[ad_1]

Naujausiame „Honda“ aukštųjų technologijų dizaino patente yra nuostabios masyvios vienos žarnos sparno durys, roboto ranka, ištraukiami šoniniai laipteliai ir pasukamos sėdynės, integruotos į būsimą autonominį automobilį. Ar šis „Honda“ patentas leidžia mums pažvelgti į mūsų autonominio automobilio ateitį? Tikėkimės!

Šiame straipsnyje aptarsime JAV leidinį „Vehicle Ingress-Egress Support“ 20210122278. Paskelbimo data yra balandžio 29 dtūkst, Padavimo data yra 2019 m. Spalio 29 d. Tai dar nebuvo suteikta.

Fonas

Ateina autonominės transporto priemonės, kurios jau užėmė deramą rinkos dalį, nes „Tesla“ darė spaudimą visiems kitiems. Man malonu perskaityti daugybę automobilių patentų, kol rasiu ką nors įdomaus, ką jums parašyti, ir galiu pasakyti, kad didžioji dalis šių dienų išleidžiamų patentų yra susiję su autonominiu vairavimu. Daugelis išleistų dokumentų yra susiję su sistemomis, apsaugančiomis nuo gedimų, kiti – su kelio eismo juostomis. Yra didelė tikimybė, kad mano gyvenime turėsiu automobilį, kuris bent jau turės galimybę vairuoti autonomiškai. Man beprotiška galvoti, nes mano naujausiam automobiliui yra 25 metai.

Pagrindinis autonominio vairavimo procesas apima tris pagrindinius komponentus; vaizdiniai jutikliai („LiDAR“, „RADAR“ ir kt.), puošnūs kompiuteriai su stebuklingais algoritmais skaičiavimams atlikti ir servo / varikliai veikti pagal tai, ką automobilis mato ir ką automobilis skaičiuoja kaip būtiną veiksmą. Iš tikrųjų tai yra aktyvi sistema, o visoms aktyvioms sistemoms veikti reikia šių trijų komponentų. Pagal scenarijų, kai automobilis „mato“ kitą automobilio sustojimą priešais save, regėjimo jutikliai nustato automobilio vietą, kompiuteriai apskaičiuoja optimizuotą jūsų automobilio lėtėjimo greitį pagal kito automobilio lėtėjimą ir servo įjungia stabdžius, kad kuo geriau sustabdytų automobilį, kad būtų išvengta avarijos.

Įvadas

Ši idėja susijusi su vadinamaisiais automobilio įvažiavimais ir išvažiavimais, kurie yra tik puošnūs terminai norint įvažiuoti į kažkur ir iš jo. Šios idėjos atveju tai yra įlipimas ir išlipimas iš „Honda“ pagaminto autonominio automobilio.

Kaip ir autonominis vairavimas, ši sistema apima tuos pačius tris aukšto lygio komponentus. „Honda“ turi slėgio jutiklius iš kelių žingsnių, puošnų kompiuterį, kuris nustato, kur autonominė ranka turi būti įėjimo / išėjimo kelyje, atsižvelgiant į laiptelių slėgį, ir mažus variklius rankoje, kad padėtų ją padėti keleiviui į automobilį.

Šiame dokumente yra keletas įdomių funkcijų. Visų pirma yra pats automobilis. „Honda“ rodo naują, dar nematytą automobilį, kuris, jų teigimu, yra autonominis automobilis. Jis pavaizduotas vienomis masyviomis kirų stiliaus durimis, tačiau dokumente sakoma, kad durų gali būti daugiau nei vienos. Šios durys suprojektuotos taip:

… durys gali atsidaryti vertikaliai, o tai gali suteikti didesnes duris nei horizontaliai atsidarančios durys. Tarpduryje keleiviai gali lengviau įlipti ar išlipti iš transporto priemonės.

Panašu, kad šis automobilis bus kažkoks mažesnis CUV, pavyzdžiui, CRV, „Pilot“ ar „Passport“.

