[ad_1]
Jei norite dėmesio, važiuokite prašmatniu sportiniu automobiliu. Jei norite būti patogiai ir be vargo nugabenti į tikslą, važiuokite vienu geriausių pilno dydžio prabangūs sedanai – ar dar geriau, paprašykite, kad kažkas kitas už jus vairuotų. Pavyzdinis prabangus sedanas vis dar yra visuotinis turto ir galios simbolis, o šiandien siūlomos galimybės yra geresnės nei bet kada. Čia apžvelgiami visi šiuo metu prieinami viso dydžio prabangūs sedanai ir peržiūra tų, kurie yra horizonte.
2022 m. „Mercedes-Benz“ S klasė
Ilgą laiką „Mercedes-Benz S“ klasė, laikoma etalonu viso dydžio prabangių sedanų segmente, vis dar yra tvirtas pasirinkimas augančios konkurencijos akivaizdoje. „S“ klasė įžengė į septintą kartą 2021 m. Modelių metais, į pavyzdinį prabangių sedanų stalą atnešdama naują naują dizainą, standartinį lengvą hibridinį efektyvumą ir sveiką technologijų dozę.
Masyvus 12,8 colių OLED jutiklinis ekranas užima pagrindinę vietą salono viduje ir jį papildo 12,3 colių laisvai stovintis prietaisų ekranas. Rinkinys prasideda nuo S500, kuris gauna 429 AG turbokompresorinį 3.0L inline-six, o iš ten – kopėčias iki S580 su savo 496 AG dviejų turbinų 4.0L V8. Abiejuose automobiliuose naudojama „Mercedes“ 48 voltų lengvo hibrido technologija, tačiau „S580e“ planuojama debiutuoti labiau pažengusiai įjungiamai hibridinei sistemai su 500 AG.
„Bazinis“ S500 prasideda nuo maždaug 110 000 USD. Jei šią kainą sunku nuryti, norėsite susėsti į kitą. Pačiame S klasės hierarchijos viršuje yra 2022 m. „Mercedes-Maybach S680“, kurio pradžia turėtų būti gerokai didesnė nei 200 000 USD. Tačiau „Bentley“ ir „Rolls-Royce“ varžosi prabanga, o 6,0 l V12 – 621 AG ir 737 svarų. sukimo momento, tai yra santykinis sandoris.
2022 m. „Lexus LS“
„LS“ sedanas kadaise buvo netikėtas „upstart“ prekės ženklo įrašas. Tačiau tai buvo daugiau nei prieš 30 metų, o „Lexus“ dabar yra Amerikos prabangos rinkos įtvirtinimas. Lūkesčiai dėl pavyzdinio prabangaus sedano galbūt yra šiek tiek didesni.
2022 m. „Lexus LS“ pasižymi ta kokybe, kurios tikėjomės iš „Toyota“ prabangos padalinio, tačiau, palyginus su konkurentais, ji nesiekia kelių vietų. Galinės sėdynės nėra tokios erdvios, kokių tikėtumėtės vykdomajai transporto priemonei, ir jos važiavimas yra mažiau rafinuotas nei kitų šios klasės žmonių. Tačiau dėl agresyvaus stiliaus viduje ir išorėje LS yra išskirtinis variantas segmente, kuris nėra žinomas dėl gerai išsiskiriančio.
Sedanas buvo atnaujintas 2021 m., O tai atnešė labai sveikintiną jutiklinio ekrano informacijos ir pramogų sistemą. Prieš atnaujindami vairuotojai turėjo patirti varginančią ir neprotingą jutiklinės dalies sąsają. Naujajame 12,3 colių jutikliniame ekrane lengviau naršyti, jis standartiškai apima „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“.
Nors buvo gandai, kad atnaujinimas sugrąžins V8 į rikiuotę, „Lexus LS“ kareiviai su 3,5 l dvigubo turbo V6 (416 AG, 442 lb.-ft.) LS500 ir natūraliai įsiurbiamu 3,5L V6 hibridinė sistema (kartu su 354 AG) LS500h. Kainos prasideda maždaug 77 000 USD, tačiau LS galima pasirinkti ir daugiau nei 100 000 USD.
2022 BMW 7 serija
BMW pozicionavo save kaip sportišką prabangos segmento pasirinkimą, o „BMW 7“ serija laikosi įprasto prekės ženklo MO. Atnaujinta 2020 metų modeliui, 7 serija gavo padidintas dvigubo inksto groteles ir daugybę kitų atnaujinimų. „7“ serija gali būti įvairių konfigūracijų – nuo pagrindinio „740i“ iki įjungiamo hibridinio „745e xDrive“ iki visiškai „bonkers“ 600 AG „Alpina B7“. Yra 7 serijos modelis, skirtas beveik visiems.
