dalykas – didėjančio nerimo jausmas, kai jie stebi, kaip degalų matuoklis nukrenta žemiau ketvirčio bako žymos ir greitai krenta arčiau „E. Ši įtampa sustiprėja, kai važiuoji nepažįstamu kraštu ir nesi tikras, kur gali būti kita degalinė. O galbūt vėlai vakare, kai mažesnės stotys yra uždarytos ir kuro trūkumas tampa aiškia galimybe. Tokiais atvejais papildomai 10, 15 arba 20 litrų degalų bakelyje galite sutaupyti streso.

Gal esate RVer, ūkininkas, ūkininkas, statybininkas ar „karštas šūvis“Komercinio transporto vairuotojas, vilkiantis priekabas su sunkiųjų dyzelino pikapu. Jei jums nepatinka dažnai atlikti degalų duobių sustojimus atliekant kasdienes užduotis, atsakymas gali būti pailgintas degalų bakas. Kuo daugiau mylių galite pasidėti po ratais tarp užpildymo, tuo geriau.

Štai kur turėsite didesnės talpos baką, pavyzdžiui TITAN Gen6 XXL kuro bakas, naudodami dyzelino pikapą, galite sutaupyti laiko ir pinigų.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

TITAN kuro bakai, įsikūręs Aidaho krioklyje, Aidaho valstijoje, dešimtmečius siūlo išplėsti pikapų važiavimo diapazoną, pasirinkdamas platų didelės talpos kuro bakų pasirinkimą tiek dujoms, tiek dyzelinui.

Naujausias jų pasiūlymas yra „Generation 6“ išplėstinės talpos atsarginis bakas (Nr. 7020317), skirtas 2017 m. Naujiems ilgų lovų „Ford Super Duty Crew Cab“ dyzeliniams pikapams. „TITAN Gen6 XXL“ degalų bakas, kainuojantis apie 1300 USD, atsižvelgiant į tai, kur jį perkate, padidina kuro talpą iki 65 litrų, o tai yra 17 litrų daugiau nei „Ford“ 48 litrų talpos bakas.

Ši papildoma degalų talpa galėtų išplėsti naujesnio 6,7 l „Power Stroke“ diapazoną daugiau nei 300 mylių važiuojant nepakrauta ir maždaug 200 mylių vilkiant sunkią priekabą. Šis ypatingos talpos, ypač sunkus vidutinio laivo atsarginis kuro bakas yra tiesioginis varžtų pakeitimas 2017-2021 m. FORD F250, F350 ir F450 pikapams su įgulos kabinomis, 8 pėdų lovomis ir „Power Stroke“ varikliais. Jis tiekiamas su nauju priekiniu diržu, specialiu skersinio laikikliu ir siuntimo bloko antspaudu.

Geresnis plastikinis kuro bakas

DOT reikalavimus atitinkantys, CARB sertifikuoti „TITAN“ degalų bakai yra ypatingi „karinės klasės“ plastiko konstrukcija. Nors tokie originalūs gamintojai kaip „Ford“ naudoja linijinį polietileną, „TITAN“ žengia dar daugiau tvirtumo ir ilgaamžiškumo, savo bakams naudodamas susietą didelio tankio polietileną (XLHDPE). Jame taip pat yra ¼ colio storio siena, todėl norint ją prakiurti reikėtų daug.

„Didžiausias skirtumas yra vien tik jėga“, – sakė Mike’as Defordas, TITAN rinkodaros vadovas. „Tinklinis polimeras yra šuolis priešais linijinius polietileno arba metalo pasiūlymus. Jis nerūdija ir nerūdija, taip pat netrūkinėja ir netraiško. Jis taip pat blogai praleidžia šaltą ar karštą temperatūrą kaip metalas, todėl viskas viduje lieka skysta, kaip turėtų būti “.

Ko nauja cisternoje nėra, tai pakaitinė slydimo plokštė. Taigi siūlome užsisakyti, nes originali OEM slydimo plokštelė netiks naujam bakui, o „TITAN“ degalų bakas kabo maždaug 2 cm žemiau nei „OEM“.

Tuščių erdvių užpildymas

TITAN Gen6 XXL kuro bakas
Šalia. 65 galonų „TITAN Gen6 XXL“ degalų bakas (priekyje) yra šiek tiek didesnis nei 48 galonų gamyklos vienetas.

Kaip „TITAN“ gauna papildomą kuro talpą? Paprasta. Užpildykite atviras erdves aplink OEM bako dizainą. Pavyzdžiui, „TITAN“ „XXL“ bakas, skirtas „Long-Bed Crew Cab F-350 4 × 4“, užpildo didžiąją dalį tuštumos tarp OEM bako ir perkėlimo dėklo. Antrinės rinkos bakas taip pat yra 1,75 colio gilesnis ir šiek tiek platesnis nei 48 galonų gamyklos bakas.

Čia colis, pėda ten virš 6 plius pėdų, ir staiga tūris yra dar 17 galonų kuro. Didesnis pajėgumas taip pat reiškia, kad po įdiegimo DIC reikės iš naujo sukalibruoti pas vietinį „Ford“ atstovą, kad jis būtų teisingai skaitomas.