„Honda Patent“: numatoma naujovė

Numatoma naujojo „Honda“ automobilio naujovė yra tiek besisukančios sėdynės, kuri gali būti nukreipta į duris, tiek įlipant, tiek iš automobilio, ir labai naudingos robotinės rankos, važiuojančios įlipančio ir išlipančio žmogaus, derinys. automobilio. Kaip jau sakiau, tai dar nebuvo suteikta, todėl kruopšti naujovė ateityje gali pasikeisti, nes tęsiamas baudžiamasis persekiojimas.

Kodėl

Nepasakyčiau, kad patentas yra problemos sprendimas, veikiausiai „Honda“ mąsto į priekį ir kuria būsimų autonominių automobilių sistemą. Dokumente teigiama, kad įprastame automobilyje yra fiksuotos sėdynės, nukreiptos į priekį, o tai gali būti nereikalinga autonominėje transporto priemonėje. Negaliu nesutikti su tuo teiginiu. Kodėl mums reikia fiksuotų sėdynių, jei vairuoja kažkas kitas?

Žingsnis

„Honda Autonomous Car Ingress / Egress Patent“

Pirmiausia pradėsime nuo vietų. Fig. „4“ rodo vienintelę suoliuko tipo sėdynę gale, o „Honda“ apie tai nieko nenurodo. Tai visiškai nesvarbu, nes būtent priekinės sėdynės yra tos, kur jos sutelkia dėmesį. Priekinės sėdynės turi galimybę pasisukti, o tai nėra naujiena. Tai buvo naudojama „Sprinter“ mikroautobusuose ilgą laiką, o 50-aisiais ji buvo naudojama net „Dodge Custom Royal“.

Siūlomos „Honda“ sėdynės automatiškai pasisuks atidarius duris.

Tada „Honda“ turi du automatinius žingsnius, kurie pratęs keleivį įlipant į automobilį. Tai taip pat parodyta fig. 4 kaip 166 ir 168 komponentai. Vėlgi, automatiniai veiksmai nėra naujiena. Daugumai sunkvežimių šiais laikais būdingas tokio tipo žingsnis dėl naujų sunkvežimių aukščio. Išplėsti žingsnius nėra taip įdomu, tačiau įdomu tai, kaip „Honda“ juos naudoja. Vėliau tuo užsiimsime.

„Honda Autonomous Car Ingress / Egress Patent“

Toliau turime keistą šio naujo automobilio dalį – robotą. Fig. 5 pavaizduota automobilio rankena (172), kuri sėdi tarp dviejų priekinių sėdynių ir kabo nuo lubų. Šio konkretaus dizaino priežastis yra padėti keleiviams įlipti ir išlipti iš automobilio, veikiant kaip efektyviam automatiniam turėklui nuo laiptelių iki sėdynių. Kai ranka bus naudojama, „Honda“ teigia, kad ji eis įlipimo ir išlipimo keliu iki laiptelių. Nesu tikras, ar tai yra iš anksto nustatyta, ar galėsite pakeisti kelią, jei turite automobilį.

„Honda Autonomous Car Ingress“ / „Egress Patent“ roboto ranka

Fig. 6 parodyta, kaip atrodys ranka. Jam bus du režimai: stacionarus ir dinaminis. Stacionarus režimas pratęs ranką iš anksto nustatytu keliu ir nejudės, kai keleivis naudojasi ranka. Dinaminis režimas pajudins ranką keleiviui įlipant ir išlipant iš automobilio. „Honda“ sako, kad tai padarys su slėgio jutikliais. Keleiviui žengiant ant pirmojo laiptelio, ranka šiek tiek pakils ir toliau kils, keleiviui žengiant ant antrojo laiptelio. „Honda“ valstija:

… kai pirmosios ir antrosios platformos jutikliai nustato žingsnį nuo pirmojo [step] į antrą [step] (pvz., antrosios platformos jutiklis pajunta padidėjusią apkrovą), robotas gali būti valdomas taip, kad lėtai padidintų antrojo roboto rankos segmento aukštį taip, kad keleivis galėtų būti pakeltas į antrąją platformą.