Hibridas su savo turbokompresoriumi su 3.0L inline-six ir elektriniu varikliu yra ypač įtikinamas. Pagamina 389 AG ir 442 lb.-ft. sukimo momento, hibridinė sistema nesijaučia nepakankama – net po tokio dydžio automobilio kaip 7 serija variklio dangčiu. Būdamas papildinys, 745e gali nuvažiuoti 17 mylių vien naudodamas akumuliatorių. Tai gera elektrifikuoto BMW pavyzdinio sedano pradžia, tačiau tikimasi, kad tikrasis žaidimų keitiklis atvyks su naujos kartos 7 serija.
„BMW i7“ pramintas modelis bus visiškai elektrinė 7 serijos versija, kurios numatomas akumuliatorių diapazonas yra didesnis nei 300 mylių ir net 640 AG. Skirtingai nei „Mercedes EQS“, važiuojantis naujoje specialioje EV platformoje, „i7“ naudos atnaujintą „BMW CLAR“ architektūros versiją, kuri bus naudojama su kita 7 serija. Nors jie turės bendrą pagrindą, „i7“ atrodys labai skirtingai nei įprastai varomas kolega, remiantis naujausiais šnipų kadrais. Šiuo metu 7 serijos kaina prasideda nuo maždaug 87 000 USD, o už ją „M760i“ kainuoja apie 160 000 USD.
2022 m. Genesis G90
2015 m. Pasirodžiusi „Hyundai“ prabangių „Genesis“ serija sulaukė didelio skepticizmo, tačiau vos per kelerius metus tapo teisėtu „Premium“ segmento žaidėju. „Genesis G90“ yra pavyzdinis sedanas, ir jis atlieka gana gerą darbą.
„G90“ sedanas buvo atnaujintas 2020 metų modeliams su visiškai kitokiu išorės dizainu, atnaujintu interjeru ir daugiau techninių savybių. Galimi du varikliai, įskaitant 365 AG dviejų turbinų 3,3 L V6 ir 420 AG 5,0 V V8. Kaip ir dabar nutrauktas korporacijos pusbrolis „Kia K900“, „G90“ siūlo išskirtinę vertę visų dydžių prabangių sedanų klasėje, suteikdamas prabangų interjerą, turtingą standartinį saugos funkcijų turinį ir gerą našumą už konkurencingą kainą.
Nepaisant naujausio prabangaus sedano veido patobulinimo, yra sukurtas visiškai naujas „Genesis G90“, kuris gali pasirodyti jau 2022 m. Tikimasi, kad naujos kartos „Genesis G90“ važiuos ant ištemptos visureigio „GV80“ versijos ir galėtų gauti viską elektrinė versija, galbūt vadinama G90e, konkuruoti su „BMW i7“, „Mercedes EQS“ ir „Cadillac Celestiq“.
2022 m. „Audi A8“
Aštriomis išorinėmis linijomis „Audi A8“ pasižymi rafinuotumu. Tai neatsiejama nuo vokiečių prekės ženklo technologijos. „Audi“ pavyzdinis sedanas pateko į savo naujausios kartos 2019 metų modelį, aprūpintas dvigubo ekrano informacijos ir pramogų sistema, galimu keleivio pėdų masažu ir kitais naudingais patobulinimais.
335 AG turbokompresorius V6 yra standartinis A8 pagrindas, tačiau, žinoma, variklio galimybės tuo nesibaigia. Įjungiamas hibridinis modelis sujungia V6 su elektriniu varikliu, kurio bendra galia siekia 443 AG ir visiškai elektra varomas atstumas – 18 mylių. Priešingame spektro gale yra į našumą orientuotas „Audi S8“, kurio paketas yra dviejų turbinų 4.0L V8, tinkamas 563 AG ir 590 svarų. sukimo momento.
2022 metų modeliams bus atnaujinta vidurio ciklo trukmė, tačiau pokyčiai turėtų būti palyginti nedideli. Tikėtis atnaujintų priekinių ir galinių žibintų bei subtilių priekinių ir galinių priekinių žibintų pakeitimų. Vieni gandai rodo, kad „Audi“ galėtų prikelti „Horch“ prekės ženklą – vieną iš prieškario Vokietijos automobilių gamintojų, kuriuos įsisavino „Auto Union“, šiandien žinomas „Audi“. „Horch“ prekės ženklo „A8“ greičiausiai bus nukreipti tiesiai į „Mercedes-Maybach“ modelius, o tai reiškia, kad horizonte gali pasirodyti dar kokybiškesnis „A8“.
