[ad_1]

„Safari-all-the-things“ judėjimas šiuo metu KARŠTAS! Žinoma, „Porsche“ yra speciali pasirinkta greita transporto priemonė, kuria paverčiamas bekelės ralio stiliaus monstras. Dainininkė ACS yra naujausias beprotiškas safari stiliaus „Porsche“. Šendženas, Kinijos pramonės dizaineris Rafalas Czanieckis žengė šią koncepciją bent jau perteikimo pasaulyje ir pavertė „Bugatti Chiron“ bekelės žvėriu, kuris yra Terakrosas koncepcija.

Ar šis žvėris šiek tiek neprimena „Bentley GT Continental“, kurį Jeremy Clarksonas vairavo „Grand Tour“ turnyre Masyvi medžioklė epizodas?

„Bugatti Chiron Terracross“ koncepcija„Bugatti Chiron“ pradinis taškas

Taip, taip nutinka, kai derinate 1 500 AG 8 l keturių turbokompresorių W16 variklį turinčią beveik 3 milijonų dolerių hiperautomobilį su daugybe pritaikytų visureigių dalių. „Chiron“ visų varančiųjų ratų sistema ir didžiulė 1180 svarų. sukimo momentas turėtų padėti jai įveikti ir įveikti beveik visas kliūtis. 7 laipsnių dvigubos sankabos transmisijoje turėtų būti daugybė pavarų, leidžiančių valdyti galią visose vietovėse.

„Bugatti Chiron Terracross“ koncepcijaGamyklos „Chiron“ 4 400 svarų svoris nepadės jokios bekelės, ypač kai pridėsite visus pasirinktinius priedus. Turėdami beprotišką automobilių galios ir svorio santykį, mes abejojame, ar jie kovos su papildomu svoriu.

Gamykloje šis automobilis gali išvystyti 261 km / h greitį ir iš vietos sustumti per 60 mylių per valandą per minutę tirpstančias 2,3 sekundes. Tikėkitės, kad didelės padangos ir blogesnis aerodinamika iš esmės trukdys šiems skaičiams, tačiau to nepakanka, kad vis tiek neišgąsdintumėte kiekvieno lieso pedalo dūrio.

„Bugatti Chiron Terracross“ koncepcija

„Chiron Terracross“ koncepcija

Pramonės dizaineris Rafalas Czanieckis įsivaizdavo šį kūrinį ir jį atgaivino bent jau kompiuteryje. Jo koncepcija buvo „sumaišyti dvi viena kitai visiškai priešingas automobilių kategorijas: itin greitą superautomobilį ir 4 × 4. Automobilių pramonė keičiasi, prabangūs prekės ženklai išleidžia visureigius ir tyrinėja naujus formos veiksnius ir stilius, kurie dažnai sukelia stebėtinus ir tikrai įdomius efektus “.

Pagrindinis perteikimo motyvas yra metalinės šešiakampės formos. Tai matoma permatomose dervos ratų arkose ir perduodama ant stogo bagažinės bagažinės, padangų protektorių ir net galvos bei galinių žibintų modifikacijų. 3D atspausdinti metaliniai ratai tęsia temą, tuo pačiu demonstruodami naujas technologijas.

„Bugatti Chiron Terracross“ koncepcijaĮdomus bekelės priedas, kurį Czaniecki pridėjo prie „Chiron Terracross“ koncepcijos, yra skaitmeniniai skaitytuvai, o ne klasikiniai veidrodžiai, „kad automobilis galėtų nuskaityti vietovę ir pasiūlyti ar padėti judėti į priekį sudėtingomis sąlygomis“.

„Bugatti Chiron Terracross“ koncepcija



[ad_2]