Lengva įdiegti tinkamais įrankiais

„TITAN“ svetainėje teigiama, kad jie deda visas pastangas, kad montavimas būtų kuo paprastesnis ir pakeistų „Gen6 XXL“ degalų baką vietoje jūsų originalaus bako. Mes nustatėme, kad tai tiesa. TITAN pateikia ne tik išsamias instrukcijas, bet ir jas pateikia vaizdo instrukcijas jų svetainėje.

Paprastai kalbant, diegimas reiškia, kad reikia išimti paėmimo rezervuaro baką, perkelti rezervuaro siuntimo įrenginį ir išorinį vandens separatorių, prijungti kuro vamzdžius prie TITAN bako, sumontuoti naują priekinio bako laikiklį ir prisukti naują baką. Modifikacijų nereikia.

„F-350“ 2019 m. Montavimo laikas. Du kartus, kai sumontavome „TITAN“ XXL ilgosios lovos 65 galonų degalų baką, užtrukome maždaug 4 valandas, naudodamiesi 4 stulpelių pakėlimu ir hidraulinės pavarų dėžės kirtikliu „Mobile Diesel Service“ parduotuvėje, esančioje Sutherlin mieste, Oregone.

Dar viena diegimo pastaba: sutaupoma daug laiko ir galvos skausmo, jei prieš keisdami originalų kuro baką naudojate kuo mažiau degalų. Dyzelinas sveria apie 7 svarus už galoną, taigi kuo mažiau kuro bakelyje, tuo lengviau jį tvarkyti ir išimti iš po sunkvežimio.

Taigi, prieikite prie jo – jūs jau keliaujate į priekį, kai važiuojate mažiau autobusų sustojimų!

Kaip įdiegti TITAN Gen6 XXL kuro baką

1 žingsnis: Originalios „Ford“ degalų bako keitimas prasideda nuėmus gamyklos slydimo plokštelę.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

2 žingsnis: Atjunkite degalų tiekimo linijas nuo bako iki variklio.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

3 žingsnis: Taip pat reikia nuimti užpildymo žarną ir ventiliacijos angą, kad numestumėte OEM baką.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

4 žingsnis: „Ford“ ant bako tvirtinimo varžtų naudoja tvirtą srieginę spintelę. Naudodami oro smūgio pistoletą greičiausiai sulaužysite veržles laikančius spaustukus.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

5 žingsnis: Sulūžusius spaustukus galima nuimti nupjautu ratu, kad būtų galima išsukti varžtus.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

6 žingsnis: Prieš išimdami originalų degalų baką, nuimkite varžtą, kuris laiko vandens separatorių prie jo bako tvirtinimo laikiklio. Naudokite T-27 „Torx“ antgalį.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

7 žingsnis: Dėl hidraulinės pavarų dėžės ir pagalbininko gamyklos bako pašalinimas yra lengvas procesas.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

8 žingsnis: Mes pašalinome fiksavimo žiedą, laikantį siunčiantį įrenginį originaliame „Ford“ bake, naudodami plaktuką ir plokščią dreifą.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

9 žingsnis: Degalų tiekimo linijas reikia iššokti iš gamyklos laikiklių, kad būtų galima kartu perkelti naujas TITAN bako linijas.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

11 žingsnis: Naująjį siuntimo bloko sandarinimo žiedą padengėme baltu ličio tepalu, kad būtų užtikrintas sandarumas.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

12 žingsnis: Originalių degalų bakų komponentų pakeitimas nėra dramos įvykis. Pakelkite ir padėkite į vietą TITAN bakelyje.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

13 žingsnis: Norint, kad sandarinimo žiedas užsifiksuotų, reikia kelių gerų plaktukų su plaktuku. Įsitikinkite, kad šis žiedas užsifiksuoja, kad būtų užtikrinta, jog nėra kuro nuotėkio.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

14 žingsnis: Svarbu iš naujo uždėti vandens separatoriaus laikiklio tvirtinimo varžtą – ir lengviausia tai padaryti, kai ruošiamas naujas bakas.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

15 žingsnis: „TITAN XXL“ rinkinyje yra nauja priekinė tvirtinimo plokštė, srieginė strypas ir aparatūra. Įstatykite prieš pakeldami baką į vietą.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

16 žingsnis: Priekinė bako pakaba pritvirtinama prie skersinio elemento tik už perdavimo dėžės.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

17 žingsnis: Didesnės talpos „TITAN Gen6 XXL“ kuro bakas lengvai pritaikomas vietoje mūsų 2019 m. „F-350 Super Duty 4 × 4“.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

18 žingsnis: Dideliame rezervuare suformuota skylė, kurioje srieginė lazdelė gali išsikišti, kad užfiksuotų naują TITAN tiekiamą dirželį.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

Pastabos: Sugedusius OEM bako diržo varžtus ir spaustukus pakeitėme panašaus dydžio 5 klasės varžtais ir veržlėmis. „TITAN Gen6 XXL“ degalų bakas kabo maždaug 2 cm žemiau nei gamyklinis degalų bakas. Jei jūsų sunkvežimis pastebės bet kokią naudojimąsi šaligatvio danga, rekomenduojame sumontuoti antrinę rinką. OEM slydimo plokštelė netinka TITAN degalų bakui.

TITAN Gen6 XXL kuro bakas

IŠTEKLIAI:

TITAN kuro bakai: 208-522-1325

Mobilioji dyzelino tarnyba: 541-459-8939

[ad_2]