2022 m. „Maserati Quattroporte“
Tai nėra naujausias ar perkamiausias viso dydžio prabangių sedanų, tačiau jis yra pats itališkiausias. Šeštosios kartos „Maserati Quattroporte“ pristatytas dar 2013 m. Gyvenimo laikas buvo neįprastai ilgas.
Pirmą kartą modelis buvo atnaujintas 2016 m. Ir gavo dar vieną „2021“ modelio patobulinimą. Kartu su kosmetiniais atnaujinimais „2021“ „Maserati Quattroporte“ naudingas didesnis informacijos ir pramogų ekranas, patobulinta adaptyvi kruizo kontrolė ir juostos išlaikymo sistemos bei naujas „Trofeo“ modelis su 580 AG.
Kiekvienas „Quattroporte“ modelis yra su plakančia „Ferrari“ širdimi, su kuria galima rinktis dvigubą turbo 3.0L V6 arba 3.8L twin-turbo V8. Šie šlovingai skambančių variklių pasirinkimai padeda didžiosioms keturių durų italėms išsiskirti iš savo bendraamžių.
2021 m. Atnaujinimas „Maserati“ pirkėjams teks pakreipti tik porą metų. „Quattroporte“ bus visiškai pertvarkytas iki 2023 m., Atsižvelgiant į neseniai išleistą gaminių laiko juostą, kuri taip pat atskleidžia, kad kelyje yra visiškai elektrinė versija.
2025 m. „Cadillac Celestiq“
Kadaise JAV „Cadillac“ vardas buvo prabangos sinonimas, tačiau jo prestižas pamažu smuko, susidūrus su stipria Vokietijos konkurencija. Prekės ženklas tik neseniai pradėjo susigrąžinti prarastą vietą tokiais stipriais produktais kaip CT6 sedanas.
Bet koks CT6 yra geras, jis nėra pagrindinis pavyzdys. „Cadillac“ tausoja šią garbę „Celestiq“ – visiškai elektriniam pilno dydžio prabangiam sedanui, kuris pasirodys per ateinančius kelerius metus.
Įkvėptas „Escala“ koncepcijos jau kelerius metus atgal, „Celestiq“ dizainas bus kabinos gale ir jame bus stiliaus elementų, panašių į matomus „Cadillac Lyriq“ elektriniame visureigyje. „Celestiq“ ir „Lyriq“ turi tą pačią „GM BEV3 Ultium“ modulinės baterijos platformą, tačiau „Celestiq“ bus žymiai ilgesnė už vidutinio dydžio EV krosoverį.
Detalės menkos šiuo metu, tačiau pavyzdinis sedanas gaus standartinę visų varančiųjų ratų pavarą, keturių ratų vairavimą ir pilną stiklinį stogą, kai jis bus parduodamas. GM sako, kad tai įvyks ne vėliau kaip 2025 m.
2022 m. „Mercedes-Benz“ AKS
Įvedus 2022 m. AKS, dabar rinkoje yra du pavyzdiniai sedanai, dėvintys tritaškes žvaigždes. EQS yra „Mercedes“ atsakymas į augančio elektrinio sedano erdvėje esančius „Tesla Model S“, „Lucid Air“ ir kitus. Jis taip pat turi daug bendrų technologijų su savo tradiciniu varikliu – „Mercedes S“ klase.
Tačiau tai, ko du automobiliai nesidalija, yra platforma. EQS patvirtina naujoji „Mercedes-EQ“ EVA2 riedlentės stiliaus EV platforma, kurioje yra 108 kWh akumuliatorius.
Paleidžiant į rinką bus galima įsigyti du modelius: galinį EQS 450+ ir visų varančiųjų ratų EQS 580 4Matic. Pirmoji įvertinta 329 AG ir 406 svarų. sukimo momento, o pastarasis pumpuoja milžinišką 511 AG ir 615 svarų.
Manoma, kad AKS pasieks 60 mylių per valandą per 4,3 sekundės ir pasieks didžiausią kompiuterio ribotą greitį – 130 mylių per valandą. Tikslūs EPA diapazono įvertinimai nebuvo paskelbti, tačiau, remiantis Europos bandymų ciklo skaičiais, greičiausiai galite tikėtis daugiau nei 300 mylių.
[ad_2]