Galų gale „Honda“ nurodo procesą, kaip įlipti į šį automobilį. Pirmiausia atidaromos durys. Tada apatinis laiptelis ištiesiamas link žemės, todėl keleivis gali žengti pirmąjį žingsnį aukštyn. Tada sistema automatiškai pasuks sėdynes į durų angą. Tuomet robotų ranka tęsis palei patekimo / išlipimo kelią link durų. Tada pratęs antrą, aukštesnį laiptelį, kad keleivis galėtų žengti antrą žingsnį. Ta dalis atrodo keista. Kodėl gi ne tik pratęsdami abu žingsnius vienu metu, bet ir šalia to. Tada, keleiviui žengiant ant kiekvieno laiptelio, roboto rankos aukštis sureguliuojamas atsižvelgiant į laipteliams taikomą slėgį. Tada jūs gerai įsitaisykite toje patogioje vietoje ir liepiate automobiliui nuvesti jus į barą, nes jūs nevažiuojate namo.

Premija: oru užpildytos vietos

Galiausiai radau įdomų šios patento paraiškos skyrių, kuris mažai susijęs su pagrindiniu tikslu. Tai gali pasiūlyti dar vieną naują „Honda“ idėją.

Jame teigiama, kad sėdynę galima užpildyti pneumatinėmis (oro) pūslėmis, o prireikus pripūsti ir išleisti orą. „Honda“ teigia, kad tai sumažins automobilio svorį ir gali pakeisti sėdynės jausmą keleiviui. Stebėsiu, ar „Honda“ bandys pateikti šios koncepcijos patentą.

… naudojant čia aprašytą sulankstomos sėdynės komplektą transporto priemonėje gali atsirasti lengvesnė sėdynių komplektacija, nei audinių sėdynės, įprastai naudojamos transporto priemonėse … vienas ar daugiau pneumatinių šlapimo pūslės elementų gali leisti (pvz., Pripūsdami / ištuštindami pūslės elementus) sėdynės komplektas, pavyzdžiui, platesnė, bet atvira sėdynė prabangiam pojūčiui, griežta gili sėdynė sportiškam pojūčiui ir kt.

„Honda“ autonominių automobilių patentų išvados

Panašu, kad šis automobilis jus tiesiogine prasme kviečia į vidų. „Taip, prašau, užeikite. Štai žingsnis, o štai robotinė ranka jums padės. Aš net pasuksiu sėdynę atgal”. Tai yra tikra „Jetsons“ medžiaga, ir tokiu greičiu, kaip šiuo metu kuriasi automobiliai, norėčiau lažintis, kad tai nėra per toli nuo realybės.

Aš jums pasakysiu spėlionių ir pasakysiu, kad to tikslas yra aiškiai skirtas vyresnėms kartoms. Taip pat norėčiau pasakyti, kad tai tikriausiai bus papildoma funkcija tiems, kuriems sunku įlipti ir išlipti iš transporto priemonės. Tai atrodo nepaprastai brangu ir neįsivaizduoju, kaip jį naudoja žmonės, kuriems to iš tikrųjų nereikia, nebent jums patinka tik jums tarnaujantys robotai.

Svarbiausia, ar matome automobilio dizaino pasikeitimą, atsižvelgiant į faktinį automobilio vairavimo būdą? „Honda“ daug kartų teigia, kad šis dizainas yra nes automobilis yra autonominis. Jie nieko nesako apie sėdynės pasukimą atgal autonominio vairavimo metu, tačiau visi žinome, kad tai naudosime tam, kad galėtume surengti nedidelį arbatos vakarėlį, rimtą verslo susitikimą ir (arba) žaisti su savo vaikais. Jei automobilis važiuoja pats, mums nereikia žiūrėti į priekinį stiklą, tiesa?

[ad_2]